تلویزیون پاناسونیک 65LX700

  • سیستم عامل: اندروید
  • سایز نمایشگر: 65 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2022
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

موجود

قیمت کالا:​

29,600,000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید تلویزیون پاناسونیک مدل 65LX700

تلویزیون 65LX700 با مدل نامبر کامل TH-65LX700MF برای منطقه خاورمیانه توسط شرکت پاناسونیک در سال 2022 طراحی شده است. سری LX7 نمایشگر بزرگ با حداقل فریم و پایه‌های دو طرفه دارد و لذا دیزاین شیکی برای ارتقاء دکوراسیون دارد. این تلویزیون در نمایشگر LCD خود انواع محتوا را با رزولوشن 4K با سطح شگفت انگیزی از جزئیات به تصویر می‌‎کشد. از سوی دیگر با تکنولوژی منحصربه‌فرد HDR Bright Panel توانایی بالا بردن سطوح روشنایی را برای نمایش جزئیات در صحنه‌های تاریک دارد.

4K Studio Colour Engine نوع پردازنده به کار رفته در این سری می‌باشد که در زمان واقعی اقدام به ارتقاء منابع با امکان بازتولید آن‌ها با وضوح 4K می‌کند. پاناسونیک همچنین پنل منحصربه‌فرد Hexa Chroma Drive را برای بهبود نمایش رنگ با افزودن چند رنگ فرعی توسعه داده است. پاناسونیک 65LX700 با فناوری Surround Sound صدایی فراگیر به اندازه نمایشگر را پخش می‌کند و در کل قدرت صدای خروجی آن به 20 وات می‌رسد.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون LX700 ⭕

تلویزیون پاناسونیک 55LX700

تلویزیون پاناسونیک 55LX800

این تلویزیون پاناسونیک 65 اینچ به سیستم عامل Android مجهز است و رابط کاربری روانی با گزینه‌های سرگرمی متعدد دارد. مجموعه‌ای گسترده از سرویس‌های استریم محتوا در تلویزیون از قبل نصب شده‌اند. همچنین این دستگاه از دستیار صوتی گوگل برخوردار می‌باشد که کاربران به لطف آن می‌توانند دستورات صوتی متعدد را اعمال کنند. کروم‌کست داخلی نیز جزو فناوری‌های پیشرفته این سری محسوب می‎‌شود. در ادامه این مطلب به ویژگی‌های این تلویزیون جدید نگاهی دقیق‌تر خواهیم داشت.

صفحه نمایش و وضوح تصویر

یکی از جدیدترین تلویزیون‌های 4K اندرویدی پاناسونیک در سال 2022 مدل 65LX700 می‌باشد. این تلویزیون برای اکثر استفاده‌های معمول مانند دیدن فیلم گزینه‌ای مناسب است این در حالیست که قیمت مناسبی دارد. در نمایشگر LED این تلویزیون تصاویر از 2160 در 3840 پیکسل برخوردار هستند و به طور کلی با وضوح 4K برای نمایش جزئیات قابل تحسین هستند.

نوع پنل این سری VA می‌باشد که خوشبختانه به طور ذاتی کنتراست خوبی دارد به این دلیل که رنگ‌های مشکی را با عمق زیاد نمایش می‌دهد. پنل VA اما به نسبت پنل VA زاویه دید محدودتری دارد طوریکه تلویزیون‌های مجهز به آن برای قرارگیری در محیط‌هایی با چیدمان مبل گسترده مناسب نیستند. تلویزیون پاناسونیک 65LX700 دارای پنل با رفرش ریت 60 هرتز است لذا برای نمایش اکشن مانند اکثر مدل‌های معمول عمل می‌کند. میزان نور نمایشگر این سری مناسب است اما فاقد نوردهی موضعی برای بهینه سازی سطح کنتراست است.

افزایش واقع گرایی با HDR Bright Panel

پاناسونیک تلویزیون‌های LED خود را با تکنولوژی پیشرفته HDR Bright Panel به عنوان دستگاه‌هایی مناسب برای محیط‌هایی با میزان نور زیاد معرفی می‌کند. تلویزیون 65LX700 با HDR Bright Panel می‌تواند سطوح روشنایی را در صحنه‌ها افزایش داده و به تبع آن رنگ‌های بیشتر را نمایش داده و نیز کنتراست را افزایش دهد.

نسب کنتراست یکی از موارد قابل بحث در مقوله کیفیت تصویر است که به طور معمول بر اساس اختلاف میزان درخشندگی تاریک‌ترین رنگ (مشکی) تا روشن‌ترین رنگ (سفید) محاسبه می‌شود. پیش‌تر گفتیم که تلویزیون 65LX700 کنتراست خوبی دارد. HDR نیز به نوبه‌ی خود در بهبود کنتراست موثر واقع می‌شود بنابراین به طور کلی خرید تلویزیون به افرادی پیشنهاد می‌شود که از علاقه‌مندان به دیدن فیلم با جزئیات بیشتر و حالت پویاتر هستند.

این تلویزیون 65 اینچ پاناسونیک از فرمت‌های HDR10 و HLG پشتیبانی می‌کند و نیز با فرمت جدیدتر HDR10+ سازگار است. HDR10 پلاس توسط فراداده پویا می‌تواند میزان روشنایی را در صحنه‌های یک فیلم تنظیم کند طوریکه اکثراً با افزایش روشنایی جزئیات و کنتراست را افزایش می‌دهد. به طور کلی توانای کدگشایی چندین فرمت HDR در تلویزیون برای آن یک نقطه قوت در نمایش تصویر به شمار می‌آید.

طیف گسترده رنگ در پاناسونیک 65LX700

پاناسونیک یکی از سازندگان اصلی تلویزیون در جهان است که به واسطه تولید محصولات باکیفیت اعتبار جهانی کسب کرده است و هر ساله خوش‌تر میدرخشد. اکنون این شرکت در تلویزیون‌های خود تکنولوژی‌های نوآورانه‌ای را در بخش نرم افزار برای بهبود تجربه نهایی کاربران به کار می‌گیرد. Hexa Chroma Drive یکی از این فناوری‌های مبتکرانه در تلویزیون پاناسونیک 65LX700 به شمار می‌آید که نحوه نمایش رنگ را بهبود می‌بخشد.

صفحه نمایش LED معمول با چیدمان پیکسل RGB شامل رنگ‌های اصلی قرمز، سبز و آبی طراحی می‌شود و در اصل هر تلویزیون توسط پردازنده خود اینگونه رنگ‌ها را ترکیب کرده و یکسری رنگ‌های فرعی را ارائه می‌کند. پنل منحصربه‌فرد Hexa Chroma Drive شش عدد رنگ شامل رنگ‌های اصلی و 3 رنگ فرعی فیروزه‌ای، ارغوانی و زرد (CMY) را در کنار هم قرار می‌دهد. این فناوری در واقع یک سیستم تصحیح رنگ را با امکان بازتولید رنگ‌های دقیق‌تر به کار می‌گیرد بنابراین به خوبی می‌توان دید که اناوع محتوا با دید واقع گرایانه‌تر قابل مشاهده است. با امکان بهبود در کیفیت نمایشی می‌توانید از دیدن فیلم‌ها با همان کیفیتی که سازنده در نظر داشته است، لذت ببرید.

موتور پردازنده 4K Studio Colour

فرآیند پردازش منابع ورودی در تلویزیون‌ها اهمیت خاصی دارد به این دلیل که روی تجربه سرگرمی کاربران تاثیر می‌گذارد. پردازشگر تلویزیون به عنوان هسته مرکزی آن می‌تواند توسط هسته‌های پردازشی خود برای تحلیل داده‌ها اقدام کند. تلویزیون ال‌ای‌دی 65LX700 با بکارگیری موتور پردازشگر تصویر قدرتمند پاناسونیک با عنوان 4K Studio Colour Engine، عملکرد رنگی چشمگیر و وضوح حرکت مناسبی را ارائه می‌کند.

پردازنده 4K Studio از طریق یکسری الگوریتم‌های پیچیده موارد مختلفی مانند میزان اشباع رنگ، نویز تصاویر و حرکت را تحلیل می‌کند. با امکان بهینه سازی مناطق تاریک و روشن توسط این پردازنده می‌توانید یک صحنه‌ها را با نمای طبیعی‌تر مشاهده کنید. وضوح رنگی ایجاد شده به وسیله این پردازنده نیز قابل تحسین است. اکنون حتی منابعی که با کیفیت پایین‌تر از 4K فیلم‌برداری شده‌اند مانند منابع FHD را می‌توانید با کیفیت بالاتر در تلویزیون 65LX700 ببینید.

پردازنده نویز را حذف کرده و حتی وضوح حرکت را بهینه می‌کند. Motion Estimation, Motion Compensation به اختصار MEMC یکی از فناوری‌های منحصربه‌فرد گنجانده شده در این سری می‌باشد که با تخمین و جبران فریم بین فریم‌های اصلی صحنه‌ها نمایش حرکت را بهینه می‌کند. این تلویزیون در بخش تنظیمات خود چندین حالت تصویر را دارد که با تنظیم هر کدام از آن‌ها می‌توان تجربه تماشا را بهینه ساخت. به طور کلی پروسه پردازش تصویر پیچیده است و عدم کارآمدی آن را می‌توانید در یک تلویزیون با پردازنده ضعیف ببینید اما در این تلویزیون کیفیت تصویر بالا توجیه خوبی برای عملکرد مناسب پردازنده است.

تجربه شنیداری مطلوب

توان و وضوح صدایی که از یک تلویزیون پخش می‌گردد روی تجربه تماشای کاربران تاثیر خواهد گذاشت بنابراین شاید لازم باشد از طرف شرکت‌های سازنده توجه بیشتری به این بخش نشان داده شود. تلویزیون پاناسونیک 65LX700 با تکنولوژی Surround sound می‌تواند کیفیت شنیده‌ها را افزایش دهد. هر زمان که محتوای صوتی را در این تلویزیون بارگذاری می‌کنید تعجب می‌کنید که مواردی مانند موسیقی متن فیلم یا اکشن به اندازه صفحه نمایش، بزرگ احساس می‌‎شود. صدا کمک می‌کند بیشتر در آنچه که در حال تماشای آن هستید غرق شوید بنابراین تجربه‌ای به مراتب لذت بخش‌تر بدست خواهد آمد.

در طراحی تلویزیون 65LX700 یک سیستم صوتی 2.0 کاناله به کار رفته است که هر کدام از کانال‌ها 10 واتی هستند به این معنی که خروجی نهایی سیستم معادل 20 وات است. مدل LX700 با در نظر گرفتن خروجی صدا به اکثر مدل‌های 4K ال ای دی شباهت دارد بنابراین حداقل در این مورد نمی‌توان تمایز خاصی قائل شد. شایان ذکر است که حالت‌های صدای استاندارد (Standard)، موسیقی (Music)، مکالمه (Speech)، استادیوم (Stadium) و کاربر (User) در بخش تنظیمات تلویزیون وجود دارند. طبیعی است که کیفیت و تن صدا در انواع محتوا تغییر پیدا کند تا کیفیت صوتی به بهترین نحو قابل تنظیم باشد.

تجربه بازی با تلویزیون 65LX700

امکانات چندان جالبی در بخش بازی تلویزیون 65LX700 وجود ندارد به این دلیل که این مدل اصولاً یک مدل گیمینگ نیست اما می‌توان بازی‌های ویدئویی معمول را با آن اجرا کرد. این تلویزیون فاقد پشتیبانی پهنای باند HDMI 2.1 و نرخ رفرش متغیر است بنابراین پتانسیل لازم برای بازی با کنسول نسل نهم را ندارد اما با قابلیت پخش بازی 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه در درگاه HDMI 2.0 آمادگی لازم برای بازی با کنسول نسل هشتم یا پایین‌تر را دارد. Game Mode (حالت بازی) در تلویزیون به طور خودکار میزان تاخیر ورودی را کاهش می‌دهد تا گیمر با تسلط بیشتر بازی را هدایت کند.

سرگرمی گسترده با Android TV

مجموعه‌ای از ویژگی‌های اسمارت جذاب از تلویزیون 65LX700 یک دستگاه مناسب برای سرگرمی در خانه می‌سازند بنابراین این تنها کیفیت صدا و تصویر نیست که این تلویزیون را به گزینه‌ای محبوب در بین کاربران جهانی تبدیل می‌کند. سیستم عامل Android TV که در اصل توسط گوگل توسعه یافته است دسترسی به جدیدترین اپلیکیشن‌ها و خدمات سرگرمی محبوب در سطح جهان را فراهم می‌کند. به طور کلی سیستم عامل اندروید با محدودیت کمتر راه‌اندازی برنامه و خدمات وابسته به گوگل شهرت جهانی پیدا کرده است.

تعامل با تلویزیون اسمارت اندرویدی برای کاربران به سادگی آب خوردن خواهد بود. رابط کاربری تلویزیون بالغ بر 400000 فیلم و نمایش را در یک مکان در اختیار کاربران می‌گذارد. در تلویزیون هوشمند 65LX700 می‌توانید محتوا را از طریق سرویس‌های محبوبی نظیر Netflix و Prime Video با کیفیت 4K، رنگ‌های زنده و زیبا و متناسب با آنچه سازنده در نظر داشته است، دریافت کنید. برای استفاده از خدمات سرویس‌هایی مانند نتفلیکس خرید اشتراک مجزا ضروری خواهد بود ضمن اینکه باید از پشتیبانی منطقه مطمئن شد. بخش قابل توجهی از حافظه تلویزیون توسط برنامه‌های پیشفرض اشغال شده است اما هنوز می‌توان موارد بیشتری را دانلود کرد.

دستیار صوتی گوگل

دستیار گوگل (Google Assistant) یکی از برترین قابلیت‌های هوشمند تلویزیون 65LX700 به شمار می‌آید. این دستیار صوتی که محبوبیت جهانی در بین کاربران دارد به کاربران اجازه می‌دهد به چندین زبان مختلف دستورات صوتی خود را به تلویزیون بگویند. شما می‌توانید از Google بخواهید موارد سرگرمی متنوعی را برایتان جستجو کند. با استفاده از دستوران صوتی می‌توانید از فاصله دورتر خیلی بهتر با تلویزیون خود ارتباط برقرار کنید. برای این کار لازم است دکمه Google Assistant را از ریموت کنترل هوشمند شرکت پاناسونیک فشار دهید. دستیار گوگل می‌تواند پیشنهادات محتوا را نیز در اختیار شما قرار دهد و یا حتی از آن می‌توانید برای مدیریت سایر دستگاه‌های سازگار متصل به تلویزیون استفاده کنید.

کروم کست داخلی در تلویزیون 65LX700

از دیگر امکانات یا فناوری‌های بخش هوشمند تلویزیون 65LX700 باید به Chromecast built-in (کروم کست داخلی) اشاره داشت. این یک قطعه سخت افزاری طراحی شده توسط گوگل است که عمدتاً در تلویزیون‌های اندرویدی به کار گرفته می‌شود. با استفاده از فناوری می‌توانید در تایمی بسیار سریع صفحه نمایش کوچکتر تلفن، تبلت یا لپ تاپ را روی صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون منعکس کنید.

برای انتقال مستقیم فیلم‌ها، نمایش‌ها، برنامه‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر به تلویزیون توسط کروم کست کافیست هر دو دستگاه را به وایفای وصل کنید و روی آیکون Cast ضربه بزنید. کروم‌کست حتی امکان پخش ویدئو از سرویس نتفلیکس داخل گوشی هوشمند مستقیماً در صفحه نمایش تلویزیون را فراهم می‌کند. این قابلیت به طور کلی انعطاف فوق العاده‌ای را در عملکرد تلویزیون اندرویدی 65LX700 به ارمغان آورده است.

اتصالات بیسیم

Wireless LAN Built-in

تلویزیون پاناسونیک 65LX700 با شبکه LAN بی‌سیم داخلی عرضه می‌شود. این فناوری به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به اتصال آداپتور مستقل به اینترنت و شبکه خانگی خود دسترسی داشته باشید. با دسترسی به اینترنت می‌توان از خدمات سرگرمی نامحدود سرویس‌ها استفاده کرد این در حالیست که در نبود کابل‌های متصل درهم پیچیده فضا هرگز نامرتب نخواهد شد.

Bluetooth

این تلویزیون پاناسونیک 4K همچنین دارای پشتیبانی بلوتوث ورژن 5.0 می‌باشد. فناوری بلوتوث اگرچه با برد کوتاه توسعه یافته است اما در اکثر مواقع برای اتصال دستگاه‌های مختلف بشدت کاربردی است. به منظور ارتقاء صوتی تلویزیون خود می‌توانید از یک سیستم صوتی جداگانه استفاده کنید؛ در همین راستا جالب است بدانید که فناوری پیشرفته Bluetooth Audio Link، اتصال به صورت بی‌سیم را ممکن می‌سازد. از این قابلیت می‌توانید برای اتصال بلندگو یا هدفون بی‌سیم استفاده کنید. همچنین می‌توانید موسیقی را از تلفن و سایر دستگاه‌های سازگار روی بلندگوهای تلویزیون پخش کنید و از همه چیز آنطور که دوست دارید، لذت ببرید.

تعامل گسترده‌تر با درگاه‌های اتصالی

3 پورت HDMI جزو مهم‌ترین پورت‌های اتصال دهنده تلویزیون 65LX700 به شمار می‌آیند. HDMI در واقع یک رابط چندرسانه‌ای است که می‌تواند دیتای صوت و تصویر را از دستگاه‌هایی مانند کنسول‌های بازی، سینمای خانگی، پخش کننده ویدئو و سیستم صوتی ارسال کند. حتی امکان مدیریت دستگاه‌های متصل توسط ریموت کنترل این تلویزیون وجود دارد. eARC (کانال بازگشت صوتی پیشرفته) به شما امکان می‌دهد سیگنال اصلی صوتی را با وضوح کامل از طریق HDMI منتقل ساخته و بدون هیچ افت کیفیتی بشنوید.

نکته‌ای که باید بدانید اینکه همه‌ی سیستم‌های صوتی از درگاه HDMI برای اتصال به تلویزیون برخوردار نیستند، برای اتصال اینگونه دستگاه‌ها به تلویزیون می‌توانید از خروجی صوتی اپتیکال استفاده کنید. این تلویزیون حتی برای اتصال ویدئو پلیرهای قدیمی محدودیتی ایجاد نمی‌کند به این دلیل به که ورودی ویدئو Composite مجهز است. خروجی هدفون نیز جزو درگاه‌های ارتباطی تلویزیون با امکان گوش سپردن به موسیقی بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران محسوب می‌شود.

65LX700 به 2 ورودی USB نسخه 2.0 و 3.0 به منظور اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال مجهز شده و توانایی دریافت فایل‌های صوتی و تصویری از این گجت‌ها را دارد. صرف نظر از امکان اتصال بی سیم تلویزیون به اینترنت باید گفت که به پورت اترنت برای اتصال از طریق کابل شبکه به اینترنت نیز مجهز می‌باشد. این تلویزیون با اسلات CI توانایی رمزگشایی کانال‌های رمزگذاری شده را دارد.

تلویزیون 65LX700 با طراحی زیبا و کاربرپسند

تلویزیون‌های پاناسونیک قبل از اینکه از جنبه نمای ظاهری زیبا به نظر برسند، کیفیت ساخت عالی برای سال‌ها استفاده دارند. تلویزیون 65LX700 دارای پنل نمایشگر با ضخامت 86 میلی‌متر است که به نسبت سایز 55 اینچ باریک‌تر است. این تلویزیون را می‌توان به کمک براکت مجزا روی دیوار نصب ساخت. از طرفی می‌توان پایه‌های اصلی V شکل را در دو طرف پنل نمایشگر نصب کرده و تلویزیون را روی میز قرار داد. این پایه‌ها دارای دوام لازم برای نگهداری وزن پنل هستند.

پاناسونیک با کاستن از ضخامت فریم دور نمایشگر تلویزیون LX700 توانسته است میزان ظرافت آن را افزایش دهد. از طرفی با توجه به کاهش ضخامت حاشیه دور نمایشگر می‌توان به ظرفیت بیشتری از نمایشگر برای دیدن برنامه‌ها و فیلم‌ها به صورت همه‌جانبه‌تر دسترسی داشت

شرکت سازنده

پاناسونیک

مدل

TH-65LX700M

سری

7

سال ساخت (میلادی)

2022

رنگ

مشکی

سایز (برحسب اینچ)

65 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

LED

نور پس زمینه

Edge

نوع پنل

VA

زاویه دید (درجه)

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

10 (8+FRC)

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

فرمت‌های HDR

+HDR10

,

HDR10

,

HLG

موتور پردازشگر تصویر

4K Studio Colour Engine

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

60 هرتز

قابلیت کاهش نویز

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

حالت‌های تصویر

بازی (Game)

,

پویا (Dynamic)

,

سفارشی (Custom)

,

ورزشی(Sports)

,

True Cinema

,

نرمال(Normal)

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

توان هر بلندگو (وات)

10

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

ساب‌ووفر

ندارد

ووفر

ندارد

نوع بلندگوها

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

استاندارد (Standard)

,

کاربر (User)

,

مکالمه (Speech)

,

موزیک (Music)

,

استادیوم (Stadium)

فناوری‌های صوتی

Dolby Digital (AC3)

,

Surround Sound

پردازنده

4 هسته‌ای

سیستم عامل

اندروید

مرورگر وب

دارد

حافظه داخلی (گیگابایت)

16

قابلیت نصب برنامه

دارد

منوی فارسی

دارد

کیبورد فارسی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

دارد

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

ندارد

Chromecast داخلی

دارد

تله‌تکست

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

پشتیبانی از اپل Airplay

ندارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

ندارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

دارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

دارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

HDMI نسخه 2.1

ندارد

تکنولوژی VRR

ندارد

تکنولوژی ALLM

دارد

Nvidia G-Sync

ندارد

AMD FreeSync

ندارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

ندارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

3

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

نسخه ورودی USB

USB 2.0

,

USB 3.0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

دارد

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی RS-232C

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

2

بلوتوث (Bluetooth)

دارد

نسخه بلوتوث

5.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

AVRCP (ریموت کنترل AV)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

وای فای (Wi-Fi)

دارد

نسخه Wi-Fi

وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

پورت شبکه (LAN)

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

سایر ورودی/خروجی‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

ندارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

ندارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

ضخامت (میلی‌متر)

86

رنگ فریم اطراف نمایشگر

مشکی

رنگ پایه

مشکی

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1

شکل پایه

دو طرف و دو شاخه

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

400×300

ابعاد بدون پایه

1461x845x86 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1461x903x291 میلی‌متر

ابعاد پایه

1110×291 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1600x960x178 میلی‌متر

وزن بدون پایه

17.5 کیلوگرم

وزن با پایه

17.8 کیلوگرم

وزن پایه

0.3 کیلوگرم

وزن بسته بندی

22.5 کیلوگرم

رده مصرف انرژی

حسگر اکو (Eco)

خاموش شدن خودکار

دارد

منبع تغذیه

AC 100-240V, 50/60Hz

مصرف انرژی (وات)

170

حداکثر توان مصرف (وات)

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

0.5

فرمت و کدک تصویری

JPEG

,

JPG

فرمت و کدک ویدیویی

AVI

,

DAT

,

MKV

,

MP4

,

MPG

,

TS

,

VOB

فرمت و کدک صوتی

AAC

,

mp3

فرمت و کدک زیرنویس

ریموت کنترل

هوشمند

مدل ریموت کنترل

RC-701M

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

Chromecast built-in (کروم‌کست داخلی) برای انتقال بی‌سیم فیلم‌ها، نمایش‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر از تلفن، تبلت یا لپ تاپ به تلویزیون

,

digital audio Output(Optical) خروجی صدای دیجیتال اپتیکال برای انتقال صدا در وضوحی بالا

,

استاندارد HLG مخفف Hybrid Log Gamma برای نمایش رنگ‌های زنده در نمایشگر

,

اسلات CI یا شکاف رابط مشترک (Common Interface) برای دسترسی به کانال‌های رمزگذاری شده و پخش دیجیتال

,

برنامه از پیش نصب شده YouTube

,

پشتیبانی از 6 حالت تصویر

,

پشتیبانی از HDCP 2.2 روی هر 3 پورت ورودی HDMI

,

پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی 5.0

,

پشتیبانی از دستیار صوتی Google برای امکان اتصال به دستگاه دستیار صوتی و کنترل تلویزیون از طریق صدا

,

پشتیبانی از فناوری HDR10 از فرمت‌های HDR برای افزایش رنگ و روشنایی در تصویر توسط فراداده‌ی ایستا

,

تکنولوژی یکنواخت سازی فریم MEMC برای نمایش روان صحنه‌ها

,

حالت بازی (Game Mode) برای بهبود تنظیمات بازی و ارائه تأخیر در ورودی کمتر

,

دارای گیرنده آنالوگ Analog Tuner

,

دارای مدیا پلیر (Media Player) برای پخش محتوا

,

دسترسی به Google Play Store (گوگل پلی استور) برای دانلود و نصب برنامه‌های مختلف در تلویزیون

,

دستیار صوتی گوگل داخلی (Google Assistant Built-in) برای مدیریت تلویزیون از فاصله‌ی دور توسط صدا (بدون نیاز به خرید دستگاه جداگانه)

,

راهنمای صوتی (Voice Guidance) برای دسترسی سریع و آسانتر به محتوای متنوع در تلویزیون

,

سرویس Apple TV (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس پخش جریانی Netflix برای دسترسی به محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس ویدئویی Prime Video برای ارائه فیلم‌ها برای فروش (نیاز به خرید اشتراک و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

فناوری HDR10+ افزایش دهنده رنگ و نسبت کنتراست در رسانه

,

فناوری Hexa Chroma Drive برای بازتولید 6 رنگ؛ سه رنگ اصلی و سه رنگ مکمل و ایجاد رنگ هایی غنی و واضح

,

قابلیت HDR مخفف High Dynamic Range به معنای محدوده دینامیکی بالا برای بهبود تنظیمات تصویر

,

کارت شبکه داخلی Wireless LAN Built-in برای اتصال راحت به اینترنت

,

کانال بازگشت صوتی eARC برای انتقال صدا در سرعت بالا و سازگاری کامل با فرمت‌های Dolby Atmos و DTS

,

گیرنده دیجیتال DVB-S2 برای دریافت شبکه‌های خارجی

,

گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت شبکه‌های داخلی

,

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

,

مجهز به 1 پورت USB 2.0

,

مجهز به 1 پورت USB 3.0

,

مجهز به 2 کانال پخش صدای 10 واتی

,

مجهز به 3 پورت HDMI 2.0 با امکان پشتیبانی از پخش محتوای 4K در نرخ تازه‌سازی 60 هرتز

,

منوی EPG راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها برای نمایش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی موجود

,

Bluetooth Audio Link

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون پاناسونیک 65LX700”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی