تلویزیون ال جی 86UR78003

  • سیستم عامل: WebOS
  • سایز نمایشگر: 86 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2023
2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

موجود

قیمت کالا:​

82,400,000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید تلویزیون ال جی مدل 86UR78003

86UR78003 بزرگترین تلویزیون سری UR78 و جزو محصولات 2023 شرکت خوشنام ال جی است. ال جی با صرف نظر از ویژگی‌های مختلف در بخش تصویر، صدا و حتی امکانات اسمارت توانسته است یک تلویزیون کاملاً اقتصادی بسازد که نیازهای معمول کاربران را برآورده می‌کند. این تلویزیون را به فاصله دو سال می‌توان مدل بسیار ارتقاء یافته UP78003 سال 2021 به حساب آورد و در سال گذشته مدل مشابهی برای آن وجود ندارد. خوشبختانه در ساختار این تلویزیون از پردازشگر آلفا 5 نسل ششم استفاده شده است که اکنون با کاربرد گسترده هوش مصنوعی کیفیت تصویر و صدا را بهبود می‌بخشد.

AI brightness control به عنوانی نوعی فرآیند تنظیم نور صفحه توسط هوش مصنوعی یکی از بهترین کارکردهای پردازنده در این تلویزیون 86 اینچ است. ال جی 86UR78003 با فناوری HDR10 Pro می‌تواند انواع مختلف سرگرمی را با رنگ‌های زنده و پویا به تصویر بکشد. همچنین یک بخش از تلویزیون‌های 2023 اکنون به تنظیمات ساندبار با هدف ارتقاء صوتی و اعمال تنظیمات مختلف اختصاص یافته است.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون UR78003 ⭕

تلویزیون ال جی 75UR78003

تلویزیون ال جی 65UR78003

در ورژن جدید رابط کاربری ال جی مواردی مانند کارت‌های سریع اضافه شده است و کاربر می‌تواند برای سازماندهی محتوا اقدام کند. کاربران مانند گذشته به لطف فناوری ThinQ AI می‌توانند پیشنهاداتی مرتبط با علایق سرگرمی خود دریافت کنند. همچنین با امکان ایجاد پروفایل شخصی می‌توانند در یک فضای مختص به خودشان به موارد متعدد دسترسی پیدا کنند. در ادامه نگاهی جامع‌تر به امکانات تلویزیون پیش رو خواهیم داشت.

تنظیم کیفیت تصویر را به هوش مصنوعی بسپارید!

کلیه‌ی افرادی که در صدد خرید تلویزیون با قیمت بسیار ارزان برای استفاده‌های روزمره مانند تماشای فیلم و سریال هستند، می‌توانند تلویزیون 86UR78 را در لیست انتخاب‌های خود اولویت بندی کنند. این تلویزیون از سری 7 به پردازنده α5 AI نسل ششم مجهز شده است و این به خودی خود می‌تواند کیفیت تصویر بهتر را نسبت به مدل‌های اقتصادی‌تر سال‌های گذشته تضمین کند. این تلویزیون به طور کلی به نمایشگر LED مجهز بوده و انواع محتوای سرگرمی را می‌تواند با رزولوشن 4K و حفظ جزئیات کافی ارائه کند.

پردازشگر آلفا 5 ال جی به واسطه هوش مصنوعی (AI) می‌تواند عملکرد تلویزیون را در موارد مختلف بهبود ببخشد. این پردازنده با قدرت و سرعت بالا داده‌های بصری را پردازش کرده و یک تجربه به مراتب همه‌جانبه‌تر را رقم می‌زند. از کارکردهای جالب پردازنده باید به 4K Upscaler اشاره داشت. مسلماً کلیه‌ی منابع ورودی دارای وضوح 4K نیستند و به تبع آن نیز نمی‌توان انتظار داشت همه چیز را با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل در نمایشگر مشاهده کرد. پردازنده تلویزیون 86UR78003 اما از طریق این فرآیند می‌تواند بافت‌های از دست رفته را بازتولید و نویز ویدئوها را حذف کند تا نزدیک به وضوح 4K ارتقاء یابند!

در این تلویزیون 4K ال جی همچنین از فناوری منحصربه‌فرد AI brightness control بهره گرفته می‌شود تا بدون اینکه نیازی باشد کاربران برای تنظیم شدت نور صفحه اقدام کنند، کیفیت تصویر در شرایط اتاق بهینه شود. سنسور لایت می‌تواند نور محیط را محاسبه کند و پردازنده هوش مصنوعی بر اساس آن نور صفحه نمایش را تنظیم می‌کند.

تجربه‌ای سینمایی با تلویزیون 86UR78003

در رابطه با تلویزیون 86UR78003 اگر چه با یک مدل ارزان قیمت روبرو هستیم باید گفت که با امکان تولید سطح کافی از درخشندگی و دقت مناسب رنگ می‌توان تماشاگر محتوای HDR بود. فناوری HDR10 Pro منحصر به فرد ال جی در این تلویزیون با استفاده از نگاشت تن رنگ و تغییر سطوح روشنایی در منابع ویدئویی به ایجاد تصاویر با رنگ‌های زنده‌ و پرجنب و جوش‌تر کمک می‌کند ضمن اینکه در هر صحنه می‌توان جزئیات قابل توجهی را دید.

تلویزیون‌های ال‌جی به طور کلی از مجموعه‌ای متنوع از ویژگی‌های مختلف در بخش تصویر استفاده می‌کنند تا بیشتر مورد پسند علاقه‌مندان به تماشای فیلم و سریال باشند. در حالیکه این تلویزیون از انواع حالت‌های تصویر در نمایش محتوا برخوردار است با FILMMAKER MODE بسیار متمایزتر عمل می‌کند. در مواقع معمول فناوری‌های پردازش حرکت و تغییر تنظیمات تصویر در نمایش محتوا موجب می‌شوند انواع محتوا مانند فیلم درام تا حدودی غیرطبیعی جلوه کنند طوریکه بیننده با آن ارتباط برقرار نکند.

حالت Filmmaker نخستین بار توسط اتحادیه UHD شامل متشکل از مجموعه‌ای از شرکت‌های سازنده و حاضر در صنعت فیلم با هدف نمایش محتوا با کیفیت واقعی مدنظر سازنده ایجاد شد. در این حالت هیچکدام از نسبت‌های تصویر، نرخ فریم، رنگ و مواردی از این دست تغییر پیدا نمی‌کند بنابراین در تلویزیون 86UR78 می‌توان محتوا را با کیفیت فیلم‌برداری شده تماشا کرد.

کمینه گرایی یا سادگی در دیزاین تلویزیون

امروزه ال جی به عنوان یکی از برترین سازندگان تلویزیون در سطح جهان از تلویزیونهای تولیدی خود در چندین لاین مختلف پرده برمیدارد و اصولاً تلویزیون‌های 4K LED این برند به عنوان مدل‌های ارزان قیمت در بازار ایران بسیار پرطرفدار هستند. با اینکه این مدل‌ها به نسبت اقتصادی‌تر هستند از جنبه‌های مختلف دیزاین به خوبی بهینه سازی می‌شوند. این شرکت به موضوع محافظت از محیط زیست در توسعه تلویزیون‌ها توجه ویژه‌ای نشان داده است. تولیدات ال جی متناسب با متدهای نوین دیزاین می‌توانند ارتقاء دهنده دیزاین باشند. 86UR78003 از لاین‌آپ 2023 از یک سبک کاملاً مینیمالیستی با امکان به حداقل رساندن اِلمان‌های بصری در ظاهر بهره می‌برد.

کاهش ضخامت فریم دور نمایشگر 86 اینچ تلویزیون یک متد حرفه‌ای پیاده سازی شده برای یک مدل اقتصادی است که به گونه‌ای زیبایی را افزایش داده است. به طور معمول تعدادی از آیتم‌های طراحی از جمله دکمه‌های جلوی تلویزیون حذف شده‌اند و همین ظاهری شیک‌تر به تلویزیون بخشیده است. فریم باریک با امکان استفاده از ظرفیت حداکثر صفحه نمایش حس تجربه‌ی بصری را با غوطه‌وری کامل تقویت می‌کند.

در حالیکه تلویزیون 86UP7800 سال 2021 به پایه قوسی شکل مجهز بوده، 86UR78003 پایه دو شاخه دارد. این پایه‌ها اگرچه نمای سنتی‌‌تری به تلویزیون بخشیده‌اند با استحکام کافی از طرفین به خوبی نگهدارنده وزن نمایشگر هستند. با استفاده از گیره‌های مخصوص داخل جعبه می‌توان کابل‌های متصل به تلویزیون را در پشت پایه‌ها فیکس کرد. این تلویزیون 86 اینچ البته از میزان ضخامت کمی در بدنه برخوردار است و از طریق پایه دیواری جداگانه نیز می‌تواند روی دیوار قرار بگیرد.

تنظیمات صوتی در تلویزیون‌ 2023 ال جی 86UR78

تلویزیون ال ای دی 86UR78003 تا حدود زیادی می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران در بخش تصویر باشد اما بجز این دارای تکنولوژی‌های پیشرفته در بخش صوتی است. این دستگاه با 2 کانال صوتی در ساختار خود می‌تواند منتشر کننده 20 وات صدا در محیط باشد اما در کنار این، پردازنده هوشمند از طریق فناوری AI Sound، کانال‌های مجازی را برای پخش صدا به صورت همه‌جانبه‌تر برای هر ژانر صوتی اضافه می‌کند.

چنانچه متمایل باشید تجربه یک صدای فراگیر واقعی داشته باشید باید یک سیستم صوتی مجزا را تهیه کنید و آن را با هر کدام از راهکارهای بلوتوث آماده بکار، پورت HDMI ARC و یا خروجی صدای اپتیکال به تلویزیون متصل کنید. تلویزیون‌های 2023 ال جی با رابط کاربری WOW برای دسترسی به تنظیمات مختلف ساندبار و شخصی سازی هر چه بیشتر تجربه شنیداری آماده هستند. سوئیچ خودکار حالت صدا به ساندبار حین اتصال ساندبار سازگار ال جی یکی از قابلیت‌های واقعا جالب تلویزیون است. فناوری LG Sound Sync در تلویزیون‌های ال جی می‌تواند صدای بلندگوهای تلویزیون و ساندبار را همگام کرده و صدایی هرچه فراگیرتر را ایجاد کند.

ال جی 86UR78003 از طریق تکنولوژی Clear Voice صدای مکالمات اشخاص داخل تلویزیون را صرف نظر از سروصدای محیطی تقویت می‌کند. این فناوری با امکان تقویت دیالوگ تجربه شنیداری رضایت بخشی را ایجاد می‌کند. از دیگر قابلیت‌های صوتی جالب باید به Sound Share اشاره داشت که کاربران با استفاده از آن می‌توانند موسیقی مورد علاقه‌ی خود را از گوشی هوشمند در تلویزیون پخش کنند.

اجرای بازی‌های ویدئویی در تلویزیون

اگر تلویزیون اقتصادی 86UR78003 را خریداری کنید نباید توقع داشته باشید امکانات حرفه‌ای برای اجرای بازی را در اختیار داشته باشید اما همچنان جای تعجب است که این دستگاه چندین ویژگی مختلف را در خود جا داده است و می‌تواند بازی‌های با فریم ریت پایین‌تر را اجرا کند. کاربران کنسول‌های نسل هشتم مانند پی اس 4 پرو، پی اس 4 و ایکس باکس وان می‌توانند روی ویژگی‌های این تلویزیون حساب باز کنند.

این تلویزیون 2023 مانند گذشته از طریق Game Optimizer به شما امکان می‌دهد تنظیمات مختلف بازی را در یک مکان کنترل کنید. علاوه بر این با Game Dashboard می‌توانید تنظیمات را حین اجرای بازی تغییر دهید. تاخیر ورودی (Input Lag) که به طور معمول به فاصله زمانی اتصال کنسول تا نمایش منبع روی نمایشگر گفته می‌شود در این تلویزیون توسط حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) کاهش پیدا می‌کند بنابراین بازی پاسخگوتر خواهد بود.

در تلویزیون 86UR78 حالت HGiG وجود دارد که مجموعه‌ای از دستور العمل‌های ضروری برای بازی HDR را فعال می‌کند. در این حالت تضاد رنگ‌ها طوری تنظیم می‌شود که گیمر جزئیات را حتی در صحنه‌های تاریک بازی از دست نمی‌دهد اما توجه داشته باشید که مقدار دقیق بیان جزئیات در تلویزیون همچنان به کیفیت اصلی آن بستگی خواهد داشت. ال جی تصریح کرده است که مدل‌های نسل جدید با سرویس گیمینگ ابری برای تجربه بازی‌های آنلاین بدون نیاز به صرف هزینه برای خرید کنسول‌ مجهز هستند. کاربران با تهیه جداگانه اشتراک سرویس GeForce NOW در این تلویزیون می‌توانند بازی‌های دلخواه را به صورت آنلاین اجرا کنند.

webOS 23 با گزینه‌های جدید

کمپانی‌های سازنده تلویزیون هر ساله با اعمال تغییراتی در رابط کاربری تلویزیون‌های اسمارت خود در تلاش هستند دستگاه‌هایی هرچه تعاملی‌تر را در اختیار کاربران خود قرار دهند. تلویزیون‌های ال جی با سیستم عامل انحصاری webOS گزینه‌های متعدد سرگرمی را در خود جا داده‌اند. نخستین بار در سال 2021 یک تغییر اساسی در رابط کاربری ایجاد شده و حالت نواری شکل رایج به فول اسکرین تغییر شکل داد اما ال جی همچنان در صدد است با گزینه‌های ساده سازی بیشتر تجربه‌ای به مراتب سفارش سازی شده را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

تلویزیون اسمارت 86UR78003 با سیستم عامل اختصاصی webOS با شماره گذاری 23 با اشاره به سال تولید توسعه پیدا کرده است. صفحه اصلی در این ورژن حول مرکز، تنظیمات دلخواه و محتواهای مورد علاقه کاربران را ارائه می‌کند اما متاسفانه همچنان تبلیغات اضافی به چشم میخورد.

هوم داشبورد جدید ال جی متشکل از 2 صفحه اصلی تا حدود زیادی با سیستم اسکرول قدیمی در تمایز است. محتوای شرکای ال‌جی در بالای صفحه ارائه می‌شود و کارت‌های سریع و پلتفرم‌های پخش زنده در پایین صفحه وجود دارد. در صفحه دیگر نیز محتوای شرکا و بخش Now Streaming گنجانده شده است. در ادامه بخش‌های جدیدتر این رابط کاربری و حتی ویژگی‌های قدیمی‌تر را توضیح داده‌ایم.

 Quick cards

به نظر می‌آید رابط کاربری ال جی در سال 2023 ساده، بصری و زیباتر است. یک بخش از رابط جدید را Quick cards (کارت‌های سریع) شامل می‌شود که در تلویزیون 86UR78003 این امکان را برای ایجاد می‌کند که سرگرمی‌های مورد علاقه خود مانند موزیک، گیمینگ، ورزش و غیره را در فولدرهای جداگانه دسته‌بندی کنید. تعداد کارت‌های سریع در آینده می‌تواند قابل افزایش باشد ضمن اینکه با در اختیار داشتن آن‌ها دسترسی به محتوا سریع و بدون دردسر خواهد بود.

سازگاری با دوربین هوشمند ال جی

تلویزیون ال جی 86UR78003 در سازگاری با دوربین هوشمند ال جی که باید به صورت مستقل تهیه شود می‌تواند زمینه ساز ارتباطات بیشتر شود. این دوربین طراحی باریک و زیبایی داشته و به رایج در بالای نمایشگر نصب می‌شود. از طریق این دوربین و برنامه اختصاصی می‌توانید با دوستان و آشنایان خود در صفحه بزرگتر تلویزیون تماس تصویری برقرار کنید و یا در جلسات کاری خود شرکت کنید.

AI Concierge

هوش مصنوعی به طور کلی در رابط کاربری ال جی به صورت گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد تا موارد مختلف سرگرمی را از طریق جستجوهای پرتکرار ارائه کند. اکنون فناوری منحصربه‌فرد AI Concierge در تلویزیون‌های 2023 حتی حرفه‌ای‌تر به نظر می‌رسد. این تکنولوژی در تلویزیون ال جی 86UR78 بر اساس جستجوهای صوتی پیشین کاربران، پیشنهادات مرتبط را در اختیار آن‌ها می‌گذارد تا سریعاً به سرگرمی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنند.

خدمات OTT و امکانات اسمارت

پلتفرم‌های پخش جریانی از جمله Apple TV+ (اپل تی‌وی پلاس)، Netflix (نتفلیکس)، Prime Video (پرایم ویدئو) و Disney+ (دیزنی پلاس) به صورت پیشفرض در تلویزیون 86UR78003 نصب شده‌اند تا کاربران در هر زمان بروزترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی، ویدئوهای وایرال شده در دنیای مجازی، مستندها، انیمیشن‌ها و محتواهای ورزشی را بر بستر آنلاین با کیفیت بالا تماشا کنند اما در مجموع در دسترسی به خدمات چنین سرویس‌هایی خرید اشتراک جداگانه ضروری خواهد بود. در صورتی که کاربران تمایلی به استفاده از برنامه‌های خود تلویزیون نداشته باشند می‌توانند نسخه تحت وب آن‌ها را بارگذاری کنند.

یکی از قابلیت‌های هوشمند جذاب تلویزیون‌ UR78 ال جی، Sports Alert (آلارم ورزشی) است که برای چندین سال است در تلویزیون‌های ال جی شناخته شده است. با فعال شدن این قابلیت حتی اگر بیننده محتوای دیگری در نمایشگر تلویزیون باشید در جریان اخبار تیم‌های جهانی مورد علاقه خود قرار می‌گیرید.

پروفایل شخصی

My profile که اولین بار در سال 2022 به تلویزیون‌های اسمارت ال جی اضافه شد همچنان در نسخه 2023 به کاربران اجازه می‌دهد برای خود یک فضای اختصاصی برای دسترسی به علایق سرگرمی ایجاد کنند. هر کاربر با دسترسی به آواتار شخصی قادر است سرگرمی متناسب با سلیقه خود را در تلویزیون 86UR78003 پیدا کند و یا پیشنهادات محتوای شخصی دریافت کند. همچنان که برای ایجاد پروفایل محدودیتی اعمال نمی‌شود در صفحه اصلی تنها 10 نمایه قابل نمایش خواهد بود.

اتصالات پیشرفته و مدیریت هوشمند

آسانترین راه برای انتقال محتوا از گوشی‌های اندرویدی به 86UR78003 ال جی، استفاد از راهکار Screen Share بر پایه اتصال وای-فای در هر دو دستگاه است. Apple Airplay و HomeKit نیز از این تلویزیون یک دستگاه کاملاً پاسخگو برای اشتراک گذاری محتوا با دستگاه‌های iOS می‌سازند.

در صورتی که برای تلویزیون 86UR78 ال جی، ریموت جادویی و هوشمند همین برند را داشته باشید می‌توانید از طریق دکمه جستجوی صوتی آن هر آنچه از سرگرمی را که تمایل دارید، پیدا کنید. گذشته از مواردی که توضیح داده شد جالب است بدانید که ال جی در آستانه سال جدید ادعا کرد که اکنون تلویزیون‌های تولیدی خود را در سازگاری با پروتکل Matter به عنوان یک هاب هوشمند برای کنترل کلیه‌ی دستگاه‌های سازگار عرضه می‌کند. با استفاده از این پلتفرم می‌تواند وسایل هوشمند خانه را که در سازگاری با اینترنت اشیاء هستند، مدیریت کرد و بالاخره اینکه در دسترسی به همه چیز بیشترین میزان سهولت بیشتری بدست خواهد آمد

شرکت سازنده

ال جی

مدل

86UR78003LB

سری

7

رنگ

مشکی

سایز (برحسب اینچ)

86 اینچ

سال ساخت (میلادی)

2023

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

LED

نور پس زمینه

نوع پنل

زاویه دید (درجه)

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

فرمت‌های HDR

موتور پردازشگر تصویر

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

قابلیت کاهش نویز

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

حالت‌های تصویر

سیستم بلندگو

تعداد بلندگوها

توان هر بلندگو (وات)

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

ساب‌ووفر

ووفر

نوع بلندگوها

قابلیت تقویت صدا

صدای فراگیر و سه‌بعدی

حالت‌های صدا

فناوری‌های صوتی

پردازنده

سیستم عامل

مرورگر وب

حافظه داخلی (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

منوی فارسی

کیبورد فارسی

جستجوی صوتی

دستیار صوتی

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

قابلیت اتصال به موبایل

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

Chromecast داخلی

تله‌تکست

پشتیبانی از DLNA

پشتیبانی از اپل Airplay

پشتیبانی از اپل HomeKit

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

HDMI نسخه 2.1

تکنولوژی VRR

تکنولوژی ALLM

Nvidia G-Sync

AMD FreeSync

حالت Game Mode

پشتیبانی از HGiG

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

نسخه ورودی HDMI

کانال برگشتی صدای HDMI

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

قابلیت HDMI-CEC

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

نسخه ورودی USB

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

خروجی هدفون

ورودی RS-232C

ورودی آنتن (RF)

تعداد ورودی آنتن

بلوتوث (Bluetooth)

نسخه بلوتوث

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

وای فای (Wi-Fi)

نسخه Wi-Fi

قابلیت Wi-Fi Direct

پورت شبکه (LAN)

قابلیت IR Blaster

سایر ورودی/خروجی‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

ضخامت (میلی‌متر)

رنگ فریم اطراف نمایشگر

رنگ پایه

حالت‌های قابل تنظیم پایه

شکل پایه

قابلیت نصب روی دیوار

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

ابعاد بدون پایه

ابعاد با پایه

ابعاد پایه

ابعاد بسته بندی

وزن بدون پایه

وزن با پایه

وزن پایه

وزن بسته بندی

رده مصرف انرژی

حسگر اکو (Eco)

خاموش شدن خودکار

منبع تغذیه

مصرف انرژی (وات)

حداکثر توان مصرف (وات)

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

فرمت و کدک تصویری

فرمت و کدک ویدیویی

فرمت و کدک صوتی

فرمت و کدک زیرنویس

ریموت کنترل

مدل ریموت کنترل

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 86UR78003”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی