بهترین تلویزیون‌های سونی 2021

بهترین تلویزیون‌های سونی در سال 2021 (بروزرسانی پاییز 1400)

سونی غول تکنولوژی جهان استعداد عجیبی در ساخت تلویزیون‌هایی باکیفیت و بی‌نقص دارد. این برند بارها به عنوان برترین برند سازنده‌ی تلویزیون انتخاب شده و مدل‌های آن همواره جزو برترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند. این برند خوشنام برای حفظ محبوبیت خود هر سال امکانات و قابلیت‌هایی جدید را به تلویزیون‌های خود اضافه می‌کند تا مدل‌هایی مدرن و فول امکانات را به بازار جهانی عرضه کند. در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 ما مدل‌هایی که بیشترین محبوبیت را با توجه به امکاناتی مناسب در میان مردم دارند گرد هم آورده‌ایم.

مدل‌هایی که در این لیست قرار می‌گیرند از سری‌های مختلف سونی هستند. از مدل‌های فول اچ‌دی گرفته تا تلویزیون‌های OLED که مدل‌های پرچم‌دار سونی محسوب می‌شوند را در ادامه معرفی می‌کنیم. سونی هر ساله چندین مدل را از سری تلویزیون‌های فول اچ‌دی، 4K ،8K و مدل‌های OLED به بازار عرضه می‌کند. در این میان برخی از تلویزیون‌ها به دلیل کیفیت تصویر بهتر و یا قیمت مناسب‌تر دارای محبوبیت بیشتری در میان مردم هستند و فروش بیشتری از سایر مدل‌های سونی را دارند. اگر قصد خرید تلویزیون از این برند معتبر و خوشنام را دارید با ما همراه باشید تا بهترین تلویزیون‌های سونی در سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین تلویزیون فول اچ‌دی سونی

در حال حاضر تلویزیون‌های فول اچ‌دی پایین‌ترین مدل‌های تلویزیون از برند سونی هستند. این تلویزیون‌ها از کیفیت تصویر فول اچ‌دی برای نمایش تصاویر استفاده می‌کنند که کیفیتی مناسب برای نمایشگر تلویزیون است. سونی به نسبت سایر برندهای سازنده از امکانات بیشتری در بخش تصویر برای تلویزیون‌های فول اچ‌دی استفاده می‌کند.

به همین دلیل کیفیت تصویری فراتر از انتظار در این سری از بهترین تلویزیون‌های سونی وجود دارد. با توجه به اینکه کیفیت تصویر فول اچ‌دی تقاضای کمی دارند تنوع زیادی در مدل‌های فول اچ‌دی وجود ندارد. پس در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 تنها یک مدل فول اچ‌دی قرار می‌گیرد.

تلویزیون سونی W660F

  • سال ساخت : 2018
  • کیفیت تصویر : فول اچ‌دی
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • پردازشگر تصویر : –
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR10 – HLG
  • میزان صدا : 10 وات
  • سیستم عامل : Linux
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سونی W660F بهترین تلویزیون سونی فول اچ‌دی

تلویزیون W660F یکی از تولیدات سونی در سال 2018 است که هنوز هم جزو تلویزیون‌های مناسب سونی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه قیمت بسیار عالی برای این تلویزیون در نظر گرفته شده مقرون به صرفه‌ترین تلویزیون سونی در لیست ارزان‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار می‌باشد. همچنین با توجه به اینکه محبوبیت زیادی دارد جزو بهترین تلویزیون‌های سونی قلمداد می‌شود. برای نگهداری از بدنه‌ی تلویزیون از پایه‌هایی متفاوت و زیبا در طراحی تلویزیون استفاده شده است.

تصاویر در وضوح فول اچ‌دی روی نمایشگر به نمایش گذاشته می‌شوند. همچنین تصاویری که از وضوح پایین‌تری برخوردار هستند در این تلویزیون با وضوح بهتری نمایش داده می‌شوند. از فرمت‌های تصویر HDR، قابلیت ارتقاء دهنده کنتراست و افزایش دهنده نسبت کنتراست در تلویزیون W660F پشتیبانی می‌شود تا کیفیت بهتری را هنگام نمایش تصاویر با این تلویزیون داشته باشید.

بخش صوتی تلویزیون 2 کاناله است و توانایی پخش صدایی معادل 10 وات را دارد. برای برخورداری تلویزیون از امکانات هوشمند نیز از سیستم عامل Linux استفاده شده است. این سیستم عامل منوی کاربری مناسبی دارد و قابلیت دسترسی به اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با این امکانات و قیمت عالی قرارگیری تلویزیون W660F در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی تضمین می‌شود.

بهترین تلویزیون‌های 4K سونی

تلویزیون‌های 4K در میان مدل‌های سونی بیشترین تنوع را دارند و محبوبیت فوق العاده‌ای را به دلیل امکانات مناسبشان کسب کرده‌اند. تلویزیون‌های 4K سونی از بهترین قابلیت‌ها در بخش تصویر برخوردار شده‌اند. این قابلیت‌ها باعث می‌شوند کیفیت تصویری که در بهترین تلویزیون‌های سونی 4K وجود دارد در تلویزیون‌های 4K از سایر برندها کمتر دیده شود. مشخصه‌ی اصلی در این سری از تلویزیون‌های سونی استفاده از حرف X به عنوان پیشوند در نام مدل‌های 4K است. در ادامه بهترین تلویزیون‌های سونی از سری 4K که شامل مدل‌های 2020 و 2021 هستند را به شما معرفی خواهیم کرد.

تلویزیون سونی X7500H

  • سال ساخت : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Edge LED
  • پردازشگر تصویر : 4K Processor X1
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR10 PRO – HLG
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : اندروید
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سونی X7500H از بهترین تلویزیون‌های سونی

تلویزیون X7500H یکی از محصولات سونی در سال 2020 است که با توجه به قیمت بسیار مناسبی که دارد جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ساخت سونی محسوب می‌شود. این تلویزیون پایین‌ترین مدل از سری تلویزیون‌های 4K است ولی ویژگی‌های مناسبی دارد و سایز 43 اینچ آن جزو بهترین تلویزیون‌های 43 اینچ می‌باشد. این تلویزیون زیبا از پایه‌های دوشاخه‌ی مخصوص سونی استفاده کرده که ظرافت و زیبایی را برای تلویزیون به ارمغان می‌آورد. در بخش کیفیت تصویر علاوه بر وضوح 4K شاهد قابلیت‌هایی بی‌نظیر از جمله پردازشگر تصویر قدرتمند X1 هستیم.

فرمت‌های HDR، ارتقاء دهنده کنتراست، موتور ارتقاء دهنده‌ی وضوح و طیف رنگی گسترده در صفحه نمایش از دیگر امکانات ویژه‌ی سونی در بخش تصویر هستند که باعث قرارگیری این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی شده‌اند. سیستم صوتی موجود در تلویزیون X7500H متشکل از 2 بلندگو بسیار باکیفیت و قدرتمند است. هر کدام از این بلندگوها دارای توان صوتی 10 وات هستند و در مجموع توان خروجی 20 وات را برای پخش صدا در تلویزیون دارند.

امکانات هوشمند X7500H

سیستم عامل تلویزیون سونی اندروید نام دارد. این سیستم عامل بهترین دسترسی به محتوای اینترنت را دارد. همچنین به لطف پشتیبانی از فروشگاه محتوای Google Play می‌تواند مجموعه‌ای بسیار گسترده از انواع اپلیکیشن را در اختیارتان قرار دهد تا به راحتی بتوانید هر برنامه‌ای که برای تلویزیون نیاز دارید را دانلود کنید. تلویزیون X7500H به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی از 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار شده است. جستجوی صوتی نیز در تلویزیون تعبیه شده تا بتوانید به راحتی از طریق صدای خود به جستجو در تلویزیون بپردازید.

تلویزیون سونی X80J

  • سال ساخت : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • پردازشگر تصویر : 4K HDR Processor X1
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR10 – HLG – Dolby Vision
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : Google TV
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سونی X80J

در لیست جدیدترین تلویزیون‌های سونی مدل X80J نیز وجود دارد. این تلویزیون زیبا که تولید سال 2021 است در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست جایگاهی ویژه را در بازار ایران کسب کند. کیفیت تصویر مناسب، امکانات گسترده و قیمت معقول از دلایل قرارگیری این تلویزیون در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 می‌باشد. در طراحی تلویزیون از ضخامت کمی در بدنه استفاده شده است. همچنین نوع پایه‌های تلویزیون فوق العاده شیک هستند و جلوه‌ای زیبا را به محیط اطراف خود می‌بخشند. برای نمایش تصاویر از کیفیت تصویر 4K در تلویزیون پشتیبانی می‌شود.

همچنین فرمت‌های تصویر HDR و قابلیت‌های تصویر عالی همچون ارتقاء دهنده وضوح و کنتراست در تلویزیون X80J تعبیه شده‌اند که تصاویری با وضوح بالا را در صفحه نمایش به نمایش می‌گذارند. این تلویزیون زیبا از سیستم صوتی 2 کاناله که شامل 2 عدد بلندگو باکیفیت است استفاده می‌کند. برای پخش صدای 20 وات در تلویزیون این بلندگوها عالی خواهند بود و وضوح کافی را برای پخش صدا دارند. از فناوری دالبی اتموس و کاهش دهنده نویز برای پخش صدایی باکیفیت و رسا پشتیبانی می‌شود.

امکانات هوشمند تلویزیون X80J

ممکن است برای خیلی از کاربران نام Google TV در سیستم عامل ناآشنا باشد. اما در واقع Google TV همان سیستم عامل اندروید است که در ظاهری جدید و امکاناتی پیشرفته‌تر در تلویزیون‌های سونی قرار گرفته است. این سیستم عامل امتیازی فوق العاده را به دلیل دسترسی راحت به اینترنت کسب می‌کند. همچنین راحت‌ترین راه‌های دسترسی به سرویس‌های آنلاین فیلم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای دانلود انواع اپلیکیشن نیز فروشگاه محتوای گوگل وجود دارد که مجموعه‌ای بسیار گسترده از انواع اپلیکیشن را شامل می‌شود. تلویزیون X80J از قابلیت‌هایی برای دسترسی راحت به انواع گوشی‌های هوشمند بهره گرفته تا دسترسی‌های موجود در تلویزیون را گسترش دهد. جستجوی صوتی نیز قابلیتی است که امکانات هوشمند تلویزیون را برای قرارگیری در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی تکمیل کرده است.

تلویزیون سونی X85J

  • سال ساخت : 2021
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • پردازشگر تصویر : 4K HDR Processor X1
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR10 – HLG – Dolby Vision
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : Google TV
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سونی X85J از بهترین تلویزیون‌های سونی

X85J یکی دیگر از تلویزیون‌های سونی در سال 2021 است که با امکاناتی مناسب جزو بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 می‌باشد. این تلویزیون یک مدل بالاتر از تلویزیون X80J است و امکانات گسترده‌تری را ارائه می‌دهد. طراحی و دیزاین تلویزیون در زیبایی کامل انجام شده و استحکام فوق العاده‌ای به لطف استفاده از مواد اولیه باکیفیت در بدنه ایجاد شده است. این تلویزیون زیبا نیز دارای پایه‌های دوشاخه‌ با طراحی ظریف اما قدرتمند است تا به خوبی توانایی نگهداری از صفحه نمایش را داشته باشد. در بخش تصویر علاوه بر پشتیبانی از وضوح 4K قابلیت‌هایی عالی در راستای افزایش کیفیت پشتیبانی می‌شوند.

موتور ارتقاء دهنده کیفیت تصویر(4K X-Reality PRO) با افزایش کیفیت در تصاویری که وضوح پایینی دارند همراه خواهد بود. فرمت‌های HDR از جمله Dolby Vision و قابلیت‌های ارتقاء دهنده کنتراست و افزایش وضوح رنگ‌ها باعث ایجاد کیفیتی بی‌نظیر در نمایش تصاویر می‌شوند. سیستم صوتی تلویزیون X85J توانایی پخش صدایی با توان خروجی 20 وات را توسط 2 بلندگو دارد. قابلیت دالبی اتموس و پشتیبانی از فرمت‌های صوتی مختلف باعث شده صدایی واضح، باکیفیت و بدون نویز در این تلویزیون پخش شود.

امکانات هوشمند تلویزیون X85J

سیستم عامل Google TV در این تلویزیون به کار رفته که نسخه‌ای پیشرفته‌تر از سیستم عامل اندروید می‌باشد. این سیستم عامل هوشمند شما را از جدیدترین امکانات هوشمند برخوردار می‌سازد. فروشگاه Google Play Store امکان دانلود انواع اپلیکیشن را برایتان فراهم می‌کند. دسترسی به محتوای اینترنت از طریق اتصال به Wi-Fi ایجاد شده و پشتیبانی گسترده‌ای از سرویس‌های آنلاین فیلم وجود دارد.

برای دانلود انواع برنامه می‌توانید از فضای داخلی 16 گیگابایت که در تلویزیون‌ سونی X85J وجود دارد استفاده کنید. همچنین جستجوی صوتی برای امکان جستجو از طریق صدا و قابلیت‌های اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند در تلویزیون وجود دارد. با کیفیت تصویر عالی و امکانات هوشمند مناسب این تلویزیون جایگاهی عالی در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 دارد.

تلویزیون سونی X9000H

  • سال ساخت : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • پردازشگر تصویر : Picture Processor X1 Ultimate
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 PRO – HLG
  • میزان صدا : 20 وات
  • سیستم عامل : اندروید
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سونی X9000H

بی‌شک لقب یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 به مدل X9000H تعلق می‌گیرد. این تلویزیون تولید سال 2020 بوده و جزو پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سونی می‌باشد. از دیزاینی بسیار شیک در این تلویزیون استفاده شده که شامل ضخامت کم بدنه و استفاده از پایه‌های زیبا و قدرتمند است. به دلیل استفاده از مواد اولیه عالی کیفیت ساخت این مدل نیز همانند تمام تلویزیون‌های سونی بی‌نظیر خواهد بود. کیفیت تصویر 4K با پردازشگر تصویر X1 همراه شده تا وضوحی مناسب را برای نمایش تصاویر فراهم کند.

از فرمت‌های HDR، قابلیت ارتقاء دهنده وضوح و کنتراست در تلویزیون X9000H پشتیبانی می‌شود تا کیفیت تصاویر را در حد مناسب افزایش دهد. میزان صدای خروجی تلویزیون 20 وات است که توسط 2 عدد بلندگو باکیفیت در محیط اطراف پخش می‌شود. این میزان صدا همچنین توسط فناوری دالبی اتموس تقویت می‌شود تا وضوحی مناسب را هنگام پخش داشته باشد.

امکانات هوشمند تلویزیون X9000H

X9000H به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 از امکانات هوشمند بی‌نظیری برخوردار شده است. این تلویزیون دارای سیستم عامل اندروید است که از منوی کاربری سریع و بسیار روان استفاده می‌کند. سیستم عامل اندروید حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از این فضای داخلی می‌توانید برای دانلود انواع اپلیکیشن استفاده کنید. دسترسی گسترده به دانلود اپلیکیشن نیز از دیگر ویژگی‌های برتر در سیستم عامل اندروید می‌باشد. جستجوی صوتی نیز در تلویزیون برای جستجوی راحت در منوی اصلی از طریق صدای کاربر فراهم شده تا امکاناتی عالی و هوشمند را در این تلویزیون در اختیار داشته باشید.

تلویزیون سونی X9500H

  • سال ساخت : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : Direct LED
  • پردازشگر تصویر : Picture Processor X1 Ultimate
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision
  • میزان صدا : 30 وات
  • سیستم عامل : اندروید
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
X9500H یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی

بهترین تلویزیون سونی در سال 2020 بعد از مدل‌های اولد تلویزیون X9500H می‌باشد. محبوبیت تلویزیون در حدی است که سایز 55 اینچ آن به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های 55 اینچ در سال 2021 انتخاب شده است. طراحی بسیار زیبایی به لطف استفاده از پایه‌های دوشاخه‌ در تلویزیون ایجاد شده که استحکام بالایی را برای تلویزیون ایجاد می‌کنند. کیفیت تصویری که تلویزیون برای نمایش تصاویر از آن استفاده می‌کند، وضوح 4K است. البته به لطف موتور ارتقاء دهنده وضوح، تصاویری که از کیفیت پایینی برخوردار هستند نیز نزدیک به کیفیت 4K را در صفحه نمایش خواهند داشت.

فرمت‌های متنوع HDR به افزایش جزئیات تصویر کمک می‌کند و قابلیت‌های ارتقاء دهنده نسبت کنتراست و طیف رنگی گسترده نیز تأثیر زیادی در وضوح بالای تصاویر دارند. کیفیت صدایی عالی در تلویزیون به لطف سیستم صوتی 30 وات ایجاد می‌شود. همچنین دالبی اتموس و قابلیت حذف نویز صدا باعث پاکسازی کامل صدا و ایجاد صدایی رسا و باکیفیت در تلویزیون می‌شود.

امکانات هوشمند تلویزیون X9500H

در بخش هوشمند تلویزیون از سیستم عامل اندروید استفاده شده است. کار با منوی اصلی این تلویزیون بسیار راحت بوده و امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلویزیون X9500H که یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 است از حافظه‌ی داخلی گسترده پشتیبانی می‌کند تا بتوانید فضای کافی را در تلویزیون در اختیار داشته باشید. یکی از بهترین ویژگی‌های هوشمند تلویزیون امکان اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند اندروید و IOS است تا بتوانید محتوای مورد نظرتان را به راحتی با صفحه نمایش باکیفیت سونی به اشتراک بگذارید.

جستجوی صوتی در تلویزیون برای امکان جستجو از طریق صدای کاربر تعبیه شده و از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا در این تلویزیون هوشمند پشتیبانی می‌شود. امکانات هوشمند تلویزیون X9500H بسیار کاربردی هستند تا یک تلویزیون باکیفیت و مدرن را در اختیار داشته باشید.

بهترین تلویزیون‌های OLED سونی

در بالاترین رده از بهترین تلویزیون‌های سونی، مدل‌های OLED قرار می‌گیرند. در واقع مدل‌های OLED برترین تلویزیون‌های موجود در بازار هستند و بهترین سطح از کیفیت تصویر و امکانات هوشمند را ارائه می‌دهد. استفاده از پنل OLED ظاهری زیبا و شیک را برای این سری از تلویزیون‌ها فراهم می‌کند و کیفیت تصویری بسیار بالاتر از مدل‌های دیگر را در صفحه نمایش ایجاد می‌کند. مهم‌ترین مشخصه در تلویزیون‌های OLED نسبت کنتراست و یکنواختی فوق العاده است که موجب نمایش رنگ‌هایی واقعی و بی‌نظیر در صفحه نمایش تلویزیون می‌شود.

از آن جهت که تلویزیون‌های اولد در صدر جدول بهترین تلویزیون‌های سونی قرار می‌گیرند از امکانات هوشمند فوق العاده‌ای نیز برخوردار شده‌اند. البته نسبت به مدل‌های 4K معمولی از قیمت بالاتری برخوردار هستند که با توجه به گستردگی امکانات و کیفیت تصویر عالی قیمت بالای آن‌ها را می‌توان توجیه کرد. در ادامه بهترین تلویزیون‌های OLED سونی را به شما معرفی می‌کنیم.

تلویزیون سونی A8H

  • سال ساخت : 2020
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : OLED
  • پردازشگر تصویر : Picture Processor X1 Ultimate
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision
  • میزان صدا : 30 وات
  • سیستم عامل : اندروید
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
تلویزیون سونی A8H

یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی مدل A8H است که در سال 2020 روانه‌ی بازار شد. این تلویزیون به عنوان بهترین تلویزیون OLED سونی نیز شناخته می‌شود. برخورداری از پنل OLED باعث ایجاد ضخامت بسیار کم در بدنه‌ی تلویزیون شده است. به طوری که اگر تلویزیون را روی دیوار نصب کنید همچون یک اثر هنری به نظر می‌رسد. پایه‌ی تلویزیون نیز بسیار متفاوت و شیک بوده و زیبایی خاصی را به تلویزیون می‌بخشد. پنل OLED تلویزیون با ایجاد رنگ‌هایی واقعی و نمایش جزئیات کامل یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی برای دیدن فیلم محسوب می‌شود.

کیفیت تصویر 4K بالاترین سطح از وضوح تصاویر را به همراه رنگ و روشنایی عالی در صفحه نمایش ایجاد می‌کند. تنوع فوق العاده در فرمت‌های قابل پشتیبانی در تلویزیون، قابلیت‌های ارتقاء دهنده کیفیت و کنتراست از ویژگی‌هایی هستند که باعث خلق صحنه‌هایی باکیفیت روی نمایشگر تلویزیون می‌شوند. در بخش صوتی از بلندگو و ووفر برای پخش صدایی معادل 30 وات استفاده می‌شود. استفاده از ووفر و قابلیت‌های پاکسازی صدا در تلویزیون A8H باعث پخش صدا در وضوحی بی‌نظیر می‌شود.

امکانات هوشمند تلویزیون A8H

همچون سایر تلویزیون‌های سونی که در سال 2020 عرضه شدند تلویزیون A8H نیز از سیستم عامل اندروید بهره‌مند شده است. اندروید یکی از بهترین سیستم عامل‌ها برای دسترسی به اینترنت است که سریع‌ترین راه‌های ارتباطی را در اختیارتان قرار می‌دهد. همانند بهترین تلویزیون‌های سونی که در این مطلب از آن‌ها نام بردیم تلویزیون A8H نیز از 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار خواهد بود.

با توجه به اینکه دسترسی به دانلود انواع اپلیکیشن به راحتی در این تلویزیون مهیا شده می‌توانید استفاده‌ای مفید را از این حافظه‌ی داخلی داشته باشید. برای اتصال به هر نوع گوشی هوشمند می‌توانید از بهترین قابلیت‌های هوشمند اتصالی در این تلویزیون استفاده کنید. جستجوی صوتی امکان جستجو در منوی اصلی تلویزیون را از طریق صدا برایتان فراهم می‌کند. البته پشتیبانی از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل نیز امکانات هوشمند این تلویزیون بی‌نظیر را تکمیل کرده است.

تلویزیون سونی A9G

  • سال ساخت : 2019
  • کیفیت تصویر : 4K
  • نوع نمایشگر : OLED
  • پردازشگر تصویر : Picture Processor X1 Ultimate
  • فرمت‌های HDR تصویر : HDR 10 – HLG – Dolby Vision
  • میزان صدا : 60 وات
  • سیستم عامل : اندروید
  • اتصال به Wi-Fi : دارد
A9G یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی 2021

بی‌شک تولید تلویزیون A9G برای سونی یک پیشرفت عالی در صنعت ساخت تلویزیون محسوب می‌شود. این تلویزیون جزو بهترین تلویزیون‌های سونی می‌باشد که در سال 2019 تولید شده است. تلویزیون زیبای سونی از طراحی بسیار ظریف و شیک در بدنه‌ی اصلی بهره‌مند شده و پایه‌ی مرکزی آن با سایر مدل‌ها متفاوت خواهد بود. به دلیل ضخامت کم نمایشگر برای قرارگیری روی دیوار منزل گزینه‌ای مناسب خواهد بود. کیفیت تصویر 4K به پنل OLED همراه شده تا وضوحی بیشتر از تلویزیون‌های 4K معمولی را برای نمایش تصاویر داشته باشد. پردازشگر تصویر X1 و پشتیبانی از فرمت‌های HDR به نمایش طیف رنگی گسترده و جزئیات کامل تصویر کمک می‌کنند.

همچنین از قابلیت‌های ارتقاء دهنده کیفیت و کنتراست نیز در تلویزیون A9G پشتیبانی شده تا به یکی از باکیفیت‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار تبدیل شود. برای پخش صدا در وضوحی بالاتر از سطح انتظار سونی توان صوتی 60 وات را برای این تلویزیون در نظر گرفته است. این میزان صدا توسط ووفرها و قابلیت‌های صوتی همچون دالبی اتموس پاکسازی می‌شود تا وضوحی بی‌نقص را هنگام پخش داشته باشد. میزان صدای تلویزیون بسیار بلند بوده شما را از خرید ساندبار و سیستم‌های صوتی برای تلویزیون بی‌نیاز می‌کند.

امکانات هوشمند تلویزیون

امکانات هوشمندی که در تلویزیون A9G به عنوان یکی از بهترین تلویزیون‌های سونی 2021 وجود دارد بسیار گسترده و مناسب است. این تلویزیون از سیستم عامل اندروید برای ایجاد ارتباط کاربر با تلویزیون استفاده می‌کند. کار با منوی اصلی سیستم عامل بسیار راحت بوده و دسترسی سریع به تنظیمات مربوط به تلویزیون را برایتان فراهم می‌کند.

در بخش هوشمند تلویزیون فروشگاه محتوای Google Play قرار دارد که مجموعه‌ای بسیار گسترده از اپلیکیشن‌هایی که ممکن است برای تلویزیون نیاز داشته باشید را دارد. از سرویس‌های آنلاین فیلم همچون Netflix در تلویزیون سونی پشتیبانی شده و جستجوی صوتی را نیز برای امکان جستجو از طریق صدا در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کدام مدل از بهترین تلویزیون‌های سونی را بخرم؟؟

سونی به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تلویزیون در عرصه‌ی جهانی شناخته می‌شود. تلویزیون‌های سونی همواره در لیست بهترین مدل‌های موجود در بازار قرار می‌گیرند. این برند سازنده‌ی تلویزیون از بهترین مواد اولیه در ساخت تلویزیون‌های خود استفاده می‌کند تا دوام و طول عمر بالایی را برای خریداران داشته باشند. یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های تلویزیون‌های سونی کیفیت تصویر آن‌ها است که تصاویر را در وضوحی بسیار عالی به نمایش می‌گذارند. تلویزیون‌هایی که در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی قرار گرفته‌اند از باکیفیت‌ترین مدل‌ها برای نمایش فیلم هستند.

اگر از میان بهترین تلویزیون‌های سونی که معرفی کردیم ارزان‌قیمت‌ترین مدل را می‌خواهید و زیاد توقع کیفیت تصویر آنچنانی را ندارید مدل فول اچ‌دی W660F بهترین گزینه برای خرید خواهد بود.

مدل‌های 4K در لیست بهترین تلویزیون‌های سونی جایگاهی بسیار ویژه دارند و جزو پرطرفدارترین تلویزیون‌های موجود در بازار سونی محسوب می‌شوند. این سری از مدل‌ها نسبت به بسیاری از تلویزیون‌های هم‌رده‌ی خود از سایر برندها کیفیت تصویر بهتر و امکانات گسترده‌تری را ارائه می‌دهند.

در پایان مطلب نیز مدل‌های OLED سونی را معرفی کردیم که بالاترین سطح کیفیت تصویر و امکانات هوشمند را دارند. تلویزیون‌های OLED سونی با توجه به اینکه کیفیت تصویر و امکانات بی‌نظیری دارند از قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌های موجود در لیست برخوردار هستند و گران‌قیمت‌ترین تلویزیون‌های سونی محسوب می‌شوند. در کل با خرید هر کدام از بهترین تلویزیون‌های سونی، یک تلویزیون باکیفیت و عالی را در منزل خود دارید که رضایت کامل شما را به همراه خواهد داشت.

درباره‌ی مسعود رسولی

همچنین ببینید

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچ 2021

بهترین تلویزیون‌های 65 اینچ در سال 2021 (بروزرسانی پاییز 1400)

تلویزیون‌های 65 اینچ یکی از سایزهای پرطرفدار در بین تلویزیون‌های 4K هستند، که سازندگان مختلفی از جمله سامسونگ، سونی و ال جی مدل های مختلفی را در این سایز وارد بازار کرده‌اند. این ابعاد نمایشگر برای طرفداران تلویزیون‌های بزرگ انتخاب ایده آلی است. برای تلویزیون‌های 65 اینچ میزان فاصله‌ی مطلوبی که شخص بیننده باید با تلویزیون داشته باشد تا از آسیب های جسمی در امان باشد، حدود 2.5 متر تا 4.1 متر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *