ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS6ECI03E

  • ظرفیت: 13 نفره
  • خشک کن : دارد
  • میزان صدا: 44 دسی‌بل
  • موتور: EcoSilence Drive
  • تعداد برنامه‌ شستشو: 6
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید ماشین ظرفشویی سری 6 بوش SMS6ECI03E

SMS6ECI03E تولید شده توسط برند خوش آوازه بوش، جزو شاهکارهای سری 6 از ماشین‌های ظرفشویی این برند است. ماشین ظرفشویی‌های سری 6 را مدل‌هایی باکیفیت، با امکانات گسترده و کارایی فوق العاده تشکیل می‌دهند. این ظرفشویی شیک در رنگ‌بندی نقره‌ای براق تولید شده و ظاهری بسیار متناسب در یک راستا با معیارهای زیبایی شناختی دارد. ظرفیت ظرفشویی 13 نفره است و قابلیت شستشوی ظروف کامل 13 نفر را دارا بوده که گنجایشی عالی برای شستشوی حجم زیادی از ظروف محسوب می‌شود. ظرفشویی مبله بوش به تبعیت از سایر ماشین‌های ظرفشویی این برند به موتور Eco Silence Drive مجهز شده و عملکردی بی‌صدا با قدرت بالا و کارایی بادوام را مهیا می‌سازد.

⭕ مدل‌های مشابه ظرفشویی SMS6ECI03E ⭕

ماشین ظرفشویی بوش SMS8ZDI48M

ماشین ظرفشویی بوش SMV8ZDX48M

ماشین ظرفشویی بوش SMS68MI04E

ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E به 6 برنامه شستشوی بی‌نظیر مجهز شده که هر کدام کارایی متمایزی را برای شستشوی ظروف به همراه دارند. 4 تابع مخصوص به نام‌های : remote start، EfficientDry، half load و SpeedPerfect+ برای ارتقاء کارایی ظرفشویی در نظر گرفته شده که هر کدام عملکردی مخصوص دارند و در ادامه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

3 قفسه قرار گرفته در بخش داخلی ماشین ظرفشویی بوش قابلیت بارگیری حجم زیادی ظرف را دارند و فضایی بسیار ایده‌آل در اختیارتان قرار می‌گیرد. به لطف میزان صدای کم ظرفشویی از ایجاد سروصداهای آزاردهنده خبری نیست و برنامه Silence میزان صدای ظرفشویی SMS6ECI03E را در کم‌ترین حالت قرار می‌دهد. این ظرفشویی بوش با بهترین قیمت در فروشگاه بانه سرویس عرضه شده تا با صرف بودجه‌ای متناسب می‌توانید یک دستگاه بسیار کاربردی و باکیفیت را در اختیار داشته باشید.

طراحی متمایز ظرفشویی مبله

ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E از زیباترین مدل‌هایی است که در سری 6 عرضه و در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این ظرفشویی شیک در بهترین متریال تولید شده تا بالاترین کیفیت ساخت را برای استفاده مداوم داشته باشد. ظرفشویی به رنگ نقره‌ای براق تولید شده و به خوبی قابلیت ست شدن با سایر لوازم آشپزخانه را دارد. ظرفشویی 6ECI03E بوش در سری مدل‌های مبله قرار گرفته که امکان قرارگیری در هر فضایی را داشته و نیازی به اختصاص فضای مخصوص در کابینت‌کاری محیط ندارد. با توجه به ابعاد متناسب ظرفشویی بوش که برابر با 850x600x600 میلی‌متر است اندازه‌ای استاندارد ایجاد شده و وزن دستگاه را به 61 کیلوگرم می‌‌رساند.

برخلاف مدل‌های معمولی بر روی بدنه ظرفشویی در بخش بالای درب خبری از دکمه‌های ظرفشویی نیست و تنها یک نمایشگر روی درب تعبیه شده تا زمان شستشو را به شما نمایش دهد. بخش مربوط به دکمه‌های توابع و برنامه‌های شستشوی ظرفشویی بوش SMS6ECI03E به قسمت داخلی درب منتقل شده تا با ایجاد فضایی مرتب حالتی مدرن به ظرفشویی شما ببخشد. این ظرفشویی شیک همچنین یک نمایشگر را در این قسمت داخلی تعبیه ساخته و با بسته شدن درب کلیه تنظیمات این بخش غیرقابل مشاهده می‌شوند.

گنجایش بالای فضای داخلی با ظرفشویی 13 نفره

ظرفشویی بوش 6ECI03E در سری ماشین‌های ظرفشویی 13 نفره قرار می‌گیرد که مدل‌هایی با ظرفیت بسیار مناسب را شامل می‌شود. این ماشین ظرفشویی بوش با ظرفیت بالایی که در فضای داخلی دارد حجم زیادی از ظروف شما را شسته و در تمیزترین حالت به شما تحویل می‌دهد. ماشین ظرفشویی بوش از انواع 3 طبقه‌ای است که 3 سبد را با اندازه‌های مختلف در بخش داخلی جای می‌دهد. هر سبد با اندازه‌ی متناسبی که داشته فضای بارگیری بسیار بالایی را برای قرار دادن ظروف در داخل ظرفشویی در اختیارتان قرار خواهد داد.

سبد بالایی که با نام Vario drawer نیز شناخته می‌شود به قابلیت Triple Rackmatik مجهز شده است. طبق این ویژگی امکان تنظیم سبد Vario drawer در 3 مرحله مختلف تا حداکثر 5 سانتی‌متر برای ارتفاع وجود دارد. شما می‌توانید متناسب با ارتفاع اقلامی که در سبد وسط قرار می‌دهید ارتفاع سبد Vario drawer را تنظیم کنید. این ویژگی برای سبد Vario drawer که محل قرارگیری انواع قاشق، چنگال و اقلام کوچک است یک مزیت عالی محسوب می‌شود و فضای بیشتری را در داخل ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E در اختیارتان قرار می‌دهد.

موتور Eco Silence Drive

Eco Silence Drive کارایی بالا، قدرت فوق العاده و مصرف انرژی ناچیز را در ماشین ظرفشویی بوش تضمین می‌کند. این موتور قدرتمند به صورت کل در تمامی ماشین‌های ظرفشویی بوش مورد استفاده قرار گرفته که سطح کارایی ظرفشویی‌های این برند را به صورت قابل توجهی ارتقاء می‌دهد. برخلاف موتورهای قدیمی در ساختار این موتور هیچ گونه تسمه و برسی استفاده نشده تا میزان اصطکاک قطعات به حداقل برسد. با کاهش اصطکاک قطعات، دوام موتور و در نتیجه ظرفشویی تا حد زیادی افزایش می‌یابد. این موضوع همچنین بر روی میزان صدای تولید شده توسط ظرفشویی SMS6ECI03E نیز تأثیر گذاشته و خبری از تکان خوردن و لرزش بدنه در اثر اصطکاک قطعات آن نیست.

به لطف موتور اکوسالنس درایو حداکثر صدای تولید شده توسط ظرفشویی بوش 6ECI03E به 44 دسی‌بل رسیده و از سروصدا و تکان خوردن بدنه ظرفشویی پیشگیری می‌کند. میزان مصرف انرژی نیز به صورت قابل توجهی در ظرفشویی کاهش یافته و کارکردی کم‌مصرف و متناسب در موتور ایجاد می‌شود.

6 برنامه شستشوی کاربردی در SMS6ECI03E

ماشین ظرفشویی با انجام عملیات شستشوی ظروف کمک بسزایی به آسانتر شدن کار شستشوی ظروف کرده و موجب صرفه‌جویی در وقت و انرژی شما می‌شود. ظرفشویی بوش SMS6ECI03E به 6 برنامه شستشوی مختلف مجهز شده که هر کدام کارکردی متمایز را به همراه دارند و برای شستشوی ظروف مختلف با درصد کثیفی متفاوت کاربرد دارند. در این بخش برنامه‌های شستشوی ظروف را در این ظرفشویی 13 نفره بررسی می‌کنیم.

Eco 50 °C

این برنامه که با نام برنامه اقتصادی نیز شناخته شده یک برنامه مخصوص برای جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی است. Eco 50 °C به شستشوی ظروف در دمای 50 درجه سانتی‌گراد می‌پردازد و اصلی‌ترین تفاوت آن با سایر برنامه‌های شستشو در زمان شستشو می‌باشد. زمان شستشوی به صورت قابل توجهی افزایش یافته و در عوض مصرف انرژی کاهش می‌یابد. به این ترتیب ظروف در مدت زمان طولانی‌تری شسته می‌شوند.

Auto 45-65 °C

Auto 45-65 °C برنامه شستشوی خودکار در ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E است. این برنامه به صورت خودکار نسبت به اعمال تنظیمات شستشو اقدام کرده و نیازی به اعمال تنظیمات به صورت دستی ندارد. برنامه اتوماتیک میزان دما برای شستشوی ظروف را بین 45 تا 65 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌کند.

Intensive 70 °C

برنامه Intensive یا شستشوی متمرکز یک برنامه شستشوی عالی برای شستن ظروف بسیار کثیف است. این برنامه دمای شستشوی ظروف را تا 70 درجه سانتی‌گراد افزایش داده و می‌تواند با ایجاد دمای بالا به بهتر تمیز شدن ظروف کمک کند. در شستشوی ظروف با استفاده از برنامه Intensive 70 °C اغلب مدت زمان شستشو روی 170 دقیقه تنظیم می‌شود.

1h 65 °C

این برنامه در ظرفشویی بوش SMS6ECI03E برای شستن سریع ظروف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شستشوی سریع در یک ساعت انجام شده و دمای آب برابر با 65 درجه سانتی‌گراد خواهد بود. با این دمای بالا و افزایش سرعت شستشو در مدت زمان کوتاه‌تری ظروف تمیز را در اختیار خواهید داشت.

Silence 50 °C

Silence 50 °C برنامه شستشوی ظروف با کمترین میزان صدای ظرفشویی است. این برنامه که بیشتر از آن برای شستشوی ظروف در شب استفاده شده میزان دما را در 50 درجه سانتی گراد تنظیم می‌کند و شستشویی بسیار آرام در کم‌صداترین حالت ظرفشویی را ارائه می‌دهد.

Favorite

برنامه شستشوی Favorite کارایی ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E را به سطحی جدید می‌کشاند. این برنامه امکان پیکربندی تنظیمات را در راستای ایجاد برنامه‌های مورد علاقه مهیا می‌سازد. شما می‌توانید از طریق برنامه Home Connect که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم و یا از طریق پنل ظرفشویی نسبت به ترکیب گزینه‌های موردنظر خود برای ایجاد برنامه‌های موردعلاقه استفاده کنید.

خشک کن ظرفشویی بوش

عملیات خشک کن توسط هیترهای حرارتی Heat exchanger انجام می‌شود و در کنار آن Efficient Dry کمک بهینه‌ای به ارائه نتایج شستشوی بهتر می‌کند. Efficient Dry پس از اتمام چرخه شستشو و خشک شدن ظروف به صورت خودکار درب ظرفشویی را باز کرده تا هیچ گونه رطوبت و آب روی ظروف باقی نماند. در ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E قابلیت Efficient Dry با باز کردن خودکار درب به افزایش سرعت فرآیند خشک کردن ظروف کمک می‌کند. با ایجاد جریان هوا در فضای داخلی بهتر به خشک شدن ظروف سرعت بخشیده و شما می‌توانید بدون نیاز به خشک کردن ظروف توسط دستمال نسبت به قراردهی آن‌ها در محل خود اقدام کنید. Efficient Dry یک روش بسیار کاربردی برای خشک کردن ظروف است که در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌کند.

امکان استفاده از نصف ظرفیت SMS6ECI03E با half load

همانطور که اشاره شد این ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E از سری مدل‌های 13 نفره است که گنجایش بسیار بالایی را برای بارگیری ظروف زیاد مهیا می‌سازد. این موضوع به شما در شستشوی ظروف کثیف در حجم بالا کمک کرده و نتایجی فوق العاده را برایتان ایجاد می‌کند. به طور کل بسیاری از کاربران تنها برای شستشوی ظروف زیاد از ظرفشویی خود استفاده می‌کنند و از شستشوی ظروف روزانه خود با ظرفشویی امتناع می‌کنند. این موضوع به دلیل مصرف انرژی و آبی است که ظرفشویی در حالت عادی برای شستشوی ظروف زیاد در نظر گرفته و استفاده روزانه برای شستشوی ظروف کم می‌تواند منجربه افزایش مصرف آب، مواد شوینده و انرژی شود.

ماشین ظرفشویی بوش 6ECI03E برای حل این مشکل از تابع کاربردی half load استفاده می‌کند. این تابع امکان استفاده از نصف ظرفیت ظرفشویی را مهیا ساخته و با فعال سازی آن می‌توانید از نصف ظرفیت برای شستشوی ظروف کم و روزانه استفاده کنید. میزان مصرف انرژی، مصرف آب و مواد شوینده به صورت کامل نصف شده و به این ترتیب امکان شستشوی ظروف کم در ایده‌آل‌ترین حالت مهیا می‌شود.

شستشویی سریع با SpeedPerfect+

SpeedPerfect+ ویژگی منحصربفردی است که ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش SMS6ECI03E برای بهبود کارایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تابع مخصوص به بهبود سرعت شستشوی ظروف کمک می‌کند تا با حفظ المان‌های مؤثر در تمیز شدن ظروف نسبت به افزایش سرعت تمیز شدن ظروف اقدام کند. این ویژگی نه تنها بر روی زمان شستشو بلکه بر زمان خشک شدن ظروف نیز تأثیراتی مثبت به جای می‌گذارد. قابلیت SpeedPerfect+ قادر به افزایش سرعت شستشوی ظروف تا 65 درصد بوده و با حفظ کارایی مناسب ظرفشویی نسبت به ارائه نتایج بهتر شستشو کمک می‌کند. تابع SpeedPerfect+ امکان ترکیب شدن با بسیاری از برنامه‌های شستشو را برای شستشوی ظروف در سرعتی بالا دارد.

ویژگی Dosing assistant

برای ترکیب بهتر مواد شوینده با آب از قابلیت Dosing assistant استفاده می‌شود. این ویژگی منحصربفرد با ترکیب متناسب مواد شوینده با آب از حل شدن کامل آن اطمینان حاصل کرده و نتایج شستشویی بهتر را ارائه خواهد داد. در ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E قابلیت Dosing assistant به حل شدن قرص‌های ظرفشویی در آب کمک کرده و قبل از ورود به مخزن شستشوی ظروف در ابتدا مواد شوینده به طور کامل حل می‌شوند. به این ترتیب از باقی ماندن مواد شوینده بر روی ظروف و یا هدر رفتن آن خبری نیست.

تأخیر در شروع شستشو با Delay start

قابلیت Delay start از ویژگی‌های بسیار کاربردی است که در ماشین ظرفشویی بوش 6ECI03E امکان به تأخیر انداختن شستشوی ظروف را برعهده دارد. به طور کلی ممکن است برایتان پیش آید که ظروف را در ظرفشویی قرار می‌دهید و می‌خواهید شستشوی آن‌ها را به زمانی در آینده موکول کنید، اما پس از مدتی فراموش می‌کنید که ظرفشویی را روش کنید. قابلیت Delay start در ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش برای حل این مشکل تعبیه شده است. با فعال سازی این ویژگی می‌توانید از 1 تا 24 ساعت آینده ساعتی مشخص را انتخاب کنید. سپس برنامه و موارد مورد نیاز را انتخاب کنید تا دقیقاً در زمان تعیین شده ظرفشویی نسبت به شروع فرآیند شستشو اقدام کند.

کنترل هوشمند ظرفشویی با Home Connect

Home Connect یکی از برترین امکاناتی است که خرید ماشین ظرفشویی سری 6 بوش را به بهترین انتخاب تبدیل می‌کند. این ویژگی از طریق Wi-Fi امکان اتصال میان ماشین ظرفشویی بوش با گوشی هوشمند را فراهم می‌کند. به لطف ویژگی Home Connect می‌توانید به بسیاری از تنظیمات ظرفشویی در گوشی هوشمند خود دسترسی داشته باشید و نسبت به کنترل این تنظیمات اقدام کنید. در اپلیکیشن مربوطه بر روی گوشی هوشمند خود قابلیت انجام عملیات مختلف وجود داشته و همچنین این برنامه به شما اعلان‌های اصلی مربوط به ظرفشویی SMS6ECI03E را به شما ارسال می‌کند.

توسط Home Connect امکان بهینه سازی زمان وجود داشته و اطلاعات زمان باقی مانده در حین شستشو نیز در اختیارتان قرار می‌گیرد. شما می‌توانید هر بار که قرص‌های مخصوص ظرفشویی را خریداری می‌کنید تعداد آن را در Home Connect وارد کنید تا این ویژگی هوشمند بتواند شمارشی دقیق از تعداد قرص‌های ظرفشویی موجود را در نظر داشته باشد. این ویژگی با شمارش تعداد قرص در صورتی که تنها 5 عدد قرص موجود مانده باشد به شما اعلان‌هایی را ارسال کرده تا خرید قرص ظرفشویی جدید را فراموش نکنید.

جالب است بدانید قابلیت Home Connect در ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E امکان اتصال به دستیارهای صوتی را مهیا ساخته و سازگاری کامل با دستیار صوتی الکسا وجود دارد. شما می‌توانید این ظرفشویی هوشمند بوش را به دستیار صوتی متصل کرده و اعمال آن را توسط صدای خود به راحتی کنترل کنید.

ظرفشویی SMS6ECI03E؛ همیشه تمیز و پاکیزه

Machine Care یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی در ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش است. این ویژگی به طور کامل از فضای داخلی ظرفشویی محافظت کرده و بهترین حالت را برای استفاده مداوم مهیا می‌سازد. در کل به دلیل استفاده از ظرفشویی برای تمیز شدن ظروف کثیف ممکن است پس از شستشو بقایای مواد غذایی موجود روی ظروف کثیف در فضای داخلی باقی بماند. این موضوع پس از مدتی باعث ایجاد بوی بد در ظرفشویی شده و به مرور بر روی عملکرد تمیز شدن کامل ظروف تأثیراتی منفی به جای می‌گذارد.

تابع پرکاربرد Machine Care برای تمیز شدن فضای داخلی ماشین ظرفشویی بوش SMS6ECI03E تعبیه شده تا از ایجاد بوی بد و باقی ماندن بقایای مواد غذایی در ظرفشویی جلوگیری کند. Machine Care عملیات شستشوی فضای داخلی سبدها را انجام می‌دهد.

2 ویژگی برتر ظرفشویی بوش

  1. AquaStop : سیستم AquaStop تضمین کارایی و عملکردی عالی را برای ظرفشویی بوش مهیا می‌سازد. توسط این سیستم حفاظت کامل از بخش داخلی که شامل لوله‌های انتقال آب بوده صورت گرفته تا هیچ گونه نشتی آب ایجاد نشود. به لطف سیستم AquaStop عایق بندی کامل لوله‌ها انجام شده تا نشتی آب ایجاد نشود و در نتیجه تضمین سلامت کامل محصول بدون نیاز به تعویض سیستم لوله کشی داخلی انجام شود.
  2. aqua sensor : این ویژگی شامل سنسورهای هوشمندی است که امکان تشخیص میزان کثیفی ظروف را دارند. با تشخیص میزان کثیفی ظروف میزان آب مصرفی و مواد شوینده تنظیم شده تا بهترین حالت از تمیز شدن کامل ظروف با ظرفشویی بوش SMS6ECI03E انجام شود. قابلیت پیش شستشو (pre rinse) نیز در این ظرفشویی تعبیه شده تا برای ظروفی که بسیار کثیف هستند از آن استفاده کنید. این ویژگی قبل از شروع فرآیند شستشو یک دور شستشو با آب را انجام داده تا کثیفی‌های موجود روی ظروف بهتر تمیز شوند.
شرکت سازنده

بوش

مدل

SMS6ECI03E

سری

6

سال ساخت (میلادی)

رنگ

نقره‌ای

نوع ماشین ظرفشویی

مبله

ظرفیت

13 نفر

نوع موتور

EcoSilence Drive

حداکثر صدا

44 دسی‌بل

لامپ UV

ارتفاع

850 میلی‌متر

عمق

600‌ میلی‌متر

پهنا

600‌ میلی‌متر

وزن خالص

61 کیلوگرم

کنترل پنل

دارد

کنترل پنل لمسی

ندارد

نوع کنترل پنل

LED

نشانگر پر بودن مواد شوینده

نمایش پیام خطا یا هشدار

دارد

نمایش زمان باقیمانده شستشو

دارد

نمایش وضعیت شستشو

دارد

نشانگر پر بودن نمک

دارد

نمایش وضعیت قفل درب

خشک کن

دارد

قابلیت تنظیم دندانه‌های سبد

دارد

تنظیم ارتفاع سبدها

دارد

سبد قاشق و چنگال

دارد

شستشوی ظروف بزرگ

دارد

شستشوی نیم بار

دارد

شستشوی با تاخیر

دارد

شستشوی سریع

دارد

سیستم تشخیص میزان ظروف

دارد

سیستم تشخیص میزان کثیفی ظروف

دارد

سیستم تمیزکاری خودکار

دارد

قابلیت کاهش سختی آب

دارد

شستشو با آب داغ

دارد

سیستم شستشو با اسپری آب

سیستم جلوگیری از نشت آب

دارد

تکنولوژی محافظت از ظروف شیشه‌ای

دارد

تکنولوژی بخارشوی

شستشوی بهداشتی

دارد

اتصال به وای-فای (Wi-Fi)

دارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IOT)

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

ندارد

سیستم عیب یابی هوشمند

قفل کودک

دارد

تعداد برنامه شستشو

6

برنامه‌های شست‌وشو

1h 65 °C

,

Auto 45-65°C

,

Eco 50 °C

,

Favorite

,

Intensive 70

,

Silence 50 °C

صرفه ‌جویی در مصرف آب

دارد

مصرف آب در هر چرخه شست‌وشو

9.5 لیتر

مصرف سالانه آب (لیتر)

تابع‌های اضافی

Delay Start

,

Half Load

,

Machine Care

,

Speed Perfect Plus

,

Dosing assistant

سایر ویژگی‌ها

Efficient Dry برای باز شدن درب به صورت خودکار در پایان شستشو برای خشک شدن بهتر ظروف

,

امکان تنظیم ارتفاع سبد Vario در سه مرحله با Triple Rackmatik

,

تأخیر در شستشوی ظروف تا 12 ساعت با Delay start

,

سنسور Aqua Sensor برای تشخیص میزان آب مصرفی

,

سیستم Dosing assistant

,

سیستم ضد نشت آب AquaStop

,

سیستم هوشمند Home Connect

,

شستشوی نیم بار توسط Half Load

,

قابلیت پیش شستشو (pre rinse)

,

مبدل حرارتی Heat Exchanger

صرفه جویی در مصرف انرژی

دارد

برق مورد نیاز

100~240Vac 50-60Hz

رتبه انرژی

C

مصرف سالانه برق

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS6ECI03E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی