تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS7406

  • سیستم عامل: اندروید
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون فیلیپس 55PUS7406

تلویزیون 55PUS7406 جزو تلویزیون‌های 4k اندرویدی برند سرشناس فیلیپس در سال 2021 به بازار عرضه شد. این تلویزیون برای استفاده روزمره مانند تماشای فیلم و سریال توسعه یافته است و به نسبت مدل‌های بالارده‌تر فیلیپس از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. پایه‌های خطی که در طرفین قرار می‌گیرند و حداقل فریم نمایی مینیمال به تلویزیون بخشیده‌اند که براحتی در تناسب با هر دکوراسیونی است. این تلویزیون در صفحه نمایش ال ای دی 55 اینچ خود قادر است تصاویر را با وضوح زیبای 4K HDR به تصویر بکشد.

سازگاری این مدل با تمام فرمت‌های HDR نشان دهنده این است که فیلیپس علی الخصوص روی کیفیت تصویر تلویزیون حساسیت ویژه‌ای به خرج داده است. 55PUS7406 با پشتیبانی فرمت‌های پیشرفته HDR10+ و Dolby Vision مانند یک سینمای خانگی برای طرفداران فیلم و سریال عمل می‌کند. در ساختار این مدل از پردازنده تصویر Pixel Precise Ultra HD استفاده شده است تا حتی منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K نزدیک به همین وضوح بهینه شوند. این تلویزیون همچنین با حداقل تاخیر ورودی در اجرای بازی از طریق کنسول‌های بازی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به این محتوا باشد.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون PUS7406 ⭕

تلویزیون فیلیپس 55PUT8215

تلویزیون فیلیپس 55PUT7374

این تلویزیون فیلیپس با سیستم عامل کاربر پسند Android می‌تواند به گزینه‌ای تکامل یافته برای سرگرمی در خانه‌ی کاربران تبدیل شود. این دستگاه بر پایه‌ی همین سیستم عامل به سرویس‌های آنلاین محتوا دسترسی دارد. همچنین از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کند. ادامه‌ی این مطلب از بانه سرویس را به بررسی این تلویزیون اختصاص خواهیم داد.

تلویزیونی در سری 4K Ultra HD LED

فیلیپس یکی از سازندگان اصلی تلویزیون است که تلویزیون‌های تولیدی خود را در چندین لاین مختلف به بازار عرضه می‌کند. تلویزیون 55PUS7406 متعلق به سری 4K LED این برند می‌باشد. این تلویزیون با پشتیبانی وضوح 4K Ultra HD به تراکم پیکسلی بسیار بالایی دست پیدا می‌کند. 2160 در 3840 پیکسل در صفحه نمایش این دستگاه در ایجاد تصاویری واقع گرایانه نقش دارند. تراکم پیکسلی در این وضوح تا 4 برابر بیشتر از وضوح فول اچ‌دی بوده و همین موضوع لذت تماشای محتوا را دو چندان می‌سازد. این تلویزیون همچنین با توانایی ارائه وضوح 4K HDR می‌تواند فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات ورزشی و نسل جدید بازی‌ها را به صورت پویا و بسیار پرجنب و جوش‌تر ارائه کند. به فناوری‌های استفاده شده در بخش بصری تلویزیون در ادامه این مطلب بیشتر خواهیم پرداخت.

ارتقاء تصویر با پردازنده Pixel Precise Ultra HD

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر تلویزیون که شرکت‌های سازنده باید همواره به آن توجه خاصی نشان دهند، پردازنده تصویر است. پردازنده در هر تلویزیون وظیفه‌ی تحلیل داده‌ها، تنظیم رنگ و کنتراست و بهبود حرکت را برعهده دارد. سال‌ها تحقیق روی کیفیت تصویر موجب شده است فیلیپس از پردازنده‌های قدرتمندی حتی در سری میان رده تلویزیون‌های خود استفاده کند. پردازنده نوآورانه Pixel Precise Ultra HD در ساختار تلویزیون 55PUS7406 از سه تراشه منحصربه‌فرد برای تحلیل و پردازش داده‌های بصری در زمانی سریع استفاده می‌کند. این پردازنده تصاویر را با وضوح بالای 4K، حرکت روان و کنتراست فوق العاده ارائه می‌‌کند.

اکثر منابع ویدئویی قدیمی‌تر یا حتی جدید با وضوح پایین‌تر از 4K فیلم برداری شده‌اند و تماشای آن‌ها با وضوح بالای 4K در تلویزیون‌های متداول مقداری دور از انتظار است. در تلویزیون فیلیپس 55PUS7406 اما منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K مانند فول اچ‌دی از طریق پردازنده منحصربه‌فرد Pixel Precise قابل تشخیص هستند. همین داده‌ها از لحاظ آماری با داده‌های از پیش آماده شده 4K مقایسه شده و از طریق فرآیند Ultra Resolution نزدیک به همین وضوح ارتقاء می‌یابند. در واقع شما قادر خواهید بود محتوای با کیفیت پایین را با وضوح یکنواخت 4K در تلویزیون تماشا کنید!

فیلیپس 55PUS7406 سازگار با تمام فرمت‌های HDR!

High dynamic range به اختصار HDR با افزایش سطوح روشنایی در نمایشگر زمینه ساز بزرگترین تحول در صنعت فیلم شد. امروزه تلویزیون‌هایی وجود دارند که با دستیابی به حداکثر روشنایی بالا و طیف رنگی گسترده توانایی نمایش محتوای HDR را دارند. HDR اکنون در فرمت‌های مختلفی توسعه یافته است و پیش از انتخاب تلویزیون باید دید که از کدام یک از این فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند. تلویزیون 55PUS7406 به عنوان یک میان رده اقتصادی از برند فیلیپس با تمام فرمت‌های اصلی HDR سازگار است. این دستگاه در واقع از فرمت‌های HDR10 ،HLG ،HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

در حالیکه فناوری HDR10 با استفاده از فرا داده استاتیک و با یک دستور کلی تنظیمات روشنایی صحنه‌ها را تغییر می‌دهد، HDR10 پلاس با استفاده از فراداده پویا و با تنظیم روشنایی در فریم به فریم صحنه‌ها می‌تواند تصاویری به مراتب زنده و پویاتر را ایجاد کند. این فناوری با بالا بردن محدوده داینامیکی تصویر می‌تواند جزئیات، رنگ و کنتراست را در تصاویر افزایش دهد طوریکه در جدیدترین سریال‌ها و به‌روزترین بازی‌های ویدئویی از تماشای تصاویر با سطح بالایی از واقع گرایی به وجد خواهید آمد. این تلویزیون در اتصال کامپیوتر از طریق پورت HDMI از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند. همچنین در اتصال دستگاه‌های پخش کننده ویدئو از طریق همین درگاه بجز فرمت‌های نامبرده از HDR10+ و Dolby Vision رمزگشایی می‌کند.

فرمت‌های صوتی و ویدئویی برتر Dolby

بهره‌گیری از فرمت‌های برتر Dolby، تلویزیون 55PUS7406 را به گزینه‌ای سینمایی برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال تبدیل می‌کند. چنانچه گفتیم این تلویزیون از Dolby Vision (دالبی ویژن) پشتیبانی می‌کند. دالبی ویژن پیشرفته‌ترین فرمت HDR تا به اکنون است که توسط دالبی توسعه یافته است. این فناوری مانند HDR10+ از فراداده پویا برای تنظیم رنگ، کنتراست و روشنایی در صفحه نمایش استفاده می‌کند. تنها تفاوت این فناوری‌ها در حداکثر روشنایی بیشتری است که توسط دالبی ویژن بدست می‌آید. به لطف این فناوری می‌توان در صحنه‌های تاریک و روشن تماشاگر جزئیات خارق العاده‌ای بود. همچنین دیدگاه واقعی کارگردان منعکس خواهد شد.

تلویزیون 4K فیلیپس 55PUS7406 در کنار دالبی ویژن از Dolby Atmos (دالبی اتموس) نیز پشتیبانی می‌کند. این فناوری نیز توسط دالبی توسعه یافته است تا تجربه‌ی سینمایی را تکمیل کند. دالبی اتموس از کانال‌های مجزای صدا برای ایجاد صدایی سه بعدی و فراگیر استفاده می‌کند بنابراین برای علاقه‌مندان به ژانر فیلم بسیار دوست داشتنی است. با جریان یافتن صدا در تمام اطراف شما خودتان را در میان صحنه‌ها احساس خواهید کرد.

تجربه‌ی گیم پلی مهیج

تلویزیون فیلیپس 55PUS7406 در اتصال کنسول از طریق درگاه HDMI 2.0، توانایی پخش بازی 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز را دارد. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در اجرای بازی در تلویزیون تاخیر ورودی می‌باشد. تاخیر ورودی به فاصله‌ی زمانی انتقال منبع از کنسول تا اجرای آن در نمایشگر اطلاق می‌شود. به هر میزان که تاخیر ورودی در یک تلویزیون بیشتر باشد تسلط بر فرآیند بازی افزایش می‌یابد. جالب است بدانید که این تلویزیون فیلیپس 55 اینچ دارای تنظیمات Auto Low Latency Mode است. در واقع هر بار که کنسول بازی را به این تلویزیون متصل می‌کنید به طور خودکار حالت تصویر را روی گیم تنظیم می‌کند تا تاخیر ورودی کاهش یابد. در کنار این‌ها اگر به یک تلویزیون حرفه‌ای برای گیمینگ نیاز دارید بهتر است به مدل‌های بالارده‌تر فیلیپس نگاهی بیندازید.

پخش صدایی رسا از تلویزیون 55PUS7406

از فناوری‌های بخش بصری تلویزیون که عبور کنیم نوبت به توان و فناوری‌های صوتی می‌رسد. تلویزیون 55PUS7406 از دو اسپیکر full-range بهره‌مند شده است. هر کدام از بلندگوهای استفاده شده در این دستگاه با قدرت 10 وات می‌توانند مجموع صدای تلویزیون را به 20 وات برسانند. این توان صدا با توان صدای بسیاری از تلویزیون‌های 55 اینچ از سایر برندها برابری می‌کند.

خوشبختانه در بخش صوتی تلویزیون چندین فناوری‌ صوتی به چشم میخورد. وظیفه‌ی تقویت دیالوگ‌ها در این مدل برعهده‌ی فناوری Clear Dialogue می‌باشد. این فناوری با حذف اعوجاج محتوای صوتی به هر چه بهتر شنیده شدن مکالمات افراد در برنامه‌های تلویزیونی کمک می‌کند. یکی از دیگر از قابلیت‌های منحصربه‎فرد در این بخش، Auto Volume Leveller می‌باشد. این فناوری با تنظیم ولوم صدا موجب می‌شود همیشه تجربه شنیداری رضایت بخشی کسب کنید. به عنوان مثال همزمان با پخش آگهی تبلیغاتی در بین فیلم‌ها سریعاً سطح صدا را تنظیم می‌کند تا از پخش صدا به حالت انفجاری ممانعت کند.

تکنولوژی Dolby Bass Enhancement نیز با تقویت باس صدای دالبی به شنیده شدن مطلوب فرکانس‌های صوتی کمک می‌کند. و پیش‌تر توضیح دادیم که فناوری پیشرفته Dolby Atmos چطور صدایی فراگیر و سه بعدی را ایجاد می‌کند.

سرگرمی نامحدود با سیستم عامل اندروید تی وی

سیستم عامل Android TV ورژن 10 (Q) از تلویزیون 55PUS7406 یک دستگاه مناسب برای تجربه سرگرمی هوشمند ساخته است. این تلویزیون اندرویدی دارای رابط کاربری روان و ساده‌ای است که تعامل با آن برای کاربران مختلف بدون دردسر است. با اتصال این تلویزیون به شبکه اینترنت می‌توانید به هر آنچه از محتوا که می‌خواهید در زمانی سریع دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید تنظیمات صفحه اصلی را برای نمایش برنامه‌های مورد علاقه‌ی خود سفارشی کنید طوریکه شروع و از سرگرفتن فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی خیلی ساده‌تر باشد.

در تلویزیون 55PUS7406 فیلیپس، سرویس‌های محتوای آنلاین همچون آمازون پرایم ویدئو (Amazon Prime Video)، دیزنی پلاس (Disney+)، نتفلیکس (Netflix) و یوتیوب (YouTube) از قبل نصب شده‌اند. از این سرویس‌ها می‌توان به طیف گسترده‌ای از سرگرمی مانند فیلم‌ها و نمایش‌های متنوع، مسابقات ورزشی، انیمیشن، مستند و غیره دسترسی پیدا کرد. برای استفاده از خدمات سرویس‌های پخش جریانی باید از اتصال تلویزیون خود به اینترنت اطمینان حاصل کنید، همچنین نیاز به خرید اشتراک جداگانه و ثبت اکانت خواهد بود.

از مرورگر اینترنت می‌توان برای جستجوی مطالب بیشتر استفاده کرد. امکان ارتقاء سیستم عامل اندروید به صورت خودکار، آنلاین و از طریق حافظه‌ی USB فراهم شده است. همچنین امکان به‌روزرسانی برنامه در پس زمینه وجود دارد. نحوه نمایش تصاویر در صفحه نمایش این تلویزیون در حالت‌های مختلف قابل تنظیم است. برای دسترسی راحت‌تر به امکانات تلویزیون می‌توان از دکمه‌ی منوی هوشمند یک مرحله‌ای و راهنمای کاربر روی صفحه استفاده کرد.

تلویزیون 55PUS7406 سازگار با دستیار گوگل

تلویزیون اسمارت 55PUS7406 با قابلیت Voice assistant قادر به تشخیص دستورات صوتی از فاصله‌ی دور است. این تلویزیون اندرویدی فیلیپس از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) پشتیبانی می‌کند. دستیار گوگل امروزه در سطح جهانی شناخته شده است طوریکه با امکان کنترل انواع دستگاه‌های هوشمند از طریق صدا سهولت خیلی بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با خرید جداگانه دستیار Google می‌توانید از صدای خود برای جستجوی محتوا در برنامه‌ها، تنظیم صدا، تغییر کانال‌ها و حتی روشن/خاموش کردن تلویزیون استفاده کنید. حتی می‌توانید دستگاه‌های سازگار با همین دستیار را به تلویزیون متصل کرده و از طریق آن‌ها همه چیز را مدیریت کنید.

اتصالات وایرلس

  • با استفاده از شبکه Wi-Fi 802.11n دوبانده می‌توان تلویزیون ال‌ای‌دی 55PUS7406 را به شبکه اینترنت متصل ساخت. شبکه وای-فای یک راهکار وایرلس یا همان بی‌سیم برای دسترسی گسترده به سرگرمی در فضای اینترنت است. به طور کلی برای استفاده از خدمات هوشمند تلویزیون به اتصال اینترنت نیاز خواهد بود و شبکه وای-فای این امکان را فراهم می‌کند.
  • این تلویزیون فیلیپس همچنین از فناوری Bluetooth نسخه‌ی 5.0 پشتیبانی می‌کند. این فناوری نیز که جزو اتصالات بی‌سیم تلویزیون قلمداد می‌شود امکان انتقال دیتا از کلیه‌ی دستگاه‌های سازگار بلوتوثی همچون سیستم‌های صوتی با سرعت بالا را ممکن می‌سازد.

سایر اتصالات

در مواردی که امکان اتصال تلویزیون 55PUS7406 به شبکه وای-فای وجود ندارد می‌توان از پورت Ethernet-LAN RJ-45 برای اتصال آن به شبکه اینترنت سود برد. در اتصال از طریق پورت اترنت به کابل شبکه نیاز خواهد بود. 4 پورت HDMI در پنل پشتی جزو کاربردی‌ترین اتصالات تلویزیون محسوب می‌شوند. با استفاده از این درگاه در تلویزیون می‌توان انواع دیوایس‌های صوتی و تصویری همچون دی وی دی پلیر، کنسول‌های بازی، سینما خانگی و سیستم‌های صوتی را به تلویزیون متصل ساخت. منابع 4K از طریق همین درگاه بدون افت کیفیت به صفحه نمایش منتقل خواهند شد. از این گذشته استاندارد HDMI ARC در انتقال صدا با کیفیت بالا به تلویزیون نقش دارد.

خروجی صوتی دیجیتال (Digital audio out) نیز یکی از اتصالات پیشرفته تلویزیون محسوب می‌شود که در اتصال سیستم‌های صوتی می‌توان صدای دیجیتال را بدون نویز و با کیفیت بالا ارسال کند. تلویزیون فیلیپس 55PUS7406 از 2 پورت USB برخوردار شده است. برای انتقال فایل‌های صوتی و تصویری از حافظه‌های جانبی و فلش مموری می‌توان از همین درگاه استفاده کرد. پیش‌تر نیز گفتیم که حتی امکان ارتقاء سیستم عامل از طریق این پورت فراهم شده است.

فیلیپس PUS7406 در بخش پورت‌های ارتباطی از خروجی هدفون نیز بهره‌مند شده است. با اتصال هدفون به این بخش می‌توان در هر زمان شنونده موسیقی از تلویزیون بود بدون اینکه مزاحمتی برای دیگران ایجاد شود. رابط Common Interface Plus به اختصار CI+ و اتصال دهنده ماهواره (Satellite Connector) دیگر گزینه‌های ارتباطی این تلویزیون را شامل می‌شوند.

طراحی متناسب با دکوراسیون خانه‌ی شما

فیلیپس می‌گوید آیا در تلاش برای خرید تلویزیونی متناسب با دکوراسیون اتاق نشیمن خود هستید؟ تلویزیون 55PUS7406 دقیقاً با همین هدف طراحی شده است. متدهای پیاده سازی شده در طراحی این تلویزیون در تناسب با سبک مینیمالیسم است. این سبک که امروزه در طراحی محصولات بسیار پرطرفدار است روی کاهش اِلمان‌های بصری مانور می‌دهد. صفحه نمایش 55 اینچ این تلویزیون فیلیپس در 3 طرف دارای فریم یا حاشیه‌ی بسیار کم ضخامتی است بنابراین از حداکثر ظرافت در نمای ظاهری برخوردار شده است. قاب باریک تلویزیون که از رنگ مشکی ماتی برخوردار است از طرفی به بیننده امکان می‌دهد تجربه‌ی تماشای همه‌جانبه‌ و بدون حواس پرتی کسب کند.

پایه‌های میله‌ای و باریک نیز بخشی از جذابیت طراحی تلویزیون فیلیپس 55PUS7406 محسوب می‌شوند. این پایه‌ها ضخامت کمی دارند و به صورت تخت روی میز قرار می‌گیرند طوریکه به نظر می‌رسد نمایشگر حالت آویزان دارد و این زیبایی خیلی بیشتری به تلویزیون بخشیده است. از سوی دیگر این پایه‌ها با طراحی هوشمندانه و استحکام بالا به خوبی وزن 13.1 کیلوگرمی پنل تلویزیون را نگه میدارند.

تلویزیون PUS7406 با ضخامتی در حدود 87.1 میلی‌متر نسبتاً باریک است. با امکان جداسازی پایه‌ها و با تهیه‌ی براکت دیواری جداگانه می‌توان پنل تلویزیون را به دیوار متصل ساخته و به دکوراسیون اتاق نشیمن حتی حالت مدرن‌تری بخشید. ناگفته نماند که این تلویزیون با اندازه 55 اینچ برای قرارگیری در اکثر اتاق‌های نشیمن با متراژ متوسط تا بزرگ گزینه‌ای مناسب است.

نگاهی کلی به تلویزیون 55PUS7406

تلویزیون 55PUS7406 یکی از تلویزیون‌های خوش ساخت برند فیلیپس می‌باشد که در عین برخورداری از امکانات گسترده از قیمت مناسبی برخوردار است. این تلویزیون به نمایشگر LED مجهز است و می‌تواند محتوا را با وضوح 4K در اختیار بیننده قرار دهد. فیلیپس این مدل را به پردازنده Pixel Precise Ultra HD مجهز ساخته است. این پردازنده منحصربه‌فرد می‌تواند کیفیت تصویر منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K را بهینه کند. از ویژگی‌هایی که در مورد این تلویزیون بسیار تحسین برانگیز است باید پشتیبانی آن از تمام فرمت‌های HDR اشاره داشت. این مدل با فرمت‌های پیشرفته دالبی یعنی دالبی ویژن و دالبی اتموس نیز سازگار است.

سیستم عامل اندروید بی‌شک جذاب‌ترین بخش تلویزیون 55PUS7406 محسوب می‌شود که دسترسی به سرگرمی نامحدود به صورت آنلاین را امکان پذیر می‌کند. برای تعامل بیشتر با تلویزیون می‌توان آن را از طریق اتصالات گسترده به سایر دستگاه‌ها متصل نمود. در آخر پیشنهاد می‌کنیم سایر مدل‌های 4K LED فیلیپس را در دسته‌بندی مختص به آن‌ها مشاهده کنید.

شرکت سازنده

فیلیپس

مدل

55PUS7406

سری

7

سال ساخت (میلادی)

2021

رنگ

مشکی

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

LED

نور پس زمینه

زاویه دید (درجه)

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

10 (8+FRC)

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

فرمت‌های HDR

Dolby Vision

,

HDR10

,

HDR10+

,

HLG

موتور پردازشگر تصویر

Pixel Precise Ultra HD

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

60 هرتز

قابلیت کاهش نویز

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

حالت‌های تصویر

Dolby Vision Vivid

,

user(کاربر)

,

استاندارد (Standard)

,

بازی (Game)

,

دالبی ویژن تاریک (Dolby Vision Dark)

,

دالبی ویژن روشن (Dolby Vision Bright)

,

فیلم (Movie)

,

واضح (Vivid)

,

ورزشی(Sports)

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

توان هر بلندگو (وات)

10

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

ساب‌ووفر

ندارد

ووفر

ندارد

نوع بلندگوها

Full Range

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

AI mode

,

Dialog(دیالوگ)

,

بازی (Game)

,

فیلم (Movie)

,

کاربر (User)

,

موزیک (Music)

فناوری‌های صوتی

Auto Volume Leveller

,

Dolby Atmos

,

Dolby Bass Enhancement

,

DTS HD

,

Surround Virtualizer

پردازنده

4 هسته‌ای

سیستم عامل

اندروید

مرورگر وب

دارد

حافظه داخلی (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

دارد

منوی فارسی

ندارد

کیبورد فارسی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

Chromecast داخلی

ندارد

تله‌تکست

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

پشتیبانی از اپل Airplay

ندارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

ندارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

دارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

ندارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

HDMI نسخه 2.1

ندارد

تکنولوژی VRR

ندارد

تکنولوژی ALLM

دارد

Nvidia G-Sync

ندارد

AMD FreeSync

ندارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

ندارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

4

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

نسخه ورودی USB

USB 2.0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

ندارد

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی RS-232C

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

1

بلوتوث (Bluetooth)

دارد

نسخه بلوتوث

5.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

,

HOGP (اتصال دستگاه با نیروی کم)

وای فای (Wi-Fi)

دارد

نسخه Wi-Fi

وایفای 4 با استاندارد 802.11a/b/g/n

قابلیت Wi-Fi Direct

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

سایر ورودی/خروجی‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

ضخامت (میلی‌متر)

87.1

رنگ فریم اطراف نمایشگر

مشکی

رنگ پایه

مشکی

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1

شکل پایه

دو طرف و خطی

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

100×200

ابعاد بدون پایه

1228x712x87 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1228x743x256 میلی‌متر

ابعاد پایه

ابعاد بسته بندی

1360x840x160 میلی‌متر

وزن بدون پایه

13.1 کیلوگرم

وزن با پایه

13.3 کیلوگرم

وزن پایه

0.2 کیلوگرم

وزن بسته بندی

17.9 کیلوگرم

رده مصرف انرژی

G

حسگر اکو (Eco)

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

منبع تغذیه

AC 220-240V, 50/60Hz

مصرف انرژی (وات)

93

حداکثر توان مصرف (وات)

123

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

93

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

0.3

فرمت و کدک تصویری

BMP

,

GIF

,

HEIF

,

JPEG

,

PNG

فرمت و کدک ویدیویی

3GP

,

ASF

,

AV1

,

AVCHD

,

AVI

,

H264/MPEG-4 AVC

,

HEVC (H.265)

,

M2TS

,

M4V

,

MKV

,

MP4

,

MPEG1

,

MPEG2

,

MPEG4

,

PAL

,

PS

,

Quicktime

,

SECAM

,

TS

,

TTS

,

VP9

فرمت و کدک صوتی

AAC

,

Dolby ATMOS

,

mp3

,

WAV

,

WMA (v2 up to v9.2)

,

WMA-PRO (v9 and v10)

فرمت و کدک زیرنویس

ASS

,

SMI

,

SRT

,

SSA

,

SUB

,

TXT

ریموت کنترل

دارد

مدل ریموت کنترل

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

digital audio Output(Optical) خروجی صدای دیجیتال اپتیکال برای انتقال صدا در وضوحی بالا

,

Quick Start Guide (راهنمای شروع سریع استفاده از تلویزیون)

,

استاندارد HLG مخفف Hybrid Log Gamma برای نمایش رنگ‌های زنده در نمایشگر

,

اسلات CI+ برای دسترسی به کانال‌های رمزگذاری شده و پخش دیجیتال

,

امکان ارتقاء آنلاین سیستم عامل (Online firmware upgrade)

,

امکان ارتقاء سیستم عامل از طریق حافظه‌ی یو‌اس‌بی (Firmware upgradeable via USB)

,

برنامه از پیش نصب شده BBC iPlayer

,

برنامه از پیش نصب شده YouTube

,

پروتکل HDMI AUDIO RETURN CHANNEL (ARC) (کانال بازگشت صدا) برای کنترل دستگاه‌های متصل به تلویزیون و ارسال صدا از تلویزیون به سیستم صوتی

,

پشتیبانی از HDCP 2.3 روی هر 4 ورودی HDMI

,

پشتیبانی از دستیار صوتی Google برای امکان اتصال به دستگاه دستیار صوتی و کنترل تلویزیون از طریق صدا

,

پشتیبانی از فناوری HDR10 از فرمت‌های HDR برای افزایش رنگ و روشنایی در تصویر توسط فراداده‌ی ایستا

,

تکنولوژی Dolby Bass Enhancement برای تقویت صدای دالبی

,

تنظیم سطح صدا توسط ویژگی Auto Volume Leveller

,

حسگر روشنایی Light Sensor برای تنظیم روشنایی متناسب با نور محیط

,

دارای 2 پورت USB 2.0 برای اتصال حافظه جانبی

,

سرویس استریم +Disney برای تماشای انیمیشن (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس پخش جریانی Netflix برای دسترسی به محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس رایگان TELETEXT برای ارائه اطلاعات متنی درباره برنامه‌های تلویزیونی، وضعیت آب و هوا و اخبار

,

فناوری Clear Voice برای حذف نویز و تقویت صدای دیالوگ برای بهتر شنیده شدن مکالمه اشخاص

,

فناوری Dolby Vision (این فناوری نسخه‌ای از HDR است که توسط Dolby توسعه یافته است و از ابرداده‌های پویا کدگذاری شده در هر فریم فیلم برای ایجاد تصاویری دقیق‌تر استفاده می‌کند)

,

فناوری HDR10+ افزایش دهنده رنگ و نسبت کنتراست در رسانه

,

فناوری Ultra Resolution برای افزایش رزولوشن منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K

,

فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos برای افزودن کانال‌های بالایی و ایجاد صدای سه بعدی، فراگیر و سینمایی

,

قابلیت HbbTV مخفف عبارت Hybrid broadcast broadband TV برای نمایش محتوای اضافی و تعاملی از طریق اینترنت

,

قابلیت ارتقاء خودکار سیستم عامل (Firmware auto upgrade wizard)

,

گیرنده دیجیتال DVB-S2 برای دریافت شبکه‌های خارجی

,

گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت شبکه‌های داخلی

,

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

,

مجهز به 2 بلندگوی Full Range

,

مجهز به 4 پورت HDMI 2.0 با امکان پخش محتوای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز

,

مجهز به تایمر خاموش شدن خودکار (Auto switch-off timer)

,

منوی EPG راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها برای نمایش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی موجود

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS7406”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی