تلویزیون ال جی 55NANO886

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر : نانوسل
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2021
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید تلویزیون ال جی مدل 55NANO886

تلویزیون 55NANO886 از تولیدات بسیار باکیفیت ال جی در سال 2021 بوده که به صورت نانوسل طراحی و تولید گردیده است. این تلویزیون توانایی فوق العاده بالایی در تولید طیف وسعیی از رنگ‌ها را دارد و محتوا را با رنگ‌هایی زنده و جزئیاتی کامل به نمایش خواهد گذاشت. ال جی با استفاده از فناوری Local Dimming بهترین سطح روشنایی و نوردهی را قسمت نمایشگر تلویزیون خود ایجاد نموده است. استفاده از پنل IPS در ساختار این تلویزیون 55 اینچ، سبب گردیده است که به زاویه دید بسیار گسترده‎‌ای دسترسی داشته باشید. تلویزیون ال جی به لطف حضور پردازنده قدرت‌مند α7 Gen4 AI، توانایی پردازش و بهبود کیفیت منابع ورودی را به صورت حرفه‌ای داراست و قادر است بسیاری از ویژگی‌های تصویر را بهبود بخشد.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون NANO886 ⭕

تلویزیون ال جی 75NANO886

تلویزیون ال جی 65NANO866

دو فناوری پیشرفته Dolby Vision IQ و Dolby Atmos تجربه‌ای فراگیر و کاملا سینمایی را از تماشای فیلم و سریال برای شما رقم خواهند زد و به نوعی سینما را به منزل شما خواهد آورد.

تلویزیون نانوسل ال جی از رفرش ریت 120 هرتز برخوردار بوده و توانایی بالایی در نمایش صحنه‌های سریع و اکشن دارد. هم‌چنین با دارا بودن ویژگی‌های گیمینگ، بهترین گزینه برای بازی با کنسول‌های بازی خواهد بود.

سیستم عامل webOS متنوع‌ترین و مهیج‌ترین خدمات و سرگرمی‌ها را در بخش اسمارت تلویزیون 55NANO886 ارائه خواهد داد که تماما در منویی کامل و روان قابل دسترس خواهند بود. دسترسی سریع و راحت به برنامه‌ها، از مزایای خرید تلویزیون ال جی 2021 به شمار خواهد رفت.

روشنایی و کنتراست در تلویزیون 4K ال جی 55NANO886

تلویزیون 55NANO886 از زیباترین تلویزیون‌های نانوسل ال جی در سال 2021 به شمار خواهد رفت که بهترین کیفیت تصویر را داراست. تلویزیون‌های نانوسل ال جی اصولاً یک رده بالاتر از تلویزیون‌های LED همین برند هستند به این دلیل که در به نمایش کشیدن رنگ‌ها در نمایشگر خود قدرت بیشتری دارند. تلویزیون پیش رو با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل توانایی به نمایش کشیدن تا 4 برابر جزئیات بیشتر را به نسبت یک تلویزیون Full HD دارد و این به خودی خود جزو نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

ال جی از نوع پنل IPS در ساختار این تلویزیون استفاده نموده است. مهم‌ترین مزیت استفاده از این پنل این است که دقت رنگ در زوایای گسترده‌تر حفظ خواهد شد بنابراین تلویزیون 55NANO886 یک گزینه فوق العاده برای فضاهایی با چیدمان مبل گسترده و تجربه تماشای دسته جمعی است. Edge LED نیز به عنوان نور پس زمینه لبه محور تلویزیون تامین روشنایی را برعهده دارد.

Local dimming نوعی فناوری پیشرفته است که به منظور بهبود کنتراست و روشنایی در تلویزیون 55 اینچ ال جی مورد استفاده قرار گرفته است. این فناوری LEDهای پشت پنل را به بخش‌های متعدد تقسیم می‌کند و در هر منطقه به صورت مستقل نور را کنترل می‌کند. کنترل نوردهی با افزایش تضاد بین رنگ‌های تیره و روشن در صحنه‌ها به بهبود کنتراست کمک می‌کند. از طرفی با فناوری Ultra Luminance، اوج روشنایی در نمایشگر نانوسل زیاد است.

خلق صحنه‌های زنده و واقعی با تلویزیون ال جی

تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO886 از چندین فرمت اصلی HDR در قسمت تصویری خود پشتیبانی خواهد کرد که منجر به خلق صحنه‌هایی زنده و پویا خواهد شد. این تلویزیون با فرمت‌های HDR10 Pro و HLG سازگار است. در کنار این‌ها با پشتیبانی از فناوری پیشرفته Dolby Vision IQ برای ارائه یک تجربه کاملاً سینمایی آماده است. این فناوری که توسط دالبی توسعه یافته است با استفاده از متادیتای پویا روشنایی را در محتوای دالبی ویژن افزایش می‌دهد تا شاهد جزئیات فوق العاده در صحنه‌های تاریک و روشن باشیم.

تلویزیون ال جی با کنتراست عالی که در قسمت نمایشگر خود دارد، صحنه‌ها را به صورت زنده و با جزئیاتی دقیق‌تر به نمایش خواهد گذاشت. به صورت کلی می‌توان گفت حضور فناوری HDR در این تلویزیون نانوسل، تجربه‌ای سینمایی و فراگیر از تماشای محتوا را برای بیننده رقم خواهد زد. تلویزیون 55NANO886 می‌تواند عالی‌ترین عملکرد را در حین تماشای فیلم و سریال و انواع محتوای HDR داشته باشد.

نمایش صحنه‌های سریع بدون تاری

تلویزیون 4K ال جی توانایی لازم برای نمایش صحنه‌های سریع و اکشن را دارد و آن‌ها را به صورت صاف و روان و بدون نویز و تاری به اجرا خواهد گذاشت. پنل نمایشگر 55NANO886 دارای رفرش ریت 120 هرتز است بنابراین می‌تواند یک گزینه گیمینگ تمام عیار برای اجرای بازی‌های با سرعت بالا مانند 120 فریم در ثانیه باشد. علاوه بر این‌ها تلویزیون از فناوری پیشرفته Motion Pro بهره می‌گیرد. این تکنولوژی صحنه‌های سریع را هموار ساخته و آن‌ها را به صورت صاف و روان به اجرا خواهد گذاشت. در نتیجه در حین تماشای صحنه‌های سریع با هیچگونه تاری و بریدگی در صحنه‌ها مواجه نخواهید شد و جزئیات موجود در صحنه‌ها را به صورت دقیق در اختیار خواهید داشت.

نمایش محتوا با متنوع‌ترین پالت رنگی

Nano Color Pro از مهم‌ترین فناوری‌های بخش تصویری تلویزیون نانوسل ال جی است که وظیفه تصفیه رنگ‌های ناخالص را بر عهده دارد. به طور کلی با تفکیک پیکسل‌های رنگی در نمایشگر می‌توان شاهد رنگ‌های غنی با دقت بالا بود. از سوی دیگر تلویزیون به میزان روشنایی و طیف متنوع رنگ‌ها دسترسی خواهد داشت و این یعنی شاهد محتوایی هرچه طبیعی و زنده‌تر خواهیم بود. در حدود یک میلیارد رنگ (Billion Rich Colors) در نمایشگر تلویزیون 55NANO886 ایجاد می‌گردد که بنا به همین موارد جذابیت محتوا افزایش خواهد یافت.

پردازش حرفه‌ای با α7 Gen4 Processor 4K

ال جی از پردازنده قدرت‌مند و سریع α7 Gen4 AI Processor به منظور تجزیه و تحلیل حرفه‌ای داده‌های ورودی در تلویزیون 55NANO886 استفاده نموده است. این پردازنده از طریق هسته‌های پردازشی خود در زمانی سریع به تحلیل داده‌های ورودی می‌پردازد و مواردی مانند رنگ، روشنایی، کنتراست و حرکت را بررسی می‌کند سپس نسبت به رفع نقاط ضعف تصاویر اقدام نموده و صحنه‌‎هایی ناب و خالص را با وضوحی عالی بر روی نمایشگر به نمایش خواهد گذاشت.

پردازنده α7 Gen4 4K به کمک هوش مصنوعی بسیاری از ویژگی‌های تصویری را بهبود بخشیده و سبب ارتقای کیفیت تصاویر خواهد شد. در واقع با بهبود رنگ و کنتراست جانی دوباره را به صحنه‌های در حال پخش بخشیده و بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار تشخیص و انجام خواهد داد. برای مثال روشنایی و کنتراست را مطابق با نور اتاق تنظیم کرده و وضوح تصاویر را افزایش می‌دهد؛ این کارکرد با عنوان AI Brightness Control معرفی می‌شود.

تلویزیون 55NANO886 برای دستیابی به بهترین کیفیت تصویر، از فناوری‌های متنوعی استفاده نموده است. یکی از این فناوری‌ها 4K Upscaler نام دارد که با مقیاس بندی منابع با کیفیت‌ پایین‌تر از 4K برحسب منابع از پیش داده شده 4K نسبت به بازتولید جزئیات و بافت‌های از دست رفته و حذف نویز اقدام می‌کند. با این وجود حتی منابعی که دارای وضوح پایین‌تر از 4K هستند را نیز با وضوح 4K مشاهده خواهید کرد. فناوری AI Picture نیز وضوح تصاویر را بهبود خواهد بخشید و فناوری Face Enhancing نیز باعث بهبود کیفیت چهره اشخاص می‌شود.

فناوری‌های صوتی تلویزیون 55NANO886

صدا نیز به سهم خود در کیفیت و تاثیرگذاری محتوا نقش خواهد داشت و از اهمیت بالایی در تلویزیون برخوردار است. تلویزیون 55NANO886 در تفاوت با سایز بزرگتر خود یک سیستم صوتی 2.0 کاناله برای تولید 20 وات صدا دارد و خبری از ووفر برای آن نخواهد بود. حجم صدای این تلویزیون 55 اینچ با اکثر تلویزیون‌ها برابری می‌کند اما هنوز راهکارهای زیادی برای ارتقاء صوتی وجود دارد. قابلیت Bluetooth Surround Ready این امکان را برای کاربران فراهم خواهد ساخت تا به صورت همزمان به چندین اسپیکر بلوتوثی متصل شده و قدرت صوتی تلویزیون خود را تا حد بالایی افزایش دهند. از قابلیت کاربردی Sound Share نیز می‌توان به منظور اشتراک گذاری صدا استفاده نمود.

به منظور تولید صدایی باکیفیت و رسا، از فناوری‌های پیشرفته‌ای در بخش صوتی تلویزیون ال جی استفاده گردیده است. AI Sound از پیشرفته‌ترین فناوری‌های بخش صوتی 55NANO886 بوده که به کمک هوش مصنوعی نوع محتوا را مورد پردازش قرار داده و بر اساس نوع محتوا، تنظیمات مورد نیاز را بر روی صدا اعمال خواهد کرد تا بتوانید بهترین حالت از صدا را در حین تماشای هر نوع از محتوا در اختیار داشته باشید. از دیگر فناوری‌های بخش صوتی تلویزیون ال جی می‌توان به فناوری Clear Voice اشاره داشت که با پاکسازی نویز به بهتر شنیده شدن دیالوگ‌ها کمک می‌کند.

سیستم عامل webOS

webOS عنوان سیستم عاملی است که در اکثر تلویزیون‌های ال جی مورد استفاده قرار گرفته است و در ارائه بهترین خدمات اسمارت نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. نسخه 6 از این سیستم عامل در تلویزیون اسمارت 55NANO886 پیاده سازی شده است. منوی کاربری این تلویزیون متناسب با نیازهای سرگرمی و با امکان ارائه پیشنهادات شخصی محتوا طراحی شده است. ال جی منوی خود را طوری طراحی نموده تا دسترسی راحت و سریعی به برنامه‌های موردنیاز خود داشته باشید و زمان بسیار کمی را برای جستجو صرف کنید.

قابلیت‌های اسمارت تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی 55NANO886 به داشبوردی اختصاصی تحت عنوان Home Dashboard (هوم داشبورد) مجهز گردیده است که تمامی گزینه‌های کاربردی و مورد نیاز را در به صورت یکجا در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این تلویزیون ال جی در سازگاری با Apple Homekit و Apple Airplay آماده برقراری تعامل کامل با دستگاه‌های ساخت شرکت اپل است و محدودیتی در این مورد اعمال نمی‌کند.

. به طور معمول برای اتصال گوشی‌های اندرویدی قابلیت Miracast در دسترس است. انواع محتوای نمایشی را می‌توان براحتی به صفحه نمایش بزرگتر تلویزیون ارسال کرد و صرفاً باید از اتصال شبکه وای-فای مطمئن شد.

به کمک برنامه Magic Explorer می‌توانید اطلاعات موردنیاز در مورد محتوا، برنامه‌ها یا اشخاص مختلف را به راحتی کسب نمایید.

باخرید تلویزیون نانوسل ال جی به انواع سرویس‌های استریم پخش جریانی از قبیل نتفلیکس، پرایم ویدئو، دیزنی پلاس و اپل تی وی و … دسترسی خواهید داشت که امکان تماشای محتوای نامحدود را برای شما فراهم خواهند ساخت.

تلویزیون ال جی 55NANO886 با دارا بودن مرورگر وب Web Browser به کاربران امکان خواهد داد مطالب مورد نیاز خود را در صفحه وب جستجو نموده و به سایت‌های متنوع دسترسی داشته باشند. در این صورت امکان یک وب گردی هیجان انگیز نیز برای کاربران فراهم خواهد شد.

از قابلیت‌های کاربردی تلویزیون ال جی می‌توان به Sports Alert اشاره نمود که زمان پخش برنامه‌های ورزشی را از طریق اعلان به کاربر اطلاع خواهد داد. حتی زمانی که در حین تماشای محتوای دیگری هستید، نتایج بازی را بر روی صفحه برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

دستیارهای صوتی

ال جی تلویزیون هوشمند 55NANO886 را با قابلیت Intelligent Voice Recognition و امکان پشتیبانی از دستیار صوتی تولید و عرضه نموده که امکان اجرای فرمان‌های صوتی را برا ی کاربران خود فراهم نموده است. این تلویزیون نانوسل را همچنین می‌توان توسط دستیارهای Google Assistant و Amazon Alexa کنترل کرد. توسط این دستیارهای صوتی می‌توانید بسیاری از امور مورد نیاز خود را به صورت صوتی و از طریق صدا بر روی تلویزیون ال جی اجرا نمایید. به طور مثال می‌توانید کانال‌ها را عوض کرده و یا تنظیمات دلخواه را بر روی تلویزیون خود اعمال نمایید. دکمه دستیار صوتی داخل ریموت هوشمند تعبیه شده است.

گیم پلی ایده‌آل با تلویزیون 55NANO886

تلویزیون 55NANO886 در دسته تلویزیون‌های گیمینگ ال جی قرار دارد که با مناسب‌ترین قیمت قابل خریداری خواهد بود. این تلویزیون با برخورداری از 2 درگاه HDMI 2.1 پتانسیل لازم برای بازی با کنسول‌های نسل نهم را دارد. در این درگاه امکان انتقال محتوای 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه وجود دارد. همچنین تلویزیون با VRR (نرخ نوسازی متغیر) می‌تواند نرخ فریم منبع و نرخ رفرش نمایشگر را برای جلوگیری از بروز اثر بریدگی هماهنگ کند. قابلیت ALLM حالت تصویر را به صورت خودکار به حالت گیم تغییر داده و تاخیر ورودی را به حداقل حد ممکن خواهد رساند. از دیگر گزینه‌های گیمینگ عالی تلویزیون 55 اینچ ال جی می‌توان به Game Optimizer برای تغییر تنظیمات بازی و فناوری رفرش ریت متغیر AMD FreeSync Premium برای اجرای بازی با رایانه‌های امروزی اشاره داشت.

طراحی شیک تلویزیون ال جی

تلویزیون 55NANO886 با نهایت ظرافت و خلاقیت توسط کمپانی ال جی مورد طراحی و دیزاین قرار گرفته است. این تلویزیون پنل نمایشگری با ضخامت خیلی کم 44 میلی‌متر دارد از همین رو زمانی که بخواهید آن را توسط یک براکت دیواری مجزا روی دیوار نصب کنید در هارمونی با سایر وسایل داخل خانه دکوراسیون خیلی شیکی را ایجاد می‌کند. از طرفی با نصب تلویزیون روی دیوار در فضا صرفه جویی خواهد شد.

در طراحی این تلویزیون از نوع پایه هلالی شکل استفاده شده است که جلوه بسیار شیک و زیبایی دارد، در صورتی که بخواهید تلویزیون خود را بر روی میز قرار دهید، این پایه به خوبی از پنل تلویزیون نگهداری نموده و از لغزش آن جلوگیری خواهد کرد. پایه هلالی شکل نسبت به پایه‌های دوشاخه سنتی نمای واقعا متمایز و زیبایی را ایجاد کرده است. دور تا دور صفحه نمایش تلویزیون 55NANO886 ضخامت فریم به حداقل رسیده است تا بیننده یک تجربه تماشای همه‌جانبه‌تر را کسب کند. این تلویزیون در اندازه 55 اینچ گزینه‌ای مناسب برای قرارگیری در اکثر اتاق‌های نشیمن می‌باشد.

درگاه‌های ارتباطی

ال جی برای ایجاد ارتباطی کارآمد با دیگر دستگاه‌ها، تلویزیون 55NANO886 خود را به درگاه‌های ارتباطی متنوعی مجهز نموده است که هر یک کارایی مخصوص به خود را خواهند داشت. این درگاه‌ها در قسمت پشت پنل تلویزیون طراحی و تعبیه شده‌اند، به طوری که در نمای ظاهری تلویزیون قابل مشاهده نخواهند بود.

از مهم‌ترین این درگاه‌ها می‌توان به HDMI اشاره نمود که در 4 درگاه در دسترسی کاربران خواهد بود. از این درگاه برای اتصال به انواع دستگاه‌ها مانند کنسول بازی، موبایل، لب تاب و … می‌توانید استفاده نمایید و به اشتراک‌گذاری محتوا بپردازید. محتوا با کیفیت 4K و رفرش ریت 120 هرتز از طریق این درگاه ارتباطی قابل انتقال خواهند بود.

از دیگر پورت‌های کاربردی تلویزیون اسمارت ال جی می‌توان به USB اشاره نمود که در 3 درگاه تعبیه شده و برای اتصال به انواع حافظه‌های جانبی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از دیگر پورت‌های تلویزیون ال جی می‌توان به ورودی آنتن، خروجی هدفون و خروجی صدای دیجیتال اشاره نمود که هر یک به سهم خود کاربردی خواهند بود.

تلویزیون 4K ال جی قابلیت پشتیبانی از HDMI-CEC را نیز دارد و از این طریق امکانی را برای کاربر فراهم خواهد ساخت تا بتواند سایر دستگاه‌های متصل به تلویزیون را نیز از طریق ریموت کنترل تلویزیون خود تحت کنترل و مدیریت داشته باشد.

پورت‌های ارتباطی از جمله راه‌های مستقیم برای تعامل با دیگر دستگاه‌ها به شمار خواهند رفت که امکان تعامل با دستگاه‌های خارجی را به راحتی فراهم خواهند ساخت.

ریموت کنترل جادویی MR21

ال جی تلویزیون اسمارت 55NANO886 را به همراه ریموت کنترلی جادویی با مدل نامبر MR21 عرضه نموده است که ساختاری ارگونومیک و بسیار خوش‌دست دارد. این ریموت کارایی بسیار راحت و سریعی دارد و کنترل تلویزیون را از فاصله دور به راحتی برای کاربر فراهم می‌سازد. دکمه‌های میانبری بر روی این ریموت جادویی تعبیه شده‌اند که هر یک برای دسترسی به یکی از برنامه‌های کاربردی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

ال جی میکروفونی داخلی را نیز برای این ریموت هوشمند تعبیه نموده است که با وجود آن، امکان استفاده از دستیارهای صوتی را نیز خواهید داشت.

این ریموت ساختاری شبیه به ماوس دارد و کار کردن با آن بسیار راحت، سریع و لذت بخش است.

شرکت سازنده

ال جی

مدل

55NANO886PB

سری

8

سال ساخت (میلادی)

2021

رنگ

مشکی

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

NanoCell

نور پس زمینه

Edge

نوع پنل

IPS

زاویه دید (درجه)

90

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

10 (8+FRC)

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

فرمت‌های HDR

Dolby Vision IQ

,

HDR10 Pro

,

HLG

موتور پردازشگر تصویر

α7 Gen4 AI Processor 4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

120 هرتز

قابلیت کاهش نویز

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

حالت‌های تصویر

(ISF) Expert (Bright Room)-ویژه اتاق روشن

,

(ISF) Expert (Dark Room)-ویژه اتاق تاریک

,

استاندارد (Standard)

,

بازی (Game)

,

سینما (Cinema)

,

صرفه‌جویی (Eco)

,

فوتبال (Football)

,

فیلمساز (Filmmaker)

,

واضح (Vivid)

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

توان هر بلندگو (وات)

10

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

ساب‌ووفر

ندارد

ووفر

ندارد

نوع بلندگوها

Down Firing

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

AI Sound

,

Clear Voice

,

Game Optimiser

,

استاندارد (Standard)

,

سینما (Cinema)

,

موزیک (Music)

,

ورزشی (Sports)

فناوری‌های صوتی

Dolby AC4

,

Dolby Atmos

,

Dolby Digital (AC3)

,

Dolby Digital Plus (EAC3)

,

HE-AAC

,

Ultra Surround

پردازنده

4 هسته‌ای

سیستم عامل

webOS

مرورگر وب

دارد

حافظه داخلی (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

دارد

منوی فارسی

ندارد

کیبورد فارسی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

دارد

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

Chromecast داخلی

ندارد

تله‌تکست

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

پشتیبانی از اپل Airplay

دارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

دارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

دارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

دارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

HDMI نسخه 2.1

دارد

تکنولوژی VRR

دارد

تکنولوژی ALLM

دارد

Nvidia G-Sync

ندارد

AMD FreeSync

دارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

دارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@120Hz

,

1080p@60Hz

,

1440p@120Hz

,

1440p@60Hz

,

4K@120Hz

,

4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

4

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

,

HDMI 2.1

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

3

نسخه ورودی USB

USB 2.0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

ندارد

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی RS-232C

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

2

بلوتوث (Bluetooth)

دارد

نسخه بلوتوث

5.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

AVRCP (ریموت کنترل AV)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

,

HOGP (اتصال دستگاه با نیروی کم)

وای فای (Wi-Fi)

دارد

نسخه Wi-Fi

وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

ندارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

سایر ورودی/خروجی‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

ندارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

ندارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

ضخامت (میلی‌متر)

44.2 میلی‌متر

رنگ فریم اطراف نمایشگر

نقره‌ای

رنگ پایه

نقره‌ای

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1

شکل پایه

وسط و هلالی

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

300×300

ابعاد بدون پایه

1233x716x44.2 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1233x781x264 میلی‌متر

ابعاد پایه

841×264 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1360x810x187 میلی‌متر

وزن بدون پایه

16.3 کیلوگرم

وزن با پایه

17.9 کیلوگرم

وزن پایه

1.6 کیلوگرم

وزن بسته بندی

22.5 کیلوگرم

رده مصرف انرژی

حسگر اکو (Eco)

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

منبع تغذیه

AC 100-240V, 50/60Hz

مصرف انرژی (وات)

حداکثر توان مصرف (وات)

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

0.5

فرمت و کدک تصویری

BMP

,

JPE

,

JPEG

,

JPG

,

PNG

فرمت و کدک ویدیویی

3G2

,

3GP

,

ASF

,

AV1

,

AVI

,

DAT

,

H.264/AVC

,

HEVC

,

M4V

,

MKV

,

Motion Jpeg

,

MOV

,

MP4

,

MPEG

,

MPEG-1

,

MPEG-2

,

MPEG-4

,

MPG

,

MTS

,

TP

,

TRP

,

TS

,

VC-1 Advanced Profile (except for WMVA)

,

VC-1 Simple and Main Profiles

,

VOB

,

VP8

,

VP9

,

WMV

فرمت و کدک صوتی

AAC

,

ADPCM

,

AMR-NB

,

AMR-WB

,

Dolby AC-4

,

Dolby Digital

,

Dolby Digital Plus

,

DVD-LPCM

,

FLAC

,

LPCM

,

mp3

,

MPEG-1

,

MPEG-1 Layer I

,

MPEG-1 Layer II

,

MPEG-1 Layer III (MP3)

,

MPEG-2

,

OGG

,

PCM

,

Vorbis

,

WAV

,

WMA

,

WMA Standard (except for WMA v1/WMA Speech)

فرمت و کدک زیرنویس

Advanced Sub Station Alpha (ASS)

,

ASS

,

DCS (DLP Cinema)

,

PSB (PowerDivX)

,

SMI

,

SRT

,

SSA

,

SUB (MicroDVD, SubViewer 1.0/2.0)

,

Sub Station Alpha (SSA)

,

Timed Text

,

txt (TMPlayer)

ریموت کنترل

دارد

مدل ریموت کنترل

MR21

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

2K HFR (پخش محتوای Full HD با فریم ریت بالا)

,

4K HFR (پخش محتوای 4K با فریم ریت بالا)

,

ALLM یا Auto Low Latency Mode برای انتخاب حالت بازی به صورت خودکار برای برخورداری از کمترین تأخیر در ورودی

,

Analog TV Reception (توانایی نمایش شبکه‌های تلویزیونی آنالوگ)

,

Billion Rich Colors (نمایش یک میلیارد رنگی غنی)

,

digital audio Output(Optical) خروجی صدای دیجیتال اپتیکال برای انتقال صدا در وضوحی بالا

,

Energy saving Mode (حالت صرفه جویی در انرژی)

,

Hotel Mode (حالت هتل) برای استفاده از تلویزیون در هتل‌‎ها

,

Intelligent Edit برای مرتب سازی هوشمند برنامه‌ها با توجه به اولویت استفاده کاربر

,

LG Voice Search (جستجوی صوتی ال‌جی)

,

Magic Explorer برای نمایش اطلاعات مربوط به محتوا، منوها، برنامه Art Gallery و Sports Alert

,

Related Content Search (نمایش محتوای مرتبط توسط هوش مصنوعی حین تماشای فیلم)

,

Sports Alert (آلارم ورزشی) برای ارائه نتایج مسابقات بزرگ و زنده ورزشی در ابتدا، حین و پایان

,

TruMotion برای نمایش صاف و روان صحنه‌ها

,

Wide Viewing Angle (زاویه دید گسترده)

,

استاندارد WiSA Ready برای اتصال بلندگوهای وایرلس حداکثر 2.1 کاناله از طریق وای-فای

,

الگوریتم LG Local Contrast جهت کنترل نور پس زمینه و بهینه سازی کنتراست تصویر

,

بهبود وضوح کلی تصاویر با Sharpness Enhancer

,

پشتیبانی از اپلیکیشن ThinQ برای مدیریت و کنترل تلویزیون از فاصله‌ی دور توسط گوشی هوشمند

,

پشتیبانی از پایه یا براکت دیواری (Slim Bracket Compatible)

,

پشتیبانی از سرویس پلتفرم IoT Hub برای کنترل لوازم هوشمند از طریق شبکه به صورت هوشمند

,

تکنولوژی AI Brightness Control برای تنظیم هوشمند نور صفحه نمایش با توجه به شرایط روشنایی اتاق

,

تکنولوژی AI Picture برای بهبود کیفیت تصویر توسط هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری عمیق

,

تکنولوژی AI Sound برای تنظیم خودکار صدا برحسب یک ژانر خاص و ایجاد صدای فراگیر به کمک فرآیند هوش مصنوعی

,

تکنولوژی AI Upscaling در راستای ارتقاء کیفیت منابع بصری به کمک هوش مصنوعی

,

تکنولوژی Cinema HDR برای نمایش محتوای HDR به صورت سینمایی

,

تکنولوژی Dolby Atmos و Dolby Vision برای تولید صدای فراگیر و تصویر سینمایی

,

تکنولوژی Face Enhancing برای تقویت چهره اشخاص در تصاویر

,

تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping برای بهبود کیفیت محتوای HDR

,

تکنولوژی Image Enhancing برای بهینه سازی کیفیت تصویر

,

تکنولوژی Intelligent Voice Recognition برای تشخیص هوشمند صدا

,

تکنولوژی LG Sound Sync برای همگام سازی صدا در اتصال تلویزیون و سیستم‌های صوتی سازگار ال‌جی

,

تکنولوژی Motion Pro برای بهبود حرکت و نمایش محتوای سریع به صورت روان و بدون تاری

,

تکنولوژی Simultaneous Audio Output برای پخش همزمان و هماهنگ تلویزیون و سیستم صوتی خارجی متصل

,

تکنولوژی True Color Accuracy Pro برای ایجاد رنگ‌های دقیق در صفحه نمایش

,

تکنولوژی Ultra Luminance برای دستیابی تلویزیون به اوج روشنایی بیشتر و بهبود عمق تصاویر

,

تکنولوژی VRR مخفف شده‌ی عبارت Variable Refresh Rate برای ارائه رفرش ریت متغیر و تجربه بازی روان و پاسخگو

,

تکنولوژی نور پس زمینه Direct LED (قرارگیری چراغ‌های LED در قسمت‌هایی منظم از صفحه برای ایجاد روشنایی)

,

تکنولوژی نوردهی موضعی (Local Dimming) برای کنترل نور پس زمینه صفحه نمایش و ایجاد کنتراست بهتر

,

حالت HGIG مخفف شده‌ی عبارت HDR Gaming Interest Group برای نمایش جزئیات بیشتر در صحنه‌های تاریک و روشن بازی‌های HDR

,

دارای Music Player (پخش کننده موسیقی)

,

دارای بیش از 8 میلیون پیکسل برای ارائه تصویر واقع گرایانه

,

دارای جدول پخش برنامه ها یا EPG

,

دارای داشبورد هوشمند (Home Dashboard) جهت مدیریت دستگاه‌ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند

,

دارای ریموت کنترل جادویی مدل MR21 (در دسترس بودن ریموت کنترل بسته به منطقه‌ی جغرافیایی ممکن است متغیر باشد)

,

دارای قابلیت Sound Alive

,

دارای مدیا پلیر (Media Player) برای پخش محتوا

,

دارای مرورگر اینترنت (Web Browser) جهت وب گردی

,

دارای هوم هوشمند (AI Home)

,

دسترسی به فروشگاه محتوای ال‌جی (LG Content Store) برای دانلود و نصب برنامه

,

سرویس Apple TV (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس پخش جریانی Netflix برای دسترسی به محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس رایگان TELETEXT برای ارائه اطلاعات متنی درباره برنامه‌های تلویزیونی، وضعیت آب و هوا و اخبار

,

سرویس ویدئویی Prime Video برای ارائه فیلم‌ها برای فروش (نیاز به خرید اشتراک و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

فناوری 4K Upscaler (مقایسه منابع کم کیفیت به لحاظ آماری با داده‌های 4K و ارتقاء رزولوشن آن‌ها نزدیک به وضوح 4K)

,

فناوری Advanced Color Enhancement برای بهبود عمق رنگ در تصاویر و ایجاد صحنه‌های واقع‌گرایانه

,

فناوری AI Acoustic Tuning برای تنظیم صدا برحسب فاصله‌ی شنونده از تلویزیون به کمک ریموت جادویی ال‌جی

,

فناوری Clear Voice برای حذف نویز و تقویت صدای دیالوگ برای بهتر شنیده شدن مکالمه اشخاص

,

فناوری Dolby Vision IQ برای تنظیم کیفیت تصویر محتوا با استفاده از ابرداده پویا موجود در محتوای Dolby Vision

,

فناوری FreeSync برای همگام سازی تطبیقی با هدف جلوگیری از بریدگی صفحه و کاهش پرش

,

فناوری LG ThinQ (هوش مصنوعی ال‌‎جی)

,

فناوری Miracast (استاندارد نمایشگر بی‌سیم برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی هوشمند، تبلت یا رایانه شخصی با تلویزیون بدون استفاده از کابل)

,

فناوری Nano Color Pro جهت نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها

,

فناوری Sound Mode Sync جهت همگام سازی صدای تلویزیون با منبع ورودی

,

فناوری ThinQ AI جهت مدیریت دستگاه‌ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند از طریق تلویزیون

,

فناوری Ultra Surround برای ایجاد صدای فراگیر مجازی و سینمایی

,

قابلیت [DVB] Subtitles برای نمایش زیرنویس روی گیرنده DVB یا از طریق پخش آنلاین و پروتکل HTTP

,

قابلیت AI Recommendation (ارائه پیشنهادات محتوا به کاربر توسط هوش مصنوعی)

,

قابلیت Airplay2 برای پخش مستقیم فیلم‌ها، موسیقی و سایر محتواها از دستگاه اپل روی تلویزیون

,

قابلیت Analog DVR جهت ضبط شبکه‌های تلویزیونی آنالوگ

,

قابلیت Apple Homekit (راه‌حل اینترنت اشیاء اپل برای اتصال گجت‌های iOS به تلویزیون و کنترل آن از طریق همین دستگاه‌ها)

,

قابلیت Art Gallery برای نمایش آثار هنری روی صفحه (در دسترس بودن این قابلیت بسته به منطقه جغرافیایی متفاوت خواهد بود)

,

قابلیت Auto Calibration برای کالیبره کردن اتوماتیک صفحه نمایش برای نمایش محتوا

,

قابلیت Auto Genre Selection برای بهبود کیفیت تصویر برحسب ژانر (تنها روی محتوای SDR و HDR)

,

قابلیت Block access to harmful site (امکان مسدود سازی سایت‌های مخرب)

,

قابلیت Bluetooth Low Energy On (بلوتوث کم مصرف) برای اتصال دستگاه‌های دیگر به تلویزیون

,

قابلیت Bluetooth Surround Ready برای اتصال بلندگوهای بلوتوثی به صورت بیسیم به تلویزیون و ایجاد صدای فراگیر

,

قابلیت BT HID برای اتصال ماوس و کیبورد از طریق بلوتوث به تلویزیون

,

قابلیت DIAL برای پخش ویدئو یوتیوب و نتفلیکس از گوشی روی تلویزیون بدون نیاز به کروم‌کست

,

قابلیت Digital recording (ضبط دیجیتال)

,

قابلیت Digital TV Reception برای نمایش انواع شبکه‌های تلویزیونی دیجیتالی

,

قابلیت Filmmaker Mode (FMM) برای حفظ کیفیت واقعی تصاویر بدون ایجاد تحریف

,

قابلیت Music Discovery برای دسترسی به جدیدترین موسیقی‌ها به صورت آنلاین

,

قابلیت Network File Browser برای دسترسی به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده داخل شبکه

,

قابلیت Next Picks برای پیشنهاد محتوای بعدی بر اساس سلیقه و سابقه‌ی تماشای کاربر

,

قابلیت Quick Access برای تنظیم دسترسی سریع به برنامه‌ها از طریق فشار دادن دکمه‌‌های عددی ریموت کنترل

,

قابلیت Screen Share برای اشتراک صفحه نمایش گوشی‌های اندرویدی در تلویزیون به صورت بی‌سیم

,

قابلیت Sound Share برای پخش موسیقی از گوشی هوشمند یا دستگاه‌های دیگر در تلویزیون و پخش صدای تلویزیون در گوشی هوشمند به صورت وایرلس از طریق بلوتوث

,

قابلیت Speech to Text جهت تبدیل صدا به متن

,

قابلیت Time Machine (DVR) برای ضبط موقت برنامه پخش زنده و مشاهده مجدد آن

,

قابلیت Time Shift برای امکان توقف برنامه و بازپخش مجدد آن که از قابلیت Extended PVR در راستای ضبط و نگه داشتن محتوا استفاده می‌کند

,

قابلیت TV On With Mobile برای روشن کردن تلویزیون از طریق گوشی

,

قابلیت Universal Control برای کنترل دستگاه‌های متصل از طریق ریموت کنترل تلویزیون

,

قابلیت USB HID برای اتصال ماوس و کیبورد از طریق ورودی USB به تلویزیون

,

قابلیت Voice Command (اجرای دستورات صوتی کاربر)

,

قابلیت Wi-Di (Wireless Display) برای انتقال محتوای دسکتاپ کامپیوتر به تلویزیون به صورت بیسیم و از طریق وای-فای

,

قابلیت Wi-Fi TV On جهت روشن نمودن تلویزیون از طریق وای-فای

,

گیرنده دیجیتال DVB-S2 برای دریافت شبکه‌های خارجی

,

گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت شبکه‌های داخلی

,

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

,

مجهز به 2 بلندگوی قدرتمند 10 واتی که مجموع صدای خروجی با توان 20 وات را شامل می‌شود

,

مجهز به 2 پورت HDMI 2.0 با امکان پشتیبانی از پخش محتوای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز

,

مجهز به 2 پورت HDMI 2.1 با امکان پشتیبانی از پخش محتوای 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز

,

مجهز به 3 پورت USB 2.0

,

مجهز به پردازشگر تصویر α7 Gen4 Processor 4K

,

مجهز به سنسور نور سبز (Illuminance Green sensor) برای اندازه‌گیری نور محیط

,

مجهز به سیستم صوتی 2.2 کاناله شامل 2 بلندگو و 2 ووفر

,

مجهز به ورودی رادیویی RF برای اتصال آنتن به تلویزیون و دریافت کانال‌های تلویزیون رادیویی

,

ویژگی Audio Description مناسب برای افراد نابینا و کم بینا (تلویزیون به صورت صوتی توضیحات لازم برای استفاده از بخش‌های مختلف را ارائه می‌دهد)

,

ویژگی DLNA برای به اشتراک‌گذاری محتوای گوشی به صفحه نمایش در شبکه داخلی بدون نیاز به کابل

,

ویژگی Game Optimizer برای بهینه سازی تنظیمات در جریان بازی

,

ویژگی Mobile Connectivity با قابلیت اتصال انواع گوشی‌های اندروید و IOS به تلویزیون

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 55NANO886”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی