تلویزیون سامسونگ 55CU8500

  • سیستم عامل: تایزن
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع پنل: Crystal UHD
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2023
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8500

تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8500 از تولیدات جدید این کمپانی محبوب است که در سال 2023 رونمایی گردیده است. این تلویزیون به فناوری پیشرفته کریستال در بخش نمایشگر 55 اینچی خود مجهز شده است و بر همین اساس توانایی بالاتری در تولید رنگ دارد. این تلویزیون کریستالی صحنه‌هایی واقع‌گرایانه را با رنگ‌هایی طبیعی و زنده برای روی نمایشگر خود خلق خواهد کرد که تجربه یک تماشای فراموش نشدنی را برای بیننده رقم خواهد زد.

پردازنده کریستالی Cystal Processor 4K سهم بالایی را در کیفیت تصویری برتر تلویزیون CU8500 دارد که با پردازش لحظه‌ای و سریع داده‌های ورودی، تمامی محتوا را از هر منبعی که باشند، با وضوح عالی 4K و بدون نویز و بریدگی بر روی نمایشگر به اجرا خواهد گذاشت.

در بخش صوتی این تلویزیون کریستالی 2023 از بلندگوهای باکیفیت دوکاناله استفاده شده که مجموعا توان صوتی 20 را در تلویزیون ایجاد نموده‌اند. سامسونگ در بخش صوتی و تصویری این تلویزیون جدید، از فناوری‌های نوینی استفاده نموده است که تجربه‌ای حیرت‌انگیز از تماشای محتوا را برای بیننده رقم خواهند زد.

با وجود سیستم عامل ارتقایافته تایزن در بخش اسمارت این تلویزیون، امکانات اسمارت متنوعی را در اختیار خواهید داشت که از جمله این امکانات می‌توان به SmartThings و اسمارت هاب و جستجوی صوتی اشاره نمود. با خرید تلویزیون سامسونگ 55CU8500 به سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع بسیاری دست خواهید یافت که لحظاتی شاد را در منزل برای شما رقم خواهند زد.

طراحی و دیزاین خارق العاده

تلویزیون‌های نسل جدید سامسونگ با جدیدترین و مدرن‌ترین طراحی وارد بازار شده‌اند به طوری که در نگاه اول بیننده را حیرت زده خواهند کرد. سامسونگ تلویزیون 55CU8500 را با طراحی Air Salim وارد بازار نموده است تا بتواند از زیباترین تلویزیون 2023 رونمایی نماید. بنابراین شاهد طراحی ظریف و باریکی در ساختار این محصول خواهید بود که سبب جذابیت خیره‌کننده آن شده است.

در ساختار تلویزیون سامسونگ، شاهد کاهش ضخامت بدنه خواهید بود، فریم دور نمایشگر نیز به قدری ظریف و باریک طراحی شده‌اند که گویی با یک تلویزیون بدون فریم روبرو هستید. این فریم نازک، امکان بهره‌مندی از حداکثر فضای نمایشگر را در حین تماشای محتوا برای بیننده امکان پذیر خواهند کرد. تلویزیون 4K 55CU8500 به دلیل بهره‌مندی از طراحی Air Salim، می‌تواند به راحتی بر روی دیوار داخلی نصب گردد و نمایی کاملا تخت و بدون بیرون زدگی را بر روی دیوار در اختیار شما قرار دهد.

ساموسنگ برای جذابیت بیش‌تر این تلویزیون، از رنگ خاسکتری تیانتیوم در بخش بدنه استفاده نموده است. پایه تلویزیون نیز به صورت تخت طراحی شده که فرمی بسیار شیک و زیبا دارد و در مرکز تلویزیون نصب شده است. این پایه علاوه بر زیبایی که دارد، به خوبی تلویزیون را بر روی میز نگه خواهد داشت و با مقاومت بالایی که دارد به راحتی وزن تلویزیون را متحمل خواهد شد.

کیفیت تصویری 4k

به صورت کلی سامسونگ تلویزیون‌های 2023 خود را با کیفیت تصویری برتری نسبت به مدل‌های سال‌های قبل عرضه نموده است که خود یکی از دلایل برتری آن‌ها به شمار خواهد رفت.سامسونگ تلویزیون کریستالی 55CU8500 را با کیفیت تصویر 4k روانه بازار نموده است تا بتواند صحنه‌هایی با وضوح عالی را برای بیننده به نمایش بگذارد. این تلویزیون از میلیاردها پیکسل در قسمت نمایشگر خود بهره برده است که هر صحنه‌ را با وضوحی 4 برابر بالاتر از تلویزیون‌های Full HD به نمایش خواهد گذاشت. تمامی صحنه‌ها و تصاویر در این تلویزیون با وضوحی نزدیک به واقعیت قابل نمایش خواهند بود و حس حضور در صحنه‌ را برای بیننده تداعی خواهند کرد.

اهمیت فناوری کریستال در کیفیت تصاویر

تلویزیون‌های کریستالی یکی از انواع مختلف تلویزیون‌های سامسونگ هستند که توانایی بسیار بالایی در نمایش رنگ‌های متنوع و پویا دارند و از ذرات کریستال برای تولید رنگ استفاده خواهند کرد. . تلویزیون سامسونگ مدل 55CU8500 از انواع تلویزیون‌های کریستالی کمپانی سامسونگ است که در قسمت نمایشگر خود به فناوری کریستال مجهز شده است، با این وجود رنگ‌ها را به صورت کاملا پویا و غنی شده بر روی نمایشگر خود به نمایش خواهد گذاشت و صحنه‌هایی جذاب را با رنگ‌هایی متنوع و زنده برای بیننده خلق خواهد کرد.

تلویزیون کریستالی سامسونگ هر صحنه‌ها را با رنگ اصلی خود نمایش خواهد داد و جزئیات موجود در تصاویر را با وضوحی فوق العاده بالا بر روی نمایشگر به رخ خواهد کشید.

پردازش حرفه‌ای تصاویر با پردازشگر Cystal Processor 4K

نوع پردازشگر استفاده شده در ساختار تلویزیون، می‌تواند بر کیفیت و وضوح تصاویر تاثیر چشمگیری داشته باشد. سامسونگ برای ارائه صحنه‌هایی بی عیب و نقص در تلویزیون 55CU8500 خود از پردازشگر تصویر Cystal Processor 4K استفاده نموده است. این پردازشگر کریستالی به روشی کاملا حرفه‌ای به پردازش تصاویر خواهد پرداخت و فریم به فریم صحنه‌ها را به صورت لحظه‌ای مورد تجزیه و تحلیل قرار خواهد داد.

پردازشگر تصویر Cystal Processor 4K به صورت کاملا تخصصی به پردازش و و تجزیه و تحلیل تصاویر خواهد پرداخت و کیفیت تصاویر را تا حد بالایی بهبود خواهد بخشید.این پردازشگر کریستالی سرعت بسیار بالایی در پردازش تصاویر دارد و لحظه به لحظه صحنه‌ها را به صورت دقیق و حرفه‌ای تجزیه و تحلیل خواهد کرد، سپس با ارتقای منابع بصری، صحنه‌هایی ناب و بی عیب و نقص را با وضوحی عالی بر روی نمایشگر سامسونگ به اجرا خواهد گذاشت.

با وجود پردازشگر Cystal Processor 4K در بخش تصویری تلویزیون سامسونگ، تمامی منابع بصری با هر میزان کیفیتی که باشند، با وضوح عالی 4k نمایش داده خواهند شد و هرگز شاهد نویز و بریدگی در این صحنه‌ها نخواهید بود.

تنظیم کنتراست حرفه‌ای تصاویر با فناوری HDR

در بخش تصویری تلویزیون 55CU8500 سامسونگ از فناوری پیشرفته HDR استفاده شده است. این فناوری که با نام محدوده دینامیکی بالا نیز شناخته می‌شود، وظیفه تنظیم کنتراست تصویر را در تلویزیون بر عهده دارد. تنظیم کنتراست سبب خواهد شد تا رنگ‌های تیره و روشن با تمایز بالاتری قابل نمایش باشند و جزئیات موجود در تصاویر به خوبی برای بیننده قابل مشاهده باشد.

فناوری HDR کنتراست تصاویر را بهبود خواهد بخشید و موجب تنظیم خودکار کنتراست در تصاویر خواهد شد.با این وجود رنگ‌ها را با عمق بالاتری در اختیار خواهید داشت و هر صحنه‌ را با رنگ‌هایی زنده و جزئیاتی کاملا دقیق مشاهده خواهید کرد.

با وجود فناوری HDR، امکان نمایش محتوا با انواع مختلف فرمت‌های HDR برای کاربران امکان‌پذیر خواهد بود. این فناوری لذت یک تماشای هیجان‌انگیز را برای بیننده رقم خواهد زد.

تجربه‌ای متفاوت از گیم با فناوری Motion Xcelerator

با وجود ویژگی‌های متنوعی که برای بخش گیمینگ تلویزیون سامسونگ 55CU8500 در نظر گرفته شده است، می‌توان به عنوان تلویزیونی اقتصادی برای بازی و گیم از این تلویزیون نام برد.این تلویزیون از رفرش ریت 50 هرتز در کنار فناوری Motion Xcelerator بهره برده است که قادر خواهد بود صحنه‌های سریع بازی را به صورت کاملا روان و صاف بر روی نمایشگر به نمایش بگذارد.

فناوری Motion Xcelerator به صورت لحظه‌ای صحنه‌های بازی را مورد پردازش قرار خواهد داد و با تاثیر مستقیمی که بر روی فریم صحنه‌ها دارد در نمایش صاف و روان صحنه‌ها تاثیر به سزایی خواهد داشت. با وجود تلویزیون کریستالی سامسونگ هیچ خبری از نویز و بریدگی در صحنه‌های سریع نخواهد بود و تمامی صحنه‌های سریع بازی با کیفیت عالی و با تمامی جزئیات ریز برای کاربر قابل مشاهده خواهند بود.

از دیگر ویژگی‌های گیمینگ تلویزیون سامسونگ می‌توان به حالت ALLM اشاره نمود که حالت تصویری تلویزیون را به محض اتصال به کنسول بازی، به صورت خودکار به حالت بازی تغییر خواهد داد.

توان صوتی تلویزیون سامسونگ

سامسونگ از سیستم صوتی بسیار قدرت‌مند و توانا در ساختار تلویزیون 55CU8500 استفاده نموده که به صورت دوکاناله طراحی شده است که از کیفیت ساختاری بسیار بالایی برخوردار است. این سیستم صوتی صدایی با توان 20 وات را از طریق بلندگوهای قدرت‌مند تلویزیون سامسونگ به گوش شما خواهد رساند که به صورت کاملا یکدست و یکنواخت در سراسر فضای شما پخش خواهد شد. با وجود این سیستم صوتی قدرت‌مند از تماشای محتوای موردعلاقه خود بر روی تلویزیون سامسونگ نهایت لذت را خواهید برد.

کیفیت صوتی

کیفیت صوتی نیز همانند کیفیت تصویری، بر جذابیت محتوا برای بیننده تاثیرگذار خواهد بود. سامسونگ برای ایجاد صدایی جذاب و باکیفیت از فناوری‌های مختلفی در بخش صوتی تلویزیون 55CU8500 استفاده نموده است که هر یک تاثیر متفاوتی بر روی صدا خواهند داشت و باعث بهبود کیفیت صدا خواهند شد.

سامسونگ امکان بهینه‌سازی صدا را با استفاده از فناوری تطبیقی صدا و هوش مصنوعی در تلویزیون 55 اینچ کریستالی خود امکان‌پذیر نموده است.این فناوری به کمک هوش مصنوعی به تجزیه و تحلیل صدا خواهد پرداخت و صدا را کاملا متناسب با نوع محتوا بهینه سازی خواهد کرد. در نتیجه صدا را کاملا مطابق با نوع محتوای در حال پخش در اختیار خواهید داشت.

فناوری Q-SYMPHONY از عالی‌ترین فناوری‌های به کار رفته در بخش صوتی تلویزیون 55 اینچ سامسونگ به شمار می‌رود که با ایجاد صدایی جذاب و مجازی، تمامی حواس شنونده را به خود جلب خواهد کرد. این فناوری هم‌چنین سبب خواهد شد تا صدای تلویزیون و ساندبار متصل به آن، به صورت همزمان و کاملا سازگار با یکدیگر پخش گردد.

فناوری OTS وظیفه ردیابی اشیا بر روی صحنه را بر عهده دارد. این فناوری صدا را دقیقا مطابق با حرکت اشیا بر روی صفحه، پخش خواهد کرد و سبب خواهد شد صدا را دقیقا متناسب با حرکت اشیا بر روی تلویزیون خود در اختیار داشته باشید.

دستیابی به محیطی روان و سریع با سیستم عامل تایزن

سامسونگ با استفاده از نسخه جدید و پیشرفته سیستم عامل تایزن در بخش اسمارت 55CU8500، دسترسی به امکانات و سرگرمی‌های متنوعی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. منوی سیستم عامل تایزن به صورت کاملا پیشرفته طراحی شده و دستیابی به برنامه‌ها و امکانات مختلف را به راحت‌ترین روش ممکن برای کاربران خود امکان‌پذیر نموده است.

قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 55CU8500

BIXBY

سامسونگ امکان پشتیبانی از دستیار صوتی BIXBY را در تلویزیون 55CU8500 برای کاربران امکان‌پذیر نموده است تا کاربران بتوانند تلویزیون خود را به صورت صوتی کنترل و مدیریت نمایند. دستیار صوتی این امکان را برای شما فراهم خواهد ساخت تا با استفاده از صدا، بتوانید دستورات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا نمایید و موارد دلخواه خود را به صورت صوتی جستجو نمایید.

این دستیار صوتی تمامی فرمان‌های صوتی شما در سریع‌ترین زمان ممکن اجرا خواهد کرد و در واقع سرعت بالایی به روند اجرای کارها خواهد بخشید.

Multi view

با استفاده از قابلیت Multi view می‌توانید دو محتوای مختلف را از دو منبع مختلف به صورت همزمان بر روی نمایشگر تلویزیون 55CU8500  در اختیار داشته باشید. با این قابلیت امکان تماشای همزمان دو محتوا را خواهید داشت و با این وجود دیگر هیچ یک از افراد خانواده برنامه‌های موردعلاقه خود را از دست نخواهند داد.

Multi view امکان تماشای دو محتوای مختلف را به صورت همزمان در دو قاب هم اندازه بر روی نمایشگر 55 اینچی این تلویزیون امکان‌پذیر خواهد ساخت. از این قابلیت برای نمایش محتوای گوشی‌های سازگار بر روی تلویزیون خود نیز می‌توانید استفاده نمایید. مطمئنا دیدن محتوای داخل گوشی با کیفیت 4K بر روی نمایشگر 55 اینچ کریستالی تلویزیون سامسونگ برای بیننده بسیار لذت بخش و هیجان انگیز خواهد بود.

SmartThings

از کاربردی‌ترین امکانات پیشرفته تلویزیون 55CU8500 سامسونگ می‌توان به SmartThings اشاره نمود که امکان کنترل سایر لوازم خانگی سامسونگ را کاملا از راه دور برای شما امکان‌پذیر خواهد ساخت. شما به راحتی از طریق نصب برنامه مخصوص بر روی تلفن همراه خود، می‌توانید به صورت همزمان تلویزیون و دیگر لوازم هوشمند موجود در منزل خود را به صورت از راه دور کنترل و مدیریت نمایید.

به عنوان مثال موقعی که خارج از منزل هستید، به راحتی می‌توانید از طریق تلفن همراه خود بر فعالیت تمامی لوازم خانگی هوشمند منزل کنترل و مدیریت داشته باشید.

Smart Hub

قابلیت Smart Hub از امکاناتی است که در تلویزیون‌های نسل جدید سامسونگ به چشم می‌خورد. این قابلیت لیست کاملی از برنامه‌های محبوب و مورعلاقه شما را در اختیارتان قرار خواهد داد تا زمان کم‌تری را صرف جستجو برای پیدا کردن برنامه‌های مورعلاقه خود نمایید.

طراحی حرفه‌ای ریموت کنترل

سامسونگ برای طراحی ریموت کنترل نیز سنگ تمام گذاشته است و طراحی ریموت کنترل تلویزیون 55CU8500 را با بالاترین سطح خلاقیت و نورآوری انجام داده است. این ریموت کنترل با مدل نامبر TM2360E همراه تلویزیون سامسونگ عرضه خواهد شد که به صورت شارژی طراحی شده است. این ریموت کنترل برای فعالیت نیازی به باتری ندارد و به صورت شارژی تولید گردیده است. برای شارژ کردن ریموت کنترل تنها کافی است آن را مقابل نور لامپ و یا در کنار پنجره در معرض تابش نور خورشید قرار دهید. ساختار این ریموت کنترل کاملا با محیط زیست سازگار بوده و به دلیل عدم استفاده از باتری، به حفظ سلامتی محیط زیست کمک شایانی خواهد کرد.

در قسمت داخلی ریموت کنترل از یک میکروفون بسیار کوچک استفاده شده است که امکان استفاده از دستیار صوتی را برای کاربران امکان‌پذیر خواهد ساخت.

اتصالات تلویزیون کریستالی سامسونگ

بلوتوث

بلوتوث یکی از انواع‌ راه‌های ارتباطی بسیار کاربردی است که در تلویزیون کریستالی سامسونگ 55CU8500 نیز به چشم می‌خورد. بلوتوث امکان برقراری یک اتصال بی‌سیم را برای شما فراهم خواهد نمود تا به راحتی بتوانید به اشتراک‎‌گذاری محتوا با سایر دستگاه‌های بلوتوث‌دار بپردازید و یا با اتصال به تلفن همراه خود، به محتوا و آهنگ‌های موجود در گوشی خود بر روی تلویزیون سامسونگ دسترسی داشته باشید. حتی می‌توانید از طریق بلوتوث با سیستم‌های صوتی بلوتوث‌دار نیز به صورت بی‌سیم ایجاد ارتباط نمایید و صدای تلویزیون خود را ارتقا دهید.

اینترنت

سامسونگ امکان دسترسی به اینترنت را نیز در تلویزیون 55CU8500 برای کاربران خود امکان‌پذیر نموده است تا به راحتی بتوانند با دنیای بیرون در ارتباط باشند و به سایت‌های متنوع دسترسی داشته باشند. با اتصال به اینترنت می‌توانید یک وب گردی عالی را بر روی نمایشگر 55 اینچی تلویزیون کریستالی سامسونگ تجربه نمایید.

درگاه‌های ارتباطی

درگاه‌های ارتباطی را می‌توان راهی مستقیم برای ایجاد ارتباط با سایر دستگاه‌ها به شمار آورد. سامسونگ تلویزیون 55CU8500 را به انواع مختلفی از درگاه‌ها مجهز نموده تا برای ارتباط با هر یک از دستگاه‌ها بتوانید از درگاه مناسب با آن دستگاه استفاده نمایید. از جمله پورت‌های این تلویزیون کریستالی می‌توان به HDMI ،USB، صدای دیجیتال، Anynet+، ورودی آنتن و … اشاره نمود که البته بیش‌ترین کارایی و کاربرد را می‌توان به درگاه‌های HDMI و USB نسبت دارد. به طور معمول از این دو پورت در بیش‌تر ارتباطات استفاده خواهند شد. درگاه HDMI محتوای صوتی و تصویری را با کیفیتی بسیار عالی انتقال خواهد داد و درگاه USB امکان دسترسی به برنامه‌ها و محتوای داخل حافظه‌های جانبی را برای کاربر امکان‌پذیر خواهد ساخت.

سامسونگ برای ایجاد نمایی مرتب و شیک در طراحی ظاهری تلویزیون خود، این درگاه‌ها را در قسمت پشت پنل تعبیه نموده است که البته سطح دسترسی سریع و راحتی دارند.

جمع بندی

از جدیدترین تلویزیونهای سال 2023 سامسونگ می‌توان به تلویزیون 55CU8500 اشاره نمود که به صورت کریستالی طراحی شده و از طریق نمایشگر کریستالی خود، صحنه‌هایی با جذاب‌ترین و متنوع‌ترین پالت رنگی را خلق خواهد کرد. تلویزیون‌های کریستالی به دلیل توانایی برتری که در تولید رنگ دارند، از ارزش خرید بالاتری نسبت به سایر تلویزیون‌های معمولی برخوردار هستند که البته با قیمتی مناسب قابل خریداری خواهند بود.

خرید تلویزیون سامسونگ 55CU8500 بهترین انتخاب برای هر خریدار خواهد بود که علاوه بر بهره‌مندی از کیفیت صوتی و تصویری عالی، دنیایی از سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع را نیز برای کاربران به همراه خواهد داشت.

 

 

شرکت سازنده

سامسونگ

مدل

55CU8500

سری

8

سال ساخت (میلادی)

2023

رنگ

خاکستری تیتانیوم

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

Crystal

نور پس زمینه

نوع پنل

VA

زاویه دید (درجه)

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

10 (8+FRC)

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

فرمت‌های HDR

+HDR10

,

HLG

موتور پردازشگر تصویر

Crystal Processor 4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

50Hz

قابلیت کاهش نویز

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

حالت‌های تصویر

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

توان هر بلندگو (وات)

10

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

ساب‌ووفر

ندارد

ووفر

ندارد

نوع بلندگوها

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

فناوری‌های صوتی

Object Tracking Sound Lite (OTS Lite)

,

Q-Symphony

پردازنده

4 هسته‌ای

سیستم عامل

تایزن

مرورگر وب

دارد

حافظه داخلی (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

دارد

منوی فارسی

کیبورد فارسی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

دارد

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

Chromecast داخلی

ندارد

تله‌تکست

دارد

پشتیبانی از DLNA

ندارد

پشتیبانی از اپل Airplay

ندارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

ندارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

ندارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

ندارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

HDMI نسخه 2.1

ندارد

تکنولوژی VRR

ندارد

تکنولوژی ALLM

دارد

Nvidia G-Sync

ندارد

AMD FreeSync

ندارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

دارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

3

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

نسخه ورودی USB

USB 2.0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

ندارد

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

دارد

خروجی هدفون

ورودی RS-232C

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

1

بلوتوث (Bluetooth)

دارد

نسخه بلوتوث

5.2

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

وای فای (Wi-Fi)

دارد

نسخه Wi-Fi

وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

پورت شبکه (LAN)

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

سایر ورودی/خروجی‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

ندارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

ندارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

ندارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

ضخامت (میلی‌متر)

25.7‎

رنگ فریم اطراف نمایشگر

خاکستری

رنگ پایه

خاکستری

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1

شکل پایه

وسط و مربعی

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

200×200

ابعاد بدون پایه

1233x709x25.7 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1233x774x249 میلی‌متر

ابعاد پایه

ابعاد بسته بندی

1399x846x148 میلی‌متر

وزن بدون پایه

15.5‎ کیلوگرم

وزن با پایه

16.2 کیلوگرم

وزن پایه

وزن بسته بندی

22.4 کیلوگرم

رده مصرف انرژی

A

حسگر اکو (Eco)

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

منبع تغذیه

AC100-240V~ 50/60Hz

مصرف انرژی (وات)

حداکثر توان مصرف (وات)

160 وات

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

0.5

فرمت و کدک تصویری

فرمت و کدک ویدیویی

فرمت و کدک صوتی

فرمت و کدک زیرنویس

ریموت کنترل

دارد

مدل ریموت کنترل

TM2360E

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

ALLM یا Auto Low Latency Mode برای انتخاب حالت بازی به صورت خودکار برای برخورداری از کمترین تأخیر در ورودی

,

Dynamic Crystal Color تولید میلیاردها رنگی غنی برای دیدن جزئیات و رنگ‌های زنده در نمایشگر

,

Object Tracking Sound Lite (OTS Lite) فناوری ردیابی اشیاء و تشخیص موقعیت برای پخش صدای فراگیر

,

Q-Symphony فناوری مخصوص اتصال تلویزیون به ساندبار سامسونگ برای هماهنگی کامل صداهای خروجی

,

Tap View ویژگی منحصربفرد برای اتصال گوشی به نمایشگر تنها از طریق نزدیک کردن گوشی به صفحه نمایش

,

استاندارد HLG مخفف Hybrid Log Gamma برای نمایش رنگ‌های زنده در نمایشگر

,

برنامه از پیش نصب شده YouTube

,

پشتیبانی از Bluetooth Audio برای اتصال بی‌سیم به انواع دستگاه‌های صوتی از طریق بلوتوث

,

حالت HGIG مخفف شده‌ی عبارت HDR Gaming Interest Group برای نمایش جزئیات بیشتر در صحنه‌های تاریک و روشن بازی‌های HDR

,

دارای LAN وایرلس داخلی برای اتصال به Wi-Fi نسخه 5 با پهنای باند گسترده و سرعت بالا

,

دارای دستیار صوتی Bixby برای کنترل اعمال تلویزیون از طریق صدا توسط میکروفون داخلی

,

سرویس ابری Microsoft 365 با پشتیبانی کامل برای ویرایش اسناد Word، Excel و PowerPoint بدون محدودیت سیستم عامل بر اساس سرویس Cloud

,

سرویس پخش جریانی Netflix برای دسترسی به محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس رایگان TELETEXT برای ارائه اطلاعات متنی درباره برنامه‌های تلویزیونی، وضعیت آب و هوا و اخبار

,

سیستم عامل تایزن (Tizen) با رابط کاربری قوی و سریع

,

فناوری Dual Audio Support (Bluetooth) برای اتصال همزمان به دو دستگاه صوتی از طریق بلوتوث

,

فناوری HDR10+ افزایش دهنده رنگ و نسبت کنتراست در رسانه

,

فناوری UHD Dimming کنترل نور پس زمینه برای تنظیم روشنایی نمایشگر

,

فناوری Wireless Dex از راه‌های اتصال بی‌‌سیم گوشی هوشمند به تلویزیون با محیط شبیه‌سازی شده دسکتاپ

,

فناوری بهبود حرکت Motion Xcelerator برای بازی، کاهش لرزش تصویر و در مجموع ارائه بازی روان و باکیفیت

,

فناوری صدای تطبیقی Adaptive Sound بهینه‌ساز صدا متناسب با ژانر محتوا

,

قابلیت ConnectShare برای پخش محتوا از هارد دیسک اکسترنال و حافظه جانبی USB 2.0

,

قابلیت Filmmaker Mode (FMM) برای حفظ کیفیت واقعی تصاویر بدون ایجاد تحریف

,

قابلیت HDR مخفف High Dynamic Range به معنای محدوده دینامیکی بالا برای بهبود تنظیمات تصویر

,

قابلیت Mobile camera support برای استفاده از دوربین گوشی سامسونگ به عنوان دوربین تلویزیون

,

قابلیت Multi-View برای تقسیم نمایشگر به 2 بخش مساوی در راستای نمایش همزمان 2 برنامه باهم

,

گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت شبکه‌های داخلی

,

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

,

لقب AirSlim در بخش طراحی مربوط به ضخامت کم بدنه و صفحه‌ نمایش ظریف

,

مجهز به پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

,

منوی EPG راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها برای نمایش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی موجود

,

منوی Media Home برای دسترسی سریع و راحت‌تر به محتواهای نشان‌گذاری شده

,

ویژگی Auto Power Saving برای خاموش کردن نمایشگر بدون خاموش شدن کامل تلویزیون برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی

,

ویژگی Mega Contrast برای تقویت میزان کنتراست تصاویر

,

مجهز به 3 پورت HDMI با قابلیت پخش محتوای 4k

,

مجهز به دو پورت USB

,

مجهز به ریموت کنترل سامسونگ مدل TM2360E که نیازی به باتری نخواهد داشت و از طریق نورخورشید و نور لامپ قابل شارژ خواهد بود.

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 55CU8500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی