تلویزیون ال جی 55LJ622V

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct LED
  • کیفیت تصویر: Full HD
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2017
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون ال جی 55LJ622V با نمایشگر 55 اینچ و کیفیت تصویر Full HD

تلویزیون ال جی 55LJ622V یکی از مدل‌های 2017 این شرکت کره‌ای می‌باشد که تنوع چشمگیری در امکانات آن دیده می‌شود. این تلویزیون با کیفیت تصویر Full HD ساخته شده و به رزولوشنی برابر با 1920×1080 پیکسل مجهز است. برای اینکه تصاویر با کیفیت تصویر قابل قبولی به نمایش درآیند، مجموعه متنوعی از امکانات و قابلیت‌های کیفیت تصویر در این تلویزیون به خدمت گرفته شده است. موتور تصویر Color Master یکی از همین امکاناتی است که نمایش غروب خورشید و رنگ‌ها را با شدت روشنایی عالی و درصد خلوص بالا انجام می‌دهد. به لطف قابلیت‌ اسکن تصویر 50 هرتز کاربران می‌توانند موقع دیدن فیلم‌ها و صحنه‌های اکشن به نهایت وضوح و دقت برسند. سیستم صوتی این تلویزیون 55 اینچ ال جی از دو عدد بلندگوی دوکاناله با مجموع توان صوتی 20 وات تشکیل شده که با چنین توان صوتی صدای قابل قبولی از اسپیکرهای تلویزیون پخش می‌شود.

ضمن استفاده از قابلیت‌های صوتی متعدد که در ادامه متن با آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم در این تلویزیون Full HD ال جی، از امکانات نرم افزاری و سیستم عامل کاربردی webOS 3.5 استفاده شده است. شما می‌توانید با کمک این سیستم عاملِ جذاب، از قابلیت‌هایی مانند مرورگر داخلی، نرم افزارهای پخش موسیقی، فیلم، برنامه فروشگاهی ال جی، قابلیت Live Zoom و … بهره‌مند شوید. در مورد درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون می‌توان گفت که تنوع بالایی در این بخش دیده می‌شود و افراد با کمک 3 پورت HDMI ، 2 پورت USB، پورت شبکه، خروجی صوتی اپتیکال و سایر پورت‌های ورودی و خروجی موجود بر روی بدنه به راحتی می‌توانند هر دستگاهی را به تلویزیون 55LJ622V متصل کنند. طراحی پایه وسط این مدل تلویزیون همراه با فریم باریک، ظاهر بسیار زیبا و دوست داشتنی به این تلویزیون ال جی بخشیده است.

طراحی و ساخت تلویزیون 55LJ622V

سازندگان ال جی، تلویزیون‌های کره‌ای این برند را با طراحی زیبا و استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت انجام می‌دهند تا در کنار طراحی زیبا، ساختار محکم و با دوامی عاید خریداران تلویزیون شود. تلویزیون 55LJ622V یکی از محصولات این برند کره‌ای همیشه حاضر در صحنه رقابت است که از طراحی بسیار شیک و خیره کننده برخوردار می‌باشد. پایه مرکزی این تلویزیون دارای هلالی شبیه به ماه است و به خوبی صفحه نمایش 55 اینچ را بر روی سطوح مختلف نگهداری می‌کند. برای این نوع پایه‌های انتخاب میز تلویزیون بسیار راحت و آسان می‌باشد و کاربران از دکوراسیون زیبا و مدرنی برخوردار خواهند شد. رنگ تمامی قسمت‌های این تلویزیون از قبیل پایه، فریم دور نمایشگر، قاب پشتی و … مشکی بوده و به راحتی با هر نوع وسیله‌ی صوتی و تصویری دیگر هماهنگ می‌شود.

درگاه‌های ارتباطی

با دیدن نمای پشت تلویزیون کاربر می‌تواند به تعدد بالای درگاه‌های ارتباطی این تلویزیون پی ببرد و از اتصال دیوایس مختلف به تلویزیون هراسی نداشته باشد. این درگاه‌های شامل 3 پورت HDMI ، 2 پورت USB ، خروجی صوتی دیجیتال نوری، پورت شبکه، درگاه‌های رنگ کامپوزیت و کامپوننت، ورودی آنتن، اسلات CI و … می‌باشند. پورت HDMI با حداکثر کیفیتی که در انتقال صدا و تصویر دارد برای اتصال دستگاه‌های صوتی و تصویری مختلف به تلویزیون مورد استفاده قرار می‌گیرد. این رابط چند رسانه‌ای با کیفیت، پخش دقیق ترین جزئیات موجود در فایل‌های صوتی و تصویری را در تلویزیون 55 اینچ 55LJ622V انجام می‌دهد. امروزه با برکنار شدن DVD و CD ، کاربران برای ذخیره سازی فایل‌های چند رسانه‌ای از فلش مموری و هارد استفاده می‌کنند.

به دلیل پشتیبانی تلویزیون‌های موجود در بازار از پورت USB و سازگاری آن‌ها با فرمت‌های صوتی و تصویر مختلف، نمایش فایل‌ها بر روی این نمایشگرهای بزرگ کار بسیار راحتی است. دو عدد درگاه USB کمک می‌کند تا کاربران فلش مموری و هاردهای اکسترنال را به راحتی به تلویزیون متصل کنند و از مشاهده فیلم‌ها، عکس‌ها و پخش موسیقی‌های مورد علاقه بر روی تلویزیون نهایت لذت را ببرند. connectshare movie یکی از فناوری‌های تلویزیون 55LJ622V ال جی می‌باشد که هر نوع داده‌ی چند رسانه‌ای که بر روی فلش مموری موجود باشد را سریع توسط تلویزیون پخش می‌کند. با خروجی صوتی اپتیکال نیز افراد می‌توانند به افزایش قدرت خروجی صدای تلویزیون بپردازند و انواع اسپیکر و سیستم صوتی را به تلویزیون متصل کنند. درگاه‌های رنگی موجود بر روی قاب پشتی نیز برای اتصال دستگاه‌های قدیمی بسیار کاربرد دارد و انتقال صدا و تصویر را به خوبی انجام می‌دهند.

 

سیستم صوتی تلویزیون 55LJ622

با توجه به اینکه تلویزیون یک دستگاه صوتی و تصویر به حساب می‌آید، بنابراین جدا از کیفیت تصویر، کیفیت مشخصات صوتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. دو عدد اسپیکری که در این تلویزیون Full HD استفاده شده، صدایی برابر با 20 وات ارائه می‌دهند. ال‌جی برای اینکه کیفیت پخش فایل‌های صوتی را به درجه‌ی بالایی برساند از فناوری‌های ارتقاء صوتی در اسپیکرهای داخلی تلویزیون 55LJ622V استفاده کرده است. فناوری Virtual surround Plus یکی از فناوری‌هایی است که برای رسیدن به صدایی همه جانبه و واضح در این تلویزیون 55 اینچ فول اچ دی استفاده شده است. با کمک این فناوری شما در هر زاویه‌ای که نشسته باشید به راحتی می‌توانید خود را در میان امواج عظیمی از صدا تصور کنید. فرمت‌های صوتی AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X موجود در این تلویزیون دست کاربران را در پخش موسیقی‌های مورد علاقه بر روی تلویزیون باز نگه می‌دارد.

بخش زیادی از صدای واضح تلویزیون 55LJ622V ال جی به فناوری پاک سازی Clear Voice III مربوط می‌شود. این فناوری از تکنیک‌هایی برای حذف نویز و جداسازی صدای اصلی از صدایی پس زمینه استفاده می‌کند تا هر آنچه که از اسپیکرهایی تلویزیون می‌شنوید صاف و بدون هیچ گونه اختلال صوتی باشد. برای حذف تمامی کابل‌ها و سیم‌های اتصال، در داخل این تلویزیون از فناوری بی‌سیم بلوتوث استفاده شده است. این تکنولوژی دستگاه‌هایی که در اطراف تلویزیون وجود دارند و به بلوتوث مجهز هستند را سریع شناسایی می‌کند و با اتصال آن‌ها، انتقال فایل‌های صوتی به تلویزیون را به راحتی انجام می‌دهد. شما می‌توانید از این قابلیت برای اتصال اسپیکرهای خارجی به تلویزیون نیز استفاده کنید و به صدایی واضح و قدرتمندتر برسید.

کیفیت صفحه نمایش و قابلیت های آن

کیفیت تصویر یکی از مهمترین فاکتورهایی است که به هنگام خرید تلویزیون بایستی به آن دقت کرد. اگر چه امروزه کاربران برای انجام کارهای روزانه خود اغلب از دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند خود استفاده می‌کنند، اما در انجام برخی از کارها بهتر است از تلویزیون استفاده شود. تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی یکی از مواردی است که همه افراد ترجیح می‌دهند که با کمک تلویزیون آن را انجام دهند. نمایشگر 55 اینچ تلویزیون 55LJ622V با کیفیت تصویر Full HD کیفیت قابل قبولی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با توجه به گسترش و تنوع بالای فایل‌های صوتی و تصویری همه کاربران به راحتی می‌توانند به این محتویات دسترسی داشته باشند و شاهد کیفیت تصویر خیره کننده‌ای از تلویزیون باشند.

نمایشگرهای 55 اینچ برای محیط‌هایی که افراد از تلویزیون فاصله‌ای حدود 2.1 تا 3.5 متر دارند بسیار ایده آل هستند. البته امروزه اکثر مشتریان به سمت تلویزیون‌هایی با نماییشگرهای بزرگتر از متراژ محیط خود می‌روند. بنابراین سلیقه شخصیتان تا حدودی شما را از این اعداد و ارقام دور می‌کند. اگر شما جزء کاربرانی هستید که از تلویزیون جدا از دیدن فیلم، برای پخش کنسول‌های بازی پیشرفته استفاده می‌کنید بهتر است سراغ مدل‌های بالارده بروید. تلویزیون 55UK6100 یکی از مدل‌های دیگر ال جی است که با اختلاف قیمت بسیار کمی که دارد کیفیت تصویر 4K را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای نه چندان زیاد برای خود تلویزیونی با کیفیت تصویر بالاتر خریداری کنید.

قابلیت‌های کیفیت تصویر

ال جی برای پردازش محتویات تصویری از موتوری با عنوان Color Master در تلویزیون 55LJ622V استفاده کرده است. این پردازنده تمامی پیکسل‌های داده‌های تصویری را با قدرت بالا پردازش می‌کند، تا کیفیت تصویر نهایی وضوح بالایی داشته باشد. با کمک این تکنولوژی کیفیت تصویر، شما همواره شاهد رنگ‌های دقیقی از نمایشگر 55 اینچ تلویزیون خواهید بود و‌ دیدن تمامی جزئیات برایتان مقدور می‌باشد. نرخ رفرش صفحه نمایش این تلویزیون 50 هرتز می‌باشد و خوشبختانه با چنین سرعتی تصاویرِ سریع و در حال حرکت، همراه با وضوح بالا پخش می‌گردند. دیودهای نورانی وظیفه‌ی تولید نور در این تلویزیون Full HD ال جی را بر عهده دارند و با تابش نور بر روی صفحه کریستال مایع تولید انواع رنگ‌ها را انجام می‌دهند.

پخش تصاویر بر روی صفحه نمایش 55 اینچ این تلویزیون با نسبت تصویر 16:9 انجام خواهد گرفت و شما می‌توانید بدون از دست دادن تصویر انواع فیلم‌ها و محتویات را بر روی تلویزیون مشاهده کنید. سازندگان فیلم امروزه فیلم‌های خود را با چنین نسبت تصویر ضبط می‌کنند و بنابراین محدودیتی در دسترسی به این نوع فایل‌ها برای کاربران وجود ندارد.

سایر قابلیت‌های تلویزیون 55LJ622V

جدا از این امکانات، سیستم عامل webOS 3.5 همراه با قابلیت اتصال به اینترنت برای افرادی که به اینترنت برای انجام امور نیاز دارند بسیار مناسب می‌باشد. شما می‌توانید با رفتن به فروشگاه برنامه‌های ال جی علاوه بر استفاده از برنامه‌های پیش فرض به اپلیکیشن‌ها بیشتری بر روی تلویزیون دسترسی داشته باشید. قابلیت تشخیص صدا، بلوتوث، گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2 ، DVB-S2 ، قابلیت‌های اشتراک گذاری Miracast ، WiDi ، برنامه LG TV Plus و … از جمله قابلیت‌هایی هستند که با خرید تلویزیون نصیبتان می‌گردد. قیمت تلویزیون 55LJ622V با توجه به قابلیت‌های فراوانی که دارد مناسب و در حد انتظار می‌باشد بنابراین برای کاربرانی که میخواهند با بودجه‌ای مناسب تلویزیونی 55 اینچ خریداری کنند این محصول گزینه‌ای ایده آل می‌باشد.

کیفیت تصویر

فول اچ‌دی

وضوح تصویر

1080 × 1920

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

سال ساخت (میلادی)

2017

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

تعداد ورودی USB

2

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

ال جی

مدل

55LJ622V

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

50 هرتز

موتور پردازشگر تصویر

Color Master Engine

مصرف انرژی (وات)

104

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

148

ابعاد بدون پایه

1249x730x84 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1249x790x258 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1355x859x187 میلی‌متر

وزن بدون پایه

14.2 کیلوگرم

وزن با پایه

15.6 کیلوگرم

وزن بسته بندی

20.4 کیلوگرم

رنگ

مشکی

مدل ریموت کنترل

MR15RA

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 55LJ622V”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی