بهترین تلویزیون‌های سامسونگ 2021

بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2021 (بروزرسانی پاییز 1400)

سامسونگ یکی از برندهای فعال در عرصه‌ی تولید تلویزیون‌های باکیفیت است. این برند نه تنها در زمینه‌ی تولید تلویزیون بلکه در ساخت انواع لوازم برقی و خانگی فعالیت گسترده‌ای را دارد. کیفیت ساخت عالی در محصولات این برند باعث شده به یکی از غول‌های تکنولوژی جهان تبدیل شود و محصولاتی خاص و بی‌نظیر را به بازار عرضه کند. تنوع بسیار زیادی در محصولات سامسونگ وجود دارد که در برخی موارد ممکن است باعث سردرگمی هنگام خرید شود. ما در این مطلب بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2021 را معرفی می‌کنیم. مهم‌ترین دلایلی که در انتخاب این تلویزیون‌ها نقش داشته ارائه کیفیت تصویر و امکانات مناسب در کنار قیمت معقول می‌باشد.

هر کدام از مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم به نوعی خدماتی مناسب را ارائه می‌دهند که باعث قرارگیری آن‌ها در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ شده‌ است. سامسونگ در ساخت تلویزیون‌های خود از مواد اولیه با کیفیت ساخت بی‌نظیر استفاده می‌کند تا هر مدل از تلویزیون‌های سامسونگ را که انتخاب می‌کنید خیالتان از بابت استحکام و دوام آن راحت باشد. مشخصه‌ی دیگر در تلویزیون‌های سامسونگ برخورداری از کیفیت تصویر مناسب است. در واقع این برند طبق دسته‌بندی خاصی هر ساله از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌کند که در بخش زیر توضیحی کامل را در مورد خط تولید تلویزیون‌های سامسونگ ارائه می‌دهیم.

تلویزیون‌های سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ 2021

سامسونگ تنوع بی‌نظیری را در تلویزیون‌های خود ایجاد کرده که باعث شده مدل‌های فراوانی در بازار ایران برای خرید تلویزیون از برند سامسونگ وجود داشته باشد. این تنوع شامل قیمت تلویزیون نیز شده و مدل‌های مختلف سامسونگ از قیمت متفاوتی نیز برخوردار هستند. این برند برخلاف سایر برندها همچون ال‌جی دارای لاین‌های ثابت در ساخت تلویزیون نبوده و هر ساله شاهد اضافه و حذف شدن برخی مدل‌ها از برند سامسونگ هستیم. به عنوان مثال در سال 2021 میلادی سامسونگ لاین جدید تولیدات تلویزیون خود به نام مدل‌های NEO QLED را معرفی کرده که در سال‌های قبل در لیست مدل‌های سامسونگ وجود نداشته است. اما اگر بخواهیم معرفی دقیقی در مورد خط تولید تلویزیون‌های سامسونگ داشته باشیم:

تلویزیون‌های فول اچ‌دی

سامسونگ دارای مدل‌هایی باکیفیت تصویر فول اچ‌دی است که تلویزیون‌های پایین رده‌ی این برند محسوب می‌شوند. تلویزیون‌هایی که در لیست مدل‌های فول اچ‌دی قرار می‌گیرند اغلب از قیمت فوق العاده‌ای در کنار امکانات مناسب برخوردار شده‌اند و جزو ارزان‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند. این تلویزیون‌ها به دلیل برخورداری از کیفیت تصویر پایین در سایزهای کوچک ساخته می‌شوند و برای کسانی که خواهان خرید تلویزیون در قیمتی بسیار کم برای محیط‌های کوچک هستند مناسب خواهد بود.

تلویزیون‌های 4K

تلویزیون‌های سری 4K از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ هستند. تلویزیون‌های سری 4K اغلب با نام سری کریستالی نیز شناخته می‌شوند. قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی و امکانات مناسب از برترین مشخصه‌های این سری از تلویزیون‌های سامسونگ می‌باشد. این سری از تلویزیون‌ها در سال 2021 با نام سری AU روانه‌ی بازار شده‌اند. با توجه به قیمت عالی و امکاناتی گسترده به سرعت در لیست پرفروش‌ترین تلویزیون‌های بازار قرارگرفته‌اند. سری تلویزیون‌های کریستالی در سال 2020 با نام TU و در سال 2019 با نام RU شناخته شده‌اند.

تلویزیون‌های منحنی سامسونگ نیز شهرت قابل توجهی دارند و جزو برترین محصولات سامسونگ محسوب می‌شوند. این تلویزیون‌ها نیز در لیست مدل‌های 4K از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ قرار می‌گیرند.

تلویزیون‌های QLED

تا قبل از سال 2021 بهترین تلویزیون‌های سامسونگ که به نوعی مدل‌های بالارده نیز نامگذاری می‌شوند مدل‌های QLED بودند. با عرضه‌ی مدل‌های NEO QLED تلویزیون‌های سری QLED به رتبه‌ای پایین‌تر رسیده‌اند. با این حال تلویزیون‌های QLED نه تنها جزو برترین محصولات سامسونگ هستند بلکه به دلیل کیفیت تصویر عالی و امکانات بی‌نظیرشان بخش عظیمی از فروش مربوط به تلویزیون‌های سامسونگ را از آن خود کرده‌اند.

در سری تلویزیون‌های QLED از فناوری نقاط کوانتومی استفاده می‌شود که کیفیت تصویری بی‌نظیر را برای تلویزیون ایجاد می‌کند. تلویزیون‌های QLED همچنین از امکانات هوشمندی بسیار گسترده‌ای برخوردار شده‌اند و مدل‌هایی با امکانات کاربردی محسوب می‌شوند. تلویزیون‌های QLED در کیفیت تصویر 4K و 8K تولید می‌شوند تا قدرت انتخاب بیشتری را در اختیار خریداران قرار دهد.

تلویزیون‌های NEO QLED

تلویزیون‌های NEO QLED سامسونگ

همانطور که اشاره شد سری تلویزیون‌های NEO QLED جدیدترین تولیدات سامسونگ در سال 2021 هستند. این سری جدید در بالاترین رده‌ی محصولات سامسونگ قرار می‌گیرند. استفاده از تکنولوژی‌های تصویر جدید و برخورداری از فناوری جدید Mini-LED باعث شده کیفیت تصویری که در این سری از تلویزیون‌ها وجود دارد به بالاترین سطح از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ برسد. سری تلویزیون‌های NEO QLED نیز در کیفیت تصویر 4K و 8K عرضه می‌شوند و مدل‌های 8K به عنوان پرچم‌دارهای سامسونگ در سال 2021 معرفی شده‌اند. البته در حال حاضر این سری از تلویزیون‌ها به بازار ایران راه نیافته‌اند ولی در صورت موجود شدن حدس می‌زنیم قیمت بسیار بالایی داشته باشند.

در ادامه تلویزیون‌هایی که به عنوان بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2021 انتخاب شده‌اند را معرفی خواهیم کرد.

تلویزیون‌های سامسونگ AU7000 و AU7100

  • سال ساخت : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : LED
  • پردازشگر تصویر : Crystal Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون‌ سامسونگ AU7000 و AU7100

تلویزیون‌های AU7000 و AU7100 از جدیدترین تلویزیون‌هایی هستند که سامسونگ در سال 2021 از آن‌ها رونمایی کرده است. این دو تلویزیون را می‌توان در واقع یک مدل در نظر گرفت که در برخی جزئیات دارای تفاوت‌هایی ناچیز با هم هستند. به همین دلیل ما در مطلب بهترین تلویزیون‌های سامسونگ این دو محصول را در کنار هم معرفی می‌کنیم. هر دو تلویزیون از طراحی یکسان و نوع پایه‌های مشابه استفاده کرده‌اند. استحکام مناسبی در بخش بدنه‌ی اصلی وجود داشته و پایه‌های دوشاخه‌ای که در طراحی تلویزیون استفاده شده به خوبی توانایی نگهداری صفحه نمایش را دارند.

از کیفیت تصویر 4K برای نمایش تصاویر در تلویزیون‌های AU7000 و AU7100 استفاده شده است. این کیفیت تصویر وضوحی بالا را برای نمایش تصاویر روی نمایشگر ایجاد می‌کند. همچنین نوع پردازشگر تصویر در هر دو مدل Crystal Processor 4K می‌باشد. در بخش کیفیت تصویر از امکاناتی مشابه همچون فرمت‌های HDR و قابلیت‌های ارتقاء دهنده وضوح و کنتراست تصاویر استفاده می‌شود. تنها تفاوتی که در بخش تصویر میان این دو مدل دیده شده پشتیبانی تلویزیون AU7100 از قابلیت ALLM می‌باشد که روی سرعت انتقال داده‌های تأثیر دارد. بخش صوتی نیز متشکل از 2 بلندگو بوده که صدایی با توان 20 وات را در محیط پخش می‌کنند.

امکانات هوشمند

تلویزیون‌های AU7100 و AU7000 از سیستم عامل تایزن در بخش هوشمند استفاده می‌کنند. این سیستم عامل امکانات هوشمند گسترده‌ای همچون اتصال به Wi-Fi برای دسترسی به اینترنت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکان دانلود انواع اپلیکیشن مورد نیاز در بهترین تلویزیون‌های سامسونگ وجود داشته و از اپلیکیشن SmartThings سامسونگ پشتیبانی می‌کنند. اتصال به گوشی‌های هوشمند نیز از دیگر امکانات هوشمند در این تلویزیون‌ها است.

در بخش هوشمند تفاوتی میان تلویزیون AU7000 با AU7100 وجود دارد که آن هم پشتیبانی تلویزیون AU7100 از دستیارهای صوتی گوگل و Alexa می‌باشد. این دستیارهای صوتی در AU7000 پشتیبانی نمی‌شوند. در کل با توجه به کیفیت تصویر و امکانات مناسب این تلویزیون‌ها از قیمت بسیار عالی برخوردار شده‌اند. به طوری که سایز 55 اینچ تلویزیون AU7000 جزو ارزان‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار می‌باشد.

تلویزیون سامسونگ TU8300

  • سال ساخت : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : LED
  • پردازشگر تصویر : Crystal Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سامسونگ TU8300 از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ

TU8300 یکی از بهترین تلویزیون‌هایی است که سامسونگ در سال 2020 از آن رونمایی کرد. این تلویزیون با توجه به اینکه کیفیت و امکانات بسیار مناسبی را در کنار قیمت عالی ارائه می‌دهد توانسته به محبوبیت زیادی در میان کاربران دست یابد. طراحی شیکی در این تلویزیون دیده می‌شود که مهم‌ترین دلیل آن استفاده از پایه‌های دوشاخه و طراحی منحنی صفحه نمایش است. این تلویزیون منحنی با قرارگیری در هر محیطی زیبایی بی‌نظیری را به محیط اطراف خود می‌بخشد. اگر به تلویزیون‌های منحنی علاقه‌مند هستید تلویزیون TU8300 یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خواهد بود. این تلویزیون نه تنها ظاهر زیبایی دارد؛ بلکه کیفیت تصویری مناسب را نیز ارائه می‌دهد.

از کیفیت تصویر 4K و پردازشگر تصویر کریستالی برای تلویزیون استفاده شده تا با وضوح عالی تصویر به یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ تبدیل شود. در بخش تصویر همچنین از قابلیت‌های ارتقاء دهنده وضوح و کنتراست پشتیبانی می‌شود تا تصاویری که کیفیت پایینی دارند نیز وضوح مناسب را روی صفحه نمایش TU8300 داشته باشند. این تلویزیون در بخش صوتی دارای 2 بلندگوی 10 وات است که در مجموع توان خروجی 20 وات را برای تلویزیون به ارمغان می‌آورد.

امکانات هوشمند

تلویزیون TU8300 به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ از سیستم عامل هوشمند تایزن بهره‌مند شده است. این سیستم عامل منوی کاربری بسیار روان و راحتی دارد. همچنین دسترسی سریع به اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi را برای کاربران فراهم می‌کند. در راستای اتصال به گوشی‌های هوشمند نیز قابلیت‌هایی مفید در تلویزیون سامسونگ پشتیبانی می‌شود. امکان دانلود برنامه و دستیار صوتی Bixby نیز از دیگر امکانات کاربردی در بخش هوشمند تلویزیون TU8300 هستند. دستیار صوتی Bixby قابلیت انجام بسیاری از اعمال تلویزیون را از طریق صدا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تلویزیون سامسونگ AU8000

  • سال ساخت : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : LED
  • پردازشگر تصویر : Crystal Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سامسونگ AU8000

تلویزیون سامسونگ AU8000 را می‌توان یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ معرفی کرد. این تلویزیون مدل پیشرفته و ارتقاء یافته از تلویزیون TU8000 است که محبوبیتی بی‌نظیر را در سال 2020 از آن خود کرده است. تلویزیون AU8000 با برخی امکانات جدید به بازار آمده تا کیفیت و امکاناتی بهتر را به کاربران عرضه کند. از طراحی جدید و زیبایی در پایه‌های تلویزیون استفاده شده که تا حدی برای تلویزیون‌های سامسونگ جدید است. این پایه‌ها تخت هستند و با قرارگیری در دو طرف نمایشگر جلوه‌ای شیک را ایجاد می‌کند. ضخامت بدنه بسیار کاهش یافته و AU8000 یک مدل باریک و شیک است. برای نمایش تصاویر از کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون پشتیبانی می‌شود.

تصاویری که وضوح پایین‌تری دارند نیز به کمک قابلیت‌های ارتقای کیفیت و کنتراست در وضوحی نزدیک به 4K به نمایش گذاشته می‌شوند. این تلویزیون دارای قابلیت نمایش طیف رنگی مناسب و فرمت‌های HDR است تا کیفیتی عالی را هنگام نمایش رنگ‌های تصویر داشته باشد. برای پخش صدایی باکیفیت و رسا از 2 بلندگو استفاده می‌شود. این بلندگوها توانایی پخش صدای 20 وات را در محیط اطراف دارند. همچنین با قابلیت‌هایی همچون Dolby Digital Plus صدای تلویزیون تقویت می‌شود تا وضوح و قدرت مناسب را هنگام پخش داشته باشد.

امکانات هوشمند

همچون سایر تلویزیون‌های موجود در لیست بهترین تلویزیون‌های سامسونگ مدل AU8000 نیز از سیستم عامل تایزن برخوردار شده است. این سیستم عامل منوی کاربری بی‌نظیری دارد و کار با آن بسیار راحت خواهد بود. دسترسی به اینترنت از طریق اتصال سریع به Wi-Fi وجود داشته و امکان دانلود انواع اپلیکیشن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش با گوشی‌های هوشمند در تلویزیون سامسونگ فراهم شده است. دستیار صوتی Bixby نیز در این مدل تعبیه شده تا بتوانید دستورات مورد نظرتان را از طریق صدای خود به تلویزیون اعلام کنید.

تلویزیون سامسونگ AU9000

  • سال ساخت : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : LED
  • پردازشگر تصویر : Crystal Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
AU9000 از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ

تلویزیون AU9000 برترین تلویزیون از سری AU در سال 2021 است. امکانات عالی و کیفیت تصویر مناسبی که این تلویزیون دارد باعث شده جایگاهی ویژه را در لیست بهترین تلویزیون‌های سامسونگ کسب کند. طراحی ظاهری تلویزیون فوق العاده شیک بوده شباهت زیادی به مدل‌های QLED دارد. ضخامت بدنه‌ی تلویزیون و حاشیه‌های اطراف نمایشگر بسیار کم است و استفاده از نوع پایه‌ی تخت باعث ایجاد جلوه‌ای زیبا در تلویزیون می‌شود. کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون با قابلیت‌هایی ویژه در بخش تصویر همراه شده تا وضوحی بی‌نظیر را هنگام نمایش تصاویر داشته باشد.

از فرمت‌های HDR، قابلیت‌های ارتقاء دهنده وضوح و کنتراست و البته قابلیت تنظیم روشنایی صفحه نمایش در تلویزیون AU9000 پشتیبانی می‌شود تا تصاویری با وضوح واقعی در نمایشگر تلویزیون نمایش داده شوند. بخش صوتی تلویزیون متشکل از 2 عدد بلندگو باکیفیت است که توانایی پخش صدای 20 وات را دارند. بخش صوتی تلویزیون توسط فناوری‌های صوتی مربوطه تقویت می‌شود تا وضوح صدای مناسب را در کنار کیفیت تصویر عالی داشته باشید.

امکانات هوشمند

امکانات هوشمند در تلویزیون AU9000 بسیار گسترده است و باعث شده جایگاه این مدل در لیست بهترین تلویزیون‌های سامسونگ حفظ شود. سیستم عامل تایزن که در جدیدترین تلویزیون‌های سامسونگ 2021 از نسخه‌ی پیشرفته‌ی آن استفاده شده دارای حرکتی سریع و بسیار روان است. دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi و مرورگر وب در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. همچنین امکان دانلود انواع اپلیکیشن در AU9000 وجود دارد. این تلویزیون دارای دستیار صوتی Bixby است که امکان کنترل بسیاری از اعمال تلویزیون را از طریق صدا برای کاربران فراهم می‌کند. اتصال به گوشی‌های هوشمند نیز در تلویزیون سامسونگ وجود دارد.

تلویزیون سامسونگ Q60A

  • سال ساخت : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Dual LED
  • پردازشگر تصویر : Quantum Processor Lite
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سامسونگ Q60A

اولین مدل از تلویزیون‌های QLED که در لیست بهترین تلویزیون‌های سامسونگ قرار می‌گیرد Q60A است. این تلویزیون در واقع پایین‌ترین مدل از سری QLED 2021 بوده و ارزان‌ترین مدل این سری نیز محسوب می‌شود. برخلاف سایر تلویزیون‌های QLED این مدل از پایه‌های تخت در دو طرف صفحه نمایش استفاده کرده است. ظاهری زیبا و شیک به لطف این پایه‌ها و ضخامت کم بدنه ایجاد می‌شود. کیفیت تصویری عالی هنگام نمایش تصاویر در صفحه نمایش تلویزیون وجود دارد. این تلویزیون برای پردازش داده‌های تصویر از پردازشگر Quantum Processor Lite استفاده می‌کند.

فرمت‌های تصویر HDR، ارتقاء دهنده‌های وضوح و کنتراست و صد البته طیف رنگی گسترده‌ای که در تلویزیون Q60A پشتیبانی می‌شود باعث ایجاد کیفیتی واقعی از نمایش تصاویر می‌شوند. صدای 20 وات در این تلویزیون توسط 2 عدد بلندگو باکیفیت در محیط پخش می‌شود. همچنین از فناوری‌های تقویت صدا همچون Dolby Digital Plus برای افزایش وضوح صدا در تلویزیون پشتیبانی شده است.

این تلویزیون به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ در سال 2021 از تمام ویژگی‌های هوشمندی که در مدل‌های پایین‌تر وجود دارد پشتیبانی می‌کند. اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi، دانلود برنامه، اتصال به گوشی‌های هوشمند و دستیار صوتی Bixby از کاربردی‌ترین امکانات در بخش هوشمند Q60A هستند.

تلویزیون سامسونگ Q70A

  • سال ساخت : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Dual LED
  • پردازشگر تصویر : Quantum Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
Q70A از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ

مدل بالاتر از Q60A که Q70A نام دارد نیز جایگاه خود را در لیست بهترین تلویزیون‌‌های سامسونگ ثبت کرده است. این تلویزیون زیبا دارای امکانات و قابلیت‌هایی است که آن را به یکی از برترین مدل‌های ساخت سامسونگ تبدیل می‌کند. کیفیت ساخت بدنه‌ی تلویزیون عالی است. از پایه‌ی بسیار زیبایی برای نگهداری صفحه نمایش استفاده می‌شود. این پایه عرض بسیار کمی دارد و شما می‌توانید تلویزیون را روی میز تلویزیون‌هایی کوچکتر از سایز صفحه نمایش قرار دهید. ضخامت بسیار کمی نیز در بخش بدنه‌ی اصلی و فریم‌های اطراف نمایش وجود دارد.

کیفیت تصویری که در صفحه نمایش پشتیبانی می‌شود 4K است. از محتواهایی با وضوح پایین‌تر نیز در تلویزیون پشتیبانی می‌شود و کیفیت آن‌ها ارتقاء می‌یابد. قابلیت تنظیم نور نمایشگر، تقویت کننده نسبت کنتراست، فرمت‌های HDR و تقویت رنگ‌های تصویر از بهترین قابلیت‌هایی هستند که روی کیفیت تصویر تأثیر می‌گذارند. صدایی که در تلویزیون Q70A پخش می‌شد معادل 20 وات است. این میزان صدا برای تلویزیون کافی بوده و از فناوری‌های تقویت صدا نیز در راستای پاکسازی صداها پشتیبانی می‌شود.

امکانات هوشمند

سیستم عامل تایزن دارای یک منوی اصلی با طراحی بسیار ساده است تا کاربران راحتی کامل را هنگام استفاده از منوی اصلی داشته باشند. به تنظیمات و بخش‌های مختلف تلویزیون از طریق این منو می‌توانید در سرعتی عالی دسترسی داشته باشید. با وجود فناوری‌های پیشرفته‌ی گسترده در تلویزیون Q70A قرارگیری آن در لیست بهترین تلویزیون‌های سامسونگ بسیار منطقی خواهد بود.

دسترسی سریع به اینترنت و امکان دانلود انواع اپلیکیشن برای کاربران وجود دارد. همچنین می‌توانید از دستیار صوتی مخصوص سامسونگ که Bixby نام دارد برای کنترل تلویزیون از طریق صدا استفاده کنید. با قابلیت‌های متنوع و هوشمند راه‌های ارتباطی مناسبی برای اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند در تلویزیون سامسونگ وجود دارد.

تلویزیون سامسونگ Q80A

  • سال ساخت : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Dual LED
  • پردازشگر تصویر : Quantum Processor 4K
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10+ – HLG
  • میزان صدا : 60 وات
  • سیستم عامل : تایزن
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سامسونگ Q80A

آخرین و در واقع بالاترین مدل از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ مدل محبوب Q80A می‌باشد. این تلویزیون برترین مدل QLED نیست اما می‌توان گفت محبوب‌ترین مدل است. این مدل شیک تلویزیونی پیشرفته‌تر و جدیدتر از تلویزیون Q80T سال 2020 است که با امکاناتی جدید به بازار عرضه می‌شود. طراحی و ظاهر تلویزیون بسیار شیک است و از پایه‌ی تخت مرکزی برای نگه داشتن صفحه نمایش استفاده می‌کند. کیفیت تصویر 4K با پردازشگر تصویر Quantum Processor 4K همراه شده تا تصاویر را در وضوحی مناسب به نمایش بگذارد.

این تلویزیون همچنین پشتیبانی گسترده‌ای فرمت‌های HDR دارد و از قابلیت‌هایی همچون Quantum HDR 12X و تقویت کننده کنتراست پشتیبانی می‌کند. تلویزیون Q80A کیفیت تصویر فوق العاده‌ای داشته و از زاویه دیدی گسترده را برای صفحه نمایش ایجاد کرده است. یکی از برترین ویژگی‌ها در این تلویزیون کیفیت بالای صدا است. سیستم صوتی 2.2.2 کاناله توانایی پخش صدایی معادل 60 وات را در تلویزیون دارد. این میزان صدا بی‌نظیر است و وضوحی فوق العاده را هنگام پخش صدا دارد.

امکانات هوشمند

تلویزیون Q80A که یکی از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ 2021 است از امکاناتی گسترده در بخش هوشمند برخوردار می‌شود. سیستم عامل تلویزیون تایزن بوده و کار با آن در راحت‌ترین حالت ممکن برایتان فراهم می‌شود. از امکان اتصال به Wi-Fi و مرورگر وب می‌توانید برای دسترسی به محتوای وب استفاده کنید. این تلویزیون زیبا همچنین راه‌های ارتباطی متنوعی را برای اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید به راحتی محتوای گوشی خود را با صفحه نمایش تلویزیون به اشتراک بگذارید. علاوه بر دستیار صوتی Bixby که در این تلویزیون وجود دارد شاهد پشتیبانی گسترده‌ای از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا در تلویزیون سامسونگ هستیم.

کدام مدل از بهترین تلویزیون‌های سامسونگ را بخرم؟؟

در مطلب بهترین تلویزیون‌های سامسونگ 2021 ما برترین مدل‌ها از لحاظ امکانات و کیفیت تصویر که بالاترین سطح محبوبیت در سال 2021 را کسب کرده‌اند گرد هم آوردیم. تمام مدل‌هایی که در این مطلب معرفی شدند در نوع خود مدل‌هایی بی‌نقص و عالی هستند اما چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ قیمت دارای تفاوت‌هایی با هم هستند. ترتیب معرفی مدل‌ها از پایین‌ترین مدل به بالاترین مدل بوده و آخرین مدل معرفی شده که همان Q80A است بهترین تلویزیون سامسونگ در این لیست محسوب می‌شود.

تلویزیون‌های AU7000 و AU7100 ارزان‌ترین مدل‌های موجود در لیست هستند. این تلویزیون‌ها کیفیت و امکانات مدل‌های بالاتر را ندارند اما برای کسانی که یک تلویزیون با قیمت مناسب و امکانات متوسط می‌خواهد گزینه‌ای عالی هستند. به ترتیب با افزایش عدد به کار رفته در نام مدل‌ها شاهد افزایش کیفیت تصویر، امکانات و به تبع قیمت بالاتر هستیم. تا جایی که Q80A آخرین مدل معرفی شده است و بالاترین سطح از کیفیت تصویر و امکانات هوشمند را ارائه می‌دهد. همچنین قیمت آن از سایر مدل‌های معرفی شده بالاتر خواهد بود. شما می‌توانید با هر بودجه‌ای که برای خرید تلویزیون اختصاص داده‌اید مدلی مناسب را برای قرارگیری در منزل خود از میان بهترین تلویزیون‌های سامسونگ 2021 انتخاب کنید.

درباره‌ی مسعود رسولی

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچ 2021

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچ در سال 2021 (بروزرسانی پاییز 1400)

تلویزیون‌های 65 اینچ یکی از سایزهای پرطرفدار در بین تلویزیون‌های 4K هستند، که سازندگان مختلفی از جمله سامسونگ، سونی و ال جی مدل های مختلفی را در این سایز وارد بازار کرده‌اند. این ابعاد نمایشگر برای طرفداران تلویزیون‌های بزرگ انتخاب ایده آلی است. برای تلویزیون‌های 65 اینچ میزان فاصله‌ی مطلوبی که شخص بیننده باید با تلویزیون داشته باشد تا از آسیب های جسمی در امان باشد، حدود 2.5 متر تا 4.1 متر است.

۲ نظر

  1. باسلام لطف کنید شماره تماس جهت سفارش بگذارید

    • با سلام
      شماره های تماس با کارشناسان فروش بانه سرویس ۰۹۱۸۴۰۸۸۸۲۰ موسوی ۰۹۱۸۲۸۸۸۸۲۰ رسولی
      همچنین با مراجعه به بخش فروشگاه در منوی سایت می توانید به مدل های موجود در فروشگاه به همراه مشخصات فنی دقیق دسترسی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *