تلویزیون فیلیپس 55PUS6501

  • سیستم عامل: اندروید
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2016
2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون فیلیپس مدل 55PUS6501 با نمایشگر 55 اینچ و کیفیت تصویر 4K

تلویزیون فیلیپس 55PUS6501 از مدل‌های 4K و با کیفیت ساخته شده توسط این کمپانی هلندی است.‌ درست مانند کمپانی‌هایی نظیر سامسونگ و ال جی، شارپ و پاناسونیک در تلویزیون‌های ساخته شده‌ی جدید توسط کمپانی معروف فیلیپس هم، شاهد استفاده از کیفیت تصویر بالای 4K هستیم. در پی این موج عظیم محتوای حجیم 4K هم افزایش پیدا کرده است و اکنون کاربران می‌توانند از طریق دانلود از اینترنت، خرید دیسک‌های فشرده و یا برخی از کانال‌های جهانی به محتوای با کیفیت دسترسی داشته باشند. پس خرید تلویزیون فیلیپس 55PUS6501 با کیفیت تصویر حرفه‌ای اش می‌تواند کاربران علاقه‌مند به دنیای فیلم و اکشن را راضی نگه دارد. گفتنی است که این تلویزیون 4K به قابلیت ارتقای کیفیت تصویر مجهز شده است، با این قابلیت کاربران می‌توانند حتی فیلم‌های Full HD، HD، SD و یا محتوای قدیمی را با این تلویزیون پخش کنند تا از دیدن صحنه‌های شفاف و بدون نویز لذت ببرند. این تلویزیون فیلیپس همراه با نمایش محتوای پر وضوح 4K دارای فناوری انحصاری فیلیپس یعنی آمبی لایت ( Ambilight ) می‌باشد که ترکیب این دو باعث نمایشی نرم و روان بر روی نمایشگر شده است.‌ این فناوری از LED‌های مخفی در پشت تشکیل شده است که می‌توانند نور را بسته به آنچه در نمایشگر اجرا می‌شود، روی دیوار یا سطح پشت تلویزیون منعکس کنند. موتور پردازشگر تصویر در این تلویزیون فیلیپس Pixel Precise Ultra HD می‌باشد که با دقت و قدرتمند می‌تواند عملکرد مختص به هر پیکسل را پردازش کند تا رنگ‌‌های نمایش داده شده توسط آنها دقیق و خالص باشند. مورد دیگر اینکه این فناوری Micro Dimming Pro در لیست مشخصات تصویری این تلویزیون حضور دارد، این فناوری به منظور بهبود کنتراست بسته به نوری که در محیط قرار دارد، به خدمت گرفته شده است. فناوری HDR که اکنون عضو ثابت فناوری‌های تصویری در تلویزیون‌های 4K می‌باشد، توسط تلویزیون 55PUS6501 پشتیبانی می‌شود تا کاربران بتوانند رنگ‌‌های تیره را در کنار رنگ‌‌های روشن به بهترین حالت ممکن ببینند. فیلیپس در کنار فناوری‌های متنوع صوتی نظیر DTS Premium Sound، حالت صدای هوشمند و سیستم کاهنده نویز صدا Clear Sound، از دو اسپیکر داخلی 20 واتی استفاده کرده تا صدای با کیفیت و شفاف، تصاویر زیبا و دیدنی این تلویزیون را همراهی کند. گفتنی است به دلیل دو کاناله بودن اسپیکرها، می‌توانیم صدایی تفکیک شده و جذاب را با این تلویزیون بشنویم. این بار فیلیپس سیستم عامل اندروید را برای هوشمند سازی تلویزیون‌های جدیدش به کار برده است، سیستم عامل اندرویدی این تلویزیون نسخه‌ی Marshmallow دارد که وجود برنامه‌های متنوع از آن یک تبلت هوشمند کاربردی ساخته است. اپلیکیشن گوگل پلی دارای طیف گسترده‌ا‌ی از برنامه‌ها و بازی‌های جذاب است تا دست کاربران برای استفاده از برنامه‌های متنوع باز باشد. وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی نیاز به استفاده از حافظه‌ی خارجی را برطرف می‌کند.‌ درگاه‌های پر اهمیت این تلویزیون شامل 4 پورت HDMI و 3 ورودی USB می‌باشد. حال که فیلیپس این تلویزیون را با قابلیت و ویژگی‌های هیجان انگیز و مدرن ساخته است، بد نیست نگاهی به امکانات آن داشته باشیم.

دقت تصویری تلویزیون 55 اینچ 55PUS6501

مدل تلویزیون 55PUS6501 از محصولات 2016 این کمپانی هلندی است که در نمایشگر IFA فیلیپس از آن رونمایی کرد. این تلویزیون دارای نمایشگری با سایز 55 اینچی است که اگر بخواهیم اندازه‌ی دقیق آن را بر حسب سانتی‌متر بسیار کنیم، باید بگوییم نمایشگرش 123 سانتی‌متر است. با این نمایشگر نسبتا بزرگ کاربران می‌توانند آن را برای فضاهای متوسط تا نسبتا بزرگ به کار ببرند. کیفیت تصویر ارائه شده برای این تلویزیون 55 اینچی، 4K با بیش از هشت میلیون پیکسل می‌باشد. مانند دیگر تلویزیون‌های LED این تلویزیون هم دارای نسبت تصویر 16:9 و نمایشگر مستطیلی است. مقدار روشنایی آن نیز حداکثر برابر با 400cd/m² است تا به کمک آن بتوانید هر صحنه را درخشان و نورانی مشاهده کنید.‌ یکی از مهم ترین فناوری‌ها در بخش تصویری این تلویزیون که مکمل خوبی برای محتوای 4K می‌باشد، توانایی پشتیبانی از محتوای HDR است. البته باید بگوییم فرمت HDR یعنی Plus HDR هم توسط این تلویزیون پشتیبانی می‌شود تا دست کاربر برای پخش انواع فیلم‌های HDR باز باشد. این فناوری می‌تواند تفکیک پذیری رنگ‌‌های تیره و روشن را در صفحه افزایش دهد، به این ترتیب صحنه‌ها را با دقت و وضوح خوبی خواهیم دید بدون اینکه رنگ‌‌ها درهم آمیخته و آشفته باشند. فناوری Micro Dimming Pro هم به نوبه‌ی خود می‌تواند روی ایجاد کیفیت تصویر تاثیر بگذارد. با این فناوری برای هر صحنه کنتراست بهینه شده متناسب با نور محیط ارائه می‌شود تا از تولید رنگ‌هایی با غلظت زیاد و غیر طبیعی جلوگیری شود. طرز کار این فناوری کنترل و پردازش 6400 نقطه از صفحه به کمک تکنیک‌های نرم افزاری خاص می‌باشد. عملکرد پردازش هر پیکسل در تلویزیون 55PUS6501  توسط موتور پردازشگر قدرتمند تصویر Pixel Precise Ultra HD انجام می‌شود.‌ توسط این موتور صحنه‌ها دیدنی و با جلوه‌ای طبیعی تر نمایش داده خواهند شد. گفتنی است که فیلیپس استفاده از فناوری رزولوشن فوق العاده ( Ultra Resolution ) را در این تلویزیون برای ایجاد صحنه‌هایی روشن تر و جذاب تر عنوان کرده است که در تلویزیون‌‌های LED معمولی شاهد آن نیستیم. مورد دیگر فناوری Natural Motion می‌باشد که باعث می‌شود با ایجاد کیفیت و کاهش نویز در صحنه‌های سریع، تجربه‌ی بصری جدیدی تجربه کنید که نظیرش را قبلا ندیده اید.

سیستم صدا و بلندگوهای تلویزیون 55PUS6501

تجربه‌ی دیداری بی نظیر، زمانی پدید می‌آید که با یک سیستم صوتی قدرتمند همراه باشد. فیلیپس با اعتقاد بر این اصل، سیستم صوتی قدرتمند و حرفه‌ای برای تلویزیون 55PUS6501 در نظر گرفته است. صدای 20 واتی این تلویزیون هوشمند فیلیپس از دو اسپیکر ده واتی تولید می‌شود که برای یک تلویزیون 55 اینچی می‌توانیم آن را راضی کننده بر آورد کنیم. در این تلویزیون فیلیپس کاربر با در اختیار داشتن صدای قدرتمند می‌تواند از دیدن محتوایی هیجان انگیز و با کیفیت لذت ببرد. البته فیلیپس تنها به اسپیکرهای داخلی با کیفیت و قدرتمند بسنده نکرده و با در نظر گرفتن فناوری‌های متنوع و به روز سعی کرده تا صدا را فراگیر و پر طنین سازد. قابلیت تقویت صدای تلویزیون یا همان Sound Enhancement از فناوری‌هایی است که به کمک آن کاربر می‌تواند حتی صداهای کم کیفیتی که سیگنال‌های صوتی شان را از دست داده اند، با کیفیت و بدون نویز بشنود. فناوری DTS Premium Sound در تلویزیون 55PUS6501 پشتیبانی می‌شود، با این فناوری رمزگشایی فایل‌های DTS انجام می‌شود بدون اینکه سیگنال‌های صوتی تخریب شوند و کیفیت صدا کاهش یابد. پاک سازی صدا ( Clear Sound ) را می‌توان یکی از مهم ترین فناوری‌های صوتی در این تلویزیون دانست که با آن سیگنال‌ها و نویزهای اضافه حذف می‌شوند تا کاربر اصوات را شفاف و با کیفیت بشنود. اگر از کاربرانی هستید که به صدای بلند عادت دارید خبر خوش اینکه می‌توانید ساندبار و یا سیستم‌های صوتی جداگانه به تلویزیون وصل کنید و بدون افت کیفیت، صدا را از طریق اسپیکرهای خارجی بشنوید.

تلویزیون اندرویدی

هر کدام از کمپانی‌های سازنده، سیستم عامل اختصاصی خود را برای تلویزیون‌هایشان به کار می‌برند اما فیلیپس مانند سونی سراغ گوگل رفته و سیستم عامل اندرویدی اش را برای تلویزیون‌های هوشمندش به خدمت گرفته است. فیلیپس با در نظر گرفتن این سیستم عامل جذاب و دوست داشتنی، تلویزیون 55PUS6501 را به یک تبلت غول پیکر تبدیل کرده است تا کاربران با خرید آن در خانه شان یک سیستم پیشرفته و هوشمند تجربه کنند. این تلویزیون هوشمند اندرویدی دارای ورژن 6.0 مارشمالو می‌باشد که ویژگی‌های جذاب و قابل توجهی به خود می‌بیند. یکی از برنامه‌های کاربردی در این تلویزیون برنامه‌ی فروشگاهی Google Play است، این برنامه دارایی طیف عظیمی از اپلیکیشن‌ها و بازی‌های متنوع است. بازی‌های اکشن این فروشگاه را می‌توانید اختصاصی برای هر رده‌ی سنی دانلود کنید و یا بازی‌هایی برای آموزش کودکانتان دریافت و نصب کنید. این برنامه دستتان را برای استفاده‌ی بیشتر از امکانات هوشمند تلویزیون و برنامه‌های اندرویدی باز می‌کند. برنامه‌ی دیگر پخش موزیک از اپلیکیشن Google Play Music می‌باشد، این برنامه هم دارای تجمع متنوع و هیجان انگیزی از انواع سبک موسیقی هاست. اگر می‌خواهید سایت‌های خبری، آموزشی و یا ویدئوهای هیجان را با این تلویزیون بینید، می‌توانید مرورگر داخلی آن یعنی Google Search، Google Play Movies و یوتیوب را به کار ببرید.‌ البته قبل از استفاده از این برنامه‌ها باید مطمئن باشید که تلویزیونتان را به اینترنت وصل کرده‌اید. اتصال این تلویزیون به اینترنت از دو راه بدون سیم و Wi-Fi داخلی و با سیم و به کمک درگاه LAN انجام می‌شود. گفتنی است که وجود 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی هم نیاز به استفاده از حافظه‌ی خارجی را برطرف می‌کند و هم در صورت ضبط برنامه، نیاز به اتصال USB به تلویزیون نخواهید داشت.

طراحی زیبای تلویزیون 55PUS6501

همانطور که گفته شد تلویزیون 55PUS6501 فیلیپس از محصولات 2016 است که به فناوری جذاب و اختصاصی این کمپانی یعنی آمبی لایت ( Ambilight ) مجهز شده است. این فناوری و طراحی زیبا از این تلویزیون یک قاب عکس زیبا و جذاب ساخته است که هم بر روی دیوار و هم بر روی میز تلویزیون می‌تواند جلوه‌ای خاص به دکور خانه تان ببخشد. فناوری آمبی لایت از LED‌های مخفی شده در پشت تشکیل شده است. این LED‌‌های کوچک می‌توانند مطابق با آنچه که در نمایشگر اجرا می‌شود، نور را روی دیوار و یا سطح پشت تلویزیون منعکس کنند. نور منعکس شده توسط آنها دارای درخشش فوق العاده‌ای است و با طرح ریزی‌های زیبا تغییر می‌کند. این فناوری ضمن اینکه می‌تواند جلوه‌ای خاص در دکور خانه تان ایجاد کند، همچنین می‌تواند نمایشگر را بزرگتر از حالت معمولی نشان دهد تا هیجان دیدن فیلم و محتوای مورد علاقه تان دو چندان شود. نور منتشر شده از این LED‌ها ملایم و زیباست و همچنین کاربر می‌تواند متغیر یا ثابت بودن آنها را به سادگی تنظیم نماید. قابی که نمایشگر تلویزیون 55PUS6501 را در بر گرفته است باریک می‌باشد و همچنین با داشتن رنگ نقره‌ای، در هنگام دیدن تلویزیون اصلا به چشم نمی‌آید. قاب باریک باعث شده تا کاربر صفحه‌ای تحت و گسترده پیش رو داشته باشد بدون اینکه ناهنجاری‌های مزاحم، باعث پرت شدن حواسش شود. ایستادن این تلویزیون 4K و 55 اینچی فیلیپس بر روی میز تلویزیون توسط دو پایه‌ی دو شاخه‌ای مهیا می‌شود که این پایه‌ها مقاوم هستند و به سادگی وزن نمایشگر را به دوش می‌کشند. این پایه‌ها هم دارای رنگ هماهنگ با قاب دو نمایشگر هستند که ترکیب مدرن و شیک به وجود آورده اند. در صورت تمایل می‌توانید پایه‌ها را جدا کرده و توسط براکت آن را به دیوار وصل کنید. فیلیپس کیفیت ساخت بالایی برای بدنه‌ی این تلویزیون در نظر گرفته است تا همانی باشد که کاربران از این برند هلندی انتظار دارند. این تلویزیون در قسمت پشتی اش دارای تجمع کاملی از درگاه‌های ارتباطی است تا انواع دیوایس‌های صوتی و تصویری را بتوان به آن وصل کرد. تعداد اتصالات HDMI برابر با چهار پورت می‌باشد که دستگاه‌هایی مانند بلوری، دی وی دی پلیر، گیرنده‌های دیجیتالی و … را از طریق آن به صورت همزمان می‌توانید به تلویزیون وصل کنید. سه عدد پورت USB هم به منظور انتقال محتوای ذخیره شده در حافظه‌های خارجی در نظر گرفته شده‌اند و به کمک آن می‌توان فیلم، سریال، انیمیشن، موزیک و هر فایل صوتی و تصویری دیگر را با تلویزیون پخش کرد. از دیگر درگاه‌های این تلویزیون که کامل کننده‌ی اتصالات هستند، باید به پورت‌های مشترک و همیشگی کامپوننت و کامپوزیت، آنتن، رابط مشترک پلاس CI+، درگاه شبکه اترنت LAN، درگاه اپتیکال صدا و خروجی هدفون اشاره کنیم.

جمع بندی؛ تلویزیونی برای همیشه!

آنچه که در مورد تلویزیون فیلیپس 55PUS6501 گفته شد، تداعی آن است که فیلیپس یک تلویزیون حرفه‌ای و تمام عیار را برای کاربران طراحی کرده است تا همانی باشد که همه از یک برند با اصل و نسب انتظار دارند. کیفیت تصویر 4K در کنار پشتیبانی از محتوای HDR، فناوری‌های مختلف صدا و تصویر در کنار اسپیکرهایی که قدرت خروجی شان به 20 وات می‌رسند، همگی از این تلویزیون یک مدل ایده ال برای دیدن فیلم و سریال و یا گوش دادن به موسیقی ساخته اند. وجود پردازنده‌ی پر قدرت چهر هسته‌ای و سیستم عامل جذاب و دوست داشتنی اندروید، از ویژگی‌هایی هستند که بخش هوشمندی این تلویزیون را تشکیل می‌دهند که به کمک آن کاربر می‌تواند تجربه‌ای دلنشین از کار با اسمارت تی وی‌ها عایدش شود. تلویزیون 55PUS6501 از آنجا که دارای طراحی زیبا و بی نظیری است، در هر خانه‌ای می‌تواند جلوه‌ای شیک داشته باشد به خصوص اینکه حضور فناوری آمبی لایت هم به زیباتر شدن آن کمک می‌کند.

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

نوع صفحه نمایش

LED

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

2 هسته ای

سیستم عامل

اندروید

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

3

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

فیلیپس

مدل

55PUS6501

موتور پردازشگر تصویر

Pixel Precise Ultra HD

مصرف انرژی (وات)

99

ابعاد بدون پایه

1239x723x85 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1239x773x235 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1338x840x160 میلی‌متر

وزن بدون پایه

16.1 کیلوگرم

وزن با پایه

16.8 کیلوگرم

وزن بسته بندی

21.6 کیلوگرم

رنگ

نقره ای

سال ساخت (میلادی)

2016

مدل ریموت کنترل

کیبورد دار

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون فیلیپس 55PUS6501”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی