تلویزیون سامسونگ 50KU7000

  • سیستم عامل: تایزن
  • سایز نمایشگر: 50 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2016

 

2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون سامسونگ مدل 50KU7000 با نمایشگر 50 اینچ و کیفیت تصویر 4K

تلویزیون سامسونگ 50KU7000 از تولیدات جدید سامسونگ می‌باشد که در سری 7 محصولات این کمپانی و از مدل‌های میان رده به شمار می‌آید. این تلویزیون در کنار امکانات و ویژگی‌های منحصر به فردش، دارای طراحی زیبا و قیمت مناسب است. باریک بودن بدنه‌ی تلویزیون، فریم دور نمایشگر و پایه‌های مرکزی هم رنگ با بدنه، از مهم ترین قسمت‌های طراحی این تلویزیون به شمار می‌آید که همگی در کنار هم باعث شده‌اند تا تلویزیون 50KU7000 رنگ و رویی جذاب و زیبا به خود ببیند. نمایشگر این تلویزیون هوشمند با داشتن اندازه‌ی 50 اینچی برای استفاده در خانه‌هایی که متراژ متوسط تا بزرگ دارند کاملا مناسب است و می‌تواند پاسخگو باشد. در نمایشگر 50 اینچی این تلویزیون، بیش از هشت میلیون پیکسل جایگذاری شده‌اند و بالاترین استاندارد تصویری در تلویزیون‌های جدید و امروزی یعنی کیفیت 4K را تشکیل داده اند.

همانطور که می‌دانید کیفیت تصویر 4K می‌تواند صحنه‌های فوق العاده‌ای را به پرده بکشاند، تصاویری که مشابه اش را تا به امروز در تلویزیون‌های دیگر ندیده اید! در کنار توانایی ارائه‌ی محتوا با کیفیت تصویر 4K، سامسونگ همچنین قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR Premium را در این تلویزیون گنجانده است تا بیش از قبل کاربرانش را هیجان زده کند. قابلیت HDR که می‌تواند تفکیک بین رنگ‌‌های تیره و روشن را افزایش دهد، باعث شده تا صحنه‌ها را زیباتر و دیدنی مشاهده کنیم. این کار کمک می‌کند تا صحنه‌هایی مانند غروب خورشید، سایه‌ها و آسمان شب پر از ستاره که رنگ‌‌های تیره در کنار رنگ‌‌های روشن قرار می‌گیرند، به بهترین حالت ممکن نمایش داده شوند. موتور پردازنده قدرتمند UHD Up-Scaling با توانایی ارتقا دادن تصاویر کم کیفیت، قابلیت بهبود کنتراست و فناوری UHD Dimming از دیگر قابلیت‌های تصویری در این تلویزیون 4K به حساب می‌آیند که باعث می‌شوند مناظر زیبا، دیدنی و با رنگ‌‌های طبیعی و خالص نمایش داده شوند.

سیستم صوتی این تلویزیون که از نوع دو کاناله می‌باشد می‌تواند صدایی برابر با 20 وات را عاید کاربران کند. باید بگوییم اگر چه سیستم صوتی 20 واتی برای یک تلویزیون 50 اینچی تا حدی مناسب و راضی کننده است اما خوشبختانه توسط درگاه اپتیکال صدا کاربران می‌توانند سیستم صوتی جداگانه مانند ساندبار و سینما خانگی به تلویزیون وصل نمایند و بدون افت کیفیتی صدا، تجربه‌ی شنیداری وصف نشدنی را تجربه کنند. تلویزیون سامسونگ KU7000 یکی از مدل‌های هوشمند و به روز است و با برخورداری از سیستم عامل اختصاصی سامسونگ یعنی رابط کاربری هوشمند تایزن می‌تواند عملکردهای جالب و هیجان انگیزی عاید کاربران کند. این تلویزیون از آنجا که دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای هم می‌باشد، خیلی سریع و بدون کندی می‌تواند منوها و برنامه‌ها را باز و راه اندازی نماید. کاربر می‌تواند هم با درگاه LAN و هم با اتصال بدون سیم Wi-Fi به اینترنت وصل شود و از امکانات هوشمندی مانند امکان دسترسی به صفحات وب، دانلود برنامه‌ها و بازی‌های هیجان انگیز، امکان دیدن فیلم و ویدئوهای آنلاین از سرویس‌های استریم ویدئویی مانند Netflix، Amazon Video، Youtube و … برخوردار شود. سه درگاه HDMI برای اتصال انواع دستگاه‌های مکمل صوتی و تصویری در این تلویزیون تعبیه شده است. همچنین کاربران می‌توانند برای اجرای محتوای ذخیره شده در حافظه‌های جانبی از دو درگاه USB موجود بر روی قاب پشتی استفاده نمایند.

دقت تصویری 50KU7000؛ فراتر از واقعیت!

تلویزیون‌های 4K سامسونگ، برای کاربرانی که به کیفیت تصویر بالا و خیره کننده اهمیت می‌دهند، از بهترین مدل‌هایی هستند که امروزه ساخته و عرضه شده‌اند. یکی از مدل‌های ارائه شده توسط این کمپانی معتبر کره‌ای که توانایی بالایی در ارائه‌ی بهترین صحنه‌ها دارد، مدل تلویزیون 50KU7000 می‌باشد. این تلویزیون در نمایشگر 50 اینچی اش دارای 3840×2160 پیکسل است، با این وجود می‌تواند تصاویر را با کیفیت، واضح و بدون اینکه ساختار پیکسل‌ها مشخص باشد، نمایش دهد.‌ با کیفیت تصویر 4K می‌توانید تجربه‌ی دلنشین و جذابی از نگاه کردن به فیلم‌های مورد علاقه تان داشته باشید.‌ یکی از بهترین قابلیت‌هایی که به گونه‌ای می‌توان گفت مکمل تصاویر 4K در این تلویزیون می‌باشد، توانایی پشتیبانی از محتوای HDR است. با این قابلیت جزئیاتی که قبلا قابل دیدن نبودند، آشکار می‌شوند و می‌توانید ریزترین موارد را در یک صحنه به خوبی ببینید. قابلیت HDR Premium نسخه‌ی جدیدی است که این تلویزیون از آن برخوردار است تا تابش خورشید را با نهایت زیبایی بر روی اشیاء مشاهده کنید.

قابلیت HDR یا همان محدوده‌ی دینامیکی گسترده تر، می‌تواند تاریک ترین و ریز ترین جزئیات را در دل تیره ترین صحنه‌ها نمایش دهد و یا برعکس. این کار کمک می‌کند تا تصاویری مانند غروب آفتاب، صحنه‌های سایه‌ها و یا آسمان شب پر از ستاره را به زیباترین حالت ممکن ببینیم بدون اینکه هیچ یک از رنگ‌‌ها قربانی دیگری شود. سامسونگ برای پردازش عملکرد هر پیکسل، روی قدرت موتور پردازشگر حرفه‌ای اش یعنی UHD Up-Scaling حساب کرده است. این موتور باعث می‌شود که رنگ‌‌های دقیق و زنده تولید شوند تا در نهایت صحنه‌ها واقعی باشند. فناوری PurColour یکی از قابلیت‌های اختصاصی در تلویزیون‌های سامسونگ به حساب می‌آید. این فناوری  رنگ‌های واقعی تولید و ارائه می‌شوند.

رنگ پردازی این فناوری بسیار دقیق عمل می‌کند و همچنین با تولید طیف رنگی بیشتر کمک می‌کند تا تصویر دقیق تری از سایه ها، مناظر و دریا و … داشته باشیم. مورد دیگر که فناوری PurColour وظیفه‌ی انجام آن را برعهده دارد، تعدیل نور برخی از نقاط تصویر است. این کار باعث می‌شود تا درصد بالاتری از رنگ‌‌ها و کنتراست را مشاهده کنیم تا تصاویر چند برابر تلویزیون‌های معمولی زیبا و دیدنی باشند. علاوه بر این موارد سامسونگ با در نظر گرفتن فناوری UHD Dimming توانسته است تاب ه معنای واقعی کیفیت تصویر را ارتقا بخشد. به کمک این فناوری می‌توانیم سطح بهینه یافته‌ای از کنتراست و رنگ را در صحنه‌ها ببینیم و با آن از تماشای فیلم‌های مورد علاقه مان لذت ببریم.‌

سیستم صوتی 50KU7000 سامسونگ

بدون شک تصاویر واضح و دیدنی ارائه شده توسط تلویزیون 50 اینچ سامسونگ 50KU7000، نیاز دارد تا صدایی شفاف و رسا آن را همراهی کند تا کاربر با خیال آسوده و بدون نیاز به تهیه‌ی سیستم صوتی جداگانه بتواند از دیدن فیلم‌های مورد علاقه اش لذت ببرد. سیستم صوتی که سامسونگ برای تلویزیون 50KU7000 به کار برده است، دو کاناله می‌باشند از این صدایی تفکیک شده و مجزا از هر یک از کانال‌ها تولید شده و می‌تواند صدا را به صورت سه بعدی و تفکیک شده به گوشمان برسانند. اسپیکرهای داخلی این تلویزیون که از نوع Down Firing w / Bass Reflex هستند و هر کدام دارای توان صدای 10 واتی هستند و در کنار هم صدای 20 واتی ارائه می‌دهند، می‌توانند صدای واقعی و بدون نویز عاید صحنه‌ها کنند. خوشبختانه باید بگوییم اگر از افرادی هستید که می‌خواهید صدای تلویزیونتان بالاتر باشد، می‌توانید از درگاهی به نام خروجی صوتی اپتیکال استفاده نمایید. این درگاه می‌تواند با سرعت نور و بدون افت کیفیت داده‌های صوتی را از تلویزیون به سیستم صوتی‌های دیگر مانند ساندبار و سینما خانگی منتقل کند و دستتان را برای قدرت صدا باز نگه دارد.

سیستم عامل تایزن و امکانات هوشمند KU7000

بخش نرم افزاری یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در تلویزیون‌های امروزی با قابلیت‌های متنوع اسمارت بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. وظیفه‌ی اسمارت بودن در این تلویزیون بر عهده‌ی سیستم عامل انحصاری سامسونگ یعنی تایزن می‌باشد. با این سیستم عامل و کارایی آسان و جذابش به راحتی می‌توانید به اپلیکیشن ها، بازی‌ها و سایر محتوای مورد نیازتان دسترسی داشته باشید. بر روی نوار محتوا و لیست برنامه‌های این تلویزیون، سرویس‌های استریم ویدئویی آنلاین نظیر یوتیوب، نت فیلکس، آمازون … دیده می‌شوند تا کاربر به سادگی بتواند به دیدن فیلم‌های آنلاین بپردازد و یا از دیدن ویدئوهای دیگر کاربران لذت ببرد. همچنین با عضویت در این سرویس‌ها می‌توانید فیلم‌های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. این تلویزیون هوشمند همچنین به برنامه‌هایی برای دیدن موزیک‌های جدید و جذاب و یا مرورگر وب مجهز شده است تا باز هم دست کاربر برای استفاده از امکانات هوشمندش باز باشد. برای اینکه تلویزیون KU7000 را به اینترنت وصل کنید  می‌توانید از دو راه اقدام کنید، یکی استفاده از اتصال سیمی LAN می‌باشد و دیگری با استفاده از اتصال بدون سیم Wi-Fi انجام می‌گیرد. در صورت اتصال حافظه‌ی جانبی به تلویزیون، عمل شناسایی و فراخوانی حافظه به صورت کاملا خودکار انجام می‌گیرد. البته وجود پردازنده‌ی چهار هسته‌ای را هم نباید نادیده بگیریم که با عملکرد حرفه‌ای و قدرتمندش می‌تواند فرامین ارسال شده به تلویزیون را خیلی سریع انجام دهد و همچنین بدون لگ و کندی راه اندازی برنامه‌ها و پردازش بازی‌ها را بر عهده بگیرد. گفتنی است از آنجا که ریموت کنترل تلویزیون 50KU7000 از مدل‌های هوشمند است، پس کارایی جذاب و ساده‌ای به استفاده از قابلیت‌های هوشمند این دستگاه بخشیده است.‌ استفاده از مطالب اینترنتی، تغییر کانال‌ها و استفاده از برنامه‌های و بازی‌ها توسط این ریموت به سادگی قابل انجام می‌باشد. یکی از قابلیت‌های محبوب و پر طرفدار در تلویزیون‌های اسمارت امروزی، استفاده از قابلیت‌هایی است که می‌تواند گوشی هوشمند را به تلویزیون وصل کند. در تلویزیون 50KU7000 سامسونگ این کار به کمک قابلیت‌های TV to Mobile – Mirroring انجام می‌شود تا هر آنچه را که بر روی گوشی موبایلتان می‌بیند، بتوانید به نمایشگر بزرگ 50 اینچی تلویزیون منتقل نمایید. گفتنی است سامسونگ از آن با نام قابلیت Smart View هم یاد می‌کند که یک قابلیت در گوشی‌‌های هوشمند جدیدش نیز می‌باشد.

طراحی و ساختار به سبک انحصاری سامسونگ!

طراحی شیک و زیبا در تلویزیون از اهمیت زیادی برخوردار است و درصد بالایی از کاربران تلویزیون‌های مدرن و با سبک خاص را به تلویزیون‌های زمخت و پهن ترجیح می‌دهند. سامسونگ از کمپانی‌هایی است که در طی سالیان متوالی توانسته است تا با در نظر گرفتن طراحی زیبا در تلویزیون‌هایش، مهارت خود را در این زمینه نشان دهد. تلویزیون 50KU7000 سامسونگ از محصولات زیبا است که در کنار امکانات متنوعش، از طراحی زیبایی برخوردار شده است. اولین چیزی که در دیزاین این تلویزیون بسیار خودنمایی می‌کند، پایه‌های مرکزی اش می‌باشد که با رنگ مشکی هماهنگی زیبایی با فریم دو نمایشگر ایجاد کرده است. پایه از آنجا که در وسط قرار دارد، استفاده از میز تلویزیون‌های کوچک را برایتان امکان پذیر می‌کند. حسی که پایه‌ی این تلویزیون با به دوش گرفتن نمایشگر هم کاربر القا می‌کند، محکم و استوار بودن است که خیالتان را بابت لیز خوردن و یا لرزش تلویزیون آسوده می‌کند. در صورت تمایل پایه‌ها امکان جدا شدن از بدنه را دارند تا تنها به کمک یک براکت مخصوص تلویزیون‌های 50 اینچ، بتوانید از نمایش زیبای اتصال تلویزیون به دیوار لذت ببرید. این کار ضمن ایجاد دید بهتر، همچنین دسترسی کودکان به تلویزیون را محدود می‌کند. فریمی که دور نمایشگر را احاطه کرده است، باریک است و به خصوص در هنگام روشن بودن صفحه، به سختی قابل تشخیص است. قاب پشتی این تلویزیون به صورت یکنواخت ساخته شده است و ناهنجاری در آن دیده نمی‌شود. این قسمت میزبان درگاه‌های ارتباطی است تا ساده تر بتوان انواع اتصالات را برقرار کرد. سه عدد پورت HDMI به همراه درگاه‌‌های همیشگی کامپوزیت، دو پورت USB، ورودی RF، اترنت و خروجی صوتی اپتیکال از مهم ترین درگاه‌های قرار گرفته بر روی قاب پشتی هستند. گفتنی است که یکی از درگاه‌های HDMI در این تلویزیون در واقع درگاه HDMI-CEC می‌باشد که دارای قابلیت +Anynet است. با این قابلیت در صورت اتصال دستگاه‌های دیگر می‌توانید تنها به کمک یک ریموت هم تلویزیون و هم سایر دیوایس‌ها را کنترل نمایید. البته نیاز است تا دستگاه وصل شده هم از قابلیت +Anynet پشتیبانی کند.

جمع بندی

همانطور که گفتیم یکی از بهترین تلویزیون‌های میان رده‌ای که توسط سامسونگ ساخت و عرضه شده است، مدل تلویزیون 50KU7000 می‌باشد. از آنجا که نمایشگر این تلویزیون دارای اندازه‌‌ی 50 اینچی است پس برای استفاده در محیط‌های متوسط تا نسبتا بزرگ کاملا مناسب است.‌ اگر می‌خواهید بدانید که این تلویزیون واقعاً همانی است که می‌خواهید نیاز است تا در ابتدا معیار‌ها و انتظارتان را از یک تلویزیون تعیین کنید. اگر به کیفیت تصویر اهمیت می‌دهید باید بگوییم توانایی ارائه‌ی محتوا با کیفیت تصویر 4K، پشتیبانی از محتوای HDR در کنار فناوری‌های متنوع تصویری برای ارائه‌ی دقیق ترین و خالص ترین رنگ‌‌ها، از قابلیت‌های مهم در بخش تصویری است که خرید این تلویزیون را برای علاقه‌مندان به دنیای فیلم و تصویر مناسب کرده است. همچنین در صورت تمایل به قابلیت‌های هوشمند، باز هم خرید تلویزیون 50KU7000 سامسونگ را با سیستم عامل انحصاری تایزن و پردازنده‌ی چهار هسته ای، پیشنهاد می‌کنیم. قیمت مناسب و بهینه از دیگر مواردی است که ارزش خرید این تلویزیون را بالا برده است.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

50 اینچ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

ندارد

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

تعداد ورودی USB

1

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

سامسونگ

مدل

50KU7000

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

120 هرتز

موتور پردازشگر تصویر

UHD Up-Scaling

سیستم عامل

تایزن

مصرف انرژی (وات)

195

ابعاد بدون پایه

1129x654x63 میلی متر

ابعاد با پایه

1129x724x310 میلی متر

ابعاد بسته بندی

1362x755x152 میلی متر

وزن بدون پایه

12.2 کیلوگرم

وزن با پایه

13.2 کیلوگرم

وزن بسته بندی

17.5 کیلوگرم

رنگ

مشکی

سال ساخت (میلادی)

2016

مدل ریموت کنترل

TM1680A

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سامسونگ 50KU7000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی