تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 85QN95B

  • سیستم عامل: تایزن
  • سایز نمایشگر: 85 اینچ
  • نوع نمایشگر: NEO-QLED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 70 وات
  • تاریخ عرضه: 2022
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 85QN95B

تلویزیون 85QN95B از برترین محصولات برند سامسونگ در سال 2022 است، این برند در سال 2022 توانست انقلابی عظیم در زمینه طراحی و عرضه تلویزیون ایجاد کند و تکنولوژِی و طراحی دستگاه‌های خود را ارتقا دهد. تلویزیون 85QN95B از سری تلویزیون‌های نئو کیولد است که به عنوان فناوری خاص در تلویزیون‌های سامسونگ شناخته شده‌است و می‌توان گفت کیفیت و وضوحی که ارائه می‌کند قابل بحث است. ترکیب نقاط کوانتومی و مینی ‌ال‌ای‌دی‌ها روشنایی و رنگ را در تلویزیون 85QN95B به بعد جدیدی ارتقا داده است و فناوری کوانتوم ماتریکس وظیفه کنترل مینی‌ ال‌ای‌دی‌ها را بر عهده دارد و روشنایی و کنتراستی بهبودیافته را نمایش خواهد داد.

کیفیت 4K در تلویزیون 85QN95B سبب خواهد شد تا تصاویر دارای جزییات بسیار، کنتراست متناسب، روشنایی مناسب، حرکات زنده … باشد و جهت پیشبرد این اهداف پردازشگر Neural Quantum Processor 4K تسهیل کننده عالی به شمار می‌رود. صدا و تصویر مکمل یکدیگر در ایجاد تجربه عالی برای مخاطب هستند و در تلویزیون 85QN95B تمام امکانات تعبیه شده برای صدا سبب غرق شدن بیننده در برنامه مورد نظر خواهند شد. یکی از این تکنولوژی‌ها Dolby Atmos است که تجربه دیداری سینمایی را ایجاد خواهد کرد.

سیستم عامل تایزن که جستجوی محتوا را راحت می‌کند و دستیار صوتی بیکسبی که تغییر تنظیمات تلویزیون را با کمک صدا ممکن می‌سازد، نشان دهده هوشمند و پیشرفته بودن دستگاه هستند. طراحی یکی از مواردی است که تلویزیون 85QN95B به دستگاهی متفاوت و محصر بفرد مبدل ساخته است.

⭕ سایر سایزهای تلویزیون 85QN95B ⭕

تلویزیون سامسونگ 55QN95B

تلویزیون سامسونگ 75QN95B

تلویزیون سامسونگ 65QN95B

تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 85QN95B

سامسونگ و اوج توانایی در طراحی

یک تلویزیون هوشمند با قابلیت‌های فراوان باید دارای یک طراحی بی‌نظیر باشد و سامسونگ در تلویزیون 85QN95B این هماهنگی را به خوبی ایجاد کرده است. در این تلویزیون فریم و قاب دستگاه به طرز چشم‌گیری باریک است و علاوه بر ایجاد ظاهری مدرن، سبب خواهد شد توجه کامل شما معطوف به محتوای پخش شده باشد. در هر کجای خانه خود تلویزیون را قرار دهید تماشای محتوا راحت است زیرا حاشیه‌های فوق باریک تماشای تلویزیون را از هر زاویه‌ای راحت می‌سازد. در کنار این قاب ظریف و باریک پایه دستگاه ایستایی کامل و محکمی برای تلویزیون ایجاد خواهد کرد و ترکیب این دو زیبایی چشم‌گیری با دستگاه افزوده است.

محل اتصال و درگاه‌های ارتباطی دیگر فضای زیادی در قسمت پشت تلویزیون اشغال نخواهد کرد در نتیجه تلویزیون از ظرافت بالایی برخوردار است. تلویزیون 85QN95B علاوه بر ظرافت بالایی که دارد دارای دوام و استحکام بالایی نیز می‌باشد و این نشان‌دهنده به کار بردن بهترین مواد و متریال‌ها در ساخت تلویزیون است. صفحه نمایش بزرگ و 85 اینچ لذت تماشای محتوا را چندبرابر خواهد ساخت و طراحی مینیمال آن متناسب با هر سلیقه و دکوری است و تکمیل کننده هر خانه و فضایی می‌باشد. طراحی تلویزیون 85QN95B ثابت کرده سازندگان سامسونگ تا چه اندازه به طراحی اهمیت می‌دهند.

طراحی تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 85QN95B

Neo QLED تکنولوژی هوشمندانه سامسونگ

سامسونگ در هر سال و با تولید هر محصول سعی دارد تا کیفیت کار خود را ارتقا دهد و به پیشرفت چشم‌گیری دست پیدا کند؛ تلویزیون 85QN95B از صفحه نمایش Neo QLED برخوردار است که این فناوری نسخه بهبود یافته و پیشرفته QLED است. در این تکنولوژی علاو بر فناوری کوانتوم دات از مینی LED استفاده شده است در نتیجه ترکیب این دو فناوری منحصر بفرد روشنایی و کنتراست تلویزیون بهبود یافته و تصاویر از عمق بهتری برخوردارند. تلویزیون 85QN95B سامسونگ محتوا را در بهترین حالت نمایش خواهد داد و جزییات، وضوح و کیفیت تصویر مثال زدنی است.

فناوری کوانتوم ماتریکس در تلویزیون Neo QLED سامسونگ است که در کنترل کوانتوم مینی LED ها نقش دارد این فناوری از پردازنده‌ای دارای هوش مصنوعی بهره برده است که کنتراستی عالی برای تصویر ایجاد می‌کند و تصاویر 4K با روشنایی و نوری از همیشه بهتری خودنمایی می‌کنند. کوانتوم ماتریک سبب خواهد شد تا نورها واضح و نقاط و تصاویر مشکی بهتر از همیشه پردازش شوند و جزییات در هر دو حالت تیره و روشن تصویر قابل دستیابی باشد.

تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ طیف رنگ گسترده و طبیعی، روشنایی بهینه، جزییات زیاد، عمق قبل دسترسی، کنتراست بهینه و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و سطح تماشای محتوا را ارتقا خواهد داد.

Neo QLED تکنولوژی هوشمندانه سامسونگ

پردازشگر Neural Quantum Processor 4K

تلویزیون 85QN95B سامسونگ از پیشرفته‌ترین پردازنده بهره برده است که مبتنی بر هوش مصنوعی است و این تضمین را به شما خواهد داد تا تصاویری با رزولوشن 4K را پردازش کند و به نمایش درآورد. این پردازنده ترکیب 20 شبکه Neural چند لایه است است که تصاویر ا به صورت هوشمند و پیکسل به پیکسل و فریم به فریم تجزیه و تحلیل می‌کند و آن‌ها را به کیفیت 4K ارتقا می‌دهد. به کمک این رزولوشن هر آن‌چه از درک یک تصویر انتظار دارید در دسترس است و جزییات بسیاری برای تماشا وجود دارد.

پردازشگر Neural Quantum Processor 4K تصاویر را بهبود می‌بخشد، روشنایی را تنظیم می‌کند، کنتراست را تقویت می‌کند، جزییات را به Ultra HD ارتقا می‌دهد. تصاویر پخش شده تووسط تلویزیون 85QN95B با جزییاتی بی‌نظیر همراه هستند و از همه نظر بهینه شده هستند پس در محتوا و تصاویر غرق شوید و جزییات ریز و باورنکردنی را با دوستان خود تجزیه و تحلیل کنید.

پردازشگر Neural Quantum Processor 4K

کنتراست منحصر بفرد در تلویزیون 85QN95B

تلویزیون 85QN95B به بهره‌گیری از رزولوشن 4K و قابلیت HDR محتوا و تصاویر را به همان شکلی که سازنده قصد داشته نمایش می‌دهد. تماشای صحنه‌های تیره یا تاریک در محتوای مورد علاقه‌تان به کمک تلویزیون 85QN95B بسیار لذت بخش است زیرا که قابلیت HDR کنتراستی بهینه و روشنایی عالی را در همه تصاویر ایجاد می‌کند که بدون در نظر گرفتن روشنایی در همه صحنه‌ها روشن یا تاریک، جزییات زیادی را در معرض نمایش قرار خواهد داد. کنتراست و کیفیت تصویر بهینه خواهد شد و رنگ‌هایی غنی و طبیعی برای تماشا وجود دارد.

همانطور که اشاره شد تلویزیون 85QN95B از فناوری کوانتوم دات با پوشش 100 درصدی رنگ بهره برده است و فناوری Neo QLED سبب خواهد شد تا علاوه بر رنگ وضوح و کیفیت تصویر ارتقا پیدا کند، در ترکیب با همه این موارد رزولوشن 4K و فناوری HDR روشنایی و کنتراستی بهینه همراه با تصاویری واقع‌گرایانه ایجاد می‌کنند و از این طریق تماشای محتوا از همیشه لذت‌بخش تر خواهد بود و دسترسی به عمق تصاویر راحت است.

فناوری HDR در تلویزیون 85QN95B

صدایی که شما را در دنیای محتوا قرار می‌دهد.

صدا در تلویزیون 85QN95B تکمیل کننده کیفیت تصویر است و در این تلویزیون فناوری و امکانات گسترده‌ای جهت ارتقای کیفیت صوتی گنجانده شده است. یکی از این تکنولوژی‌ها Dolby Atmos است که صدایی فراگیر بدون هر گونه لرزش و مشکلی را پخش خواهد کرد کمک می‌کند تا با این صدا تجربه تماشای محتوایی سینمایی را در خانه خود داشته باشید. وجود 8 بلندگوی چند جهته سبب خواهد شد تا صدا به صورت همه‌جانبه و یکپارچه در محیط پخش شود و همه افراد حاضر در صدای برنامه غوطه‌ور شوند.

علاوه بر بلندگوهای تلویزیون فناوری Object Tracking Sound+ سبب خواهد شد تا صدای سه‌بعدی تلویزیون شما را در محتوا غرق کند. این فناوری سبب خواهد شد تا صدا همراه با فریم‌های تصویر در حرکت باشند و تصویر و صدا همدیگر را تکمیل کنند در نتیجه صدای سه بعدی منتشر شده از 8 بلندگوی تلویزیون که در 4 طرف آن قرار دارند به صورت فراگیر شما را در قلب محتوا و برنامه مورد علاقه‌تان قرار خواهد داد. ترکیب صدای بی‌نظیر و تصویر باکیفیت در تلویزیون 85QN95B شما را به تماشای مهیج‌ترین محتواها ترغیب می‌کند.

Dolby Atmos

یک ارکستر سمفونیک با Q-Symphony

سامسونگ از همه نظر به ارتقای کیفیت صدای تلویزیون 85QN95B توجه کرده است و فناوری Q-Symphony را برای همگام سازی راحت تلویزیون با نوار صوتی یا ساندبار ایجاد کرده است. این فناوری کمک می‌کند تا صدای تلویزیون و ساندبار به صورت همزمان شنیده شود و بدون قطع هرکدام صدایی قدرتمند را در خانه خود بشنوید. هماهنگی تلویزیون و ساندبار سبب خواهد شد تا صدا قوی‌تر از هر زمان پخش شود این قابلیت تجربه سمعی و بصری شما را به سطح جدیدی ارتقا می‌دهد و سبب خواهد شد در محتوای خود غرق شوید و همه جزییات صوتی را نیز در دست بگیرید.

فناوری Q-Symphony و OTS در تلویزیون 85QN95B

تلویزیون 85QN95B تلویزیونی عالی برای گیمینگ

در تلویزیون 85QN95B تمام امکانات مربوط به بازی و گیمینگ قرار گرفته است که تجربه یک بازی روان و با جزییات کامل را برای شما به وجود خواهد آورد. نرخ تازه‌سازی این تلویزیون 144 هرتز است که عملکردی فوق‌العاده روان با جزییاتی بی‌نظیر را در بازی ایجاد خواهد کرد. بازی در این تلویزیون بسیار روان، سریع و در سطح کیفیت 4K قرار دارد. Motion Xcelerator Turbo Pro از فناوری‌های به کار رفته در این تلویزیون است که یک بازی وان و بدون هرگونه پارگی را ایجاد خواهد کرد علاوه بر این HDMI 2.1 در هماهنگی کامل با جدیدترین کنسول‌ها بازی قرار دارد.

به دلیل نرخ تاخیر ورودی بسیار کم بازی بسیار سریع است و می‌توانید سریع به حملات پاسخ دهید و جزییات منحصربفردی از صحنه‌های بازی را با کیفیت 4K آن ببینید و تاری و پارگی بین تصاویر را از بین می‌برد و این امکان وجود دارد تا هر آن‌چه از یک بازی حرفه‌ای انظار دارید در اختیار شما باشد. فناوری‌هایی همچون AMD FreeSync Premium Pro و VRRهرگونه توقف و پارگی تصویر را از بین خواهد برد و بازی HDR خود را با تلویزیون 85QN95B تجربه کنید و در سریع‌ترین زمان عکس العمل نشان دهید و از بازی فوق‌العاده روان و دارای وضوح بالا لذت ببرید.

امکانات مربوط به گیم پلی

به راحتی به محتوای بسیاری دست پیدا کنید.

تلویزیون 85QN95B سامسونگ تلویزیونی هوشمند و کارا است که به شما کمک کرده تا به محتوای بسیار گوناگونی دست پیدا کنید و سیستم عامل تایزن در این تلویزیون گنجانده شده است که انواع مختلف محتوا را در خود جای داده است و دسترسی و جستجو را برای شما راحت کرده است در نتیجه می‌توانید زمان بشتری را صرف تماشای برنامه تلویزیونی محبوب خود کنید و زمان جستجو را به حداقل برسانید. تماشای محتوا از همیشه لذت‌بخش‌تر است زیرا مجموعه عظیمی از فیلم‌های 4K و برنامه‌های تلویزیونی محبوب از جمله Netflix، Disney+، Apple TV، NOW TV و برنامه‌های BT Sport را در اختیار دارید.

پلتفرم Smart Hub با کاربری آسان کمک می‌کند به راحتی و در زمان کمی محتوای محبوب خود را یافته و به تماشای آن بنشینید. Samsung TV Plus راحتی بیشتری را برای شما ایجاد کرده تا همواره محتوا برای تماشا در دسترس داشت باشید. این تلویزیون بدون اشتراک یا هزینه و یا دستگاه و کارت اضافی مجموعه بزرگی از اخبار، سرگرمی، فیلم و سریال را برای تماشا در اختیار شما می‌گذارد. تمام محتواها با بهترین کیفیت و وضوح توسط تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 85QN95B نمایش داده خواهد شد.

سیستم عامل تایزن

تماشایی بی‌نظیر از هر زاویه

برای تماشای تلویزیون 85QN95B محدودیتی زمانی و مکانی وجود ندارد و در هر ساعتی از روز در هر زاویه‌ای که باشید با هر میزان نور تماشای محتوا لذت بخش است و مانعی برای تماشای شما وجود ندارد. Ultra Viewing Angle در هر کجای خانه که باشید آن جا را به بهترین مکان برای تماشای محتوا تبدیل می‌کند در نتیجه از هر زاویه‌ای تماشای تلویزیون ممکن است. Anti Reflection در این تلویزیون یک فناوری ضد انعکاس است و بازتاب‌های اضافی نور را حذف خواهد کرد در نتیجه در هر ساعتی از روز در نور زیاد بعد از ظهر یا تاریکی شب جزییات تصاویر قابل دسترس هستند و تماشای محتوا لذت‌بخش خواهد بود.

علاوه بر موارد گفته شده EyeComfort از هرگونه آسیب به چشم شما جلوگیری خواهد کرد و تنظیمات تلویزیون را با توجه به نور روز تغییر می‌دهد و نور تلویزیون براساس روشنایی است در نتیجه آسیبی برای شما به وجود نخواهد آورد. تلویزیون 85QN95B با ضخامت 17 میلی‌متری و تمام امکانات موجود، تماشای محتوا را از هر زاویه و در هر ساعتی از روز آسان و لذت‌بخش می‌سازد.

85QN95B بدون آسیب به چشم با EyeComfort

فناوری Multi View

تلویزوین 2022 سامسونگ از فناوری Multi View برخوردار است و این فناوری کمک خواهد کرد تا چند محتوا را به صورت همزمان بر روی صفحه نمایش تلویزیون 85QN95B مشاهده کنید. تنها کافی است گوشی همراه خود را به تلویزیون متصل کنید و محتوای گوشی خود را از طریق تلویزیون 85 اینچ سامسونگ و با کیفیت و وضوح عالی مشاهده کنید. این ویژگی کمک می‌کند تا ضمانت تماشای برنامه محبوب و مورد علاقه خود از طریق تلویزیون اعلان‌ها و محتوای گوشی خود را نیز مشاهده کنید؛ این قابلیت سبب خواهد شد تا چیزی را از دست ندهید.

فناوری Multi View و تماس تصویری

دستیار صوتی

حضور دستیارهای صوتی در تلویزیون‌های نسل جدید نشان می‌دهد که این تلویزیون‌ها تا چه اندازه پیشرفته و مجهز هستند. تلویزیون 85QN95B دارای دستیارهای صوتی بیکسبی، الکسا و گوگل است که می‌توانید از هر کدام بهره گرفته و به کمک صدای خود تلویزیونتان را از راه دور کنترل کنید و تغییرات مورد نظر بر روی تنظیمات آن اعمال کنید. می‌توانید از راه دور تلویزیون را روشن و خاموش کنید، صدا را کم و زیاد کنید، به جستجوی محتوا بپردازید و یا کانال را عوض کنید.

سایر ویژگی‌های کارآمد:

به کمک برنامه Google Duo در تلویزیون 85QN95B تماس تصویری باکیفیتی برقرار کنید و با دوستان راه دور خود به راحتی ارتباط برقرار کنید. این فناوری ویژه کمک خواهد کرد تا از طریق صفحه نمایش بزرگ با وضوح کامل ملاقاتی مجازی داشته باشید. SmartThings خانه‌ای ایمن‌تر و هوشمندتر برای شما ایجاد می‌کند. از طریق این تکنولوژی می‌توانید سایر دستگاه‌های موجود در خانه خود را تنظیم و کنترل کنید.

وجود تلویزیون تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 85QN95B نشان از سن سلیقه و انتخاب شما دارد و سبب خواهد شد بیشتر از همیشه به‌روز باشید. نگاهی به تلویزیون‌ها دیگر 2022 سامسونگ مانند 65QN90B ،55Q60B و 65QN800B انتخاب را برای شما راحت‌تر می‌سازد.

SmartThings در تلویزیون 85QN95B

شرکت سازنده

سامسونگ

مدل

85QN95B

رنگ

نقره‌ای

سال ساخت (میلادی)

2022

سایز (برحسب اینچ)

85 اینچ

نوع صفحه نمایش

Neo QLED

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

موتور پردازشگر تصویر

Neo Quantum Processor 4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

144 هرتز

سیستم بلندگو

4.2.2 کاناله

تعداد بلندگوها

8 عدد

ووفر

دارد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

70

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

تایزن

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

3

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

ابعاد بدون پایه

1894x1084x17.8میلی متر

ابعاد با پایه

1894x1153x341میلی متر

ابعاد بسته بندی

2114x1260x220میلی متر

وزن بدون پایه

43.4 کیلوگرم

وزن با پایه

54.4کیلوگرم

وزن بسته بندی

70.7 کیلوگرم

ریموت کنترل

هوشمند

مدل ریموت کنترل

TM2280E

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

پایه رومیزی

دارد

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون Neo QLED سامسونگ مدل 85QN95B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی