تلویزیون ال جی 55UR81003

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2023
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید تلویزیون ال جی مدل 55UR81003

تلویزیون 55UR81003 از سری UR81 ال جی به عنوان یکی از تلویزیون‌های 4K LED سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد. ال جی این ابر شرکت صنعت تلویزیون هر ساله یک لاین اختصاصی از تلویزیون‌های LED خود را به عنوان مدل‌های اقتصادی‌تر به نسبت مدل‌های رده بالاتر وارد بازار جهانی می‌کند تا نیازهای طیف گسترده کاربران خود را تامین کند.

تلویزیون پیش رو از دیزاین مدرن با پایه هلالی شکل و فریم باریک برخوردار است. این دستگاه با قطعات سخت افزاری باکیفیت، دوام و استحکام قابل توجهی دارد. پردازنده α5 به کار رفته در ساختار تلویزیون بر پایه هوش مصنوعی قادر است کیفیت تصویر و صدا را به سطح جدیدی ببرد. ال جی 55UR81003 با تکنولوژی HDR10 Pro، صحنه‌هایی با رنگ‌های زنده و حداکثر روشنایی مطلوب را نمایش می‌دهد. در کنار این نیز با حالت فیلمساز می‌تواند کیفیت واقعی محتوا را حفظ کند.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون UR81003 ⭕

تلویزیون ال جی 65UR81003

تلویزیون ال جی 65UR80003

تلویزیون ال جی 55UR91003

در بخش گیمینگ نمی‌توان انتظار امکانات چندان حرفه‌ای داشت اما به تناسب هزینه‌ای که قرار است برای آن صرف شود، تجربه مطلوبی از بازی‌های ویدئویی بدست می‌آید. کیفیت صدای منتشر شده از بلندگوها نیز در حد رضایت بخشی خواهد بود ضمن اینکه چندین فناوری پیشرفته در همین بخش به چشم میخورد. این تلویزیون از سال 2023 با نسخه بروز یافته سیستم عامل webOS دارای یک هوم جدید با گزینه‌های بیشتر است. کاربران اکنون می‌توانند تجربه سرگرمی را به بهترین نحو شخصی سازی کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای بررسی دقیق‌تر ادامه این بخش را حتما بخوانید.

پردازنده هوشمند نسل ششم

تلویزیون ال جی 55UR81003 در سال 2023 به عنوان مدل جدیدتر و جایگزین 55UQ81003 به بازار عرضه می‌شود. سری 4K LED ال جی اصولاً به عنوان مدل‌های اقتصادی این سازنده در بازار ایران از فروش خیلی بالایی برخوردار هستند و تلویزیون نامبرده نیز از این قائده مستثنی نخواهد بود. علاقه‌مندان به تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی به صورت روزانه می‌توانند از مزایای این تلویزیون در خانه خود بهره‌مند شوند. این تلویزیون از آنجایی که از پنل نوع IPS استفاده می‌کند زاویه دید خوبی دارد و برای اتاق‌های نشیمن با چیدمان گسترده مبل نیز مناسب می‌باشد.

تلویزیون UR81 به α5 Gen6 AI Processor 4K به عنوان پردازنده نسل جدید ال جی مجهز می‌باشد. به طور معمول انواع عملکردهای مهم تلویزیون از قبیل کارکردهای هوشمند و بهینه سازی کیفیت تصویر توسط پردازنده قابل کنترل است و از همین رو برندهای سازنده دست به توسعه پردازنده‌های هوشمند می‌زنند. پردازنده α5 نسل ششم که حتی یک نسل ارتقاء یافته‌تر از پردازنده پیشین است توسط هوش مصنوعی (AI) یک تجربه فراگیرتر از تصویر و صدا را در تلویزیون 55UQ81 ایجاد می‌کند.

تاثیر هوش مصنوعی در تصویر تلویزیون 55UR81003

تاثیر پردازنده α5 AI 4K در بخش تصویر توسط ال جی تا حدودی توضیح داده شده است. در حالیکه انتظار نخواهد رفت اکثر منابع ویدئویی از کیفیت 4K برخوردار باشند، پردازنده تلویزیون 55UR81003 از یک فرآیند پیشرفته با عنوان 4K upscaling جهت ارتقاء چنین منابعی استفاده می‌کند. هوش پردازنده به سرعت چنین ورودی‌هایی را شناسایی کرده و به منظور بازتولید جزئیات از دست رفته و افزایش رزولوشن اقدام می‌کند طوریکه تعجب خواهید کرد که چطور منابع با کیفیت Full HD با وضوح 4K در تلویزیون قابل مشاهده هستند.

پردازشگر تصویر از طریق هوش مصنوعی حتی برای تنظیم میزان روشنایی نمایشگر تلویزیون ال جی 55UR81003 اقدام می‌کند. یک سنسور نور (Illuminance Green sensor) به عنوان بخشی از سخت افزار تلویزیون، میزان نور محیط را برآورد می‌کند. پردازنده آلفا 5 با تکیه بر داده‌های همین بخش شدت نور نمایشگر را تنظیم می‌کند بنابراین صرف نظر از نور اتاق همیشه نمای مناسبی از محتوا دریافت می‌کند؛ این کارکرد با عنوان AI Brightness Control در تلویزیون به نحوی نیز نیاز به تغییر تنظیمات تصویر به صورت دستی را از بین می‌برد. دقت کنید که فرآیند تنظیم روشنایی هوش مصنوعی به نوبه‌ی ‌خود به نمایش بهتر محتوای HDR کمک می‌کند.

تقویت محتوای HDR

نحوه نمایش محتوای HDR شامل انواع فیلم و بازی‌ها در تلویزیون امروزه اهمیت قابل توجهی یافته است. وسعت رنگ مناسب و میزان روشنایی مطلوب تلویزیون 55UR81003 توانایی آن را برای نمایش محتوای HDR افزایش می‌دهد. به گفته ال جی تکنولوژی HDR10 Pro در تلویزیون‌های این سری رنگ‌های زنده و تصاویری با جزئیات فوق العاده را به لطف افزایش سطوح روشنایی ارائه می‌دهد. این در واقع یک فرمت نیست اما در محتوای HDR10 از نگاشت تن رنگ پویا برای هر فریم استفاده می‌کند.

ویژگی Dynamic Tone Mapping نیز به عنوانی نوعی فرآیند محاسباتی توسط الگوریتم خاص تصویر را تجزیه و تحلیل کرده و برای نقشه برداری مجدد رنگ یا ایجاد تغییر سطوح سایه در بخش‎‌های مختلف اقدام می‌کند. همین فناوری با تقویت کنتراست به تقویت محتوای HDR در تلویزیون 4K ال جی 55UR81003 کمک می‌کند. پیش‌تر نیز توضیح دادیم که هوش مصنوعی پردازنده در تنظیم شدت نور صفحه متناسب با شرایط اتاق نقش دارد.

فیلم‌های مورد علاقه‌یتان را با حالت فیلمساز ببینید!

چندین حالت مختلف تصویر در بخش تنظیمات تلویزیون‌های ال‌جی، نمایش انواع محتوا را ممکن می‌سازد. در حالیکه هر کدام از حالت‌های تصویر با تغییر تنظیماتی از قبیل نسبت تصویر، رنگ و نرخ فریم نمای کلی تصویر را از حالت واقعی خارج می‌کنند، FILMMAKER MODE (حالت فیلمساز) در بین آن‌ها عملکرد واقعاً متفاوتی دارد. این حالت تصویر که با همکاری فیلمسازان، استودیوهای هالیوود، شرکت‌های لوازم الکترونیکی مصرفی و اتحادیه UHD توسعه یافته است با هدف حفظ دیدگاه واقعی سازنده تجربه سینمای خانگی در سطح بعدی را امکان پذیر می‌کند! تلویزیون 55UR81003 نیز به آن مجهز می‌باشد.

کلیه‌ی فرآیندهای پردازش از قبیل motion smoothing در این حالت غیرفعال می‌شود و هر کدام از تنظیماتی که در بالا اشاره شد بدون تغییر می‌ماند تا محتوای فیلم یا برنامه تلویزیونی دقیقاً آنطور که فیلم‌ساز مدنظر داشته است، قابل نمایش باشد. تلویزیون 55UR81 با برخورداری از حالت Filmmaker برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال عالی خواهد بود

زیبایی و سادگی در دیزاین

اگر بخواهیم به بررسی یک تلویزیون از جنبه‌ی دیزاین بپردازیم باید موارد مختلفی را مد نظر قرار دهیم. آنچه که در رابطه با تلویزیون 55UR81 قابل توجه است این است که ال جی حتی برای این مدل اقتصادی از متدهای نوین در ظاهر استفاده کرده است. این تلویزیون در شباهت با گذشته با یک پایه هلالی شکل ارائه می‌شود که توسط یک بخش باریک‌تر به پنل پشتی متصل می‌شود. پایه که در مرکز قرار می‌گیرد بیشتر جلوه دهنده یک سبک مدرن و شیک است. همچنین با توجه به استحکام خوبی که دارد، می‌تواند وزن تلویزیون را تحمل کند. از گیره‌های مخصوص می‌توان برای مخفی سازی کابل‌ها در پشت پایه سود برد.

با پیروی ال جی از مینیمالیسم به نظر می‌آید در نمای کلی بدنه از اِلمان‌های اضافی صرف نظر شده است لذا شاهد یک صفحه نمایش بزرگ 55 اینچ با حداقل فریم از طرفین و بالا هستیم. کاهش ضخامت حاشیه دور نمایشگر با امکان افزایش حداکثری ضخامت آن به بیننده امکان می‌دهد در تلویزیون 55UR81003 تجربه بصری همه‌جانبه‌تری کسب کند.

کاهش عمق بدنه تلویزیون نیز به نوبه‌ی خود در زیبایی تاثیرگذار بوده است. کاربران با لحاظ کردن همین مورد می‌توانند برای نصب تلویزیون روی دیوار اقدام کنند. این تلویزیون در مجموع با ظاهری زیبا می‌تواند تکمیل کننده دکوراسیون داخلی باشد. بسته‌بندی تلویزیون‌های اخیر ال جی نیز در سازگاری کامل با محیط زیست است.

ارتقاء صوتی تلویزیون 55UR81003

در حالیکه کیفیت تصویر نخستین گام برای خرید تلویزیون است، کیفیت و فناوری‎‌های صوتی نیز مقوله مهمی است که باید به آن پرداخت. مدل 55UR81003 از طریق 2 کانال ایجاد کننده صدا در ساختار خود قادر است خروجی صدای 20 وات را تولید کند. پردازنده تلویزیون با بهره‌گیری از فناوری AI Sound می‌تواند کانال‌های صوتی را اضافه کرده و یک سیستم صدای فراگیر مجازی را با امکان انتشار همه‌جانبه‌تر صدا ایجاد کند. با وجود این‌ها برای ارتقاء صدا از طریق کانال‌های واقعی شاید بخواهید یک سیستم صوتی یا ساندبار مجزا را تهیه کنید.

تلویزیون‌های ال جی سال 2023 یک بخش اختصاصی برای تنظیمات ساندبار دارند که کاربران را قادر می‌سازد در حالیکه تنها ریموت تلویزیون را در اختیار دارند، ساندبار متصل را بدون سردرگمی کنترل کنند. جالب اینجاست که با اتصال ساندبار سازگار ال جی خیلی سریع حالت صوتی soundbar فعال می‌شود. تلویزیون 55UR81003 با تکنولوژی LG Sound Sync قادر است صدای بلندگوهای داخلی را با صدای ساندبار سازگار ال جی همگام کند. این بدین معنی خواهد بود که بدون اینکه قرار باشد پخش صدا از بلندگوهای تلویزیون متوقف شود، می‌توان شنونده صدایی قدرتمند با جلوه فراگیر واقعی بود.

عموماً برای اتصال ساندبار به تلویزیون میتوان از هر کدام از راهکارهای بلوتوث، خروجی صوتی اپتیکال و یا درگاه HDMI eARC استفاده کرد. این تلویزیون 55 اینچ 4k با فناوری تقویت دیالوگ‌های صوتی در گوش سپردن به مکالمات اشخاص داخل تلویزیون حتی از فاصله دورتر تجربه شنیداری رضایت بخشی را بدست می‌آورد.

تلویزیونی برای نیازهای سرگرمی شما

تلویزیون‌های هوشمند ال جی با سیستم عامل اختصاصی webOS و در کنار تکنولوژی ThinQ AI (هوش مصنوعی) به شما امکان می‌دهند به قابلیت‌های اسمارت هیجان انگیز و دستگاه‌های متصل دسترسی پیدا کنید. در تلویزیون‌های 2023 شرکت ال جی شاهد بروزرسانی‌هایی در بخش نرم افزار خواهیم بود که در راستای پاسخگویی هر چه بهتر به نیازهای واقعی کاربران اعمال شده است. تلویزیون 55UR81003 دارای یک رابط کاربری تمام صفحه شامل 2 صفحه اصلی است. نخستین تغییر قابل توجه در سیستم عامل ال جی در سال 2021 ایجاد شد به این ترتیب که منوی پایین صفحه به شکل تمام صفحه درآمد و بالاخره اینکه دسترسی به گزینه‌های متعدد سرگرمی داخل آن راحت‌تر بود.

ال جی در سال 2022 نیز این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرد که از طریق ایجاد پروفایل شخصی به محتوای متناسب با سلیقه خود در یک فضای امن دسترسی پیدا کنند ضمن اینکه محدودیتی در تعداد آن اعمال نمیشد و صرفاً در صفحه اصلی تنها 10 نمایه نمایش داده می‌شود. در حالیکه این ویژگی برای هرچه شخصی سازی‌تر کردن سرگرمی هنوز در دسترس است اکنون در سال 2023 می‌توانید گزینه کارت‌های سریع را نیز ببینید. در تلویزیون هوشمندی مانند 55UR81003 می‌توانید موارد مختلف سرگرمی را در فولدرهای جداگانه دسته‌بندی کنید تا در هر زمان سریع‌تر به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. در صفحه اصلی متناسب با آنچه قبلاً در حافظه تلویزیون ذخیره شده است نیز توصیه‌های محتوای متناسب با علایق خود دریافت می‌کنید.

خدمات سرگرمی آنلاین در تلویزیون 55UR81

سیستم عامل‌های تلویزیون هوشمند اصولاً به کاربران امکان می‌دهند نه تنها کانال‌‎های داخل و خارجی بلکه خدمات ویدئویی را بر اساس تقاضا مرور کنند. در تلویزیون 55UR81003 شرکت ال جی سرویس‌های پخش جریانی محبوب در سطح جهانی مانند Netflix (نتفلیکس)، +Apple TV ( اپل تی وی پلاس)، Prime Video (پرایم ویدئو) و Disney+ (دیزنی پلاس) از قبل نصب شده‌اند. دسترسی به خدمات سرگرمی در این سرویس‌ها به صورت آنلاین به طور معمول نیازمند خرید اشتراک خواهد بود. دکمه‌های میانبر برنامه داخل ریموت هوشمند راه‌اندازی سریع‌تر خدمات ویدئویی درخواستی را امکان پذیر می‌کند. برای دانلود برنامه‌های بیشتر فروشگاه محتوای LG وجود دارد. و در کنار این‌ها همچنان می‌توان از مرورگر وب، مطالب متنوع را پیدا کرد.

اتصالات و مدیریت هوشمند دستگاه‌ها

webOS 23 مانند گذشته راهکارهای ارتباطی هوشمند را در مقیاس گسترده ارائه می‌کند اما جدای از این حتی یک پلتفرم جدید را اضافه می‌کند. به طور معمول اگر یک گوشی اندرویدی داشته باشید و متمایل باشید محتوای داخل صفحه آن را با تلویزیون هوشمند 55UR81003 به اشتراک بگذارید، ساده‌ترین راهکار می‌تواند Screen Share به شرط اتصال مشترک شبکه باشد. سرویس‌های Apple Airplay و HomeKit نیز در تلویزیون با امکان اشتراک گذاری محتوا از دستگاه‌های اپل در دسترس خواهند بود.

ال جی تلویزیون‌های نسل جدید خود را در سازگاری با پروتکل Matter عرضه می‌کند. درباره Matter چیزی که باید بدانید این است که این یک استاندارد اتصال منبع باز برای مدیریت کلیه‌ی دستگاه‌های سازگار با اینترنت اشیاء است. اصولاً اهمیتی ندارد که دستگاه هوشمند توسط کدام شرکت طراحی شده باشد؛ هاب هوشمند Matter امکان مدیریت آن را فراهم می‌کند. به این ترتیب در حالی می‌توانید تلویزیون 55UR81003 را برای کنترل سایر دستگاه‌های داخل خانه به کار بگیرید که نیازی نیست از پشتیبانی آن‌ها از اپلیکیشن ThinQ ال جی مطمئن شوید. راه‌اندازی یک خانه هوشمند زمینه ساز راحتی هر چه بیشتر برای کاربران خواهد بود. خدمات و عملکرد این پلتفرم بسته به دستگاه‌ها متفاوت خواهد بود.

تلویزیون UR81 بجز مواردی که گفته شد از دوربین هوشمند ال جی پشتیبانی می‌کند. این دوربین که باید به صورت مجزا خریداری شود طراحی جمع و جوری دارد بنابراین بدون هیچ دردسری در بالای پنل نمایشگر قابل نصب است. از طریق همین دوربین و البته برنامه اختصاصی می‌توان در صفحه بزرگتر تلویزیون تماس ویدئویی برقرار کرد.

امکانات بازی تلویزیون

صرف اینکه تلویزیون 55UR81 یک مدل اقتصادی است توجیه می‌کند که گرافیک کمتر پیشرفته‌ای برای اجرای بازی داشته باشد اما جالب اینجاست که ال جی حتی چنین دستگاه‌هایی را با چندین ویژگی کاربردی ارائه می‌کند. Game Optimizer یکی از مهم‌ترین بخش‌های تلویزیون را تشکیل می‌دهد که در اصل یک منو است که چندین تنظیم مختلف بازی در آن تعبیه شده است. Game Dashboard اما دسترسی به تنظیمات ضروری حین اجرای بازی را ممکن می‌کند.

تاخیر ورودی که عمدتا تایم زمانی نمایش ورودی روی نمایشگر است در تلویزیون 55UR81003 توسط حالت تاخیر کم خودکار (ALLM) با تنظیم حالت گیم به حداقل می‌رسد بنابراین قادر خواهید بود بازی‌های رقابتی را با سرعت و تسلط بیشتر اجرا کنید. نرخ رفرش صفحه نیز معادل 60 هرتز بوده و عملکرد آن در این یک مورد شبیه اکثر تلویزیون‌هاست. کنسول‌های نسل هشتم را برای اجرای بازی می‌توانید از طریق درگاه HDMI 2.0 متصل کنید.

ال جی امسال نیز در همکاری با سازندگان درخشان صنعت گیم، حالت HGIG را در تلویزیون‌های خود تعبیه کرده است. در این حالت از طریق یکسری دستور العمل‌های کلی می‌توانید بازی HDR را با کیفیت بهتر اجرا کنید چرا که جزئیات حتی در صحنه‌های تاریک برجسته خواهد شد. ال جی در سایت رسمی خود به سرویس گیمینگ ابری GeForce NOW نیز اشاره داشته است. با تهیه اشتراک مجزای همین سرویس می‌توان بازی‌های آنلاین را با کیفیت عالی اجرا کرد. در کنار این‌ها دسترسی به خدمات بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود.

شرکت سازنده

ال جی

مدل

55UR81003LJ

سری

8

سال ساخت (میلادی)

2023

رنگ

مشکی

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

نور پس زمینه

نوع پنل

زاویه دید (درجه)

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

فرمت‌های HDR

موتور پردازشگر تصویر

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

قابلیت کاهش نویز

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

حالت‌های تصویر

سیستم بلندگو

تعداد بلندگوها

توان هر بلندگو (وات)

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

ساب‌ووفر

ووفر

نوع بلندگوها

قابلیت تقویت صدا

صدای فراگیر و سه‌بعدی

حالت‌های صدا

فناوری‌های صوتی

پردازنده

سیستم عامل

مرورگر وب

حافظه داخلی (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

منوی فارسی

کیبورد فارسی

جستجوی صوتی

دستیار صوتی

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

قابلیت اتصال به موبایل

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

Chromecast داخلی

تله‌تکست

پشتیبانی از DLNA

پشتیبانی از اپل Airplay

پشتیبانی از اپل HomeKit

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

HDMI نسخه 2.1

تکنولوژی VRR

تکنولوژی ALLM

Nvidia G-Sync

AMD FreeSync

حالت Game Mode

پشتیبانی از HGiG

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

نسخه ورودی HDMI

کانال برگشتی صدای HDMI

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

قابلیت HDMI-CEC

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

نسخه ورودی USB

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

خروجی هدفون

ورودی RS-232C

ورودی آنتن (RF)

تعداد ورودی آنتن

بلوتوث (Bluetooth)

نسخه بلوتوث

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

وای فای (Wi-Fi)

نسخه Wi-Fi

قابلیت Wi-Fi Direct

پورت شبکه (LAN)

قابلیت IR Blaster

سایر ورودی/خروجی‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

ضخامت (میلی‌متر)

رنگ فریم اطراف نمایشگر

رنگ پایه

حالت‌های قابل تنظیم پایه

شکل پایه

قابلیت نصب روی دیوار

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

ابعاد بدون پایه

ابعاد با پایه

ابعاد پایه

ابعاد بسته بندی

وزن بدون پایه

وزن با پایه

وزن پایه

وزن بسته بندی

رده مصرف انرژی

حسگر اکو (Eco)

خاموش شدن خودکار

منبع تغذیه

مصرف انرژی (وات)

حداکثر توان مصرف (وات)

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

فرمت و کدک تصویری

فرمت و کدک ویدیویی

فرمت و کدک صوتی

فرمت و کدک زیرنویس

ریموت کنترل

مدل ریموت کنترل

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 55UR81003”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی