تلویزیون ال جی 75QNED81

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 75 اینچ
  • نوع نمایشگر: QNED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2023
2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

موجود

قیمت کالا:​

75,950,000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید تلویزیون ال جی مدل 75QNED813

75QNED813 جدیدترین تلویزیون 4K QNED از خط تولید 2023 ال جی به شمار می‌آید که از کیفیت تصویر عالی برخوردار شده است. در وهله نخست باید گفت این تلویزیون دیزاین زیبایی دارد و با پایه تخت مرکزی تمایز آن با تلویزیون نسل گذشته آشکار است. تلویزیون‌های QNED از تولیدات حرفه‌ای ال جی قلمداد می‌شوند که با ادغام نقاط کوانتومی و نانو ذرات رنگ به بالاترین سطح دقت و وسعت رنگ دست پیدا می‌کنند و همین ویژگی حتی آن‌ها را بر مدل‌های نانوسل برتری می‌بخشد. سری QNED81 با وجود پردازنده α7 Gen6 AI، کیفیت تصویر و صدا را متحول می‌کند.

فناوری‌های پبشرفته AI Picture Pro و AI Sound Pro در بهبود تصویر و صدا با تکیه بر هوش مصنوعی پردازنده نقش دارند طوریکه می‌توان انتظار داشت منابع بصری با کیفیت پایین با وضوح عالی 4K بازتولید شوند و ژانرهای مختلف محتوا برای پخش صدای فراگیر و سینمایی بهینه شوند. در تلویزیون 75QNED81 با اینکه یک مدل به نسبت ارزان‌تر از سری کیوند ال جی است از فناوری لوکال دایمینگ با هدف کنترل نور پس زمینه و به حداقل رساندن هاله نور استفاده شده است.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون QNED813 ⭕

تلویزیون ال جی 55QNED813

تلویزیون ال جی 65QNED813

تلویزیون ال جی 65QNED823

مواردی مانند روشنایی و وسعت رنگ از این تلویزیون گزینه‌ای مناسب برای نمایش محتوای HDR می‌سازند. از سوی دیگر با پشتیبانی ویژگی‌های حرفه‌ای از جمله VRR یک دستگاه تکامل یافته برای اجرای بازی با کنسول‌های نسل جدید است. این تلویزیون 75 اینچ با سیستم عامل webOS 23 به طیف گسترده سرگرمی با امکان سفارش سازی همه چیز دسترسی دارد.

صفحه نمایش فوق العاده بزرگ با حداقل فریم

موارد مختلفی وجود دارد که موجب می‌شود دیزاین تلویزیون 75QNED813 بسیار ارتقاء یافته به نظر برسد طوریکه حتی مشخص است ال جی امسال بیشتر به بخش سخت افزار محصولات خود توجه نشان داده است. این تلویزیون دارای یک صفحه نمایش فوق العاده بزرگ QNED است که دور تا دور آن را حداقل فریم فرا می‌گیرد و می‌توان انتظار داشت تجربه مشاهده محتوا را به سطح بعدی سوق دهد. کاهش فریم جدای از اینکه از جنبه زیبایی شناختی قابل تحسین است این امکان را برای بیننده ایجاد می‌کند که در یک نمایشگر بزرگتر به تماشای محتوا بنشیند.

ال جی نسل جدید تلویزیون‌های کیوند خود را با دیزاین Ultra-thin معرفی می‌کند و تاکید می‌کند که طراحی حتی باریک‌تر این تلویزیون‌ها نسبت به نسل قبل موجب صرفه جویی در فضا می‌شود. در واقع کاربران می‌توانند تلویزیون 75QNED813 را از طریق براکت جداگانه به دیوار نصب کنند و فضای بیشتری را در محیط آزاد کنند.

اکنون به نظر می‌آید از یک پایه کاملاً جدید با طراحی تخت نیز رونمایی شده است که امکان نصب آن در بخش مرکزی پنل وجود دارد. این پایه با ابعاد جمع و جور به این تلویزیون بزرگ زیبایی خاصی بخشیده است و امکان قرارگیری آن حتی روی میزهای کوچک‌تر را فراهم می‌کند. بخشی از پایه که ضخامت بیشتری دارد در پشت قرار گرفته و به خوبی وزن بدنه را تحمل می‌کند.

QNED؛ ترکیب کوانتوم دات و نانوسل!

با آغاز رویداد تکنولوژی 2023 CES، ال جی از خط تولید نوآورانه خود یعنی تلویزیون‌های QNED بار دیگر پرده برداشت. تلویزیون 75QNED813 از مدل‌های اقتصادی‌تر این برند در سایز بزرگ است که از چندین جنبه کیفیت تصویر بی‌نظیر است. به طور کلی تلویزیون‌های QNED به نسبت مدل‌های LED معمولی کیفیت تصویر بسیار بهتری را ارائه می‌کنند و حتی در رده بندی بالاتر از مدل‌های نانوسل قرار می‌گیرند. این برتری به علت استفاده ترکیبی از دو فناوری کوانتوم دات و نانوسل در سطح صفحه نمایش می‌باشد.

نانوذرات رنگ با تصفیه ناخالصی از طول موج RGB، رنگ‌هایی اشباع شده را با کیفیت واقعی بازتولید می‌کنند و در کنار آن نقاط کوانتومی به عنوان مواد نیمه هادی بسیار ریز بسته به اندازه خود نور را عبور داده و وسعت رنگ بسیار بیشتر را به نسبت تلویزیون‌های معمولی بدست می‌آورند طوریکه می‌توان انتظار داشت شدت واقع گرایی در تلویزیون QNED81 به طرز شگفت انگیری افزایش پیدا کرده و کاربران تجربه بصری واقعاً لذت بخشی کسب کنند.

کنتراست و روشنایی بهتر در تلویزیون 75QNED813

هنوز دقیقاً مشخص نیست که آیا تلویزیون سایز بزرگ 75QNED813 در تمایز با سایزهای کوچک‌تر با تکنولوژی مینی LED به بازار ایران عرضه می‌شود یا خیر اما به هر حال باید گفت این تلویزیون از میزان روشنایی و کنتراست خیلی خوبی برخوردار است. در این تلویزیون از فناوری پیشرفته Precision Dimming Pro به عنوان نسخه‌ای ارتقاء یافته از فناوری لوکال دایمینگ (Local dimming) بهره گرفته می‌شود.

لوکال دایمینگ پیشرفته توسط الگوریتم‌های یادگیری عمیق و مبتنی بر پردازنده هوش مصنوعی قادر است سطح درخشندگی و کنتراست را در صفحه نمایش تلویزیون 75QNED813 تنظیم کند. فناوری Precision Dimming Pro به صورت کاملا حرفه‌ای میزان درز و هاله نور را در صفحه کاهش می‌دهد این در حالیست که مسئله در تلویزیون‌های ال ای دی معمولی بشدت آزار دهنده است. کنتراست عالی و کاهش درز نور از این تلویزیون کیوند حتی گزینه‌ای مناسب برای قرارگیری در اتاق‌های تاریک و تماشای فیلم می‌سازد.

صحنه‌های زنده و پویاتر با تکنولوژی HDR10 Pro

در حالیکه گزارش شده است که HDR10 Pro نوعی اصطلاح بازاریابی ال جی برای همان فرمت HDR10 است، ال جی ادعا می‌کند که این فناوری منحصراً در تلویزیون‌های این برند می‌توان سطح روشنایی و کنتراست را در فریم به فریم صحنه‌ها به صورت خودکار تنظیم کنید طوریکه با در اختیار داشتن تلویزیون 75QNED813 قادر خواهید بود محتوا را با کنتراست مناسب تماشا کنید. تضاد بین رنگ‌های تیره (مشکی) و روشن (سفید) در صحنه‌ها به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند بنابراین جزئیات بیشتری در آن‌ها پدیدار می‌شود و به طور کلی انواع فیلم‌ها خیلی زنده و پویاتر به نظر می‌رسد بنابراین HDR10 Pro در کسب تجربه‌ای واقع گرایانه‌تر موثر واقع خواهند شد.

α7 Gen6 AI processor

ال جی به عنوان یکی از سازندگان حرفه‌ای تلویزیون همواره در ساخت این محصولات از پردازشگرهای منحصربه‌فرد با قدرت و سرعت عالی جهت پردازش حرفه‌ای داده‌های صدا و تصویر استفاده می‌کند. α7 Gen6 AI processor (پردازنده هوش مصنوعی آلفا 7 نسل ششم) در تلویزیون 75QNED813 عملکردی بسیار حرفه‌ای و فراتر از انتظارات بیننده دارد. این پردازنده فوق پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی (AI) می‌تواند کیفیت صدا و تصویر را به بهترین شکل بهینه کند و این دقیقاً زمینه ساز تمایز آن با یک پردازنده معمولی خواهد شد.

تاثیر هوش مصنوعی پردازنده در کیفیت تصویر و صدا

  • در تلویزیون 75QNED81 با استفاده از تکنولوژی AI Picture Pro، تصاویر با کیفیت واقعی بازتولید می‌شوند. اکنون از نسخه پیشرفته‌تر فناوری ارتقاء مقیاس با عنوان AI Super Upscaling در این تلویزیون 2023 استفاده شده است که از طریق هوش پردازنده برای بررسی منابع و بازیابی بافت‌های از دست رفته در منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K اقدام می‌کند طوریکه می‌توان انتظار داشت کلیه‌ی این منابع با وضوح عالی در صفحه بازتولید شوند. همچنین در این تلویزیون تکنولوژی AI Brightness Control در تنظیم هوشمند نور صفحه نمایش بر اساس شرایط روشنایی اتاق با تکیه بر سنسور نور نقش دارد. به همین ترتیب نیازی نخواهد بود کاربر به صورت دستی برای تغییر تنظیمات اقدام کند و حتی محتوای HDR با کیفیت بهتر قابل نمایش خواهد بود.
  • AI Sound Pro نیز از فناوری‌های پیشرفته تلویزیون قلمداد می‌شود. پردازنده تلویزیون ال جی 75QNED813 بر اساس نقاط داده صوتی قادر است فرکانس‌ها و جلوه‌های صوتی را تشخیص داده و صدایی فضایی را برای هر ژانر محتوا ایجاد کند. این فناوری یک سیستم صوتی مجازی را با توانایی پخش صدا به صورت همه جانبه‌تر ایجاد می‌کند.

ارتقاء صوتی تلویزیون 75QNED81 با ساندبار

در رابطه با مدل 75QNED81 هر چقدر که با مشخصات حرفه‌ای در بخش تصویر روبرو هستیم باید گفت از نظر صدا نیز قدرتمند است چرا که از فناوری‌های پیشرفته‌ای در این بخش استفاده می‌کند. گفتیم که هوش مصنوعی پردازنده چطور کیفیت صوتی را بهینه می‌کند و حتی یک جلوه فراگیر را ایجاد می‎‌کند اما برای دستیابی به صدای فراگیر واقعی شاید مجبور باشید یک سیستم صوتی مجزا را خریداری کنید که البته خرید ساندبار ال جی راهکاری هوشمندانه در این زمینه خواهد بود.

شایان ذکر است که ال جی ساندبارهای خود را کاملاً سازگار و متناسب با تلویزیون‌های خود طراحی کرده است بنابراین با اتصال ساندبار همین برند به تلویزیون خود می‌توانید صدایی با کیفیت عالی و جلوه فراگیر را در محیط خانه دریافت کنید. یک بخش اختصاصی از رابط تلویزیون‌های 2023 ال جی به تنظیمات ساندبار اختصاص یافته است تا کاربران موارد مختلف را همان جا کنترل کنند و در عمل نیازی به استفاده از ریموت کنترل ساندبار نباشد.

هر زمان ساندبار را به تلویزیون 75QNED813 وصل می‌کنید، حالت صدای آن به صورت خودکار روی ساندبار تنظیم می‌شود. این تلویزیون 75 اینچ ال جی قابلیت پخش صدای دالبی را نیز دارد. همچنین از مجموعه‌ای پیشرفته از تکنولوژی‌های صوتی برخوردار شده است.

ال جی 75QNED813 با سیستم عامل webOS 23

احتمالاً می‌دانید که ال جی سیستم عامل webOS را به عنوان یک نسخه اختصاصی در تلویزیون‌های خود پیاده سازی می‌کند. این برند هر ساله برای اعمال تغییراتی در رابط کاربری تلویزیون‌های خود اقدام می‌کند تا آن‌ها را به یک دستگاه هر چه تکامل یافته‌تر برای سرگرمی در محیط خانه تبدیل کند. تلویزیون جدید 75QNED813 با سیستم عامل webOS 23 اجرا می‌شود. این نسخه مانند گذشته برای سفارش سازی هر چه بیشتر سرگرمی به طور گسترده از ThinQ AI استفاده می‌کند. رابط کاربری سیستم عامل webOS اکنون در 2 صفحه مجزا ارائه شده و گزینه‌ی کارت‌های سریع به آن اضافه شده است.

کارت‌های سریع به کاربر امکان می‌دهند انواع محتوای سرگرمی را به دلخواه خود گروه بندی کند تا در هر زمان به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کند. در نسخه جدید مانند گذشته همچنان امکان ایجاد پروفایل شخصی برای اعضای خانواده وجود دارد تا محتوای پیشنهادی متناسب با سلیقه خود را در محیطی سفارش سازی شده پیدا کنند. با موارد بیشتر در ورژن جدید سیستم عامل تلویزیون هوشمند 75QNED81 در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد.

AI Picture Wizard

تلویزیون اسمارت 75QNED813 با استفاده از AI Picture Wizard به عنوان یک حالت تصویر جدید در تلویزیون‌های ال جی چیزی نزدیک به 85 میلیون تنظیمات احتمالی را برای رسیدن به بهترین حالت تصویر به کار خواهد گرفت. AI Picture Wizard کلیه‌ی تنظیمات مربوط به تصویر را به صورت کاملاً حرفه‌ای بررسی و تحلیل می‌کند تا تصاویر را به بهترین حالت و مدنظر بیننده نمایش دهد. تغییر تنظیمات در این فرآیند شامل تغییر روشنایی و رنگ‌ها خواهد بود.

AI Concierge

AI Concierge به عنوان یک فناوری جدید در تلویزیون‌های ال جی سال 2023 همچنان از هوش مصنوعی برای شناسایی جستجوهای صوتی پیشین کاربران استفاده می‌کند و در نهایت برنامه‌ها و محتواهایی را که به سلیقه او نزدیک‌تر هستند در قالب لیستی کامل پیشنهاد می‌کند. با این تفاسیر نیازی به جستجوی زمانبر، تایپ خسته کننده و پیمایش پیچیده برای دسترسی به محتوا نیست این تلویزیون به طور کلی با پشتیبانی دستورات صوتی و برخورداری از ریموت هوشمند بسیار منعطف است.

اتصالات و کنترل هوشمند

تلویزیون 2023 ال‌جی 75QNED813 با قابلیت اشتراک گذاری نمایشگر برای تعامل با گوشی‌های اندرویدی مانند گذشته آماده است و نیز از سرویس‌های AirPlay 2 و HomeKit برای تعامل بیشتر با دستگاه‌های iOS پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون اکنون با پشتیبانی پروتکل Matter به عنوان یک هاب هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و این یکی از جذاب‌ترین ویژگی اسمارت تلویزیون‌های نسل جدید ال جی قلمداد می‎‌شود. این دستگاه‌ها در واقع در سازگاری با این هاب جهانی به کاربران امکان می‌دهند کلیه‌ی دستگاه‎‌های سازگار با اینترنت اشیاء را به صورت یکجا مدیریت کنند. حتی دستگاه‌هایی که با اپلیکیشن ThinQ ال جی سازگار نیستند، قابل کنترل هستند.

عملکرد Multi View در تلویزیون 75QNED813

تلویزیون‌های ال جی با عملکرد یا در واقع حتی ابزار Multi View به شما اجازه می‌دهند در صفحه نمایش دو محتوای ویدئویی را به صورت همزمان در اختیار داشته باشید. Picture in Picture از کاربردی‌ترین قابلیت‌های مرتبط با همین عملکرد است که در صورت اتصال دوربین هوشمند ال جی به شما امکان می‌دهد به صورت همزمان خود و محتوای مورد علاقه‌تان را در صفحه بزرگتر تلویزیون ببینید. به طور مثال زمان‌هایی که تمرینات ورزشی تناسب اندام را از طریق برنامه خود تلویزیون دنبال می‌کنید، می‌توانید در یک پنجره کوچک بازشو نیز موقعیت خود را بررسی کنید.

از دیگر عملکردهای مفید و بسیار کاربردی تلویزیون 75QNED813 می‌توان به قابلیت Side by Side اشاره داشت که امکان تماشای محتوای مختلف را در دو صفحه به صورت همزمان بر روی نمایشگر امکان‌پذیر می‌سازد. شما حتی قادر خواهید بود از دوربین سازگار و هوشمند ال جی نیز برای دسترسی به خدمات تعاملی بیشتر استفاده کنید. با وجود قابلیت Dual monitor نیز در تلویزیون 75 اینچ QNED81 می‌توانید از صفحه نمایش تلویزیون خود با امکان اتصال از طریق درگاه HDMI به عنوان مانیتور استفاده کنید و کارهای روزمره خود را پیگیری کنید.

دسترسی نامحدود به محتوای سرگرمی

انواع سرویس‌های استریم و پرطرفدار سرگرمی آنلاین از قبیل نتفلیکس، اپل تی وی پلاس، پرایم ویدئو، دیزنی پلاس و غیره از قبل در تلویزیون 75QNED813 نصب شده‌اند. با اجرا و راه‌اندازی هر کدام از این سرویس‌ها می‌توانید از خدمات سرگرمی‌ آن‌ها در قالب فیلم، نمایش، سریال، موزیک ویدئو و غیره لذت ببرید البته خرید اشتراک در برخی موارد ضروری خواهد بود.

با تلویزیون 75QNED813 حرفه‌ای بازی کنید!

گرافیک قدرتمند تلویزیون کیوند 813 به شما اجازه می‌دهد بازی‌های گرافیکی سنگین را با وضوح عالی اجرا کنید. 75QNED813 به لطف فناوری ALLM همزمان با اتصال کنسول می‌توانید با تنظیم حالت گیم تاخیر را به کمترین حد برساند. این تلویزیون خوشبختانه از درگاه HDMI 2.1 برخوردار است و با ویژگی‌های حرفه‌ای‌تر بازی از جمله VRR (نرخ تازه سازی متغیر) سازگار است. این فناوری با تغییر خودکار نرخ رفرش صفحه امکان اجرای بازی به صورت پاسخگو و بدون بریدگی را فراهم می‌کند.

مدل گیمینگ 75QNED813 با پشتیبانی فناوری AMD FreeSync Premium نیز می‌تواند بازی‌های رایانه‌ای سنگین را بدون بریدگی و تاری اجرا کند. سرویس‌ گیمینگ ابری GeForce NOW برای اجرای بازی‌های آنلاین و حالت HGIG برای اعمال تنظیمات HDR جهت نمایش جزئیات بیشتر در صحنه‌ها نیز از مشخصات پیشرفته بازی در این تلویزیون محسوب می‌شوند.

اتصالات متنوع

تلویزیون ال جی 75QNED813 به پشتیبانی شبکه وای-فای به شما امکان می‌دهد به محتوای سرگرمی در مقیاس گسترده به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید. بجز سرویس‌هایی که به صورت پیشفرض در تلویزیون نصب شده‌اند، می‌توانید برنامه‌های بیشتر را از فروشگاه محتوای ال جی دانلود کنید و یا حتی به مرورگر وب بروید و موارد دلخواهتان را پیدا کنید. برای اتصال تلویزیون به شبکه اینترنت همچنین پورت LAN با امکان استفاده از کابل شبکه وجود دارد. بلوتوث از کاربردی‌ترین ارتباطات تلویزیون برای تعامل با کلیه‌ی دستگاه‌های سازگار با آن محسوب می‌شود. کاربران از مزایای این فناوری به طور مثال می‌توانند به منظور ارتقاء صوتی از طریق ساندبار استفاده کنند.

ال جی 75QNED813 در پنل پشتی خود دارای چندین پورت اتصال دهنده است که HDMI مهم‌ترین آن‌ها محسوب می‌شود. اتصال انواع دستگاه‌های صوتی و تصویری از طریق این پورت امکان پذیر است ضمن اینکه امکان انتقال بازی با فریم ریت بالاتر فراهم شده است. اکنون حتی کاربران می‌توانند کلیه‌ی دستگاه‌های متصل از طریق این درگاه را توسط ریموت کنترل تلویزیون تحت کنترل بگیرند. درگاه USB، خروجی صدای اپتیکال و ورودی RF از دیگر اتصالات کاربردی تلویزیون به شمار می‌آیند.

شرکت سازنده

ال جی

مدل

75QNED813RE

سری

8

سال ساخت (میلادی)

2023

رنگ

مشکی

سایز (برحسب اینچ)

75 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

QNED

نور پس زمینه

نوع پنل

زاویه دید (درجه)

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

فرمت‌های HDR

موتور پردازشگر تصویر

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

قابلیت کاهش نویز

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

حالت‌های تصویر

سیستم بلندگو

تعداد بلندگوها

توان هر بلندگو (وات)

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

ساب‌ووفر

ووفر

نوع بلندگوها

قابلیت تقویت صدا

صدای فراگیر و سه‌بعدی

حالت‌های صدا

فناوری‌های صوتی

پردازنده

سیستم عامل

مرورگر وب

حافظه داخلی (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

منوی فارسی

کیبورد فارسی

جستجوی صوتی

دستیار صوتی

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

قابلیت اتصال به موبایل

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

Chromecast داخلی

تله‌تکست

پشتیبانی از DLNA

پشتیبانی از اپل Airplay

پشتیبانی از اپل HomeKit

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

HDMI نسخه 2.1

تکنولوژی VRR

تکنولوژی ALLM

Nvidia G-Sync

AMD FreeSync

حالت Game Mode

پشتیبانی از HGiG

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

نسخه ورودی HDMI

کانال برگشتی صدای HDMI

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

قابلیت HDMI-CEC

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

نسخه ورودی USB

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

خروجی هدفون

ورودی RS-232C

ورودی آنتن (RF)

تعداد ورودی آنتن

بلوتوث (Bluetooth)

نسخه بلوتوث

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

وای فای (Wi-Fi)

نسخه Wi-Fi

قابلیت Wi-Fi Direct

پورت شبکه (LAN)

قابلیت IR Blaster

سایر ورودی/خروجی‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

ضخامت (میلی‌متر)

رنگ فریم اطراف نمایشگر

رنگ پایه

حالت‌های قابل تنظیم پایه

شکل پایه

قابلیت نصب روی دیوار

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

ابعاد بدون پایه

ابعاد با پایه

ابعاد پایه

ابعاد بسته بندی

وزن بدون پایه

وزن با پایه

وزن پایه

وزن بسته بندی

رده مصرف انرژی

حسگر اکو (Eco)

خاموش شدن خودکار

منبع تغذیه

مصرف انرژی (وات)

حداکثر توان مصرف (وات)

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

فرمت و کدک تصویری

فرمت و کدک ویدیویی

فرمت و کدک صوتی

فرمت و کدک زیرنویس

ریموت کنترل

مدل ریموت کنترل

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 75QNED81”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی