تلویزیون ال جی 43UJ651V

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 43 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2017
2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون 43 اینچ 4K و هوشمند ال جی مدل 43UJ651V

تلویزیون ال جی 43UJ651V به دلیل طراحی مدرن و جذاب و کیفیت تصویر عالی به محبوبیت بالایی در بین مردم رسیده است. به دلیل تنوع زیاد ابعاد نمایشگر برای تمام مساحت های مورد نیاز می‌توانید روی سری UJ651V حساب کنید. این سری در اندازه های 43 اینچ، 49 اینچ، 55 اینچ، 60 اینچ و 65 اینچ تولید شده و مورد خوبی برای محیط های اداری و خانگی می‌باشد. تلویزیون 43UJ651V با کیفیت تصویر 4K و فناوری های بهبود کیفیت، وضوح و تفکیک رنگ بی نظیری دارد. پنل IPS این تلویزیون 4K ال جی تجربه ای متفاوت تر از همیشه را به هنگام مشاهده برنامه های تلویزیونی از هر گوشه و کناری را ایجاد می‌کند و موجب یکپارچگی تصاویر و ارائه رنگ‌هایی غنی خواهد شد. این تلویزیون ال جی در حوزه‌ی تصویر به صورت بسیار پیشرفته و ماهرانه طراحی شده و با پشتیبانی از محدوده دینامیکی پویا، تفکیک رنگی و نمایش جزئیات را با بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. وجود قابلیت Multi HDR از وجود الگوریتم‌های شناخته شده HDR از قبیل HLG و HDR 10 در تلویزیون 43 اینچ ال جی 43UJ651V حکایت دارد. همچنین فناوری HDR Effect از پروسه پردازش تصویر ویژه جهت بهبود کیفیت تصویر و رساندن محتویات (سازگار با HDR معمولی) به کیفیت شبیه به HDR استفاده می‌کند تا مشاهده صحنه‌های واقعی و زنده را تجربه کنید. با فناوری ارتقاء دهنده کیفیت تصویر، سطح محتوای با کیفیت پایین را به 4K نزدیک کنید و از میزان وضوح بیشتری به هنگام مرور خاطرات و ویدیوهای قدیمی بهره ببرید. از بحث کیفیت تصویر که دور شویم می رسیم به سیستم عامل webOS 3.5 ، که توسط نوار لانچر و ریموت کنترل جادویی محیط کاربری ساده و جذابی را کاربران فراهم می‌سازد. برای اتصال به اینترنت در تلویزیون 43UJ651V می‌توانید از WiFi داخلی کمک بگیرید و به صورت بی‌سیم به دنیای بی کران محتوای وب قدم بگذارید. از دیگر قابلیت های این تلویزیون هوشمند ال جی می‌توان به سیستم صوتی دو کاناله با توان صوتی 20 وات، حضور پردازنده چهار هسته ای و 4 پورت HDMI و 2 عدد USB اشاره کرد که در ادامه به شرح مفصل تری از آن‌ها می پردازیم.


نمایش تصاویر رنگارنگ از هر جهت با تلویزیون ال جی 43UJ651V

پنل IPS 4K متفاوت تر از همیشه! منظور از گفتن این جمله را می توان به هنگام تماشای صفحه نمایش تلویزیون 43 اینچ UJ651 به خوبی درک کرد. صفحه نمایش این تلویزیون با پیشرفته ترین پنل IPS 4K مجهز شده ، که تجربه ای منحصر بفرد از مشاهدات را برای کاربر به وجود می آورد. به عبارتی مشاهده سرگرمی های مورد علاقه تان را با سطح کنتراست مناسب از هر زاویه ای بدون خطا و اعوجاج با دیدی وسیع تر به نمایش می گذارد.

تجربه ای هیجان انگیز و نفس گیر با Multi HDR

HDR یا همان محدوده دینامیکی بالا در بسیاری از صفحه نمایش تلویزیون های ال جی به چشم می خورد، که ال جی این بار متفاوت تر از قبل آن را بر روی صفحه نمایش 43UJ651V اجرا کرده است. Multi HDR یا HDR همه جانبه یک نوع تکنولوژی پیشرفته تلویزیون ال جی می باشد، که بسیاری از الگوریتم های شناخته شده مانند HLG و HDR 10 را تولید می کند. به زبان ساده تر Multi HDR به تجزیه و تحلیل برنامه ها می پردازد و یک تجربه نفس گیر و کاملاً فراگیرتر از HDR را ارئه می دهد.

مشاهده محتوای HDR با تقویت کننده کنتراست تلویزیون ال جی 43UJ651V

سرگرمی های مورد علاقه تان را با یک سطح جدید از کنتراست به صورت کاملاً متفاوتی تجربه کنید. ال جی این جمله را با امکان افزایش سطح کنتراست بالا در تلویزیون 43 اینچ UJ651V برای کرابران فراهم می آورد. به عبارتی با پردازش تصویر به وسیله HDR پیشرفته محدوده دینامیکی استانداردی را تولید می کند. در نتیجه می توانید با مشاهده برنامه ها به وسیله HDR نهایت دقت را به خوبی احساس کنید.

کنترل نور با Ultra Luminance

فناوری Ultra Luminance استاد کنترل نور است! به زبان ساده تر میزان نوردهی صفحه نمایش تلویزیون 43 اینچ 4K ال جی را در دست می گیرد، به صورتیکه رنگ های سفید را با حداکثر روشنایی و رنگ های سیاه را با نهایت تیرگی به نمایش می گذارد. این تکنولوژی بسیار خوب با مواجه شدن صحنه های درخشان برنامه حداکثر سطح درخشندگی و همچنین تاریک ترین لحظه ها را با حداکثر تاریکی نمایش می دهد.

ارتقاء کیفیت تصاویر با تلویزیون 43UJ651V

آیا دوست دارید هر نوع علاقه مندی تان را با کیفیت 4K مشاهده کنید؟ پس کافیست کار خود را به قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون ال جی 43UJ651V بسپارید. این خصوصیت سطح جدیدی از مشاهدات را به نمایش می گذارد. هنگامیکه در حال مشاهده برنامه ای هستید؛ این تلویزیون 4K به صورت خودکار با پردازش کردن تصویر به ارتقاء کیفیت می پردازد و آن را در حد کوالتی 4K نمایش می دهد.

با سیستم صوتی تلویزیون 43UJ651V غرق در صدای همه جانبه

صدای واقعی، همه جانبه و طبیعی از خصوصیاتی هستند، که سیستم صوتی تلویزیون ال جی 43UJ651V آن را در اختیار قرار می دهد. این تلویزیون 43 اینچ 4K همراه با قدرت خروجی 20 وات و همچنین بلندگوهای 2 کاناله عرضه شده، که همراه با تکنولوژی ULTRA Surround صدایی همه جانبه ارائه می دهد. اما این تمام ماجرا نیست چون به وسیله تکنولوژی Hi-Fi است که بدون محدودیت و هیچ گونه اعوجاج، نهایت صدای واضح از هر جهتی انتقال داده می شود.

دیزاین شیک با قاب براق تلویزیون 43UJ651V

برجسته ترین ویژگیی که در نگاه اول چشم کاربر را درگیر خود می کند، طراحی باریک و زیبای قاب تلویزیون ال جی UJ651 می باشد. از هر طرف که به این تلویزیون ال جی 4K نگاه کنید؛ متوجه ظرافت آن خواهید شد. طراحی باریکی که در سرتاسر این تلویزیون دیده می شود، مشاهده برنامه ها را چندین برابر لذت بخش تر خواهد کرد.

webOS 3.5 محیطی ساده و کاملاً سرگرم کننده

از لحاظ نرم افزاری بهترین قابلیتی که ال جی در تلویزیون 43UJ651V قرار داده، جدیدترین نسخه از سیستم عامل webOS 3.5 است. این سیستم عامل همراه با محیطی کاملاً ساده و در عین حال سرگرم کننده کاربر را به دنیایی بی حد و حصر از سرگرمی های متفاوت دعوت می کند. برنامه هایی همچون BBC iPlayer،ITV Hub، All 4، همچنین Demand5 و همچنین مجموعه فیلم هایی همچون Netflix و Amazon Video به وسیله صفحه این سیستم عامل به راحتی در دسترس قرار می گیرند.

تضمین حریم خصوصی با سیستم عامل webOS 3.5

در بخش قبلی به قابلیت ها و امکانات سیستم عامل webOS 3.5 پرداخیتم. اما در این بخش می خواهیم پرده از راز اعتماد سازی حریم خصوصی کاربران برداریم. گواهی معتبر امنیتی بین المللی CC و گواهینامه UL CAP2900-1 به این سیستم عامل اعطا شده، که مانع از نصب برنامه های غیر مجاز، هک کردن و جلوگیری از فاش شدن حریم خصوصی می کند.

دسترسی سریع به محتوای Netflix 4K HDR

همانطورکه قبلاً اشاره شد، برنامه Netflix از طریق تلویزیون ال جی 43UJ651V قابل مشاهده می باشد، که کاربران می توانند آن را با کیفیت 4K HDR مشاهده کنند. برای این کار تنها با زدن دکمه Netflix موجود بر روی ریموت کنترل جدید تلویزیون ال جی می توانید، برنامه های مورد علاقه تان را با کیفیت 4K HDR Premium مشاهده و از دیدن آنها لذت ببرید.

و در پایان

تلویزیون ال جی 43UJ651V با کیفیت تصویر و صدایی بالایی که دارد در قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار شده است. این تلویزیون با توجه به امکانات به روز و پیشرفته ای که دارد جزء یکی از بهترین تلویزیون‌های ال جی 2017 به حساب می‌آید. طراحی مدرن، کیفیت تصویر و صدای عالی، قابلیت های پیشرفته و تنوع درگاه های ارتباطی این تلویزیون به گزینه ای مناسب برای خرید تبدیل کرده است. شما می‌توانید با توجه به محیط خانگی و اداری سایز مناسب را از بین سری UJ651V پیدا کنید و از قابلیت های متنوع این تلویزیون برای یک عمر بهره‌مند شوید.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

43 اینچ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

سال ساخت (میلادی)

2017

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

2

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

ال جی

مدل

43UJ651V

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

100 / 50 هرتز

موتور پردازشگر تصویر

Colour Master

مصرف انرژی (وات)

70

ابعاد بدون پایه

79×571×974 میلی‌متر

ابعاد با پایه

219×571×974 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

152×660×1060 میلی‌متر

وزن بدون پایه

9.2 کیلوگرم

وزن با پایه

9.3 کیلوگرم

وزن بسته بندی

11.2 کیلوگرم

رنگ

مشکی

مدل ریموت کنترل

AN-MR650A

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 43UJ651V”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی