یخچال و فریزر بالا هایسنس مدل RT729N4WSU

  • نوع یخچال: فریزر بالا
  • ظرفیت کل: 729 لیتر
  • موتور Durable Inverter
  • جریان هوای چندگانه‌
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

مشخصات و قیمت یخچال هایسنس RT729N4WSU

یخچال RT729N4WSU به دلیل برخورداری از میزان ظرفیت بالا یکی از محبوب‌ترین یخچال‌های هایسنس است. این یخچال در سری مدل‌های بالا پایین قرار گرفته که بخش بالایی آن به فریزر و بخش پایین به یخچال اختصاص می‌یابد. در مجموع یخچال‌های بالا پایین به دلیل اندازه متوسطی که دارند موقعیتی عالی برای قرارگیری در محیط‌ آشپزخانه خواهند داشت. یخچال‌های هایسنس کارایی بسیار مناسبی دارند و این برند همواره در ارائه ویژگی‌هایی کاربردی برای محصولات خود عملکردی مطلوب را ارائه داده است.

⭕ مدل‌های مشابه یخچال و فریزر RT729N4WSU ⭕

یخچال فریزر ال جی F872

برای یخچال فریزر بالای هایسنس میزان ظرفیت 729 لیتر در نظر گرفته شده تا توانایی قرارگیری حجم زیادی از مواد غذایی را برای کاربران ایجاد کند. شما می‌توانید از این ظرفیت فوق العاده که شامل بخش یخچال و فریزر شده نهایت استفاده را برای ایجاد میزان دمای متناسب داشته باشید. هایسنس از موتور Durable Inverter برای یخچال RT729N4WSU استفاده کرده که قدرت و کارایی بی‌نظیری را برای آن ایجاد می‌کند.

هوای خنک درون فضای داخلی توسط سیستم جریان هوای چند گانه Multi Air Flow به جریان درآمده و به خوبی هوای خنک در سراسر بخش‌های یخچال به صورت مساوی پخش می‌شود. به دلیل برخورداری از قابلیت ضد برفک Total No Frost دیگر لازم نیست نگران ایجاد برفک در یخچال باشید. لامپ‌های Soft LED Light نیز نور کافی را برای روشن شدن کامل محیط ارائه می‌دهند و از گرم شدن فضای داخلی جلوگیری خواهند کرد. با ما در این مطلب همراه شوید تا اصلی‌ترین ویژگی‌های یخچال بالا پایین هایسنس را بررسی کنیم.

طراحی و دیزاین یخچال هایسنس

طراحی زیبا یکی از اصلی‌ترین معیارها در خرید یخچال بوده و همواره برخورداری از طراحی زیبای محصول می‌تواند در خرید ما بیشترین تأثیر را داشته باشد. هایسنس جزو برترین برندهایی بوده که به عنوان یک برند خوش آوازه توانسته جایگاهی ویژه را در محصولات باکیفیت موجود در بازار کسب کند. محصولات برند هایسنس از جمله یخچال طرفداران بسیاری دارند و روز به روز به محبوبیت محصولات این برند در بازار افزوده می‌شود. یخچال RT729N4WSU از سری یخچال‌های باکیفیت برند هایسنس بوده که همچون سایر مدل‌های این برند از بهترین متریال در ساختار آن استفاده شده است.

به طور کلی متریال استیل ضد زنگ در بدنه یخچال نقش مهمی را در دوام و استحکام آن ایجاد می‌کند تا کاربران بتوانند بیشترین استفاده را در درازمدت از دستگاه کاربردی در منزل خود داشته باشند. این یخچال در سری مدل‌های بالا پایین قرار گرفته و نوع آن یخچال فریزر بالا است که بخش مربوط به فریزر در قسمت بالایی قرار می‌گیرد. ابعاد فوق العاده‌ای برای یخچال در نظر گرفته شده که 1850x790x680 میلی‌متر بوده و اندازه‌ای ایده‌آل برای قرارگیری در محیط‌هایی کوچک را نیز خواهد داشت.

با این ابعاد وزن دستگاه یخچال بالا پایین هایسنس به 90 کیلوگرم رسیده و وزن بسیار مناسبی برای حمل و جا به جایی راحت تر دارد. رنگ نقره‌ای یخچال RT729N4WSU بر زیبایی ظاهری آن افزوده و امکان ست شدن با هر دکوراسیونی را خواهد داشت. شما می‌توانید به راحتی این یخچال متناسب را در محیط آشپزخانه جای دهید.

جزئیات طراحی ظاهری

دستگیره‌هایی که در طراحی یخچال فریزر بالای هایسنس تعبیه شده‌اند اندازه‌ای بسیار مناسب دارند و باز و بسته کردن درب یخچال را بسیار راحت‌تر می‌کنند. ارتفاع مناسبی که دستگیره‌های درب یخچال و فریزر دارند به شما امکان دسترسی به فضای داخل یخچال را در حالتی ساده‌تر ارائه می‌دهند. یک آبریز روی درب یخچال به چشم می‌خورد که ظاهری بسیار شیک و متناسب دارد. شما قادر خواهید بود از طریق این آبریز به آب خنک به صورت مداوم دسترسی داشته باشید. ارتفاع مناسبی که آبریز دارد امکان استفاده از آن برای کودکان را نیز تسهیل بخشیده است.

یخچال هایسنس RT729N4WSU دارای یک پنل کنترل روی درب فریزر است. کاربران می‌توانند از طریق این پنل به کلیه امکانات مربوط به یخچال دسترسی داشته باشند. امکان تغییر دمای یخچال و فریزر در بخش پنل وجود داشته و دسترسی به تنظیمات دیگر را نیز در این بخش تعبیه کرده‌اند. ظاهر شیک و جزئیات زیبایی که یخچال هایسنس بالا پایین داشته جلوه‌ی شیکی را به محیط آشپزخانه شما می‌بخشد.

طراحی داخلی یخچال RT729N4WSU

با باز کردن درب یخچال و فریزر به فضایی بسیار گسترده دسترسی خواهید داشت که در نوع خود کم نظیر است. هایسنس از فضای داخلی یخچال حداکثر استفاده را داشته تا گنجایشی عالی را برای برخورداری از فضای مناسب ارائه دهد. طبقات یخچال بسیار عریض‌تر از مدل‌های مشابه هستند و همین موضوع امکان قرارگیری موادغذایی بیشتری را مهیا می‌سازد. شما می‌توانید از فضای فوق العاده‌ای که هایسنس برای نگه داشتن مواد غذایی در بخش‌های مختلف یخچال در اختیارتان قرار می‌دهد حداکثر استفاده را داشته باشید.

یخچال هایسنس RT729N4WSU دارای 4 طبقه عریض در بخش یخچال بوده که بالاترین طبقه حالتی کشو مانند برای نگه داری موادغذایی در دمای پایین تر دارد. شما می‌توانید انواع مواد مورد نظر خود را در طبقات عریض این یخچال جای دهید. طبقه بالایی که کمترین فاصله را از بخش فریزر دارد دارای دمایی کمتر از سایر طبقات یخچال می‌باشد. همین موضوع باعث شده بتوانید دمایی مناسب را برای قرارگیری انواع کیک و لبنیات در اختیار داشته باشید. دو عدد کشو نیز در بخش داخلی مهیا شده‌اند و امکان قرارگیری مواد غذایی بیشتری نیز در 4 قفسه موجود روی درب نیز وجود دارد. شایان ذکر است یک قفسه مخصوص قرارگیری تخم مرغ نیز در بالاتر از قفسه‌های درب تعبیه شده تا بتوانید تخم مرغ‌های زیادی را در آن جای دهید.

کشوهای بخش یخچال

2 عدد کشو در پایین ترین بخش یخچال فریزر بالا هایسنس RT729N4WSU تعبیه شده است. این کشوها که در کنار هم دارا اندازه‌ای معادل یک طبقه عریض دارند فضایی بسیار گسترده را برای قرارگیری مواد غذایی مهیا می‌سازد. به طور کلی کشوهای موجود در این یخچال برای قرارگیری مواد غذایی همچون سبزیجات و میوه مهیا شده اند. این کشوها دارای امکان تنظیم دما هستند تا بتوانند دمایی مطلوب را برای این مواد غذایی حساس ایجاد کنند. به طور کلی میوه و سبزیجات دارای عمر بسیار کمی هستند و اگر در شرایط محیطی منابسی قرار نداشته باشند پس از چند روز به سرعت خراب می‌شوند.

برای حفظ طراوت و افزایش طول عمر میوه و سبزیجات باید شرایط دمایی و رطوبت مناسب وجود داشته باشد. خوشبختانه هایسنس در این کشوها امکان ایجاد دمایی بسیار ایده‌آل را در کنار قابلیت حفظ رطوبت مطلوب ایجاد می‌کند. همین دو مورد موجب شده مواد غذایی که در 2 کشو مخصوص قرار می‌گیرند مدت طولانی‌تری توانایی حفظ کیفیت واقعی و شادابی را داشته باشند.

مشخصات بخش فریزر

همانطور که در نگاه اول به یخچال فریزر بالا هایسنس RT729N4WSU نیز متوجه این موضوع می‌شویم فضایی که برای بخش یخچال در نظر گرفته شده بسیار بیشتر از فضای در نظر گرفته شده برای بخش فریزر می‌باشد. با باز کردن درب فریزر فضایی مناسب را در اختیار خواهید داشت. 2 طبقه عریض در فضای داخلی فریزر به چشم می‌خورد که اندازه آن‌ها با طبقات موجود در بخش یخچال یکسان است. همچنین روی درب فریزر نیز 2 قفسه عریض و بزرگ تعبیه شده تا بتوانید از فضای داخلی بخش فریزر حداکثر استفاده را داشته باشید.

گنجایش فوق العاده یخچال هایسنس

هایسنس برای یخچال بالا پایین میزان ظرفیتی معادل 729 لیتر را در نظر گرفته است. این ظرفیت برای یک یخچال بالا پایین فوق العاده زیاد بوده و فضایی در حد بسیاری از یخچال‌های ساید بای ساید را در اختیارتان قرار می‌دهد. به صورت کلی میزان ظرفیت 729 لیتر برترین ویژگی موجود در یخچال RT729N4WSU بوده که آن را به گزینه‌ای مناسب حتی برای خانواده‌ های پر جمعیت تبدیل می‌کند.

از ظرفیت 729 لیتر این دستگاه 535 لیتر آن برای بخش یخچال در نظر گرفته شده است. این موضوع باعث شده فضایی بسیار گسترده‌ای را در قسمت یخچال در دست داشته باشید و امکان قرارگیری مواد غذایی در حجم زیاد مهیا شود. از ظرفیت کلی یخچال 130 لیترآن نیز برای بخش فریزر در نظر گرفته شده که فضای کمتری به نسبت بخش یخچال دارد اما در مجموع میزان ظرفیتی مناسب برای قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی فریز شده خواهد بود. در مجموع با ظرفیت 729 لیتر یخچال فریزر بالا هایسنس یک گزینه عالی برای کسانی خواهد بود که خواستار یخچالی در اندازه متناسب با ظرفیت بالا هستند.

موتور قدرتمند Durable Inverter

موتور هر یخچال اصلی‌ترین وظیفه آن را برای ایجاد کارایی و عملکرد مطلوب برعهده دارد. با برخورداری از یک موتور قدرتمند دستگاه یخچال شما توانایی ایجاد کارایی مناسب را به صورت مداوم خواهد داشت. هایسنس در یخچال فریزر بالا RT729N4WSU از موتور Durable Inverter استفاده کرده است. این موتور با قدرت فوق العاده‌ ای که دارد قادر است بهترین عملکرد را حتی با گذشت سالیان متوالی ارائه دهد. عملکرد موتور به قدری عالی است که هایسنس آن را به مدت 5 سال گارانتی می‌کند تا تضمینی کامل از قدرت و کارایی بی‌نقص آن را در اختیار خریداران قرار دهد.

ویژگی منحصربفردی که در موتور یخچال هایسنس وجود دارد ایجاد کمترین میزان صدا در آن است. اصطکاک ایجاد شده در قطعات موجود بر روی موتور Durable Inverter بسیار ناچیز بوده و این موضوع از ایجاد صداهای بلند هنگام فعالیت یخچال می‌کاهد. به طور کلی میزان صدای ایجاد شده در موتور بسیار کم است و به هیچ وجه موجب جلب توجه و سر و صداهای مزاحم نمی‌شود.

از دیگر مزایای استفاده از موتور Durable Inverter در یخچال بالا پایین RT729N4WSU می‌توان به میزان مصرف انرژی بسیار کم آن اشاره کرد. این موتور عملکردی بسیار کم مصرف را برای یخچال به همراه دارد تا از ایجاد رقم بالا در قبض‌های انرژی جلوگیری کند. کلاس مصرف انرژی به لطف استفاده از موتور Durable در سطح A+ قرار می‌گیرد. این کلاس مصرف انرژی نشان دهنده میزان مصرف انرژی فوق العاده کمی است که در یخچال وجود دارد. کلاس مصرف A+ از مصرف بی رویه انرژی در یخچال هایسنس تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.

سیستم جریان هوای Multi Air Flow

در یخچال فریزر هایسنس از سیستم جریان هوای Multi Air Flow استفاده شده است. به طور کلی سیستم جریان هوا در یخچال نقش مهمی را برعهده داشته و می‌تواند به جریان یافتن هوای خنک درون یخچال کمک کند. یخچال هایسنس فریزر بالا RT729N4WSU از سیستم جریان هوای چندگانه به نام Multi Air Flow استفاده کرده است. این سیستم جریان هوای چند گانه به صورت انحصاری هوای خنک موردنیاز برای بخش یخچال و فریزر را تولید می‌کند. با تولید هوای خنک توانایی یخچال در حفظ دمای مطلوب برای یخچال و فریزر مشخص می‌شود.

به طور کلی سیستم جریان هوای چندگانه پس از تولید هوای مطلوب قادر است هوا را به صورت مساوی را فضای داخلی یخچال به جریان درآورد. همانطور که از نام این سیستم مشخص است هوای مورد نیاز برای بخش یخچال و فریزر به صورت جداگانه تأمین شده تا میزان دمایی متفاوت برای این دو بخش ارائه شود. Multi Air Flow قادر است هوا را در دمای مطلوب تعیین شده برای بخش یخچال و فریزر به طور جداگانه تأمین کند. به این ترتیب هوای بخش یخچال و فریزر در دمایی متفاوت از هم تعیین می‌شود.

سیستم جریان هوای Multi Air Flow در نهایت هوای خنک را به صورت مساوی در طبقات و گوشه‌های یخچال پخش کرده تا تمامی بخش‌های داخلی از هوایی با دمای تعیین شده بهره‌مند شوند. سیستم جریان هوای چندگانه بهترین حالت از ایجاد، پخش و حفظ دما را برای یخچال هایسنس RT729N4WSU مهیا می‌سازد.

نوردهی فوق العاده با لامپ‌های Soft LED Light

لامپ‌هایی که در یخچال‌های معمولی اغلب مورد استفاده قرار می گیرند لامپ‌هایی پر مصرف هستند که تأثیر بسزایی در افزایش مصرف انرژی یخچال دارند. به طور کلی این لامپ‌ها به دلیل مصرف انرژی بالا گرمای زیادی را نیز تولید می‌کنند که موجب افزایش دمای داخلی یخچال می‌شوند. خوشبختانه در یخچال فریزر بالا هایسنس مدل RT729N4WSU از نوع لامپ‌های Soft LED Light استفاده شده است. این لامپ‌های LED جزو کم مصرف ترین انواع لامپ‌های استفاده شده در یخچال هستند که بهترین کارایی را برای یخچال به همراه دارند.

لامپ‌های Soft LED Light درخشش و نور بسیار مناسبی دارند و به خوبی قابلیت ایجاد نور برای سراسر محیط داخلی یخچال را خواهند داشت. در کنار آن ویژگی منحصربفرد این نوع لامپ میزان مصرف انرژی بسیار ناچیزی است که مانع از افزایش مصرف انرژی کلی یخچال می‌شود. کاهش مصرف انرژی موجب شده هیچ گونه گرمایی از لامپ‌های Soft LED Light تولید نشود و این موضوع به ثابت ماندن دمای داخلی یخچال تا حد زیادی کمک می‌کند. این در حالی است که سایر مدل‌های یخچالی که از لامپ‌های معمولی استفاده می‌کنند گرمای زیادی را تولید می‌کنند که اغلب با خراب شدن مواد غذایی که در طبقه نزدیک به لامپ‌ها قرار دارند همراه خواهد بود.

قابلیت ضد برفک Total No Frost

قابلیت Total No Frost از برترین ویژگی‌هایی است که به یخچال هایسنس بالا پایین مدل RT729N4WSU برتری می‌بخشد. به طور کلی ایجاد برفک یکی از دغدغه‌هایی است که هنگام استفاده از یخچال ممکن است برای برخی افراد ایجاد شود. برفک به یخ‌هایی گفته شده که به دلیل تغییرات دمایی نامتعادل در بخش یخچال روی بدنه داخلی ایجاد می‌شوند. اغلب برای رفع این مشکل باید یخچال تخلیه شده و چندین ساعت خاموش شود تا برفک‌های ایجاد شده آب شوند. خوشبختانه هایسنس در این یخچال باکیفیت خود از قابلیت Total No Frost استفاده کرده که میزان برفک ایجاد شده توسط یخچال را به حداقل می‌رساند و دیگر از ایجاد برفک در فضای داخلی یخچال خبری نیست. تعادل دمای فضای داخلی یخچال و فریزر به خوبی حفظ شده و مشکلات عدم تعادل دمایی ایجاد نمی‌شود.

حالت اقتصادی یخچال هایسنس RT729N4WSU

حالت اقتصادی (Eco Mode) اغلب با نام دیگر حالت تعطیلات (Holiday Mode) نیز شناخته شده و در برخی از یخچال‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این حالت بهترین گزینه برای اوقاتی است که قصد سفر را دارید و چند روزی در منزل نیستید. به طور کلی با انتخاب حالت اقتصادی میزان دمای داخلی یخچال RT729N4WSU در یک اندازه متناسب قرار گرفته و تا زمانی که شما می‌خواهید ثابت می‌ماند. ثابت ماندن دما در موقعیت کاهش یافته کمک بسزایی به کاهش مصرف انرژی یخچال داشته و به همین دلیل این حالت به نام Eco Mode شناخته می‌شود. نکته قابل توجه این است که تنظیم دما طوری انجام می‌شود که هم از مصرف بی رویه انرژی جلوگیری می‌کند و هم موجب سالم ماندن مواد غذایی موجود در یخچال فریزر هایسنس خواهد شد.

انجماد سریع با Super Freezing

در یخچال فریزر بالا هایسنس RT729N4WSU از قابلیت انجماد سریع(Super Freezing) استفاده شده است. این حالت که برای بخش فریزر مورد از آن بهره گرفته شده برای کاهش دما در مدت زمان کوتاه کاربرد دارد. به صورت کلی برخی از مواد غذایی نیازمند کاهش دمای زیاد هستند تا از فاسد شدن آن‌ها جلوگیری شود. کاهش دما برای موادغذایی موجود در فریزر ممکن است کمی بیشتر طول بکشد و به همین دلیل قابلیت Super Freezing در یخچال تعبیه شده تا بتوانید از ویژگی انجماد سریع برخوردار شوید. با فعال شدن این ویژگی دمای داخلی فریزر به سرعت در یک زمان مشخص کاهش یافته و دمای مطلوب برای یخ زدن مواد غذایی مهیا می‌شود.

نگاهی کلی به یخچال و فریزر RT729N4WSU

هایسنس یخچال فریزر بالا RT729N4WSU را به عنوان یکی از برترین مدل‌های خود معرفی کرده که نسبت به مدل‌های هم رده دارای میزان ظرفیت بیشتری برای قرارگیری مواد غذایی مختلف خواهد بود. شما می‌توانید از گنجایش 729 لیتر یخچال برای خنک نگه داشتن مواد غذایی در حجم زیاد استفاده کنید. بخش یخچال دارای ظرفیت خالص 535 و بخش فریزر به ظرفیت 130 لیتر مجهز شده اند که در مجموع فضایی بسیار گسترده را با در نظر گرفتن ابعاد یخچال در اختیارتان قرار می‌دهد.

موتور Durable Inverter با قدرت فوق العاده‌ای که دارد کارایی بی‌نقصی را برای استفاده طولانی مدت ارائه می‌دهد و در کنار آن میزان صدایی بسیار ناچیزی را تولید می‌کند تا موجب ایجاد سر و صداهای نامناسب نشود. این موتور میزان مصرف انرژی فوق العاده مناسبی دارد و در رتبه A+ کلاس مصرف انرژی قرار می‌گیرد. لامپ‌های LED استفاده شده در یخچال نیز تا حد زیادی در کاهش مصرف انرژی یخچال نقش دارند.

قابلیت ضد برفک Total No Frost از ایجاد برفک در فضای داخلی یخچال جلوگیری کرده و سیستم جریان هوای چند گانه Multi Air Flow به ایجاد هوایی در دمای مطلوب برای یخچال فریزر بالا Multi Air Flow منجر می‌شود تا هوایی معادل برای خنک تازه نگه داشتن مواد غذایی در یخچال ایجاد شود. برای خنک شدن سریع مواد غذایی فریز شده می‌توانید از انجماد سریع استفاده کنید. همچنین حالت اقتصادی کمک بسزایی به کاهش مصرف انرژی در اوقاتی که منزل نیستید می‌کند. در مجموع با خرید یخچال فریزر بالا پایین یک یخچال با ابعاد مناسب و ظرفیت بالا را در اختیار خواهید داشت که بهترین شرایط را برای خنک نگه داشتن مواد غذایی را ایجاد می‌کند.

شرکت سازنده

هایسنس

مدل

RT729N4WSU

رنگ

نقره‌ای

سال ساخت (میلادی)

2021

نوع یخچال

فریزر بالا

تعداد درب

2

نوع موتور یخچال

Durable Inverter

نمودار مصرف انرژی

A+

ظرفیت کل به لیتر

729

ظرفیت یخچال

535 لیتر

ظرفیت فریزر

130 لیتر

ارتفاع یخچال

1850 میلی‌متر

عمق یخچال

685 میلی‌متر

پهنا یخچال

794 میلی‌متر

وزن یخچال

90 کیلوگرم

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست

تعداد طبقات یخچال

4 عدد

تعداد طبقات درب یخچال

4 عدد

تعداد کشو

2 عدد

لامپ یخچال

LED

جهت باز شدن درب فریزر

راست

تعداد طبقات فریزر

2 عدد

تعداد طبقات درب فریزر

2 عدد

تعداد کشوی فریزر

سیستم بدون برفک

دارد

انجماد سریع

دارد

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحۀ کنترل دیجیتالی

دارد

اخطار باز ماندن درب

دارد

فیلتر تصفیه آب

ندارد

یخساز

دارد

آب سردکن

دارد

قفل کودک یخچال

دارد

گاز مبرد

R600a

عایق سیکلوپنتان

دارد

میزان صدا یخچال

NFC

ندارد

سایر مشخصات

انجماد سریع با Super Freezing

,

حالت اقتصادی

,

سیستم جریان هوای چندگانه (Multi Air Flow)

,

قابلیت ضد برفک Total No Frost

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال و فریزر بالا هایسنس مدل RT729N4WSU”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی