تلویزیون ال‌جی مدل 75UP76703

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 75 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2021
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

مشخصات و قیمت تلویزیون ال‌جی مدل 75UP76703

75UP76703 می‌تواند هر آن‌چه از یک تلویزیون خوب و کارآمد انتظار دارید را در اختیارتان قرار دهد؛ این تلویزیون در رده تلویزیون‌های 4K UHD ال‌جی قرار داد که کیفیت و وضوح بی‌نظیری را برای تصاویر پخش شده ایجاد می‌کند و این تلویزیون با پشتیبانی از فرمت‌های HDR محتوایی واقع‌گرایانه و پر از تصاویر زنده و طبیعی را نمایش می‌دهد. روشنایی و کنتراست تلویزیون به کمک تکنولوژی DIRECT LED که در پس زمینه تصویر قرار دارد در بهینه‌ترین حالت ممکن است و سبب می‌شود مخاطب به جزییات ریز و دقیق محتوا دسترسی داشته و دنیای تصویر را لمس کند.

پردازشگر قدرتمند Quad Core Processor 4K وظیفه پردازش تصاویر را با کیفیت 4K را بر عهده دارد و با حذف نویز موجود در صدا و تصویر واضح‌ترین محتوا را پردازش می‌کند و تمامی محتواهای پخش شده را به کیفیت 4K می‌رساند. با کمک تلویزیون 75UP76703 حس حضور در سینما برای شما تداعی می‌شود و امکانات گسترده مربوط به تماشای سینمایی همچون حالت فیلمساز سبب می‌شود خود را به عنوان شخصیت محتوا ببینید. کفیت بالا در تصویر و صدا و فناوری‌های نوین و کارآمد در زمینه گیمینگ تجربه یک بازی حرفه‌ای، سریع و روان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون 75UP76703 ⭕

تلویزیون ال‌جی 75UP81003 

تلویزیون ال‌جی 75UP75006 

تلویزیون ال‌جی 75UP7550 

طراحی تلویزیون 75UP76703 می‌تواند تکمیل کننده هر دکور و فضایی باشد و مدرنیته موجود در قاب تلویزیون باب سلیقه اکثر خریداران است. LG ThinQ، هوش مصنوعی در تلویزیون‌های ال‌جی و این دستگاه است که امکاناتی کاربردی و پیشرفته را برای مخاطبان فراهم می‌کند.

تلویزیون ال‌جی مدل 75UP76703

دکوراسیونی تکمیل با یک طراحی بر پایه مدرنیته

ال‌جی همواره به طراحی زیبا در حین کارایی بالا اهمیت می‌دهد و در کنار این‌که سعی دارد از بهترین مواد و متریال‌ها برای ساخت محصلات خود استفاده کند، تلاش خود را انجام داده تا دستگاهی ظریف با سبکی کاملا مینیمال را عرضه کند. پنل باریک تلویزیون و حاشیه‌های بسیار باریک آن توجه کامل مخاطب را به محتوا معطوف می‌سازند و پایه‌های دو شاخه با وجود طراحی زیبای خود ثبات و ایستایی مناسبی را برای تلویزیون 75UP76703 ایجاد می‌کنند. علاوه بر قراردهی تلویزیون بر روی میز می‌توان تلویزیون را به دیوار متصل کرد و از ظرافت ساخت آن در قاب نهایت لذت را برد.

ال‌جی در ساخت تلویزیون 75UP76703 بهترین متریال‌ها با مرغوب‌ترین جنس را به کار برده است که دوام و طول عمر بالایی را برای تلویزیون ایجاد می‌کنند. این طراحی ظریف و مدرن به وجود قاب و پنل فوق باریک و پایه‌های خوش تراش تکمیل می‌شود و متناسب برای هر فضا و خانه‌ای است و کمک خواهد کرد تا دکوراسیون داخلی شما روح تازه‌ای به خود بگیرد. قاب پشتی تلویزیون چیزی از میزان ظرافت آن کم نمی‌کند و با وجود درگاه‌های ارتباطی بسیاری که بر روی آن قرار دارد اتصالات و تعاملات تلویزیون به بهترین شیوه برقرار می‌گردد.

این طراحی بر پایه مدرنیته، علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد کارایی دستگاه را افزایش داده و لذت تماشایی فراگیر را برای شما ایجاد می‌کند.

دکوراسیونی تکمیل با یک طراحی بر پایه مدرنیته

کیفیت وضوح بالا با 4K UHD

تلویزیون 75UP76703 هر آن‌چه یک تجربه دیداری منحصر بفرد نیاز دارد را در خود جای داده است و امکانات گسترده تصویری محتوایی با حداکثر وضوح را نمایش می‌دهد؛ تلویزیون 4K UHD کیفیت و وضوح بالایی برای تصاویر ایجاد می‌کند و همه ویژگی‌های تصویر را در بهینه‌ترین حالت ممکن خود قرار می‌دهد و این کمک خواهد کرد تا تجربه شما فراتر از حد انتظارتان باشد و به صورت کامل در دنیای تصویر غوطه‌ور شوید. این تلویزیون با وجود تکنولوژی DIRECT LED نور پس زمینه فوق‌العاده‌ را ایجاد می‌کند و این تکنولوژی از تعداد کثیری ال‌ای‌دی تشکیل شده که نور را مستقیما به صفحه نمایش منتشر می‌کنند و می‌توان گفت تصویری با درخشندگی بی‌نظیر برای تماشا را در دسترس کاربر قرار می‌دهند.

کیفیت 4K در تلویزیون 75UP76703 تصاویر را با بهترین شویه از نظر رنگ، روشنایی کنتراست دو جزییات نمایش می‌دهد و در تکمیل این کیفیت HDR تصاویر را زنده و طبیعی در محتوا نمایش می‌دهند و با وجود این کیفیت و وضوح شما تصاویر و محتوایی با نهایت واقع‌گرایی را خواهید دید که می‌تواند بهترین تجربه دیداری را برای شما ایجاد کند. این کیفیت چهار برابر بیشتر از تلویزیون‌های Full HD است و وضوح این دستگاه قابل مقایسه با مدل‌های پیشین نیست.

پردازنده Quad Core Processor 4K

پردازنده یک تلویزیون از موارد بسیار پر اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد، در تلویزیون 75UP76703 پردازشگر Quad Core Processor 4K که به وسیله هوش مصنوعی تصاویری با کیفیت 4K را پردازش می‌کند، نقشی کلیدی در ارتقای تجربه دیداری و شنیداری شما دارد. این موتور پردازشگر تصاویر و صدا را بهینه ساخته و کمک می‌کند همه چیز را با کیفیت و وضوح 4K ببینید و بشنوید؛ نویز تصاویر را حذف کرده و ویژگی‌های آن را بهینه می‌سازد و با تشخیص موقعیت و محتوای مدنظر صدایی متناسب و فراگیر ار پخش می‌کند. پردازشگر Quad Core Processor 4K تصاویر با وضوح پایین را به کیفیت 4K ارتقا می‌دهد و کنتراستی طبیعی‌تر و رنگ‌هایی زنده‌تر ایجاد می‌کند.

تصاویر همواره در کیفیت و وضوح 4K قرار دارد و در تلویزیون 75UP76703 محتوا با کیفیت 2K ارتقا پیدا کرده و کیفیت 4K زا تجربه می‌کند؛ در نتیجه این ارتقای کیفیت تعداد جزییات و میزان وضوح افزایش یافته و از صدا و تصویری با حداقل نویز و تاری نهایت لذت را ببرید. فناوری 4K upscaler نیز کمک خواهد کرد تا تصاویر و محتوا بازآفرینی شوند و کیفیت مد نظر به 4K ارتقا پیدا کند.

پردازنده Quad Core Processor 4K

هوش مصنوعی کمک کننده به ارتقای تجربه دیداری و شنیداری

همانطور که گفته شد ارتقای کیفیت در تلویزیون 75UP76703 به کمک هوش مصنوعی انجام می‌گیرد و هوش مصنوعی با بهینه کرد تصاویر و صداها کمک خواهد کرد هر آنچه که می‌بینید و می‌شنوید در بهینه و مناسب‌ترین حالت خود باشد. AI brightness control کمک خواهد کرد تا به بهترین شیوه جزییات را ببینید و سنسورهای موجود میزان نور محیط را تشخیص داده و در نتیجه بهترین رنگ و روشنایی برای تصویر ایجاد می‌شود. الگوریتم Smart Dimming Control و Pixel Compensation نیز کنتراست تصویر را بهینه کرده و تصاویری زنده با روشنایی خیره کننده قاب مشاهده خواهد بود.

در تکمیل همه این موارد HDR در قسمت‌های تیره تصویر کنتراست بهتری ایجاد می‌کند و با تنظیم روشنایی تصویر کمک خواهد کرد تا جزییات و رنگ‌ها در این قسمت‌ها نیز به بهترین شیوه دیده شوند. هوش مصنوعی علاوه بر ایجاد تاثیر بر روی تصویر صدا را نیز بهینه می‌سازد و با وجود 17 میلیون داده صوتی فرکانس‌ها و جلوه‌های صوتی را تشخیص داده و براساس ژانر مد نظر بهترین صدا با بهترین وضوح را به صورت همه جانبه و فراگیر به گوش مخاطب می‌رساند.

در نتیجه عملکرد هوش مصنوعی تجربه دیاری و شنیداری شما ارتقا پیدا کرده و می‌توانید محتوای دلخواه خود را با کیفیت و وضوحی بی‌نظیر در تلویزیون 75UP76703 مشاهده کنید.

سینما را به خانه خود بیاورید.

امکانات مربوط به تجربه سینمایی کمک می‌کنند تا شما با تماشای محتوای خود در تلویزیون 75UP76703 حس حضور در سینما را داشته باشید و کیفیت صدا و تصویر درست همانند سینما باشد، وجود امکانات گسترده صوتی و تصویری و علاوه بر آن پشتیبانی دستگاه از پلتفرم‌های نمایش محتوا سینما را به خانه شما خواهد آورد:

  • قبل از هر چیز وجود یک محتوای باکیفیت که براساس سلیقه شما هم باشد می‌تواند کمک کند که بهترین حس از تماشای خود را دریافت کنید و تلویزیون 75UP76703 با پشتیبانی از پلتفرم‌های Apple TV، Netflix، HBO Go محتواهای بسیاری را در ژانرها و کتگوری‌های مختلف در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا براساس سلایق و علایق خود هر آن‌چه میخواهید را با بهترین کیفیت ببیند.
  • یکی دیگر از فناوری‌هایی که کمک می‌کند محتوای سینمایی خود را در بهترین حالت و کیفیت مشاهده کنید FILMMAKER MODE یا حالت فیلمساز است که محتوا و برنامه را دقیقا همانطور که سازنده و کارگردان ساخته نمایش می‌دهد و کمک می‌کند تا بدون هرگونه تغییری در جزییات تصویر، دید سازنده را به درستی ببینید. محتوا بدون تغییر در فریم و نسبت تصویر به بهترین شیوه به دید مخاطب می‌رسد.
  • تلویزیون UHD ال‌جی با پشتیبانی از فرمت‌های HDR مانند HDR10 و HLG فیلم و محتوا را دقیقا مانند کیفیت اصلی سازنده نمایش می‌دهد و با وجود Active HDR رنگ‌هایی زنده و جزییاتی دقیق را ارائه می‌دهد. تلویزیون 75UP76703 سینمایی کوچک در خانه شما است که کمک می‌کند محتوا را به بهترین شیوه ببینید و لذت ببرید.

تلویزیون UHD ال‌جی

تجربه گیم پلی واضح و روان

تلویزیون 75UP76703 بهترین دستگاه برای افراد علاقه‌مند به گیمینگ گیم پلی است و با وجود امکانات گسترده و وضوح بالا همچنین نرخ تاخیر کم یک بازی باکیفیت و روان را در اختیارتان قرار می‌‌دهد. یکی از فناوری‌هایی که بهترین شرایط را در یک بازی ایجاد می‌کند بهینه‌ساز بازی یا Game Optimizer است که حالت‌های بهینه را برای انواع بازی‌ها ایجاد می‌کند و با ایجاد کنتراست و نور و روشنایی بهتر در هر دو قسمت تاریک و روشن تصویر امکان دید بهتری را برای کاربر در بازی فراهم می‌کند.

HGiG نیز کمک می‌کند تا در بازی غرق شوید و با تشخیص عملکرد و کیفیت تصویر HDR را برای یک وضوح کیفیت بالا تنظیم می‌کند و بهترین تجربه از گیمینگ را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. بازی سریع و روان در تلویزیون 75UP76703 به لطف تاخیر ورودی کم انجام می‌گیرد و بدون هرگونه ایست و توقف می‌توانید یک بازی سریع و روان را تجربه کنید و به دلیل کیفیت بالا و وضوح چشم‌گیر همواره بهترین عکس العمل را داشته باشید و برنده میدان بازی باشید. این گیمینگ پیشرفته و حرفه‌ای کمک می‌کند تا به گیمری حرفه‌ای و شکست ناپذیر مبدل شوید.

ALLM از دیگر فناوری‌های کارآمد در زمینه گیم پلی است و د حین اتصال تلویزیون به کنسول بازی تلویزیون به صورت خودکار تغییرات را انجام می‌دهد و در نتیجه تاخیر به کم‌ترین میزان ممکن می‌رسد.

تجربه گیم پلی واضح و روان

بهترین امکانات برای علاقه‌مندان به بازی و مسابقات ورزشی

کیفیت در صدا و تصویر کمک می‌کند انواع محتواها را با بهترین کیفیت ببینید و با وجود امکانات گسترده تماشای مسابقات و برنامه‌های ورزشی نیز از لذت دوچندان برخوردار است. یکی از بهترین فناوری‌ها برای افراد علاقه‌مند به ورزش و مسابقات ورزشی هشدار ورزشی یا Sports Alert است که کمک می‌کند تمامی اعلان‌ها و اطلاعات بازی را در اختیار داشته باشید. هنگامی که مشغول تماشای یک محتوا دیگر هستید هشدار ورزشی اعلان‌های مربوط به قبل، حین و بعد از بازی را بر روی صفحه نمایش 75UP76703 نشان خواهد داد و کمک می‌کند در جریان بازی و مسابقه به صورت کامل قرار بگیرید.

صدا و هیجان استادیوم را در خانه خود داشته باشید، تلویزیون 75UP76703 دارای بلوتوث همواره آماده به کار است که به سایر سیتم‌های صوتی در خانه شما متصل می‌شود و کیفیت صدای محتوای ورزشی را ارتقا می‌دهد. تلویزیون خود را به راحتی به سیستم‌هایی همچون ساندبارها متصل کنید و از صدای کوبنده و فراگیر در این تلویزیون لذت ببرید. این صدای همه جانبه کمک می‌کند تا حس حضور در استادیوم برای شما تداعی شود و این همان چیزی است که دوستداران ورزش و مسابقات ورزشی به آن علاقه مند هستند.

بهترین امکانات برای علاقه‌مندان به بازی و مسابقات ورزشی

75UP76703، تلویزیونی هوشمند با LG ThinQ

از تاثیر مستقیم هوش مصنوعی بر کیفیت تصویر و صدا در تلویزیون 75UP76703 جرف زدیم و اینبار هوش مصنوعی از طریق LG ThinQ تاثیر خود را بر روی تلویزیون اعمال می‌کند. با نصب این برنامه بر روی گوشی همراه خود از راه دور به تنظیمات تلویزیون دسترسی داشته باشید و علاوه بر آن دستیار صوتی خود را انتخاب کرده و به راحتی و از ره دور تنها با کمک صدا تلویزیونتان را کنترل کنید.

تلویزیون 75UP76703 از دستیار صوتی الکسا و گوگل پشتیبانی می‌کند که با انتخاب هر کدام این امکان فراهم خواهد شد تا از راه دور و با صدای خود تغییرات مورد نظر را بر روی تلویزیون اعمال کنید و در آخر با کمک صدا جستجوی صوتی انجام داده و به محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

سیستم عامل webOS دسترسی به جدیدترین و به‌‎روزترین محتواهای دنیا را ممکن می‌سازد و جستجو برای محتوا را راحت می‌سازد و از این طریق می‌توانید به راحتی بر طبق سلیقه و علایق خود بهترین برنامه یا مستند روز را یافته و به تماشای بنشینید. وجود ین سیستم عامل از مواردی است که پیشرفته بودن تلویزیون را به همراه هوشمندی تمام به اثبات می‌رساند.

اشتراک‌گذاری راحت محتوا با تلویزیون 75UP76703

یکی از پر کاربردترین و محبوب‌ترین امکانات که در تلویزیون 75UP76703 تعبیه شده‌است قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا و اتصال میان تلویزیون و تلفن همراه است. بدین منظور ال‌جی امکانات و فناوری‌هایی کاربردی را در دستگاه‌های خود و بسته به نوع سیستم عامل تلویزیون‌ها تعبیه کرده است. برای سیستم‌های اندروید می‌توان از فناوری Screen Share بهره برد و برای تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل ios فناوری Airplay قابل استفاده می‌باشد. از طریق این اتصال می‌توانید محتوای تلفن همراه و اعلان‌ها را بر روی صفحه نمایش بزرگ و 75 اینچ تلویزیون خود مشاهده کنید.

در آخر

تلویزیون 75UP76703 از پرطرفدارترین تلویزیون‌های ال‌جی در سال 2021 است که در همه زمینه‌ها پیشرفت چشم گیری داشته و توانسته با امکانات گسترده خود نیازها و انتظارات کاربران را به خوبی برطرف سازد. این تلویزیون وضوح و کیفیت بالایی در زمینه صدا و تصویر دارد و به علاوه یک سیستم صوتی و تصویری قوی در خانه شما می‌تواند یک سرگرمی عالی برای افراد علاقه‌مند به گیمینگ و تماشای فیلم و سریال باشد. ال‌جی با در نظر گرفتن خواست خریداران خود همواره بهترین نوع از تلویزیون‌ها را تولید و عرضه می‌کند.

75UP76703، تلویزیونی هوشمند با LG ThinQ

شرکت سازنده

ال جی

مدل

75UP76703LB

سری

7

سال ساخت (میلادی)

2021

رنگ

مشکی با پایه نقره‌ای

سایز (برحسب اینچ)

75 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

LED

نور پس زمینه

Direct

زاویه دید (درجه)

178

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

10 (8+FRC)

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

فرمت‌های HDR

HDR10 Pro

,

HLG

موتور پردازشگر تصویر

Quad Core Processor 4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

60 هرتز

قابلیت کاهش نویز

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

حالت‌های تصویر

(ISF) Expert (Bright Room)-ویژه اتاق روشن

,

(ISF) Expert (Dark Room)-ویژه اتاق تاریک

,

استاندارد (Standard)

,

بازی (Game)

,

سینما (Cinema)

,

صرفه‌جویی (Eco)

,

فیلمساز (Filmmaker)

,

واضح (Vivid)

,

ورزشی(Sports)

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

توان هر بلندگو (وات)

10

ووفر

ندارد

ساب‌ووفر

ندارد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

نوع بلندگوها

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

AI Sound

,

Clear Voice

,

Game Optimiser

,

استاندارد (Standard)

,

سینما (Cinema)

,

موزیک (Music)

,

ورزشی (Sports)

فناوری‌های صوتی

Dolby AC4

,

Dolby Digital (AC3)

,

Dolby Digital Plus (EAC3)

,

HE-AAC

,

Ultra Surround

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

مرورگر وب

دارد

حافظه داخلی (گیگابایت)

6

قابلیت نصب برنامه

دارد

کیبورد فارسی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

ندارد

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

Chromecast داخلی

ندارد

تله‌تکست

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

پشتیبانی از اپل Airplay

دارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

دارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

دارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

دارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

HDMI نسخه 2.1

ندارد

تکنولوژی VRR

ندارد

تکنولوژی ALLM

دارد

Nvidia G-Sync

ندارد

AMD FreeSync

ندارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

دارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

2

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

1

نسخه ورودی USB

USB 2.0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

ندارد

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

دارد

خروجی هدفون

ندارد

ورودی RS-232C

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

2

بلوتوث (Bluetooth)

دارد

نسخه بلوتوث

5.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

AVRCP (ریموت کنترل AV)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

,

HOGP (اتصال دستگاه با نیروی کم)

وای فای (Wi-Fi)

دارد

نسخه Wi-Fi

وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

ندارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

سایر ورودی/خروجی‌ها

Anynet+ (HDMI-CEC)

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

ندارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

ندارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

ضخامت (میلی‌متر)

59.9

رنگ فریم اطراف نمایشگر

مشکی

رنگ پایه

نقره‌ای

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1

شکل پایه

دو طرف و دو شاخه

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

400×400

ابعاد بدون پایه

1678x964x59.9 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1678x1027x362 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1880x1115x200 میلی‌متر

ابعاد پایه

وزن بدون پایه

31.4 کیلوگرم

وزن با پایه

32.1 کیلوگرم

وزن بسته بندی

41.5 کیلوگرم

وزن پایه

رده مصرف انرژی

A

حسگر اکو (Eco)

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

منبع تغذیه

AC 100-240V, 50/60Hz

مصرف انرژی (وات)

80

حداکثر توان مصرف (وات)

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

123

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

0.5

فرمت و کدک تصویری

BMP

,

JPE

,

JPEG

,

JPG

,

PNG

فرمت و کدک ویدیویی

3G2

,

3GP

,

ASF

,

AV1

,

AVI

,

DAT

,

H.264/AVC

,

HEVC

,

M4V

,

MKV

,

Motion Jpeg

,

MOV

,

MP4

,

MPEG

,

MPEG-1

,

MPEG-2

,

MPEG-4

,

MPG

,

MTS

,

TP

,

TRP

,

TS

,

VC-1 Advanced Profile (except for WMVA)

,

VC-1 Simple and Main Profiles

,

VOB

,

VP8

,

VP9

,

WMV

,

Xvid (GMC is not supported)

فرمت و کدک صوتی

AAC

,

ADPCM

,

AMR-NB

,

AMR-WB

,

Dolby AC-4

,

Dolby Digital

,

Dolby Digital Plus

,

DVD-LPCM

,

FLAC

,

HE-AAC

,

LPCM

,

mp2

,

mp3

,

MPEG-1

,

MPEG-1 Layer I

,

MPEG-1 Layer II

,

MPEG-1 Layer III (MP3)

,

MPEG-2

,

OGG

,

PCM

,

Vorbis

,

WAV

,

WMA

,

WMA Standard (except for WMA v1/WMA Speech)

فرمت و کدک زیرنویس

ASS

,

ASS (Advanced Sub Station Alpha)

,

DCS (DLP Cinema)

,

PSB (PowerDivX)

,

SMI

,

SRT

,

SSA

,

SSA (Sub Station Alpha)

,

SUB (MicroDVD, SubViewer 1.0/2.0)

,

Timed Text

,

txt (TMPlayer)

ریموت کنترل

دارد

مدل ریموت کنترل

MR15RA

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

دارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

Energy saving Mode (حالت صرفه جویی در انرژی)

,

استاندارد HLG مخفف Hybrid Log Gamma برای نمایش رنگ‌های زنده در نمایشگر

,

استاندارد Simplink (HDMI-CEC) برای کنترل دستگاه‌های متصل به پورت HDMI تلویزیون از طریق ریموت تلویزیون

,

اسلات CI+ برای دسترسی به کانال‌های رمزگذاری شده و پخش دیجیتال

,

امکان نمایش شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال (Digital TV Reception)

,

پشتیبانی از Vesa Wall Mount برای اتصال تلویزیون به دیوار

,

پشتیبانی از دستیار صوتی Google برای امکان اتصال به دستگاه دستیار صوتی و کنترل تلویزیون از طریق صدا

,

تکنولوژی نور پس زمینه Direct LED (قرارگیری چراغ‌های LED در قسمت‌هایی منظم از صفحه برای ایجاد روشنایی)

,

دارای Music Player (پخش کننده موسیقی)

,

دارای قابلیت Voice Search (جستجوی صوتی) برای جستجو و اعمال دستورات صوتی از طریق صدا

,

دارای ماژول مشترک CI + 1.4

,

دارای مرورگر اینترنت (Web Browser) جهت وب گردی

,

دستیار صوتی الکسا داخلی (Amazon Alexa Built-in) برای مدیریت تلویزیون از فاصله‌ی دور توسط صدا (بدون نیاز به خرید دستگاه جداگانه)

,

سرویس پخش جریانی Netflix برای دسترسی به محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس رایگان TELETEXT برای ارائه اطلاعات متنی درباره برنامه‌های تلویزیونی، وضعیت آب و هوا و اخبار

,

فناوری 4K Upscaler (مقایسه منابع کم کیفیت به لحاظ آماری با داده‌های 4K و ارتقاء رزولوشن آن‌ها نزدیک به وضوح 4K)

,

فناوری Active HDR برای افزودن متادیتای پویا به فرمت معمولی HDR10

,

فناوری AI Acoustic Tuning برای تنظیم صدا برحسب فاصله‌ی شنونده از تلویزیون به کمک ریموت جادویی ال‌جی

,

فناوری Clear Voice برای حذف نویز و تقویت صدای دیالوگ برای بهتر شنیده شدن مکالمه اشخاص

,

فناوری Dolby Vision (این فناوری نسخه‌ای از HDR است که توسط Dolby توسعه یافته است و از ابرداده‌های پویا کدگذاری شده در هر فریم فیلم برای ایجاد تصاویری دقیق‌تر استفاده می‌کند)

,

فناوری HDR10 Pro برای بالا بردن محدوده روشنایی و برجسته کردن رنگ‌ها و جزئیات در صحنه‌ها

,

فناوری LG ThinQ (هوش مصنوعی ال‌‎جی)

,

فناوری Miracast (استاندارد نمایشگر بی‌سیم برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی با تلویزیون بدون استفاده از کابل)

,

فناوری ThinQ AI جهت مدیریت دستگاه‌ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند از طریق تلویزیون

,

قابلیت Airplay2 برای پخش مستقیم فیلم‌ها، موسیقی و سایر محتواها از دستگاه اپل روی تلویزیون

,

قابلیت Quick Access برای تنظیم دسترسی سریع به برنامه‌ها از طریق فشار دادن دکمه‌‌های عددی ریموت کنترل

,

قابلیت Time Shift برای امکان توقف برنامه و بازپخش مجدد آن که از قابلیت Extended PVR در راستای ضبط و نگه داشتن محتوا استفاده می‌کند

,

قابلیت Wi-Di (Wireless Display) برای انتقال محتوای دسکتاپ کامپیوتر به تلویزیون به صورت بیسیم و از طریق وای-فای

,

گیرنده دیجیتال DVB-S2 برای دریافت شبکه‌های خارجی

,

گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت شبکه‌های داخلی

,

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

,

منوی EPG راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها برای نمایش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی موجود

,

ویژگی DLNA برای به اشتراک‌گذاری محتوای گوشی به صفحه نمایش در شبکه داخلی بدون نیاز به کابل

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال‌جی مدل 75UP76703”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی