تلویزیون سامسونگ 55NU8500

  • سیستم عامل: Smart Hub
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 40 وات
  • تاریخ عرضه: 2018
2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون منحنی سامسونگ 55NU8500 با صفحه نمایش 55 اینچ 4K

تلویزیون سامسونگ 55NU8500 یکی از محصولات سری 8 این برند است که با ظاهر منحنی و مدرنش، ظرافت خاصی در دکوراسیون منزل ایجاد می‌کند. کیفیت تصویر 4K، دستیار صوتی هوشمند بیکسبی، قابلیت SmartThings و HDR PLUS از مشخصات کاربردی و مهم این تلویزیون 55 اینچ سامسونگ به حساب می‌آیند. ابعاد 55 اینچ نمایشگر، این تلویزیون هوشمند را برای سالن‌های متوسط به گزینه ای مناسب تبدیل کرده که از زوایای مختلف می‌توان به تماشای برنامه‌های تلویزیونی پرداخت. کیفیت تصویر این تلویزیون همانطور که گفته شده 4K بوده و از قابلیت HDR PLUS پشتیبانی می‌کند. سیستم صوتی که برای تلویزیون 55NU8500 سامسونگ در نظر گرفته شده همراه با ساب‌ووفر صدا را با توان 40 وات پخش می‌کند.

کیفیت صوتی و تصویر این تلویزیون به لطف تکنولوژی های پیشرفته‌ای که در آن بکار برده شده بسیار لذت‌بخش می‌باشد. موتور UHD Engine که مسئولیت پردازش رنگ‌ها را بر عهده دارد، در نمایش طبیعی و واقعی تصاویر تاثیر بسزایی دارد. دستیار صوتی بیکسبی راه حلی هوشمندانه ایست که سامسونگ در این تلویزیون 4K پیاده کرده است. این دستیار صوتی هوشمند انجام بسیاری از کارها نظیر جستجو، پخش آهنگ ها، اعمال تنظیمات و … را از طریق جملات صوتی امکان پذیر می‌کند. پردازنده چهار هسته‌ای این تلویزیون توان پردازش بالایی در پخش ویدیوها و محتویات 4K دارد و اجرای هم زمان، برنامه‌های نصب شده در تلویزیون را به هنگام پخش تصویر برای کاربران فراهم می‌سازد. تعداد پورت‌های HDMI و USB این تلویزیون به 4 پورت HDMI و 2 پورت USB می‌رسد. این درگاه‌های ارتباطی اتصال دستگاه‌های مختلف به تلویزیون را فراهم می‌سازد. همچنین در این تلویزیون 55 اینچ 4K با استفاده از قابلیت Wi-Fi می‌توان بین دستگاه‌های مختلف اتصال بی‌سیم برقرار کرد و توسط مرورگر وب در صفحات وب جستجو کرد و یا اشتراک گذاری داده‌ها را انجام داد. از دیگر قابلیت‌های مهم تلویزیون منحنی سامسونگ 55NU8500 می‌توان به برنامه‌های SmartThings، STEAM LINK، Sync and Share و … اشاره کرد که در ادامه توضیح بیشتری در رابطه با آن‌ها ارائه خواهیم کرد. پس شما را به خواندن ادامه متن دعوت می کنیم.

طراحی خمیده‌ی تلویزیون 55NU8500

طراحی این تلویزیون 55 اینچ با نمایشگر خمیده مزیت‌های زیادی برای طرفداران تلویزیون‌های منحنی دارد. این نمایشگر ظاهر خاص و مدرنی به تلویزیون می‌بخشد و با هماهنگ کردن آن با ساندبارهای خمیده و میز تلویزیون‌های منحنی، جذابیت خاصی به دکوراسیون منازل اضافه می‌کند. تلویزیون منحنی 55NU8500 به عنوان خواهر بزرگتر تلویزیون NU8000 به حساب می‌آید. کلیه ویژگی‌های این دو تلویزیون سامسونگ با هم مشترک است، فقط طراحی صفحه نمایش است که این دو مدل تلویزیون را از هم جدا کرده است. نمایشگر باریک این تلویزیون منحنی، نگاه های را مجذوب خود می‌کند و به هنگام تماشای تلویزیون، تجربه ایده آلی را از مشاهده محتویات، برای کاربران فراهم می‌سازد. این نمایشگر منحنی که ایده‌ی ساخت آن از مکانیزم چشم انسان گرفته، با طراحی 360 درجه مشاهده برنامه‌های تلویزیون را خیره کننده و دیدنی خواهد کرد.

شیارهایی که در طراحی قابل پشتی وجود دارد سیم های متصل به تلویزیون را به راحتی از خود عبود می‌دهد و از طریق پایه مخصوص، میز تلویزیون‌تان را آراسته تر از هر زمانی می‌کند. جایگاه بلندگوهای 20.1 کاناله تلویزیون همان خط افقی است که بر روی قاب پشتی کشیده شده. این بلندگوها 40 وات صدا تولید می‌کنند و به فناوری دالبی، Multiroom Link ، ساب‌ووفر مجهزند و از هدست‌های بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند.

قابلیت‌های تصویری متنوع تلویزیون NU8500

تلویزیون 4K سامسونگ 55NU8500 به لطف بالاترین نرخ حرکت و حالت بازی، بدون هیچ تاخیری نمایش صحنه‌های حرکتی را به صورت صاف و واضح ممکن می‌کند. فناوری رنگ کریستالی پویا (Dynamic Crystal Colour)، میلیون‌ها رنگ متفاوت و غنی را با شفافیت و وضوح بالا بر روی نمایشگر می‌آورد. این فناوری کیفیت تصویر که مکملی عالی برای HDR است، با تولید نور بیشتر، رنگ های پویا و زنده‌ای را در نمایش تصاویر به کار می‌برد. محدوده‌ی دینامیکی بالا یا همان HDR نیز فیلم ها و محتوا را با رنگ و کنتراست مهیج نمایش دمی دهد. + HDR10 یکی از فرمت‌های جدیدی است که در تلویزیون‌های جدید سامسونگ وظیفه‌ی نورپردازی و ارائه کنتراست بهینه را برای نمایش طبیعی تصاویر بر عهده می‌گیرد. از دیگر قابلیت‌های بهبود کیفیت در تلویزیون 55 اینچ سامسونگ 55NU8500 قابلیت Ultra Slim Array سامسونگ است که تنظیم نور صحنه‌های تاریک و روشن را انجام می‌دهد.

با این قابلیت صحنه های روشن، با روشنایی بیشتری بر روی نمایشگر ظاهر می‌شوند و تصاویر تاریک و تیره نیزبه صورت تیره تر و عمیق تر قابل نمایش هستند. همانطور که قبلا به نرخ حرکت بالای این تلویزیون اشاره شد، باید بگوییم که تلویزیون 55NU8500 این حرکت صاف و بدون تاری و کشیدگی را مدیون نرخ حرکت 240MR است. تمامی جزئیاتی که در دیدن آن‌ها را در نمایشگرهای تلویزیون‌های معمولی از دست داده‌اید، اکنون بر روی نمایشگر 4K تلویزیون NU8500 به وضوح قابل دید است. این نمایشگر 4K به لحاظ تعداد پیکسل 4 برابر Full HD بوده و به همین دلیل در آشکارسازی جزئیات بی نظیر عمل می‌کند. دلایلی که باعث می‌شود که تا عمق تصاویر ارائه شده در این تلویزیون افزایش یابد، به طراحی منحنی شکل نمایشگر و قابلیت افزایش دهنده عمق خودکار (Auto Depth Enhancer) تلویزیون بر می گردد. این قابلیت عمق تصاویر را افزایش داده، بدین صورت تصاویر را شبیه به تصاویر سه بعدی بر روی نمایشگر ظاهر می‌کند.

کمترین جستجو ، بیشترین زمان برای مشاهده

بیکسبی گام هوشمندانه ی سامسونگ! از جمله قابلیت‌هایی که زمان جستجو را در تلویزیون کاهش می‌دهد شامل راهنمای جهانی، جستجوگر صوتی، دستیار صوتی هوشمند بیکسبی و … می‌باشد. سامسونگ که قبلاً از قابلیت S Voice در تلویزیون هایش استفاده می‌کرد پس از بررسی کامل، تصمیم گرفت که از یک دستیار هوشمند برای تلویزیون‌هایی که در سال 2018 عرضه می‌کند استفاده کند. تلویزیون NU8500 یکی از این تلویزیون هایی است که به چنین قابلیتی مجهز شده و از طریق بیان جملات، امور و فرامین را در کوتاهترین انجام می‌دهد. تلویزیون‌های 2018 سامسونگ جزء اولین تلویزیون‌های این برند کره‌ای هستند که به چنین دستیار صوتی هوشمند مجهز شده‌اند. این دستیار صوتی در حال حاضر از 2 زبان کره‌ای و انگلیسی پشتیبانی می‌کند و انتظار می رود که در آینده ای نزدیک سایر زبان های دیگر نیز به آن اضافه شود.

برای استفاده بیشتر از این قابلیت تلویزیون می‌توانید تلویزیون را توسط WiFi داخلی به اینترنت وصل کنید و در جستجوهای اینترنتی نیز از این سرویس صوتی استفاده کنید. درخواست‌هایی که این منشی هوشمند سامسونگ می تواند پاسخگوی آن‌ها باشد، شامل پرسیدن سوالاتی در مورد آب و هوا، جستجوی محتوا، تغییر کانال ها، افزایش و کاهش حجم صدای تلویزیون و … است. سامسونگ عملکرد و امکانات این دستیار هوشمند را هر روز ارتقاء می‌دهد تا این پروژه به صورت موفق تر در دسترسی کاربران قرار گیرد.

خانه هوشمند خود را با یک برنامه کنترل کنید

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که سامسونگ در سری NU8500 پیاده کرده برنامه‌های کاربردی و مفیدی است که از طریق دستیار صوتی بیکسبی تعامل با تلویزیون را راحت تر کرده‌اند. SmartThings یکی از این برنامه‌هاست که تجربه زندگی مدرن و هوشمند را برای کاربران فراهم می سازد. با این برنامه دستگاه های هوشمند (سازگار با SmartThings) را می‌توان توسط یک شبکه ی WiFi با هم متصل کرد و به صورت هوشمندانه کنترل این دستگاه های هوشمند را در دست داشت. مثلا در صورتیکه سیستم روشنایی شما هوشمند باشد، از طریق گوشی که نرم افزار SmartThings بر روی آن نصب شده، می‌توان خاموش و روشن کردن سیستم روشنایی و میزان روشنایی لامپ‌ها را انجام داد و یا توسط دوربین‌های هوشمند نصب شده، محیط و منزل را به صورت کاملاً هوشمندانه کنترل کرد. تمامی این کارها از طریق تلویزیون هوشمند و یا گوشی هوشمندی که به این سیستم متصل شده قابل انجام است.

علاوه بر کنترل، اشتراک گذاری محتویات از دیگر قابلیت‌های هوشمندی است که توسط نرم افزار SmartThings قابل انجام است. اشتراک گذاری داده‌های نمایش داده شده از تلویزیون با دستگاه‌های این مجموعه کار راحتی است و به کمک آن مشاهده فیلم‌ها بدون از دست دادن هیچ صحنه ای صورت می گیرد. همچنین با این برنامه می‌توان تلویزیون را از راه دور توسط گوشی های هوشمند به صورت یکپارچه و سریع راه اندازی کرد. برای استفاده از این قابلیت پشت سر هم گذاشتن 4 مرحله لازم و حیاتی است. در مرحله‌ی اول گوشی هوشمند (مجهز به برنامه SmartThings و حساب کاربری سامسونگ) و تلویزیون 55NU8500 را روشن کرده تا دو دستگاه به صورت خودکار با هم مچ شوند. در مرحله دوم اطلاعات شبکه‌ی دستگاه تلفن هوشمند با تلویزیون به اشتراک گذاشته می‌شود.

در مرحله ی سوم در صورتیکه گوشی هوشمندتان دارای حساب کاربری سامسونگ باشد، این حساب کاربری به صورت خودکار و اتوماتیک با تلویزیون به اشتراک گذاشته خواهد شد. و در مرحله ی آخر برنامه‌های موجود در تلفن هوشمندتان را که دوست دارید بر روی تلویزیون آن‌ها را داشته باشید را انتخاب کرده تا در اسمارت هاب تلویزیون تان کپی شوند و شما به صورت خودکار وارد سیستم شوید. سامسونگ برای استفاده بیشتر از این قابلیت، لباسشویی و ظرفشویی های مجهز به این SmartThings تولید کرده که اتمام مراحل شستشو را از طریق پیام های کوتاه بر روی نمایشگر اعلام می‌کنند. پس در همان حالتی که رو به تلویزیون بر روی کاناپه نشسته‌اید می‌توانید از وضعیت دستگاه های هوشمند موجود در منزل نیز اطلاع داشته باشید.

سایر قابلیت‌های تلویزیون 55NU8500

در تلویزیون‌های قبلی سامسونگ، کاربران در مورد دسترسی به محتویات 4K HDR شکایت داشتند و این از جمله دلایلی بود که کاربران حرفه ای را از خرید تلویزیون‌های 4K دل سرد می کرد. سامسونگ در این تلویزیون 55 اینچ 4K با اضافه کردن شبکه TV Plus به رابط کاربری اسمارت هاب، گنجینه ای از فیلم ها و محتویات 4K HDR را به طرفداران و علاقه‌مندان به فیلم هدیه کرده است. با این قابلیت جدید دیگر نیازی به پرداخت هزینه های گزاف بابت خرید محتویات 4K نیست و تئاتر را در چند قدمی تان احساس خواهید کرد.  همچنین در این تلویزیون 4K HDR سامسونگ، برای استریم بازی‌های کامپیوتری بر روی نمایشگر تلویزیون، دیگر نیازی به خرید دستگاه های مجزا نیست. سامسونگ با تعبیه این سخت افزار در بدنه تلویزیون منحنی 55NU8500، توسط برنامه STEAM LINK امکان استریم بازی‌های کامپیوتری بر روی نمایشگر 55 اینچ را برای گیمرهای حرفه ای فراهم کرده است.

در این قابلیت اجرای بازی ها از طریق رایانه و لپ‌تاپ صورت خواهد گرفت و تلویزیون و لپ تاپ بایستی از طریق اینترنت به همدیگر متصل باشند. توسط حالت بازی خودکار (Auto Game Mode) بازی های 4K HDR به راحتی بر روی این تلویزیون 55 اینچ اجرا خواهند شد. با اتصال کنسول بازی، تلویزیون به صورت خودکار تنظیمات مربوط به اجرای بازی را در کمترین زمان انجام می‌دهد و با سرعت بسیار بالا اجرای بازی ها را با کیفیت تصویر عالی ممکن می‌سازد. سامسونگ برای اتصال گوشی‌های هوشمند با تلویزیون به صورت پیش‌فرض برنامه Sync and Share را در تلویزیون 55NU8500 قرار داده تا به صورت بی‌سیم بتوان هر آنچه را که بر روی نمایشگر تلویزیون به نمایش گذاشته شده را به روی نمایشگر گوشی آورد و یا بالعکس. با این قابلیت به هنگام مشاهده فیلم به راحتی می‌توان حرکت کرد بدون آنکه صحنه‌ای از فیلم را از دست داد. پخش کننده، سیستم صوتی، کنسول‌های بازی و تمام دستگاه‌هایی که از قابلیت +Anynet پشتیبانی می کنند و اتصال آنها توسط پورت HDMI-CEC به تلویزیون 55NU8500 انجام شده، کنترل‌شان توسط ریموت هوشمند تلویزیون به راحتی قابل انجام است. با این راه حل دیگر نیازی به نگهداری ریموت کنترل دستگاه های مختلف نیست و بدون هیچ گونه دردسر می‌توان از یک ریموت برای کنترل آن‌ها استفاده کرد.

جمع بندی

به صورت خلاصه بگوییم که اگر علاقه زیادی به دیدن فیلم های 4K ، بازی با کنسول های پیشرفته و امکانات مدرن دارید، باید سری به تلویزیون‌های 4K سامسونگ بزنید. تلویزیون منحنی 55NU8500 سامسونگ کیفیت تصویر و صدای بسیار خوبی دارد و کلیه فاکتورهای یک تلویزیون هوشمند را دارا می‌باشد. ویژگی هایی مانند صفحه نمایش خمیده، رابط کاربری اسمارت هاب، دستیار صوتی بیکسبی، قابلیت SmartThings و …‌ همه به این حقیقت اشاره می‌کنند که سامسونگ این تلویزیون 4K سری 8 را برای کاربران و گیمرهای حرفه ای تولید کرده است. مدلی دیگری با نام NU8000 در بین تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارد که تمامی این امکانات را در نمایشگری صفحه تخت گنجانده است. پس اگر می‌خواهید که نمایشگر تلویزیون‌تان از نوع تخت باشد و به همین امکانات مجهز باشد، تلویزیون 55NU8000 گزینه‌ی ایده آلیست. همچنین تلویزیون سامسونگ NU8500 در سایز 65 اینچ تولید شده که بسته به متراژ محیط می توان هر کدام را انتخاب کرد.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

سیستم بلندگو

2.1 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

40

توان هر بلندگو (وات)

10

ووفر

20 وات

پردازنده

4 هسته ای

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

ندارد

سال ساخت (میلادی)

2018

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

2

رده مصرف انرژی

A

شرکت سازنده

سامسونگ

ریموت کنترل

دارد

مدل

55NU8500

موتور پردازشگر تصویر

UHD Engine

سیستم عامل

اسمارت هاب

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

89

ابعاد بدون پایه

94×711×1224 میلیمتر

ابعاد با پایه

338×787×1224 میلیمتر

وزن بدون پایه

17.41 کیلوگرم

وزن با پایه

19.18 کیلوگرم

وزن بسته بندی

25.40 کیلوگرم

رنگ

مشکی

مدل ریموت کنترل

TM1850A

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 55NU8500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی