تلویزیون ال جی 70UK7000

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 70 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2018
2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون ال جی مدل 70UK7000 با نمایشگر 70 اینچ و کیفیت تصویر 4K

تلویزیون ال جی 70UK7000 از تلویزیون‌های 4K این برند بوده که برای کاربرانی که محتوای 4K در دسترس دارند گزینه‌ی بسیار خوبی است. اندازه‌ی نمایشگر بسیار بزرگ 70 اینچی به همراه حدود بیش از هشت میلیون پیکسل، صفحه‌ی با کیفیت این تلویزیون را می‌سازند که در کنار هم تجربه‌ای دلنشین و جالب از دیدن فیلم‌های هیجان انگیز اکشن را برایتان دست و پا می‌کنند. گفتنی است که توسط این تلویزیون تنها محتوای 4K با کیفیت بالا پخش نمی‌شوند بلکه به دلیل قابلیت‌ها و فناوری‌های مختلف ارتقا دهنده‌ی تصویری می‌توانید حتی فایل‌های کم کیفیت و قدیمی را هم با دقت و وضوح خوبی مشاهده کنید. یکی از این قابلیت‌هایی که به منظور ارتقا دادن کیفیت تصویر به خدمت گرفته شده، 4K Upscaler می‌باشد که به کمک نرم افزارهای داخلی می‌تواند دقت خوبی عاید فیلم‌های کم کیفیت کند. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب در بخش تصویری تلویزیون 70UK7000، توانایی پشتیبانی از محتوای HDR است که البته فرمت جدید Active HDR هم توسط این تلویزیون پشتیبانی می‌شود. HDR می‌تواند روی افزایش طیف رنگ‌‌ها و کنتراست بین نقاط تیره و روشن تصویر تاثیر بگذارد که نتیجه‌ی آن تصاویر جالب و هیجان انگیز خواهد بود. در کنار تصاویر با کیفیت، صدا هم به صورت فراگیر و قدرتمند پخش می‌شود. سیستم صوتی این تلویزیون به صورت دو کاناله با اسپیکرهای 10 واتی است که روی هم رفته توان خروجی صدا توسط این تلویزیون به 20 وات می‌رسد. صدای شفاف و تفکیک شده این تلویزیون که از دو کانال خارج می‌شود، به فناوری‌های مختلف مجهز شده است، از مهم ترین فناوری‌ها در بخش صدا باید به سیستم شفاف سازی صدا Clear Voice III و فناوری صدای فراگیر DTS Virtual:X اشاره کنیم. قابلیت ارتقا دهنده‌ی کیفیت صدا Audio Upscaler یکی از جدیدترین فناوری‌ها در تلویزیون‌های 2018 ال جی است که به افزایش شفافیت صدا در فیلم‌هایی با صدای کم کیفیت کمک می‌کند. گفتنی است که این تلویزیون دو عدد درگاه USB مجهز شده تا بتوان فلش مموری یا هارد اکسترنال را به تلویزیون وصل کرد و اطلاعات ذخیره شده در آنها را با نمایشگر بزرگ تلویزیون پخش نمود. در ضمن وجود چهار درگاه HDMI هم کمک می‌کند تا بتوانیم تلویزیون ال جی 70UK7000 را به انواع دستگاه‌های صوتی و تصویری وصل کنیم، البته برای اتصال دیوایس‌های دیجیتالی قدیمی تر می‌توانید درگاه‌های رنگی کامپوزیت و کامپوننت را مورد استفاده قرار دهید. به لطف مجهز شدن ال جی 70UK7000 به جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اختصاصی ال جی یعنی webOS می‌توان این تلویزیون را در لیست محصولات هوشمند و کاربردی قرار دهیم. اگر به اینترنت پر سرعت دسترسی دارید می‌توانید با Wi-Fi یا درگاه LAN این تلویزیون را به اینترنت وصل کرده و از کارایی جالب امکانات هوشمند آن بهره‌مند شوید. با این تلویزیون امکان جستجو با مرورگر، دانلود و نصب برنامه‌های متنوع، بازی‌های هیجان انگیز و دیدن فیلم‌های آنلاین میسر می‌شود.

کیفیت تصویر ال جی 70UK7000

امروزه کمپانی‌های سازنده کیفیت تصویر بالای 4K را برای تلویزیون‌های میان رده و بالارده انتخاب می‌کنند، البته محتوایی با کیفیت تصویر 4K در این زمان به اندازه‌ی کافی متداول شده که کاربران چه با دانلود از اینترنت و چه از طریق برخی از شبکه‌های تلویزیونی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند. ال جی یکی از کمپانی‌ها زبردست در زمینه‌ی کیفیت تصویر بالا می‌باشد که سری جدید تلویزیون‌های 2018 اش مانند ال جی 70UK7000 را به کیفیت تصویر 4K مجهز کرده است. این عبارت یعنی در نمایشگر 70 اینچی این تلویزیون حدود بیش از هشت میلیون پیکسل در حال ارائه‌ی رنگ‌ها هستند که کیفیت و وضوح فوق العاده‌ای را مهیا می‌کنند. کیفیت تصویر بالای این تلویزیون تنها به نمایشگر 4K اش ختم نمی‌شود و این کمپانی فناوری‌های تصویری زیادی را برای ارائه دقیق ترین رنگ‌‌ها به خدمت گرفته است. فناوری‌های تدارک دیده شده برای بخش تصویری تلویزیون ال جی 70UK7000 به قدری هستند که حتی نام بردن آنها هم وقت زیادی می‌خواهد اما در اینجا سعی کرده‌ایم به توضیح مختصری در مورد هر یک از آنها بپردازیم. اگر نگران کمبود محتوای 4K هستید، ال جی قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر یا همان 4K Upscaler را برای تلویزیون 70UK7000 در نظر گرفته است، این قابلیت به کمک نرم افزار‌ها و تکنیک‌های پیشرفته می‌تواند دقت تصویری فایل‌های کم کیفیت را بالا ببرد و آنها را با دقت و وضوح بالایی پخش نماید، با این حساب امکان استفاده از فیلم‌های قدیمی البته با دقت و وضوح بالا وجود خواهد داشت. فناوری رنگ‌‌های گسترده ( Wide Colour Gamut ) در این تلویزیون به منظور افزایش پالت رنگی به خدمت گرفته شده، یعنی اینکه تصاویر به نمایش گذاشته شده توسط این تلویزیون از دقت بالاتری برخوردار خواهند بود و رنگ‌‌ها هم واقعی تر به نمایش گذاشته می‌شوند. قابلیت روشنایی فوق العاده ( Ultra Luminance ) از ویژگی‌های جالب در بخش تصویری است که به کمک آن رنگ‌‌های روشن، زیباتر دیده می‌شوند که کمک می‌کند در نهایت رنگ‌‌های تیره هم بهتر دیده شوند. البته نمایش پر عمق رنگ‌‌های تیره در این تلویزیون بر عهده‌ی فناوری Local Dimming هم می‌باشد تا سیاه ترین نقاط را در صحنه‌های تاریک بتوان به خوبی و با جزئیات کافی مشاهده کرد. به نظر می‌رسد ال جی به تصاویر با کیفیت در تلویزیون هایش اعتقاد بالایی دارد به همین خاطر پردازنده‌ی چهار هسته‌ای را برای پردازش دقیق محتوا در نظر گرفته است. این پردازنده توانایی خوبی در بهینه سازی میزان کنتراست و HDR برای هر صحنه دارد.‌ گفتنی است که ال جی فناوری دقت رنگ واقعی ( True Colour Accuracy ) را برای شگفت انگیز کردن تصاویر در نظر گرفته است؛ این فناوری هم به نوبه‌ی خود به زنده و هیجان انگیز نشان دادن محتوا کمک می‌کند.

فناوری HDR؛ محدوده‌ی دینامیکی گسترده!

با پیشرفت تکنولوژی، شاهد حضور فناوری HDR یا همان محدوده‌ی دینامیکی گسترده در دنیای تلویزیون‌ها هم هستیم. اکنون که کنسول‌های بازی با این فناوری ارائه می‌شوند و همچنین بیشتر فیلم‌ها هم دارای فناوری HDR هستند، نیاز است تا تلویزیونی حرفه‌ای تهیه کنیم، البته بهتر است به فرمت‌های HDR پشتیبانی شده توسط تلویزیون هم توجه داشت که هر روزه فرمت‌های متنوعی را در بازار تلویزیون‌ها شاهد هستیم. برای توضیح در مورد HDR باید بگوییم به یک سری از تکنیک‌ها گفته می‌شود که باعث بالا رفتن طیف رنگی می‌شود و همچنین برای بالا بردن دقت تصویر، کنتراست چشمگیری به صحنه‌ها می‌بخشد. با این قابلیت رنگ‌‌ها زنده تر خواهند بود و محتوا را با شفافیت خاصی خواهیم دید. خوشبختانه تلویزیون ال جی 70UK7000 هم در لیست تلویزیون‌های است که هم کیفیت 4K و هم توانایی پشتیبانی از محتوای HDR در بالینش دارد که البته تمامی این امکانات را در نمایشگر 70 اینچی ارائه می‌دهد! با این قابلیت در تلویزیون 70UK7000 به دلیل ایجاد کنتراست چشمگیر می‌توانید رنگ‌‌های تیره و روشن را به بهترین حالت ممکن در کنار یکدیگر مشاهده کنید. با قابلیت HDR تفکیک پذیری رنگ‌‌ها بیشتر می‌شود و صحنه‌هایی مانند سایه و غروب آفتاب را با جزئیات ریز خواهیم دید. گفتنی است که فرمت‌های جدید HDR و فناوری Active HDR توسط این تلویزیون پشتیبانی می‌شود. این فناوری باعث شده که تلویزیون از تکنیک‌های حرفه‌ای برای پردازش محتوای HDR استفاده کند و همچنین باعث شده تا فرمت‌های جدیدی مانند HDR10 Pro و HLG توسط این تلویزیون پشتیبانی شوند. اگر می‌خواهید فیلم‌هایی را که فاقد HDR هستند با این تلویزیون پخش کنید، با وجود حالت HDR ( HDR Effect ) این کار میسر خواهد شد، پس با فعال کردن این حالت تصویر می‌توانید محتوا را به صورت هیجان انگیز و جالب تماشا کنید!

سیستم صوتی قدرتمند تلویزیون 70 اینچ ال جی UK7000

ال جی جدا از اینکه کیفیت تصویر حرفه‌ای را برای تلویزیون‌های جدید 2018 اش تدارک دیده، همچنین در این میان از مبحث صدا هم غافل نبوده است و سعی کرده تا تصاویر درخشان و شفاف این تلویزیون را با صدایی پر طنین و قدرتمند همراه کند. اسپیکرهای این تلویزیون در قسمت پشتی و در پایین قاب قرار گفته اند، قرار گیری مناسب اسپیکرهای این تلویزیون باعث می‌شود تا صدا به خوبی در تمام نواحی اتاق پخش شود. این اسپیکرها دو عدد هستند که هر کدام 10 وات توان صدا دارند و در کنار هم 20 وات صدا تولید می‌کنند. صدای تولید شده توسط این تلویزیون از دو کانال مجزا پخش می‌شود به همین خاطر صدا به صورت تفکیک شده به گوش خواهد خورد. اسپیکرهای تلویزیون 70 اینچی ال جی 70UK7000، صدای شفاف و واضح خود را مدیون فناوری‌های مدرن و به روزی هستند که ال جی آن‌ها را برای این تلویزیون رزرو کرده است. از مهم ترین فناوری‌ها در بخش صوتی می‌توان به سیستم صدایی فراگیر DTS Virtual:X و سیستم شفاف سازی صدا Clear Voice III اشاره کرد. فناوری Clear Voice III می‌تواند صداهای اصلی فیلم و محتوا را به صورت شفاف پخش کند و با کاهش صداهای پس زمینه به هیجان انگیز بودن فیلم‌ها کمک کند. همانطور که اشاره شد قابلیت ارتقای کیفیت صوتی ( Audio Upscaler ) از جدیدترین فناوری‌های به خدمت گرفته شده در این تلویزیون می‌باشد. این فناوری به منظور ارتقا دادن صدای محتوایی که کیفیت کم دارند، در نظر گرفته شده است.

امکانات هوشمند تلویزیون 70UK7000

ال جی برای تلویزیون‌های هوشمندش سیستم عامل webOS را در نظر می‌گیرد که البته هر ساله به امکانات و ویژگی‌ها این سیستم عامل می‌افزاید و اشکالات سری قبل را برطرف می‌کند، به عبارت دیگر هر ساله شاهد نسخه‌ی جدید webOS برای تلویزیون‌های این کمپانی هستیم.‌ رابط هوشمند webOS اجازه می‌دهد تا کاربر ساده تر به منوی اصلی و برنامه‌های تلویزیون 70UK7000 دسترسی داشته باشد. منوهای زیبا و رنگی این تلویزیون کار با تلویزیون را حتی برای کاربران مبتدی آسان می‌کنند. اگر این تلویزیون را به کمک Wi-Fi داخلی یا درگاه پورت LAN به اینترنت وصل کنید می‌توانید امکانات هوشمند آن را بیشتر مورد استفاده قرار دهید. در صورت اتصال به اینترنت به کمک مرورگر وب امکان گشت و گذار و دیدن صفحات مورد نظر بر روی نمایشگر بزرگ 70 اینچی این تلویزیون فراهم خواهد شد. در ضمن این تلویزیون دارای برنامه‌ی فروشگاه یعنی LG Content Store می‌باشد که این فروشگاه دارای مجموعه‌ی گسترده‌ا‌ی از بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها است، به کمک این فروشگاه اختصاصی ال جی می‌توانید محتوای مورد نظر خود را دانلود کرده و بر روی تلویزیون نصب نمایید. قابلیت‌های هوشمند WiDi و Miracast هم برای این تلویزیون خوش ساخت ال جی تعبیه شده است تا کاربر بتواند بدون نیاز به کابل و سیم صفحه نمایش گوشی خود را بر روی نمایشگر بزرگ 70 اینچی تلویزیون UK7000 ببیند. ال جی برای اینکه سوئیچ بین برنامه ها، پردازش محتوا و منوهای مورد نیاز روان و سریع انجام بگیرد، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای قدرتمندش را برای تلویزیون 70UK7000 در نظر گرفته است.‌

طراحی حرفه‌ای!

تلویزیون ال جی UK7000 دارای صفحه نمایش بزرگ با ابعاد 70 اینچی است و نمایشگرش از نوع تخت است. نمایشگر بزرگ 70 اینچی از این تلویزیون یک مدل مناسب برای فضاهای بزرگ یا حتی سالن‌های کنفرانس ساخته است. قاب دور نمایشگر در این تلویزیون دارای اندازه‌ی بسیار باریک است که در نهایت باعث شده ال جی 70UK7000 از ظاهر مدرن و زیبا برخوردار باشد و همچنین باریک بودن قاب اطراف نمایشگر هم به جمع و جور بودن ابعاد این تلویزیون کمک کرده است. پایه‌ی این تلویزیون از نوع دو تکه است که هر کدام از این تکه‌ها یک طرف از نمایشگر را به دوش گرفته اند. استحکام و جلوگیری از لرزش تلویزیون از مهم ترین ویژگی‌ها در این تلویزیون به شمار می‌آید. طراحی زیبای این پایه‌ها به ظاهر کلی تلویزیون جلوه‌ای ویژه بخشیده است. قاب پشتی این تلویزیون به رنگ مشکی است، فریم دو نمایشگر هم با پایه‌ها دارای رنگ نقره‌ای هستند که در کنار هم هارمونی خاصی ایجاد کرده اند. به دلیل جدا بودن پایه‌ها از هم در هنگام خرید میز تلویزیون نیاز است تا به طول و عرض تلویزیون توجه کرد. این تلویزیون به دلیل ضخامت نسبتا کمی که دارد بر روی دیوار هم جلوه‌ی زیبایی خواهد داشت، پس با تهیه‌ی براکت مخصوص می‌توانید آن را به دیوار وصل نمایید.

جمع بندی

اگر از کاربرانی هستید که قصدتان از خرید تلویزیون جدید، کیفیت بالای تصویری است، تلویزیون 70UK7000 با کیفیت تصویر 4K و توانایی پشتیبانی از محتوای HDR می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوب باشد و لذت دیدن فیلم‌ها و حتی بازی‌های ویدئویی پخش شده از کنسول بازی را دو چندان کند. همچنین برای کاربرانی که می‌خواهند تلویزیونشان جدا از کیفیت تصویر بالا، همچنین دارای امکانات به روز و هوشمند باشد، انتخاب این تلویزیون با مجهز شدن به اخرین نسخه از سیستم عامل webOS می‌تواند گزینه‌ی خوبی به حساب بیاید. روی هم رفته می‌توانیم بگوییم که تلویزیون ال جی 70UK7000 چه از لحاظ امکانات تصویری و صوتی و چه از حیث ویژگی‌های هوشمند در رده‌ی بالایی قرار گفته و ارزش خرید بالایی برای خود رقم زده است.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

سال ساخت (میلادی)

2018

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

2

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

ال جی

سایز (برحسب اینچ)

70 اینچ

مدل

70UK7000

موتور پردازشگر تصویر

پردازنده چهار هسته ای

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

True Motion100

ابعاد بدون پایه

1573x910x69 میلی متر

ابعاد با پایه

1573x968x350 میلی متر

ابعاد بسته بندی

1714x1104x190 میلی متر

وزن بدون پایه

32.5 کیلوگرم

وزن با پایه

35.3 کیلوگرم

وزن بسته بندی

43.6‎ کیلوگرم

مدل ریموت کنترل

MR18

رنگ

مشکی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 70UK7000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی