لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل 8744

  • ظرفیت 8 کیلوگرم
  • سرعت: 1400 دور
  • موتور: ProSmart
  • بخارشوی: دارد
  • قفل کودک: دارد
  • برنامه شستشو: 15 عدد
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید ماشین لباسشویی بکو مدل 8744

ماشین لباسشویی بکو مدل 8744 از محصولات فوق‌العاده کمپانی بکو‌ است که در آن از جدید ترین و به روز ترین فناوری‌ها جهت شست و شو استفاده شده است. دقت داشته باشید که بکو این محصول را با دیگی در ظرفیت 8 کیلوگرم به بازارهای جهانی ارائه داده است که می‌توانید با استفاده از آن حجم وسیعی از لباس‌ها را شست و شو دهید و جدای از آن انواع پتوها را جهت شست و شو در داخل دیگ قرار دهید.

در نظر داشته باشید که بکو برای این محصول از یک نمایشگر لمسی با یک ولوم فوق‌العاده برای تغییر برنامه‌ها بوده که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. گذشته همه این موارد سیستم آب کشی سریع و فوق‌العاده ای که در آن دیده می‌شود نیز یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند بسیار کاربردی له نظر برسد که با وجود بخار شو موجود در دستگاه نیز با سیستم آب کشی سریع می‌توانند مکمل خوبی در خشک شدن لباس‌ها باشند.

همچنین استایل و طراحی این لباسشویی نیز به شکل بسیار خوبی است که با استفاده از آن امکان این برای شما فراهم است تا به راحتی ماشین لباسشویی را با آشپزخانه و یا منزل تان همگام کنید.

⭕ مدل‌های مشابه لباسشویی 8744 ⭕

لباسشویی بکو 943440

لباسشویی بکو 9734

فناوری‌های هوشمند در لباسشویی 8744

در نظر داشته باشید که بکو برای این محصول از جدید ترین تکنولوژی‌های خودش برای کار استفاده کرده است که شما با استفاده از آن‌ها می‌توانید لباس‌های خود را به شکل بسیار بهتری شست و شو دهید. در این لباسشویی بکو مدل 8744 از یک سیستم ضد چین و چروک پشتیبانی کرده است که می‌تواند فوق‌العاده باشد. گذشته از آن شما می‌توانید در هر زمانی که خواستید لباس‌های مختلف را با استفاده از آن شست و شو دهید.

این فناوری به گونه ای است که می‌توانید با استفاده از آن هر لباسی را با هر نوع الیافی که دارد در داخل ماشین جهت شست و شو قرار دهید و شست و شوی فوق‌العاده ای را با کمترین خطر انجام دهید. به گونه ای که لباس‌های پشمی را به راحتی در کنار لباس‌هایی که در آن‌ها الیاف کمتری وجود دارد برای شست و شو قرار دهید.

همچنین در نظر داشته باشید که با استفاده از این محصول می‌توانید به راحتی دستگاه را در هر زمانی که کار می‌کند متوقف سازید و و درب آن را باز و بسته کنید. این یعنی بکو امکانی را برای شما فراهم ساخته که می‌توانید با استفاده از آن به خوبی بعد از توقف هر لباسی را که می‌خواهید به دستگاه اضافه کنید و یا این که لباس یا پیراهنی که چیزی در درون آن جا گذاشته اید را خارج کنید و وسیله مورد نظرتان را از لباس خارج کنید.

همچنین گذشته از این‌ها کمپانی بکو این لباسشویی بکو مدل 8744 را با یک صفحه نمایش تاچ و خازنی از نوع حرارتی مجهز ساخته که فقط کافی است دکمه برنامه مورد نظرتان را لمس کنید تا در کمترین زمان اجرا شود. این صفحه نمایش دستگاه را از نظر زیبایی ظاهری نیز بسیار بهتر کرده به شکلی که فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

تکنولوژی تشخیص الیاف لباس ها

این فناوری در این لباسشویی بکو مدل 8744 به گونه ای است که می‌توانید با استفاده از آن هر لباسی را با هر نوع الیافی که دارد در داخل ماشین جهت شست و شو قرار دهید و شست و شوی فوق‌العاده ای را با کمترین خطر انجام دهید. به گونه ای که لباس‌های پشمی را به راحتی در کنار لباس‌هایی که در آن‌ها الیاف کمتری وجود دارد برای شست و شو قرار دهید.

توقف میان کار برای تعویض لباس ها

همچنین در نظر داشته باشید که با استفاده از این لباسشویی بکو مدل 8744 می‌توانید به راحتی دستگاه را در هر زمانی که کار می‌کند متوقف سازید و و درب آن را باز و بسته کنید. این یعنی بکو امکانی را برای شما فراهم ساخته که می‌توانید با استفاده از آن به خوبی بعد از توقف هر لباسی را که می‌خواهید به دستگاه اضافه کنید و یا این که لباس یا پیراهنی که چیزی در درون آن جا گذاشته اید را خارج کنید و وسیله مورد نظرتان را از لباس خارج کنید.

صفحه نمایش

همچنین گذشته از این‌ها کمپانی بکو این لباسشویی بکو مدل 8744 را با یک صفحه نمایش تاچ و خازنی از نوع حرارتی مجهز ساخته که فقط کافی است دکمه برنامه مورد نظرتان را لمس کنید تا در کمترین زمان اجرا شود. این صفحه نمایش دستگاه را از نظر زیبایی ظاهری نیز بسیار بهتر کرده به شکلی که فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

اتصال با وایفای برای کنترل از راه دور

یکی دیگر از ویژگی‌های هوشمند این ماشین لباسشویی سیستم اتصال به وایفا است که شما با استفاده از آن می‌توانید دستگاه را به خوبی از راه دور کنترل کنید و بدون آنکه در منزل حضور داشته باشید شست و شو را انجام دهید و یا به شکل بسیار عالی با استفاده از برنامه مخصوص که به روی تلفن همراه هوشمند نصب می سود عیب یابی را انجام دهید.

شست و شو با بخار

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که می‌تواند این لباسشویی بکو مدل 8744 را به یک محصول متمایز تبدیل کند. فناوری بخار شو است که شما با استفاده از آن می‌توانید به راحتی با استفاده از آن لباس‌ها را در بهترین سرعت خشک کنید و تمامی باکتری‌های موجود در آن را به عالی ترین شکل نابود سازید. گذشته از آن بخار شو می‌تواند به راحتی بارهای الکتریکی که بسیار آزار دهنده هستند را محو سازد تا شما از پوشیدن لباس‌ها دچار آزار نشوید.

طراحی 8744

لباسشویی مدل 8744 دارای طراحی بسیار زیبایی می‌باشد به شکلی که کمپانی بکو برای آن از یک دیگ 8 کیلو گرم با دربی بزرگ استفاده کرده است که کاملا مشکی بوده به شکلی که تصور می‌شود از محصولات درب فضایی باشد. گذشته از آن در قسمت جلو شما شاهد یک ولوم برای اجرای برنامه‌ها و تنظیم سرعت موتور دستگاه هستید که در مرکز صفحه قرار دارد.

همچنین در قسمت چپ محصول شاهد یک صفحه نمایشگر لمسی هستید که می‌توانید با استفاده از آن برنامه‌ها را تنظیم کنید و در قسمت راست نیز مخزن پودر لباسشویی را در اختیار دارید. در کنار این همه موارد بکو این ماشین لباسشویی را با 4 پایه ی بسیار محکم طراحی کرده که در هنگام روشن شدن لرزش آن به حداقل ممکن می‌رسد.

همچنین این پایه‌ها می‌توانند با استفاده از چسبندگی که دارند با ایجاد فضا خلا لباسشویی را در هنگام دور تند با زمین سفت کنند به شکلی که هیچ صدای را احساس نکنید. همچنین استایل آن به گونه ای است که شما می‌توانید آن را با کابینت آشپزخانه تان همگام سازید.

چون که این لباسشویی بکو مدل WTV8744X0A می‌تواند هم بصورت تو کار در داخل کابینت قرار بگیرد وهم اینکه بصورت رو کار آن را در بیرون از کابینت قرار دهید و یا اینکه اگر در آشپزخانه احساس کردید که فضای کافی وجود ندارد آن را در مکان مناسب مانند راهرو یا اتاق قرار دهید.

لرزش بسیار پایین ماشین با توجه به طراحی

گذشته از آن در قسمت جلو شما شاهد یک ولوم برای اجرای برنامه‌ها و تنظیم سرعت موتور دستگاه هستید که در مرکز صفحه قرار دارد همچنین در قسمت چپ محصول شاهد یک صفحه نمایشگر لمسی هستید که می‌توانید با استفاده از آن برنامه‌ها را تنظیم کنید و در قسمت راست نیز مخزن پودر لباسشویی را در اختیار دارید.

در کنار این همه موارد بکو این ماشین لباسشویی بکو مدل WTV8744X0A را با 4 پایه ی بسیار محکم طراحی کرده که در هنگام روشن شدن لرزش آن به حداقل ممکن می‌رسد. همچنین این پایه‌ها می‌توانند با استفاده از چسبندگی که دارند با ایجاد فضا خلا لباسشویی را در هنگام دور تند با زمین سفت کنند به شکلی که هیچ صدای را احساس نکنید.

قابلیت توکار و روکار بودن

همچنین استایل آن به گونه ای است که شما می‌توانید آن را با کابینت آشپزخانه تان همگام سازید. چون که این محصول می‌تواند هم بصورت تو کار در داخل کابینت قرار بگیرد وهم اینکه بصورت رو کار آن را در بیرون از کابینت قرار دهید و یا اینکه اگر در آشپزخانه احساس کردید که فضای کافی وجود ندارد آن را در مکان مناسب مانند راهرو یا اتاق قرار دهید.

موتور قدرتمند لباسشویی 8744

همچنین شرکت بکو در این ماشین لباسشویی بکو مدل 8744 از یک موتور بسیار قدرتمند پشتیبانی کرده است که می‌تواند شست و  شوی فوق‌العاده ای را بر روی لباس‌های شما انجام دهد. چون که بکو موتور آن را به گونه ای طراحی کرده که می‌تواند در هر دقیقه دیگ 8 کیلویی لباسشویی را باسرعت 1400 بار در هر دقیقه بچرخاند.

در کنار آن نیز شرکت بکو WTV8744X0A لرزش و صدای موتور را به حداقل ترین حالت موجود رسانده است چون که موتور را به گونه ای در پشت دیگ چفت و بست کرده است که کمترین لرزش را در هنگام چرخش دارد و آن را به شکلی با عایق‌های صوتی پوشانده است که موقع روشن شدن صدای آن بسیار محدود احساس می‌شود به شکلی که کمترین مزاحمت را برای اهل منزل ایجاد می‌کند.

لرزش بسیار پایین و صدای کم موتور

در کنار آن نیز شرکت لباسشویی بکو مدل 8744 لرزش و صدای موتور را به حداقل ترین حالت موجود رسانده است چون که موتور را به گونه ای در پشت دیگ چفت و بست کرده است که کمترین لرزش را در هنگام چرخش دارد و آن را به شکلی با عایق‌های صوتی پوشانده است که موقع روشن شدن صدای آن بسیار محدود احساس می‌شود به شکلی که کمترین مزاحمت را برای اهل منزل ایجاد می‌کند.

دیگ الماسی

دقت داشته باشید به کمپانی بکو در ماشین لباسشویی 8744 از یک دیگ الماسی با ظرفیت 8 کیلو گرم پشتیبانی کرده است. این دیگ داری فضای داخلی بسیار مناسبی جهت شست و شو می‌باشد به شکلی که در درون آن خارهایی ایجاد شده است که می‌تواند در هنگام چرخش فشار موردنیاز را بر روی لباس‌ها بیاورد. گذشته از آن این خارها می‌توانند در هنگام آبکشی لباس‌ها نقش به سزایی داشته باشند.

گذشته از آن بکو برای این دیگ ظرفیت بسیار مکفی را در نظر گرفته است که شما دیگر با استفاده از آن خیال تان از بابت شستن پتوها و یا شستن پرده‌ها راحت است و دیگر نیازی نیست این شست و شوهای سنگین را در منزل با دست انجام دهید و فقط کافی است آن‌ها را در درون دیگ قرار دهید و سرعت مورد نیاز را شست و شو تعیین کنید. سپس پتوها و پرده‌های خود را در تمیز ترین حالت بعد از شست و شو از داخل دیگ خارج کنید.

ظرفیت کافی برای شستن پتوها

گذشته از آن لباسشویی بکو مدل 8744 برای این دیگ ظرفیت بسیار مکفی را در نظر گرفته است که شما دیگر با استفاده از آن خیال تان از بابت شستن پتوها و یا شستن پرده‌ها راحت است و دیگر نیازی نیست این شست و شوهای سنگین را در منزل با دست انجام دهید و فقط کافی است آن‌ها را در درون دیگ قرار دهید و سرعت مورد نیاز را شست و شو تعیین کنید. سپس پتوها و پرده‌های خود را در تمیز ترین حالت بعد از شست و شو از داخل دیگ خارج کنید.

مجموع عملکردها در لباسشویی بکو مدل WTV8744X0A

ماشین لباسشویی بِکو مدل WTV8744X0A از محصولات بسیار مقرون بصرفه از نظر قیمت بوده که دارای امکانات و فناوری‌های بسیار جدیدی نیز می‌باشد. این فناوری‌ها شامل سیستم شست شوی سریع، سیستم بخارشو، سیستم توقف خودکار میان برنامه و سیستم صرفه جویی در مصرف آب است گذشته از آن سیستم هوشمند عیب یاب نیز نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

در نظر داشته باشید که سایت بانه سرویس از عرضه کننده‌های ماشین لباسشویی بکو در ایران است و شما می‌توانید برای خرید آن با کارشناسان فروش مجرب ما در سایت بانه سرویس تماس حاصل فرماید و این محصول را بعد از خرید در کمتر از 3 روز درب منزلتان تحویل بگیرید و خرید خود را با خیالی راحت و آسوده به ما واگذار کنید.

شرکت سازنده

بکو

مدل

WTV8744X0A

رنگ

سفید

,

نقره ای

سرعت چرخش موتور

1400 دور در دقیقه

نوع موتور لباسشویی

اینورتر Direct Drive

ظرفیت دیگ

8 کیلو

نوع مخزن

درب از جلو

جهت باز شدن درب

به سمت چپ

صفحه نمایش

لمسی

پهنا

600 میلی‌متر

عمق

560 میلی‌متر

ارتفاع

850 میلی‌متر

اندازه دهانه درب

320 میلی‌متر

وزن خالص

63 کیلوگرم

رتبه انرژی

A

میزان مصرف برق (سالیانه)

152 کیلووات

میزان مصرف آب (سالیانه)

9000 لیتر

میزان صدا هنگام شستشو

53 دسی‌بل

میزان صدا هنگام چرخش

74 دسی‌بل

خشک کن

دارد

ظرفیت خشک‌کن

7 کیلوگرم

اضافه کردن لباس حین شستشو

دارد

قفل کودک

دارد

بخارشوی

دارد

برنامه‌های شستشو

– Duvet – Cotton – Cotton + – Mixed fabrics – Careful washing – Baby Clothing + Pair – Delicate washing – Silent washing – Sports wear – Stain removal – Hypoallergenic washing – Daily wash

سایر ویژگی‌ها

– قفل کودک – پشتیبانی از WiFi – برنامه Spa Steam – برنامه Smart Diagnosis – Intensive washing – TurboWash برای شستشوی سریع – 6 Motion ™ Technology

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لباسشویی 8 کیلویی بکو مدل 8744”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی