تلویزیون ال جی 55UK7500

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2018
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون ال جی 55UK7500 با نمایشگر 55 اینچ و کیفیت تصویر 4K

تلویزیون ال جی 55UK7500 مدلی هوشمند از برند کره‌ای ال جی است که با داشتن ابعاد 55 اینچی برای استفاده در محیط‌های متوسط  تا نسبتا بزرگ مناسب است. این تلویزیون تصاویر را با کیفیت بالای 4K نمایش می‌دهد که کیفیت خوبی برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان فراهم می‌کند. همانطور که می‌دانید تعداد پیکسل‌های قرار گرفته در نمایشگر 55 اینچی این تلویزیون برابر با 2160 در 3840 پیکسل می‌باشد، این تلویزیون همچنین از آنجا که به قابلیت ارتقای کیفیت تصویر مجهز است می‌تواند حتی محتوای کم کیفیت را با دقت بالایی اجرا نماید.

از دیگر مشخصات تصویری در این تلویزیون می‌توان به توانایی پشتیبانی از محتوای HDR یا همان محدوده‌ی دینامیکی بالا با فرمت جدید HLG و HDR10 ، فناوری نانوسل، روشنایی فوق العاده ( ULTRA Luminance )، Local Dimming، فناوری رنگ‌‌های گسترده و …. اشاره کنیم. در کنار تصاویر روشن و شفاف ارائه شده توسط تلویزیون 55UK7500 ال جی همچنین سیستم صدای این تلویزیون شفاف و واضح است، توسط بلندگوهای دوکاناله‌ی این تلویزیون در مجموع 20 وات صدا تولید می‌شود که البته فناوری‌های متنوعی در مورد صدا هم به کار گرفته شده است. صدای این تلویزیون هم با توجه به اینکه دارای فناوری‌های Clear Voice III، DTS Vitrual: X و همگام سازی بدون سیم صدا است، کاملا سه بعدی و شفاف پخش می‌شود و ایرادی بر آن وارد نیست.

طبق انتظار ال جی برای هوشمند سازی تلویزیون 55UK7500، از سیستم عامل جذاب و کاربر پسند خود یعنی webOS استفاده کرده که البته حضور نسخه‌ی جدید این سیستم عامل و به روزرسانی‌های چشمگیر نظیر قابلیت ThinQ، 2018 بودن این تلویزیون از بیشتر مورد توجه کاربران قرار می‌دهد. اتصال به اینترنت را به دو روش LAN و Wi-Fi داخلی می‌توانید بر قرار کنید. از مهم ترین درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون می‌توان به دو درگاه USB و چهار پورت USB اشاره کنیم.

طراحی تلویزیون ‌55UK7500 با طعم مدرن تر!

ال جی در کنار طراحی مدرن تر تلویزیون‌های جدید 2018 اش سعی کرده طراحی را از سادگی خارج نکند تا طبق سلیقه‌ی همه‌ی کاربران باشد. تلویزیون ‌55UK7500 ال جی یکی از جدیدترین مدل‌های این کمپانی است که با رنگ متفاوت و جذابش، همچنین طراحی محبوب پایه‌ها، توانسته نظر بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کند. قاب و پایه‌های این تلویزیون از آنجا که جنس مقاوم آلومینیومی دارند، هم با دوام هستند و هم اینکه جلوه‌ای لوکس و زیبا به آن بخشیده اند. رنگ پایه نقره‌ای است که هماهنگی زیبایی با فریم و قاب پشتی خاکستری آن ایجاد کرده است. پایه‌ی این تلویزیون، در مرکز قرار گرفته و توانایی خوبی در تحمل وزن 24.5 کیلوگرمی نمایشگر دارد.‌ از آنجا که پایه مرکزی است، پس نیازی نیست در مورد خرید میز تلویزیون هم سایز با پایه نگران باشید و حتی می‌توانید از میز تلویزیون‌های کوچک هم استفاده کنید.

نکته‌ی دیگر این است که پایه‌ی این تلویزیون را می‌توان به سادگی از بدنه جدا کرد. بدین صورت امکان وصل کردن تلویزیون با استفاده از براکت فراهم می‌شود و تلویزیون بر روی دیوار درست مانند یک قاب عکس زیبای دیجیتالی خواهد بود. با وصل کردن تلویزیون به دیوار دید بهتری از هر گوشه از اتاق عادیتان می‌شود، همچنین با این کار می‌توانید دسترسی کودکان به تلویزیون را محدود کنید. در ساخت بدنه‌ی تلویزیون ‌55UK7500 با وجود ضخامت کم بدنه، ظرافت زیادی دیده می‌شود. نمایشگر این تلویزیون تحت است و در گوشه و کنار می‌تواند زاویه‌ی دید گسترده‌ا‌ی برایتان فراهم کند. ظاهر ساده و جذاب ال جی ‌55UK7500 به خصوص با رنگ نقره‌ای پایه و ترکیب آن با رنگ خاکستری قاب بدنه، دستتان را برای هماهنگ کردن ساده تر این تلویزیون با اکثر دکوراسیون‌ها باز نگه می‌دارد.‌

کیفیت تصویر بالا در نمایشگری پر رنگ و لعاب!

کیفیت تصویر در نظر گرفته شده برای تلویزیون 2018 ال جی یعنی ‌55UK7500، 4K است که می‌تواند تصاویری واضح و شفاف را با رزولوشن بالای 2160 در 3840 پیکسل به نمایش بگذارد. این میزان تراکم پیکسلی برای تلویزیونی که نمایشگری با اندازه‌ی 55 اینچی داشته باشد، کاملا مناسب بوده و باعث می‌شود تا تصاویر با نهایت وضوح و دقت بالا پخش شوند بدون اینکه بتوانیم ساختار پیکسل‌ها را تشخیص دهیم. نمایشگر این تلویزیون تخت است و از نوع LCD با نور پس زمینه‌ی Edge LED ساخته شده از این رو کیفیت تصویر خوب و مصرف انرژی کمی دارد. تلویزیون ‌55UK7500 ال جی دارای نرخ به روزرسانی 50 هرتز و TruMotion برابر با TM100 است؛ این اعداد که نشان دهنده‌ی سرعت به روزرسانی صفحه در هر ثانیه است، باعث می‌شوند تا تلویزیون توانایی خوبی در اجرای صحنه‌های سریع داشته باشد.

قابلیت Resolution Upscale یا ارتقا دهنده‌ی کیفیت تصاویر کمک می‌کند تا همه‌ی فیلم‌های اجرا شده با این تلویزیون، حتی محتوای قدیمی و کم کیفیت را بتوانیم با دقت و شفافیت بالایی مشاهده کنیم.‌ در نتیجه با تلویزیون ال جی ‌55UK7500 می‌توانید از فایل‌های قدیمی تان هم استفاده کرده و آن را با کیفیت بهتری مشاهده کنید. توسط قابلیت پشتیبانی از محتوای HDR با فرمت‌های جدید HLG و HDR10، رنگ‌‌ها غلظت و تراکم بیشتر خواهند داشت و در نهایت بسیار طبیعی و زنده نمایش داده خواهند شد. همچنین فناوری Local Dimming کمک می‌کند تا عمق رنگ‌‌های تیره بیشتر شده و در نهایت صحنه‌های دارای رنگ‌‌های تیره را با جزئیات بیشتر ببینیم. فناوری روشنایی فوق العاده Ultra Luminance نام فناوری انحصاری ال جی است که می‌تواند با کاهش دادن نور نواحی تاریک تصویر و افزایش دادن نور نواحی روشن، کنتراست بهتر و در نهایت رنگ‌‌های بهتری ارائه دهد.

فناوری نانوسل؛ قابلیتی برای ایجاد زاویه‌ی دید گسترده تر

تحقیقاتی که ال جی در مورد زاویه‌ی نگاه کردن افراد به تلویزیون انجام داده نشان می‌دهد که بیش از 60 درصد افراد برای دیدن فیلم و محتوای مورد علاقه شان مستقیم رو به روی تلویزیون نمی‌نشینند و از زاویه‌های مختلف به دیدن تلویزیون می‌پردازند. همانطور که می‌دانید با افزایش دادن زاویه‌ی دید در تلویزیون‌های قدیمی شاهد تغییر رنگ تصاویر بودیم و در نهایت نمی‌توانستیم رنگ‌‌ها را واقعی و آن طور که باید تماشا کنیم.‌ ال جی در ساخت تلویزیون‌های جدید خود از فناوری نانوسل پرده برداری کرده، این فناوری مستقیما روی افزایش زاویه‌ی دید رنگ‌‌ها تمرکز دارد و می‌تواند کامل ترین و بهترین تصاویر را حتی از زاویه‌ی دید گسترده 60 درجه، ارائه دهد.

در ساخت نمایشگرهای نانوسل ال جی نظیر تلویزیون ‌55UK7500، اجزای بسیار ریز به اندازه‌ی یک نانومتر استفاده شده که می‌توانند رنگ‌‌ها را دقیق و پایدار ایجاد کنند. با این تلویزیون شاهد رنگ‌‌های خالص تر و تمیز تر خواهید بود و کیفیت خیره کننده‌ی آن بدون شک شما را هیجان زده خواهد کرد.

سیستم صدای تلویزیون ‌55UK7500

صدا و تصویر تلویزیون 55 اینچ ‌55UK7500 ال جی به صورت کاملا هماهنگ با هم هستند و برای استفاده در فضاهای متوسط تا نسبتا بزرگ کاملا مناسب طراحی شده اند. اسپیکرهای استفاده شده در این تلویزیون دو عدد می باشند که موقعیت آنها به صورت Down Firing ( به سمت پایین ) است. این کار ال جی موجب می‌شود تا صدا بهتر در محیط پخش شده و صدا سه بعدی به نظر برسد. این بلندگوهای مدرن هر کدام دارای توان صدای 10 واتی هستند و در کنار هم سطح صدای 20 وات ارائه می‌دهند که صدای تولید شده توسط آنها تفکیک شده، قدرتمند و شفاف است.

صدای این تلویزیون که از سمت دو کانال به گوشتان می‌رسد، از فناوری‌های DTS Virtual: X و Clear Voice III پشتیبانی می‌کند. توسط فناوری صدای فراگیر DTS Virtual: X می‌توانید صدا را به صورت مجازی از چند بعد بشنوید که در نهایت به غنی شدن سطح صدا و شفافیت بالا از هر سمت کمک می‌کند. فناوری Clear Voice III هم که در بسیاری از تلویزیون‌های این کمپانی کره‌ای شاهد حضورش هستیم، می‌تواند شفاف سازی صدا را برعهده گیرد و نویز‌های اضافی را حذف نماید.‌

گفتنی است که قابلیت ارتقا دهنده‌ی سطح صدا ( Audio Upscaler ) یکی از جدیدترین فناوری‌های ال جی است که می‌تواند صدای کم کیفیت و دارای نویز محتوای قدیمی و فایل‌های دیگر را ارتقا دهد تا کاربران تجربه‌ی بهتری از دیدن هر نوع فیلم و محتوایی عایدشان شود.‌ این تلویزیون که دارای درگاه اپتیکال صدا است، به بهترین شیوه صدا را به دستگاه‌های خارجی پخش کننده‌ی صدا منتقل می‌کند بدون اینکه از کیفیت صدا کاسته شود‌. همچنین تلویزیون ال جی ‌55UK7500 از فرمت‌های رایج صوتی جهت استفاده از انواع فایل‌های آرشیو موسیقی تان، پشتیبانی می‌کند.

هوشمندی تلویزیون ال جی ‌55UK7500

تلویزیون 55 اینچ ‌55UK7500 ال جی از جدیدترین مدل‌های هوشمند 2018 این کمپانی است.‌ سیستم عامل این تلویزیون نسخه‌ی به روز webOS است. این رابط هوشمند می‌تواند دستتان را برای دسترسی آسان تر به منوی اصلی تلویزیون و استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف باز نگه دارد. اگر این تلویزیون را به کمک Wi-Fi داخلی نسخه‌ی 802.11ac یا درگاه LAN به اینترنت وصل کنید، می‌توانید با مرورگر وب به جستجو در اینترنت بپردازید یا اینکه موسیقی و فیلم‌های آنلاین را پخش کنید. همچنین به سرویس‌های استریم ویدئویی و برخی از شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس بوک دسترسی داشته باشید. در ضمن امکان دانلود بازی و برنامه‌های مختلف از فروشگاه محتوای ال جی هم مهیا شده است. این تلویزیون که برای پردازش بهتر منوها و برنامه‌ها دارای پردازنده‌ی چهار هسته‌ای است، به قابلیت جدید ThinQ ( LG SmartThinQ ) هم مجهز شده است.‌

قابلیت ThinQ که به معنای هوش مصنوعی می‌باشد در محصولات ال جی از سال 2017 مورد استفاده‌ی این کمپانی قرار گرفته است.‌ این فناوری نخست تنها در تلویزیون اولد و Super UHD ال جی مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما اکنون در تلویزیون‌های میان رده نظیر ال جی ‌55UK7500 هم شاهد حضورش هستیم. این قابلیت که به کمک رابط هوشمند و دیگر سرویس‌ها کار می‌کند، می‌تواند از صدها فرمان صوتی پشتیبانی کند. با قابلیت ThinQ می‌توانید تنها با استفاده از ریموت کنترل به صورت مستقیم با تلویزیون هوشمندتان صحبت کنید و تنظیمات مورد نظر را اعمال کنید. همچنین این تلویزیون با قابلیت اتصال و جفت شدن به دیگر محصولات ThinQ ال جی نظیر سیستم تهویه‌ی هوا، اسپیکر و لامپ‌های هوشمند، جاروی روباتیک، لباسشویی، یخچال و ظرفشویی و … امکان کنترل آسان تر وضعیت دستگاه‌ها را برایتان فراهم می‌کند.

امکانات ارتباطی سیمی و بدون سیم

در کنار قابلیت‌های جدید هوشمند، ال جی همچنین قابلیت‌های اتصال به کمک Wi-Fi و بدون سیم از راه دور را در نظر گرفته است. قابلیت‌های هوشمند WiDi و Miracast در تلویزیون 55 اینچ 4K ال جی ‌55UK7500 را می‌توانید برای انتقال محتوای پخش شده از گوشی موبایل یا سایر دیوایس‌های دیجیتالی به تلویزیون مورد استفاده قرار دهید. برای بهره مندی بیشتر از این قابلیت‌های بدون سیم، می‌توانید برنامه‌ی LG TV Plus را بر روی گوشی تان نصب کنید و به تنظیمات بیشتر دسترسی داشته باشید. در قسمت قاب پشتی می‌توانید مجموعه‌ی کامل و متنوع درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون را مشاهده کنید.

چهار درگاه HDMI برای اتصال انواع دستگاه‌های دیجیتالی به تلویزیون در نظر گرفته شده تا کاربران به صورت همزمان بتوانند چندین اتصال را برقرار نمایند. درگاه HDMI صدا و تصویر را به صورت همزمان منتقل می‌کند بدون اینکه کیفیت هیچ یک از آنها را کاهش دهد. اگر می‌خواهید دستگاه‌های فاقد درگاه HDMI به تلویزیون وصل کنید می‌توانید از درگاه‌های کامپوزیت و کامپوننت استفاده کنید. مورد دیگر اینکه وجود دو پورت USB هم دستتان را جهت فراخوانی محتوای مورد علاقه تان که روی فلش مموری ذخیره کرده اید، باز خواهد گذاشت. این تلویزیون هم دارای گیرنده‌ی جهانی DVB-S2 و هم دارای گیرنده‌های داخلی DVB-T2/C است از این رو نیاز به خرید گیرنده‌های جداگانه نخواهید داشت و میز تلویزیونتان از دستگاه‌های اضافه خالی خواهد ماند. پس برای دریافت هزارها کانال جهانی و داخلی صدا و سیما تنها کافی است یک آنتن به تلویزیون وصل کنید.

و در پایان …

تلویزیون‌های متنوعی که توسط ال جی و سایر کمپانی‌های تولید کننده تولید می‌شوند، مختص به سری های خاصی از کاربران هستند. اگر می‌خواهید یک تلویزیون تمام عیار با امکانات تصویری و هوشمند در حد یک مدل بالارده خریداری کنید، تلویزیون ال جی ‌55UK7500 می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. با توجه به توضیحاتی که در مورد این تلویزیون داده شد، به وضوح می‌توانید ببینید که این تلویزیون یک مدل خوش ساخت است که کیفیت تصویر و صدای حرفه‌ای دارد و می‌تواند بهترین رنگ‌‌ها و صحنه‌ها را برایتان به ارمغان بیاورد.

این تلویزیون که از مدل‌های جدید 2018 است، با داشتن مشخصات هوشمند و جدیدی مانند ThinQ، امکان کنترل به کمک صدا و اتصال به سایر دستگاه‌ها را فراهم می‌کند تا یک زندگی کاملا مدرن را با محصولات این کمپانی تجربه کنید. همچنین اگر فضای مورد نظر شما متوسط یا نسبتا بزرگ است، انتخاب تلویزیون ‌55UK7500 با نمایشگر 55 اینچی اش کاملا ایده ال است. قیمت تلویزیون 55UK500 در مقایسه با بسیاری از تلویزیون‌های سری 7 شرکت‌های رقیب مناسب‌تر است و باید گفت که موضوع قیمت و کیفیت از دلایل اصلی فروش بالای این محصول است

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

سال ساخت (میلادی)

2018

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

2

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

ال جی

مدل

55UK7500

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

TM100 TruMotion

ابعاد بدون پایه

1456x844x37 میلی متر

ابعاد با پایه

1456x916x318 میلی متر

ابعاد بسته بندی

1600x1035x190 میلی متر

وزن بدون پایه

24.5 کیلوگرم

وزن با پایه

26.2 کیلوگرم

وزن بسته بندی

33.6 کیلوگرم

رنگ

نقره ای

مدل ریموت کنترل

MR18

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 55UK7500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی