تلویزیون ال جی 75SK8100

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 75 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2018
2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون ال جی 75SK8100 دارای صفحه نمایش 75 اینچ با کیفیت 4K

تلویزیون ال جی مدل 75SK8100 از تلویزیون‌های جدید این کمپانی کره‌ای است که به تکنولوژی نانوسل ( Nano Cell ) مجهز شده است. این تلویزیون دارای ابعاد بزرگ 75 اینچی است پس برای استفاده در اتاق بزرگ یا حتی سالن کنفرانس مناسب خواهد بود. نمایشگر نانوسل و LED این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 4K با تعداد3840 × 2160 پیکسل است به همین خاطر از بهترین توانایی‌های این تلویزیون می‌توان به نمایش دادن محتوای با کیفیت و واضح اشاره کرد. لازم به ذکر است که ال جی با اضافه کردن یک لایه از مواد نانو توانسته تا روشنایی بالایی به تلویزیون‌های سری نانوسل ببخشد که در اصطلاح هم این مدل‌ها را SUPER UHD TV یا تلویزیون‌های نانوسل می‌نامد. از آنجا که نمایشگر این تلویزیون از نوع IPS است، پس انتظار داریم که هم در برابر ضربه مقاوم باشد و هم اینکه دید بالایی از طرفین داشته باشد به گونه‌ای که حتی از زاویای بالا هم بتوانیم رنگ و تصاویر را بدون ایجاد تغییر و افت کیفیت مشاهده کنیم. از فناوری‌های به کار گرفته شده در نمایشگر این تلویزیون می‌توانیم به فناوری رنگ‌‌های گسترده ( Wide Colour Gamut ) به کمک فناوری نانوسل، فناوری میلیون‌ها رنگ غنی ( Billion Rich Colour )، قابلیت روشنایی فوق‌العاده ( Ultra Luminance )، دقت رنگ واقعی ( True Colour Accuracy ) و قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر ( 4K Upscaler ) اشاره کنیم. همچنین لازم به ذکر است که بگوییم این تلویزیون با پشتیبانی از محتوای HDR با فرمت‌های جدید می‌تواند هیجان دیدن فیلم‌ها را دو چندان کند. ال جی همچنین با در نظر گرفتن سیستم صوتی دو کاناله با اسپیکرهای داخلی 20 واتی توانسته است تا صدای این تلویزیون را با تصاویر با کیفیتش هماهنگ سازد. فناوری‌های صوتی تلویزیون ال جی 75SK8100 از قبیل سیستم‌های صدای فراگیر Dolby Surround و ULTRA Surround، شفاف سازی صدای Clear Voice III و قابلیت ارتقای کیفیت صوتی ( Audio Upscaler )، همگی به فراگیر بودن، شفافیت و تفکیک پذیری صدا به بهترین نحو کمک می‌کنند. از دیگر امکانات جدید و جذاب در این تلویزیون حضور سیستم عامل اختصاصی ال جی webOS است که خوشبختانه در این تلویزیون شاهد حضور نسخه‌ی آخر این رابط کاربری به همراه قابلیت جذاب هوش مصنوعی خواهیم بود. همچنین این تلویزیون هوشمند با داشتن سه درگاه USB و چهار درگاه HDMI دستتان برای اتصال انواع دیوایس‌های صوتی و تصویری و حافظه‌های خارجی به تلویزیون 75SK8100 را باز خواهد گذاشت.

نمایشگر نانوسل؛ رنگ‌‌های روشن تر و دقیق تر از هر زاویه!

ابتدای سال 2017 بود که ال جی از حضور فناوری جالب نانوسل ( Nano Cell ) در تلویزیون‌های بالارده‌ی 4Kاش رونمایی کرد. این فناوری مستقیما بر روی بهبود نمایش رنگ‌‌ها تاثیر دارد. فناوری Nano Cell در واقع از اضافه شدن یک لایه‌ی به لایه‌های نمایشگر تشکیل می‌شود که این لایه از ذرات نانو به وجود آمده است.‌ این لایه ضمن ایجاد روشنایی فوق العاده به رنگ‌‌ها، همچنین می‌تواند دید یکنواخت در هر زاویه را به نمایشگر ببخشد به گونه‌ای که تا زاویه‌ی 60 درجه تمامی رنگ‌‌ها را به صورت یکسان و بدون کاهش کیفیت آنها مشاهده خواهید کرد.‌ با این حال هر کدام از اعضای خانواده که در هر گوشه‌ای از اتاق نشسته‌اند می‌توانند از دیدن فیلم‌های هیجان انگیز پخش شده لذت ببرند. در ضمن پنل IPS در این تلویزیون هم به ایجاد زاویه‌ی دید گسترده کمک می‌کند و همچنین مقاومت نمایشگر را در برابر ضربه بالا می‌برد. با این نمایشگر نهایت کیفیت تصویر را در پنل تلویزیون ال جی 75SK8100 مشاهده خواهید کرد بدون اینکه در حین تماشای محتوای مورد علاقه تان با نوسان یا اعوجاج رنگ‌‌ها روبه رو شوید.

کیفیت تصویر تلویزیون LG 75SK8100

توجه به کیفیت تصویر در هنگام خرید تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجا که تلویزیون ال جی SK8100 در سری 8 محصولات ال جی قرار دارد، کیفیت بالای تصویر 4K به همراه رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل برایش در نظر گرفته شده است. البته دلیل خارق العاده بودن تصاویر نمایش داده شده با تلویزیون ال جی 75SK8100 تنها کیفیتی 4K نمی‌باشد و حضور فناوری‌هایی نظیر نانوسل، پشتیبانی از محتوای HDR و سایر قابلیت‌های تصویری مانند رنگ‌‌های گسترده ( Wide Colour Gamut )، فناوری میلیون‌ها رنگ غنی ( Billion Rich Colour )، قابلیت روشنایی فوق‌العاده ( Ultra Luminance )، دقت رنگ واقعی ( True Colour Accuracy ) و قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر ( 4K Upscaler ) در این امر تاثیر بسزایی دارند. فناوری میلیارد‌ها رنگ غنی می‌تواند با پردازش 10 بینی طیف رنگ‌‌ها را تا چند برابر افزایش دهد تا در نهایت رنگ‌‌ها را جذاب و درخشان ببینیم. گفتنی است که ال جی برای تلویزیون‌های جدید 2018 از موتور پردازشگر تصویر مدرن و هوشمند با نام آلفا 7 استفاده کرده، این موتور می‌تواند به صورت هوشمندانه رنگ‌‌ها را پردازش کرده تا تصویر بهینه سازی شده و دقیق نمایش داده شوند.

صدا تفکیک شده و شفاف تلویزیون ال جی 75SK8100

سیستم صوتی تلویزیون 75 اینچ ال جی SK8100 با تصاویر حرفه‌ای و جذابش تناسب خوبی دارد. این تلویزیون به سیستم صوتی دو کاناله همراه با دو اسپیکر مجهز شده است که در نهایت به ایجاد صدای تفکیک شده و واضح منجر می‌شود. این اسپیکرهای داخلی در کنار هم می‌توانند 20 وات صدا تولید کنند. گفتنی است که اسپیکرهای این تلویزیون در قسمت لبه‌ی پایینی تلویزیون قرار گرفته اند که به دلیل طرز قرار گیری درست می‌توانند صدا را به صورت یکنواخت در تمامی فضای خانه پخش نمایند. توسط فناوری‌های Dolby Surround و ULTRA Surround کاربر قادر خواهد بود تا صدا را به صورت فراگیر بشنود.‌ مورد دیگر اینکه حضور فناوری شفاف سازی صدای یعنی Clear Voice III باعث می‌شود تا صداهای اصلی فیلم شفاف و واضح تر پخش شوند. به علاوه ال جی تلویزیون 75SK8100 را به فناوری ارتقای کیفیت صوتی ( Audio Upscaler ) مجهز نموده است تا صدای فایل و محتوای کم کیفیت را ارتقا دهد.

جمع بندی؛ تلویزیونی بالارده با امکانات هیجان انگیز!

امکانات تصویری حرفه‌ای مانند کیفیت تصویر 4K، فناوری نانوسل، پشتیبانی از محتوای HDR و همچنین فناوری‌های متنوع دیگر همگی گرد هم آمده اند تا تصاویر به نمایش گذاشته شده توسط تلویزیون ال جی 75SK8100 خارق العاده و واضح باشند. در کمتر تلویزیونی شاهد تمامی این فناوری‌ها در کنار هم هستیم اما خوشبختانه ال جی ترجیح داده تا 75SK8100 را به تلویزیونی مناسب برای کاربران علاقه‌مند به دنیای فیلم و سریال تبدیل کند. در ضمن این امر در مورد کیفیت صدا هم صدق دارد و به کمک فناوری‌های صوتی به خدمت گرفته شده صدایی واضح و شفاف با تلویزیون ال جی 75SK8100 به گوشمان خواهد رسید.‌ اینکه این تلویزیون به اخرین نسخه از سیستم عامل webOS مجهز شده است و همچنین دارای قابلیت جالب هوش مصنوعی است، بی شک کارایی آن بیش از قبل جذاب خواهد بود. در مجموع این تلویزیون را می‌توان مکمل خوش ساختی برای نمایش تصاویر پخش شده از لوازم صوتی و تصویری دانست.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

75 اینچ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

سال ساخت (میلادی)

2018

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

3

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

ال جی

مدل

75SK8100

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

200 هرتز

موتور پردازشگر تصویر

α7 Intelligent Processor

ابعاد بدون پایه

1681x973x65 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1681x1044x350 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1839x1166x231 میلی‌متر

وزن بدون پایه

38.8 کیلوگرم

وزن با پایه

41.4 کیلوگرم

وزن بسته بندی

52 کیلوگرم

رنگ

مشکی با پایه ی نقره ای

مدل ریموت کنترل

MR18

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 75SK8100”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی