فریزر تک هایسنس RV246N4AWU

  • نوع: فریزر تک
  • رنگ: سفید
  • ظرفیت: 246 لیتر
  • نوفراست: دارد
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید فریزر تک هایسنس مدل RV246N4AWU

فریزر تک RV246N4AWU یکی از محصولات خوش ساخت شرکت هایسنس است که با در اختیار داشتن فضایی ایده‌آل به کاربران امکان می‌دهد حجم قابل توجهی از مواد غذایی را ذخیره و منجمد سازند. امروزه انجماد مواد غذایی در مقیاس گسترده‌تر صورت می‌گیرد و لذا برای بیشتر خانواده‌ها خرید فریزر تک برای استفاده در محیط آشپزخانه به یک ضرورت مبدل می‌شود.

مدل RV246 یکی از مدل‌های پرفروش فریزر تک داخل بازار و ساخت کشور چین است. این دستگاه در وهله اول با طراحی یکدست و رنگ سفید در تناسب با سایر لوازم آشپزخانه خواهد بود یا به نحوی تکمیل کننده دکوراسیون است. همانطور که از عنوان مدل نامبر محصول مشخص است از ظرفیت 246 لیتر برخوردار است. با خرید یخچال‌ فریزر‌های بالا پایین معمول با هزینه ارزانتر هرگز به این ظرفیت دسترسی نخواهید داشت لذا خرید یک دستگاه فریزر تک کاره اکثر مواقع می‌تواند یک راهکار هوشمندانه برای فریزر کردن حجم بیشتری از اقلام خوراکی باشد.

در فضای داخلی فریزر 18 فوت هایسنس، 6 کشو به چشم میخورد که داخل آن‌ها می‌توان حجم قابل توجهی از مواد غذایی را ذخیره ساخت. Automatic defrost یکی از بهترین قابلیت‌های فریزر هایسنس است به این دلیل که به نحو ایده‌‌آل از تشکیل برفک روی محفظه‌های داخلی ممانعت می‌شود این در حالیست که برفک زدایی در یخچال‌های سنتی یک دردسر جدی برای کاربران است. اگر قصد دارید فریزر تک مناسب را خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم مشخصات جامع مدل پیش رو را در ادامه مطلب بخوانید.

جزئیات طراحی فریزر RV246

متریال استفاده شده در بخش‌های مختلف فریزر تک RV246 بسیار باکیفیت است لذا می‌توان از بابت دوام طولانی آن مطمئن بود. قبل از اینکه قرار باشد به جزئیات طراحی این مدل بپردازیم باید بدانید که به دسته‌بندی فریزرهای تک درب (SINGLE DOOR FREEZER) داخل بازار تعلق دارد. فریزرهای تک اصولاً دستگاهی برای نگهداری و منجمد سازی مواد غذایی در طولانی‌ مدت محسوب می‌شوند. اکثر افراد از این دستگاه‌ها در کنار یخچال خود به عنوان وسیله‌ای کمکی استفاده می‌کنند.

رنگ سفید بدنه فریزر به سادگی می‌تواند در هارمونی با وسایل هر آشپزخانه باشد. فریزر RV246N4AWU را می‌توان در مکان دلخواه در آشپزخانه به صورت آزادانه نصب کرد. در نظر داشته باشید که ارتفاع این دستگاه معادل 1700 میلی‌متر بوده و پهنا و عمق بدنه آن به ترتیب 550 و 570 میلی‌متر می‌باشد. لوگوی زیبای Hisense که نشان دهنده اصالت کالا است در بالای بدنه فریزر به زیبایی حک شده است. درب فریزر با زاویه حداکثری قابل باز شدن است لذا دسترسی به کشوهای داخلی آسان و بدون دردسر خواهد بود.

کنترل پنل دستگاه از نوع دیجیتال با قابلیت تنظیم آسان دما می‌باشد که در بالای بدنه در محفظه داخلی تعبیه شده است. در بخش داخلی فریزر همچنین 6 کشوی شفاف سایز بزرگ تعبیه شده‌اند. این کشوها به آسانی قابل بیرون کشیدن هستند و بنا به شفافیتی که دارند محتویات داخل آن‌ها براحتی قابل دیده شدن است. داخل کشوها می‌توان انواع مواد غذایی گوشتی، بسته‌بندی و باکس‌های اقلام خوراکی را جا داد. این فریزر تک با گنجایش بالای 246 لیتر قابلیت ذخیره و منجمد سازی مواد غذایی یک خانواده کامل در طول سال را دارد.

خنک کنندگی متعادل

فریزر هایسنس RV246 به کمپرسور اینورتر با طول عمر بالا مجهز است و توانایی بالایی در ایجاد خنک کنندگی متعادل بدون احتمال کاهش افت دمایی حتی در زمان‌های قطعی برق دارد. خنک کنندگی فضای داخلی فریزر از طریق گاز خنک کننده R600a صورت می‌گیرد که خوشبختانه دوستدار محیط زیست است. میزان بهره‌وری بالای انرژی، فریزر هایسنس را به یک دستگاه مقرون بصرفه برای استفاده روزمره تبدیل کرده است. یک سیستم خنک کننده قدرتمند از طریق چندین دریچه در محفظه اصلی میزان مناسبی از هوای خنک را به صورت یکنواخت جریان می‌دهد و افت شدید دما به منجمد شدن مواد غذایی در زمانی کوتاه‌تر منجر خواهد شد.

فریزر نوفراست RV246N4AWU

تشکیل برفک روی دیواره‌ها و محفظه‌ی داخلی فریزر می‌تواند یک دردسر جدی تلقی شود. واقعیت این است که برفک زدایی زمان و انرژی کاربران را هدر می‌دهد. از طرفی در مواقعی مانند قطعی برق ذوب شدن برفک ایجاد شده می‌تواند دردسر باشد به این دلیل که آب به داخل مواد غذایی نفوذ کرده و موجب فساد زودرس آن‌ها می‌شود. فریزر RV246N4AWU هایسنس با تکنولوژی No Frost پیشرفته‌تر از حتی سطح انتظارات کاربران عمل خواهد کرد.

داخل این سیستم خنک کننده منحصر به فرد از فناوری نوفراست استفاده شده است تا به طور اتومات میزان دما و رطوبت داخلی تنظیم گردد. جریان یکنواخت هوای خنک در این یخچال بدون احتمال افت دما و نیز انتقال رطوبت از طریق فن خنک کننده به خوبی از فرآیند یخ زدگی روی محصولات غذایی ممانعت می‌کند. فریزر تک RV246 با سیستم ضد برفک برای همیشه کاربران را از دردسر برفک زدایی نجات می‌دهد.

قابلیت پیشرفته FAST FREEZING

یکی از قابلیت‌های جالبی که فریزر 246 لیتری هایسنس RV246 در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، انجماد سریع (FAST FREEZING) نام دارد. گاهاً برای انجماد مواد غذایی خیلی عجله دارید و این کارکرد انعطاف قابل توجهی را ایجاد می‌کند. فریزر هایسنس با تنظیم این حالت خیلی سریع مواد غذایی در معرض دمای بسیار پایین قرار می‌دهد. در این حالت مقدار قابل توجهی هوای خنک وارد محفظه‌های فریزر شده و انجماد در مدت زمان خیلی کمتری صورت می‌پذیرد. جالب اینجاست که در طول این فرآیند طعم، بو و ویتامین‌های مواد غذایی به خوبی حفظ خواهد شد بنابراین بعدها وقتی از آن‌ها استفاده کردید از فوایدی که در اختیارات قرار می‌دهند، بهره‌مند خواهید شد.

جمع‌بندی

فریزر تک هایسنس RV246N4AWU یک از محصولات خوش فروش داخل بازار است که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. داخل فریزر 6 کشو شفاف گنجانده شده است که داخل آن‌ها می‌توان انواع مواد غذایی و اقلام خوراکی را منجمد ساخت. این دستگاه از ظرفیت بالای 246 لیتر برخوردار است و نیازهای معمول کاربران را برآورده می‌کند. مصرف انرژی کم و راندمان بالای خنک کنندگی فریزر از آن یک گزینه مقرون بصرفه ساخته است.

فریزر RV246 به سیستم نوفراست مجهز است بنابراین داخل آن هیچگونه برفکی در طول زمان دیده نمی‌شود. همچنین این دستگاه دارای قابلیت انجماد سریع است. برای دیدن سایر یخچال فریزرهای هایسنس روی دسته‌بندی این محصولات در بانه سرویس کلیک کنید.

محصولات پیشنهادی