تلویزیون ال جی 49UJ651V

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 49 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2017
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون 49 اینچ 4K و هوشمند ال جی مدل 49UJ651V

تلویزیون 49UJ651V یکی از مدل های سری 6 ال جی است که امکاناتی فراتر از یک تلویزیون میان رده برای آن در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش تخت این تلویزیون ال جی توانایی نمایش تصاویر با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 x 2160 را دارد، البته در صورتیکه محتویات نیز از همین کیفیت برخوردار باشند. برای محتویات غیر 4K ، ال جی از قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر در تلویزیون 49UJ651V استفاده کرده تا مشاهده سرگرمی ها را با کیفیتی نزدیک به 4K صورت گیرد. ال جی با گنجاندن قابلیت های بهبود کیفیت تصویر بیشترین تمرکزش را بر روی نمایش بهتر و واقعی رنگ ها گذاشته است. یکی از پیشرفته ترین این قابلیت ها محدوده دینامیکی پویا یا همان HDR می باشد که فرمت های مختلف آن نظیر HLG و HDR 10 در این تلویزیون به کار گرفته شده است. با تکنولوژی IPS در این تلویزیون از تمامی زوایا می‌توانید رنگ و کنتراست یکپارچه ای را تجربه کنید. سیستم صوتی 20 وات تلویزیون 49 اینچ ال جی به قابلیت های Clear Voice III، ULTRA Surround، صدای Hi-Fi، حالت صدای هوشمند و فرمت های مختلف مجهز شده تا شاهد صدایی شفاف و با کیفیت از بلندگوی های تلویزیون باشید و حس حضور در استادیوی ضبط و کنسرت را داشته باشید. سیستم عامل webOS 3.5 در تلویزیون 49 اینچ ال جی 49UJ651V به نسبت نسخه قبلی سرعت بالاتری دارد و نوار لانچر پایین صفحه به همراه ریموت کنترل جادویی سفر به دنیای سرگرمی ها را به نحو جذاب و ساده ای ممکن می‌کند. این مدل تلویزیون دارای WiFi و پورت LAN بوده و تجربه جستجو در اینترنت را بر روی صفحه نمایش بزرگ فراهم می‌سازد. اگر امکانات این تلویزیون هوشمند مطابق با نیازهایتان است ولی سایز دیگری از این سری را می‌خواهید بهتر است از بین سایز های 43 اینچ، 55 اینچ، 60 اینچ و 65 اینچ یک اندازه مناسب را برای محیط کاری و ادارای خود برگزینید.


نمایش تصاویر رنگارنگ از هر جهت با تلویزیون ال جی 49UJ651V

پنل IPS 4K متفاوت تر از همیشه! منظور از گفتن این جمله را می توان به هنگام تماشای صفحه نمایش تلویزیون 49 اینچ UJ651 به خوبی درک کرد. صفحه نمایش این تلویزیون با پیشرفته ترین پنل IPS 4K مجهز شده ، که تجربه ای منحصر بفرد از مشاهدات را برای کاربر به وجود می آورد. به عبارتی مشاهده سرگرمی های مورد علاقه تان را با سطح کنتراست مناسب از هر زاویه ای بدون خطا و اعوجاج با دیدی وسیع تر به نمایش می گذارد.

تجربه ای هیجان انگیز و نفس گیر با Multi HDR

HDR یا همان محدوده دینامیکی بالا در بسیاری از صفحه نمایش تلویزیون های ال جی به چشم می خورد، که ال جی این بار متفاوت تر از قبل آن را بر روی صفحه نمایش 49UJ651V اجرا کرده است. Multi HDR یا HDR همه جانبه یک نوع تکنولوژی پیشرفته تلویزیون ال جی می باشد، که بسیاری از الگوریتم های شناخته شده مانند HLG و HDR 10 را تولید می کند. به زبان ساده تر Multi HDR به تجزیه و تحلیل برنامه ها می پردازد و یک تجربه نفس گیر و کاملاً فراگیرتر از HDR را ارئه می دهد.

مشاهده محتوای HDR با تقویت کننده کنتراست تلویزیون ال جی 49UJ651V

سرگرمی های مورد علاقه تان را با یک سطح جدید از کنتراست به صورت کاملاً متفاوتی تجربه کنید. ال جی این جمله را با امکان افزایش سطح کنتراست بالا در تلویزیون 49 اینچ UJ651V برای کرابران فراهم می آورد. به عبارتی با پردازش تصویر به وسیله HDR پیشرفته محدوده دینامیکی استانداردی را تولید می کند. در نتیجه می توانید با مشاهده برنامه ها به وسیله HDR نهایت دقت را به خوبی احساس کنید.

کنترل نور با Ultra Luminance

فناوری Ultra Luminance استاد کنترل نور است! به زبان ساده تر میزان نوردهی صفحه نمایش تلویزیون 49 اینچ 4K ال جی را در دست می گیرد، به صورتیکه رنگ های سفید را با حداکثر روشنایی و رنگ های سیاه را با نهایت تیرگی به نمایش می گذارد. این تکنولوژی بسیار خوب با مواجه شدن صحنه های درخشان برنامه حداکثر سطح درخشندگی و همچنین تاریک ترین لحظه ها را با حداکثر تاریکی نمایش می دهد.

ارتقاء تصاویر با 4K Upscaler

آیا دوست دارید هر نوع علاقه مندی تان را با کیفیت 4K مشاهده کنید؟ پس کافیست کار خود را به قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر صفحه نمایش تلویزیون ال جی 49UJ651V بسپارید. این خصوصیت سطح جدیدی از مشاهدات را به نمایش می گذارد. هنگامیکه در حال مشاهده برنامه ای هستید؛ این تلویزیون 4K به صورت خودکار با پردازش کردن تصویر به ارتقاء کیفیت می پردازد و آن را در حد کوالتی 4K نمایش می دهد.

با سیستم صوتی تلویزیون 49UJ651V غرق در صدای همه جانبه

صدای واقعی، همه جانبه و طبیعی از خصوصیاتی هستند، که سیستم صوتی تلویزیون ال جی 49UJ651V آن را در اختیار قرار می دهد. این تلویزیون 49 اینچ 4K همراه با قدرت خروجی 20 وات و همچنین بلندگوهای 2 کاناله عرضه شده، که همراه با تکنولوژی ULTRA Surround صدایی همه جانبه ارائه می دهد. اما این تمام ماجرا نیست چون به وسیله تکنولوژی Hi-Fi است که بدون محدودیت و هیچ گونه اعوجاج، نهایت صدای واضح از هر جهتی انتقال داده می شود.

دیزاین شیک با قاب براق

برجسته ترین ویژگیی که در نگاه اول چشم کاربر را درگیر خود می کند، طراحی باریک و زیبای قاب تلویزیون ال جی UJ651 می باشد. از هر طرف که به این تلویزیون ال جی 4K نگاه کنید؛ متوجه ظرافت آن خواهید شد. طراحی باریکی که در سرتاسر این تلویزیون دیده می شود، مشاهده برنامه ها را چندین برابر لذت بخش تر خواهد کرد.

webOS 3.5 محیطی ساده و کاملاً سرگرم کننده

از لحاظ نرم افزاری بهترین قابلیتی که ال جی در تلویزیون 49UJ651V قرار داده، جدیدترین نسخه از سیستم عامل webOS 3.5 است. این سیستم عامل همراه با محیطی کاملاً ساده و در عین حال سرگرم کننده کاربر را به دنیایی بی حد و حصر از سرگرمی های متفاوت دعوت می کند. برنامه هایی همچون BBC iPlayer،ITV Hub، All 4، همچنین Demand5 و همچنین مجموعه فیلم هایی همچون Netflix و Amazon Video به وسیله صفحه این سیستم عامل به راحتی در دسترس قرار می گیرند.

تضمین حریم خصوصی با سیستم عامل webOS 3.5

در بخش قبلی به قابلیت ها و امکانات سیستم عامل webOS 3.5 پرداخیتم. اما در این بخش می خواهیم پرده از راز اعتماد سازی حریم خصوصی کاربران برداریم. گواهی معتبر امنیتی بین المللی CC و گواهینامه UL CAP2900-1 به این سیستم عامل اعطا شده، که مانع از نصب برنامه های غیر مجاز، هک کردن و جلوگیری از فاش شدن حریم خصوصی می کند.

دسترسی سریع به محتوای Netflix 4K HDR

همانطورکه قبلاً اشاره شد، برنامه Netflix از طریق تلویزیون ال جی 49UJ651V قابل مشاهده می باشد، که کاربران می توانند آن را با کیفیت 4K HDR مشاهده کنند. برای این کار تنها با زدن دکمه Netflix موجود بر روی ریموت کنترل جدید تلویزیون ال جی می توانید، برنامه های مورد علاقه تان را با کیفیت 4K HDR Premium مشاهده و از دیدن آنها لذت ببرید.

جمع بندی

بر اساس توضیحات ارائه شده در بالا موضوعی که می تواند مشتری را نسبت به خرید تلویزیون 49UJ651V ال جی قانع کند تصویر واضح و شارپ به همراه وجود تکنولوژی های به روز می‌باشد. این تلویزیون 2017 ال جی با قابلیت ها و امکاناتی که ارائه می‌دهد قیمت قابل قبول و مناسبی دارد و برای کسانی که می خواهند صاحب تلویزیونی کارآمد و با کیفیت شوند گزینه ای ایده آل است. بنابراین اگر محیطی که قرار است برای آن تلویزیون تهیه کنید متراژ متوسطی دارد این محصول ارزش خرید بالایی دارد.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

49 اینچ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

سال ساخت (میلادی)

2017

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

2

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

ال جی

مدل

49UJ651V

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

100 / 50 هرتز

موتور پردازشگر تصویر

Colour Master

مصرف انرژی (وات)

85

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

118

ابعاد بدون پایه

79×645×1107 میلی‌متر

ابعاد با پایه

233×705×1107 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

158×770×1193 میلی‌متر

وزن بدون پایه

11.3 کیلوگرم

وزن با پایه

11.5 کیلوگرم

وزن بسته بندی

13.6 کیلوگرم

رنگ

مشکی

مدل ریموت کنترل

AN-MR650A

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 49UJ651V”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی