تلویزیون فیلیپس مدل 58PUS8507

  • سیستم عامل: Android
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2022
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

موجود

قیمت کالا:​

51,600,000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید تلویزیون فیلیپس 58PUS8507

58PUS8507 از سری تلویزیون‌های باکیفیت و رده متوسط فیلیپس بوده که به دلیل ارائه ویژگی‌هایی عالی توانسته رتبه‌ای بالا از محصولات پرفروش این برند را کسب کند. سایز خاص و متمایز 58 اینچ به خوبی برای فضاهایی با متراژ متوسط پاسخگو بوده و شما می‌توانید به نوعی خلاقانه تلویزیون را یا بر روی دیوار و یا با پایه‌های شیک بر روی میز TV قرار دهید. در ساختار این تلویزیون از فناوری Ambilight فیلیپس استفاده شده که با ایجاد نوردهی مطلوب به خوبی می‌تواند هیجان تماشای تلویزیون را افزایش دهد.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون 58PUS8507 ⭕
خوشبختانه فیلیپس به نحوی گسترده از فرمت‌های Dolby Vision، HDR10، HDR10+ و HLG پشتیبانی کرده و می‌تواند جزئیات تصویر کامل را برای نمایشگر تلویزیون 58PUS8507 به ارمغان آورد. این تلویزیون 58 اینچ عملکردی عالی در نمایش محتواهای بصری 4K داشته و از پردازشگر تصویر P5 Perfect Picture Engine برای تجزیه و تحلیل محتواها استفاده می‌کند.

حالتی کاملاً سینمایی با ترکیب دالبی ویژن و دالبی اتموس در تلویزیون فیلیپس ایجاد شده تا از تماشای آنچه که مورد پسندتان است لذت ببرید. این تلویزیون 58 اینچ با سیستم عامل اندروید عرضه شده و در لیست مدل‌هایی با دسترسی‌های وسیع در راستای ارائه خدمات کاربردی قرار می‌گیرد. دستیار صوتی به کار رفته در تلویزیون 58PUS8507 به کاربر این امکان را داده تا بتواند به راحتی توسط صدای خود تسلطی کارآمد را بر کنترل تلویزیون داشته باشد.

مشخصات اصلی در بخش تصویر

تلویزیون 58PUS8507 فیلیپس از جمله تلویزیون‌هایی است که با وضوح تصویری بسیار مناسب عرضه شده تا بتواند به خوبی جزئیات تصویر هر محتوا را به نمایش بگذارد. در صفحه نمایش 58 اینچ تلویزیون از وضوح تصویر 4K استفاده شده و محتواهایی با رزولوشن 3840×2160 به بهترین نحو به نمایش گذاشته می‌شوند. این پنل تلویزیون دارای نرخ نوسازی 60 هرتز بوده و به خوبی محتواهای 4K از منابع ورودی با این نرخ نوسازی نمایش داده می‌شوند.

پردازشگر تصویر تلویزیون 58PU8507

در نمایشگر تلویزیون 58 اینچ فیلیپس پردازشگر تصویر P5 Perfect Picture Engine نقشی کلیدی را برای نمایش حالت ایده‌آل محتواهای مختلف دارد. این پردازنده تصویر تحلیلی فوق العاده را از محتواهای ویدیویی انجام داده و می‌تواند کیفیتی بهینه را برای نمایان ساختن جزئیات هرچه بیشتر از تصویر ایجاد سازد. ارتقاء محتواهایی که وضوح پایینی‌ دارند به خوبی توسط پردازنده تصویر P5 صورت گرفته و جزئیات رنگ و روشنایی مطلوب برای نمایشگر 4K فیلیپس ایجاد شده است.

به لطف پردازشگر P5 Perfect Picture Engine آنچه که در این تلویزیون مشاهده می‌کنید جزئیات کامل و زیبا از هر محتوا می‌باشد. سرعت بالای پردازشگر تصویر P5 با امکان حذف نویزهای ویدیویی دقیقاً حالتی را مهیا ساخته که کاربر بتواند با استفاده از آن بهترین کیفیت تصویر از محتواهای مختلف را در اختیار داشته باشد.

قابلیت‌ HDR و فرمت‌های پشتیبانی شده

از جمله مواردی که عملکردی عالی را در تلویزیون فیلیپس 58PU8507 ایجاد ساخته برخورداری از ویژگی‌هایی عالی برای نمایش محتواهای HDR است. به طور کل محتواهای HDR در صنعت فیلم سازی بسیار کاربردی هستند و برای نمایان ساختن جزئیات هرچه بیشتر از یک محتوا به کار گرفته می‌شوند. در کل محتواهای HDR به نسبت محتواهای SDR دارای جزئیات رنگی بیشتری هستند و به تبع نیازمند پشتیبانی گسترده‌تر از طیف رنگی خواهند بود. همچنین برای نمایش این محتواها باید در تلویزیون میزان روشنایی مطلوبی وجود داشته باشد.

خوشبختانه تلویزیون 58 اینچ فیلیپس با نوردهی مطلوب و طیف رنگی گسترده پشتیبانی شده قادر است جزئیاتی فوق العاده از محتواهای HDR را نمایان سازد. از فرمت‌های Dolby Vision، HDR10، HDR10+ و HLG در تلویزیون فیلیپس 58PUS8507 استفاده شده و این مدل به خوبی توانایی نمایش محتواهای منابع ورودی HDR را دارد. دالبی ویژن به طور قطع از بهترین مشخصات بخش تصویر تلویزیون فیلیپس بوده که با افزایش وضوح رنگ می‌تواند جزئیات بصری بهتری را برای بیننده به نمایش بگذارد.

نقش نوع پنل VA در کیفیت تصویر

تلویزیون فیلیپس 58PUS8507 به نوع پنل VA مجهز شده که نوع پنلی عالی با مزایای متناسب محسوب می‌شود. این نوع پنل با افزایش نسبت کنتراست ذاتی تلویزیون همراه بوده و می‌توان تضاد مابین رنگ‌های روشن با رنگ‌های تیره را به خوبی به نمایش بگذارد. این نمایش دو رنگ متضاد در یک صحنه به پدید آمدن جزئیاتی واقعی منجر شده که در نهایت با وضوحی بهتر از نمایش هر محتوا همراه خواهد بود.

نسبت کنتراست مخصوصاً به نمایش محتواهای مختلف در فضاهای تاریک کمک کرده تا بتوانید لذت بیشتری را از تماشای آنچه که مورد پسندتان است تجربه کنید. صحنه‌هایی با وضوح رنگ کامل و جزئیات غنی را می‌توان با نسبت کنتراست عالی تلویزیون فیلیپس 58PUS8507 در اختیار داشت.

دیزاین شیک و متمایز تلویزیون 58PUS8507

بدون شک تلویزیون 4K فیلیپس یکی از شیک‌ترین مدل‌های این برند است که به فضای منزل شما جلوه‌ای فوق العاده می‌بخشد. استفاده از سبک طراحی و دیزاین جدید با جزئیات شیک در این تلویزیون جزو برترین مزایای خرید بوده تا تلویزیونی با کیفیت ساخت بالا و نمای زیبا در اختیار داشته باشید. نمایشگر 58 اینچ به طور کل در ابعادی بسیار متناسب برای قرارگیری در فضاهای متوسط عالی است. هارمونی رنگ بسیار خاصی به دلیل استفاده از رنگ نقره‌ای در بخش بدنه و پایه‌ها وجود داشته و می‌توان با قاطعیت تلویزیون 58PUS8507 را در لیست خاص‌ترین تلویزیون‌های فیلیپس از لحاظ طراحی در نظر گرفت.

این تلویزیون با فریم‌هایی بسیار باریک به رنگ نقره‌ای عرضه شده که تمرکز بیننده را به طور کامل به آنچه که در نمایشگر در حال پخش است جلب می‌کند. بخش پایین فریم‌ها ضخامت کمی بیشتری داشته که بر سبک متمایز طراحی افزوده و در کل تأثیری در کاهش نسبت تصویر تلویزیون ندارد. پایه‌های دوشاخه که برای حفظ تعادل نمایشگر در تلویزیون فیلیپس به کار رفته‌اند ساختاری بسیار محکم به دلیل استفاده از متریال باکیفیت دارند. این پایه‌ها به خوبی توانایی نگه داشتن تلویزیون 58PUS8507 را دارند.

ضخامت نمایشگر

ضخامت کم در بدنه نمایشگر نیز یکی دیگر از جذابیت‌های ظاهری آن محسوب شده که نه تنها حالتی ایده‌آل برای قرارگیری تلویزیون بر روی دیوار را مهیا ساخته بلکه موجب کاهش وزن تلویزیون و راحتی هر چه بیشتر در جابه جایی آن نیز می‌شود. تلویزیون 58 اینچ فیلیپس در ضخیم ترین بخش تنها ضخامتی 80.9 میلی‌متری داشته که ضخامتی بسیار مناسب برای یک تلویزیون LED محسوب می‌شود. ظاهر یکدست و متناسبی که این پنل نمایشگر دارد باعث شده کاربر بتواند به بهترین نحو نسبت به نصب تلویزیون بر روی دیوار اقدام کند.

تکنولوژی Ambilight؛ امضای فیلیپس

آمبی لایت(Ambilight) از جمله ویژگی‌های برتری است که در برخی از تلویزیون‌های باکیفیت فیلیپس از آن استفاده می‌شود. به طور کل این ویژگی به صورت انحصاری در تلویزیون‌های فیلیپس به کار رفته و به نوعی از جذابیت‌های مهیجی است که با خرید تلویزیون فیلیپس 58PUS8507 در اختیار خواهید داشت. این تکنولوژی شامل استفاده از دیودهای نوردهی LED در پنل پشت تلویزیون بوده که به نوعی می‌تواند با تولید رنگ و انتقال آن بر روی پس زمینه‌ای که در پشت تلویزیون وجود دارد جلوه‌ای مهیج‌تر از بازی را ایجاد کند.

تلویزیون 58 اینچ فیلیپس به صورت متمرکز با استفاده از فناوری آمبی لایت می‌تواند جلوه‌ای حرکت نور متمایزی به نسبت میزان صدا و نوع محتوا را اجرا کند. ساطع شدن نور بر روی دیوار توسط تلویزیون فیلیپس می‌تواند هیجان تماشای فیلم و برنامه‌های مختلف را با تلویزیون دوچندان کند. از حالت‌های آمبی لایت مختلفی که برای تلویزیون 58PUS8507 در نظر گرفته شده می‌توان متناسب با نوع محتوای در حال پخش استفاده کرد.

لذت بیشتر از دیدن فیلم با صدای رسا

فیلیپس اولویت خود را در ارائه وضوح تصویر عالی قرار داده اما جالب است بدانید تلویزیون‌های این برند از جمله مدل‌های باکیفیت موجود در بازار با صدای رسا و باکیفیت هستند. بخش صوتی تلویزیون فیلیپس متشکل از یک سیستم صوتی 2 کاناله بوده که هر کانال، صدای خروجی 10 وات را به همراه دارند. به طور کل مجموع صدایی که با این تلویزیون به گوش شما می‌رسد برابر با 20 وات است که صدای رایج در اکثر تلویزیون‌های دیگر نیز محسوب می‌شود.

تماشای محتواهای ویدیویی در وضوح بالا زمانی که با کیفیت صدای مناسب همراه می‌شود لذت بیشتری را برای بیننده به همراه دارد. می‌توان از تلویزیون فیلیپس 58PUS8507 برای گوش فرا دادن به موسیقی استفاده کرد و خبری از نویزهای ویدیویی در صدای نامتعادل نیست. این تلویزیون 58 اینچ از فناوری Clear Dialogue برای روان ساختن بخش صوتی بهره گرفته و می‌تواند به خوبی نویزهای صوتی را حذف کند. ایجاد صدای روان و بدون نویز لذت گوش فرا دادن به محتواهای صوتی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

دالبی اتموس

دالبی اتموس (Dolby Atmos) فناوری صوتی مؤثر برای در اختیار داشتن تجربه صوتی متمایز است. این فناوری با ایجاد کانال صوتی مجازی می‌تواند حالتی فراگیر و همه جانبه را به بخش صوتی ببخشد. به صورت کلی با ایجاد کانال‌های صوتی مجازی صدای کانال اصلی تلویزیون 58PUS8507 به نوعی مابین این کانال‌ها تقسیم شده تا بدون نیاز به سیستم صوتی خارجی بتوان حالتی فراگیر و همه جانبه را در پخش صدا در اختیار داشت.

مجهز به جدیدترین نسخه Android TV

سیستم عامل اندروید تی‌وی برترین مشخصه‌ی هوشمندی بوده که در تلویزیون 58 اینچ فیلیپس به کار رفته است. این سیستم عامل به عنوان بهترین رابط برای دسترسی به محتوای اینترنت شناخته می‌شود و می‌توان با استفاده از آن دسترسی گسترده‌ای به فضای وب داشت. تلویزیون فیلیپس 58PUS8507 در این سیستم عامل یک رابط گرافیکی بسیار شیک و پرسرعت را ارائه داده و کاربر می‌تواند بدون مشکل دسترسی گسترده‌ای به محتوای وب داشته باشد.

به طور کل مرورگر وب تعبیه شده برای تلویزیون دسترسی سریعی را برای در اختیار داشتن محتوای وب ایجاد ساخته است. همچنین در سیستم عامل اندروید تی‌وی فروشگاه محتوای Google Play نیز در نظر گرفته شده که گسترده‌ترین حالت از دسترسی به برنامه‌های سازگار با تلویزیون را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی برنامه‌های سازگار با تلویزیون 58PUS8507 را برای این مدل دانلود کنید.

گستره وسیعی از برنامه‌های سازگار را می‌توان در فروشگاه گوگل پلی مشاهده کرده و به نحوی ساده آنچه را که برای تلویزیون نیاز است دانلود کرد. همچنین فضای ذخیره سازی متناسبی برای تلویزیون 58 اینچ در نظر گرفته شده تا بتوانید برنامه‌ و دیتاهای مدنظرتان را در تلویزیون ذخیره کنید.

دسترسی به محتوای آنلاین با 58PUS8507

تلویزیون 58 اینچ فیلیپس دارای امکان اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و پورت LAN است. با این روش‌های اتصال می‌توان به راحتی به محتوای وب دسترسی داشت و در کنار آن از برخی ویژگی‌های کاربردی در بستر وب برخوردار شد. یکی از موارد کلیدی که در تلویزیون‌هایی با سیستم عامل اندروید وجود دارد دسترسی راحت و بدون دردسر به سرویس‌های آنلاین نمایش فیلم است. تلویزیون 58PUS8507 از سرویس‌هایی همچون Netflix، Prime Video و Disney پشتیبانی کرده و شما می‌توانید با در اختیار داشتن اکانت به راحتی نسبت به تماشای فیلم و انواع سریال بپردازید.

ویژگی‌های هوشمند تلویزیون

  • یکی از برترین مشخصاتی که در بخش هوشمند تلویزیون 58 اینچ فیلیپس وجود دارد ارائه ارتباطات گسترده برای برقراری اتصال با انواع دستگاه‌های خارجی است. این تلویزیون دارای راهکارهایی متعدد برای اتصال به انواع گوشی هوشمند بوده و شما می‌توانید بدون دردسر به انواع گوشی خارجی متصل شوید. این ویژگی به اشتراک گذاری محتوای گوشی با نمایشگر تلویزیون 58PUS8507 را فراهم ساخته است.
  • فیلیپس برای تلویزیون 4K خود از دستیار صوتی داخلی گوگل استفاده کرده است. این دستیار صوتی به راحتی این امکان را فراهم ساخته تا کاربر بتواند نسبت به کنترل برخی از امکانات تلویزیون با استفاده از صدای خود اقدام کند. دستیار صوتی راحتی هرچه بیشتر را برای کاربران در کنترل راحت تنظیمات مهیا ساخته و شما می‌توانید با استفاده از صدا نسبت به کنترل تلویزیون اقدام کنید.
  • ریموت کنترل بسیار زیبا و کاربردی همراه تلویزیون فیلیپس 58PUS8507 عرضه شده که دکمه‌های اصلی برای تسلط کامل بر کنترل تلویزیون را ارائه داده است. این ریموت کنترل دارای دکمه‌هایی برای اتصال سریع و بدون دردسر به سرویس‌های Netflix و Prime Video بوده و همچنین یک میکروفون داخلی بر روی آن تعبیه شده تا کاربر بتواند از جستجوی صوتی تلویزیون بهره گیرد.
  • پورت‌های ارتباطی متعددی برای تلویزیون فیلیپس در نظر گرفته شده و از طریق این پورت‌ها می‌توان نسبت به اتصال انواع دستگاه خارجی در راحتی کامل به تلویزیون اقدام کرد. به طور کل هر درگاه عرضه شده برای اتصال به نوعی از دستگاه‌های خارجی کاربرد داشته و کاربران می‌توانند به راحتی محتواهای بصری یا صوتی را از دستگاه‌‌های خارجی به نمایشگر باکیفیت 58 اینچی منتقل سازند و از وضوح تصویر عالی آن برخوردار شوند.
شرکت سازنده

فیلیپس

مدل

58PUS8507

سری

8

سال ساخت (میلادی)

2022

رنگ

نقره ای

سایز (برحسب اینچ)

58 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

نوع صفحه نمایش

LED

نور پس زمینه

نوع پنل

VA

زاویه دید (درجه)

70

حداکثر روشنایی (نیت)

1000

عمق رنگ

10 (8+FRC)

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

فرمت‌های HDR

Dolby Vision

,

HDR10

,

HDR10+

,

HLG

موتور پردازشگر تصویر

P5 Perfect Picture Engine

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

60 هرتز

قابلیت کاهش نویز

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

حالت‌های تصویر

استاندارد (Standard)

,

حالت فیلم (Film)

,

دالبی ویژن تاریک (Dolby Vision Dark)

,

سفارشی (Custom)

,

سینما (Cinema)

,

صرفه‌جویی (Eco)

,

طبیعی (Natural)

,

عکس (Photo)

,

فیلم (Movie)

,

فیلمساز (Filmmaker)

,

کالیبره (Calibrate)

,

گرافیک (Graphics)

,

واضح (Vivid)

,

ورزشی(Sports)

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

توان هر بلندگو (وات)

10

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

ساب‌ووفر

ندارد

ووفر

ندارد

نوع بلندگوها

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

A.I. EQ

,

A.I. Sound

,

AI Sound

,

Clear Dialogue

,

Dolby Atmos

,

Dolby Bass Enhancement

,

Dolby Volume Leveller

,

DTS Play-Fi

,

Mimi Sound Personalisation

,

Night mode

,

Room Calibration

,

اخبار (News)

,

استاندارد (Standard)

,

بازی (Game)

,

سفارشی (Custom)

,

سینما (Cinema)

,

فیلم (Movie)

,

موزیک (Music)

,

ورزشی (Sports)

فناوری‌های صوتی

A.I. EQ

,

A.I. Sound

,

Clear Dialogue

,

Dolby Atmos

,

Dolby Bass Enhancement

,

Dolby Volume Leveller

,

DTS Play-Fi

,

Night mode

پردازنده

4 هسته‌ای

سیستم عامل

اندروید

مرورگر وب

دارد

حافظه داخلی (گیگابایت)

16

قابلیت نصب برنامه

دارد

منوی فارسی

ندارد

کیبورد فارسی

ندارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

دارد

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

Chromecast داخلی

دارد

تله‌تکست

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

پشتیبانی از اپل Airplay

ندارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

ندارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

دارد

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

دارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

HDMI نسخه 2.1

دارد

تکنولوژی VRR

دارد

تکنولوژی ALLM

دارد

Nvidia G-Sync

ندارد

AMD FreeSync

ندارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

دارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@60Hz

,

1440p@60Hz

,

4K@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

4

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

,

HDMI 2.1

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

نسخه ورودی USB

USB 2.0

,

USB 3.0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

ندارد

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

دارد

خروجی هدفون

دارد

ورودی RS-232C

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

2

بلوتوث (Bluetooth)

دارد

نسخه بلوتوث

5.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

AVRCP (ریموت کنترل AV)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

وای فای (Wi-Fi)

دارد

نسخه Wi-Fi

وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

دارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

دارد

ضخامت (میلی‌متر)

80.9

رنگ فریم اطراف نمایشگر

نقره‌ای

رنگ پایه

نقره‌ای

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1

شکل پایه

دو طرف و خطی

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

300×200

ابعاد بدون پایه

1290x750x81 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1290x820x270 میلی‌متر

ابعاد پایه

ابعاد بسته بندی

1425x867x160 میلی‌متر

وزن بدون پایه

17.4 کیلوگرم

وزن با پایه

17.7 کیلوگرم

وزن پایه

0.3 کیلوگرم

وزن بسته بندی

22.4 کیلوگرم

رده مصرف انرژی

G

حسگر اکو (Eco)

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

منبع تغذیه

AC 220-240V, 50/60Hz

مصرف انرژی (وات)

78

حداکثر توان مصرف (وات)

141

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

فرمت و کدک تصویری

BMP

,

GIF

,

HEIF

,

JPEG

,

photo 360

,

PNG

فرمت و کدک ویدیویی

AV1

,

AVI

,

H264/MPEG-4 AVC

,

HEVC

,

MKV

,

MPEG-1

,

MPEG-2

,

MPEG-4

,

VP9

فرمت و کدک صوتی

AAC

,

FLAC

,

mp3

,

WAV

,

WMA (v2 up to v9.2)

,

WMA-PRO (v9 and v10)

فرمت و کدک زیرنویس

ASS

,

SMI

,

SRT

,

SSA

,

SUB

,

TXT

ریموت کنترل

دارد

مدل ریموت کنترل

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

ALLM یا Auto Low Latency Mode برای انتخاب حالت بازی به صورت خودکار برای برخورداری از کمترین تأخیر در ورودی

,

Chromecast built-in (کروم‌کست داخلی) برای انتقال بی‌سیم فیلم‌ها، نمایش‌ها، بازی‌ها و موارد دیگر از تلفن، تبلت یا لپ تاپ به تلویزیون

,

Pause TV برای متوقف کردن برنامه در حال پخش

,

امکان ارتقاء آنلاین سیستم عامل (Online firmware upgrade)

,

امکان ارتقاء سیستم عامل از طریق حافظه‌ی یو‌اس‌بی (Firmware upgradeable via USB)

,

برنامه از پیش نصب شده BBC iPlayer

,

برنامه از پیش نصب شده YouTube

,

برنامه پرطرفدار Spotify برای دانلود موسیقی در تلویزیون

,

پشتیبانی از HDCP 2.3 روی هر 4 پورت ورودی HDMI

,

پشتیبانی از اتصال Amazon Echo (ممکن است برای برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

,

پشتیبانی از برنامه Philips TV Remote برای کنترل تلویزیون از طریق گوشی هوشمند

,

پشتیبانی از سرویس پلتفرم IoT Hub برای کنترل لوازم هوشمند از طریق شبکه به صورت هوشمند

,

پشتیبانی فناوری DTS Play-Fi برای اتصال بلندگوهای سازگار بی‌سیم در اتاق‌های جداگانه

,

تکنولوژی AI Sound برای تنظیم خودکار صدا برحسب یک ژانر خاص و ایجاد صدای فراگیر به کمک فرآیند هوش مصنوعی

,

تکنولوژی Clear Dialogue برای بهبود و تقویت صدای دیالوگ ها

,

تکنولوژی Dolby Bass Enhancement برای تقویت صدای دالبی

,

تکنولوژی Dolby MS12 2ch برای بهبود کیفیت صدا

,

تکنولوژی Dolby Volume Leveller برای کنترل ولوم صدای دالبی در هنگام پخش آگهی یا تغییر کانال

,

تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer (تقویت کنتراست پویا) برای تنظیم کنتراست مطابق با محیط با هدف ارائه رنگ‌های واضح‌تر

,

تنظیم صدای هوشمند توسط A.I. EQ

,

تنظیمات Built-in Ambilight+hue برای انعکاس نورپردازی در چراغ‌های hue

,

تنظیمات Device connection wizard برای اتصال سریع و راحت سایر دستگاه‌ها به تلویزیون

,

تنظیمات Network installation wizard برای راه‌اندازی سریع شبکه

,

تنظیمات Settings assistant wizard برای راه‌اندازی آسان و سریع تلویزیون

,

حالت شب (Night mode) برای کاهش شدت صدای تلویزیون در شب

,

دارای ریموت کنترل هوشمند به همراه میکروفون داخلی (ریموت کنترل هوشمند ممکن است برای برخی مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

,

دارای قابلیت Voice Search (جستجوی صوتی) برای جستجو و اعمال دستورات صوتی از طریق صدا

,

دارای مرورگر اینترنت (Web Browser) جهت وب گردی

,

دارای وای فای دو بانده (Dual-Band WiFi) با پشتیبانی از فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز

,

دسترسی به Google Play Store (گوگل پلی استور) برای دانلود و نصب برنامه‌های مختلف در تلویزیون

,

سرویس استریم +Disney برای تماشای انیمیشن (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس پخش جریانی Netflix برای دسترسی به محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سیستم صوتی 2 کاناله با 2 بلندگوی 10 وات

,

شخصی سازی تنظیمات صدا توسط Mimi Sound Personalisation

,

فرآیند Noise Reduction برای کاهش نویز منابع بصری

,

فناوری Dolby Vision (این فناوری نسخه‌ای از HDR است که توسط Dolby توسعه یافته است و از ابرداده‌های پویا کدگذاری شده در هر فریم فیلم برای ایجاد تصاویری دقیق‌تر استفاده می‌کند)

,

فناوری EasyLink (HDMI-CEC) برای کنترل دستگاه‌های متصل از طریق HDMI توسط ریموت کنترل تلویزیون

,

فناوری Perfect Natural Motion برای یکنواخت سازی فریم‌ها در محتوای اکشن

,

فناوری Ultra Resolution برای افزایش رزولوشن منابع با کیفیت پایین‌تر از 4K

,

فناوری صدای فراگیر Dolby Atmos برای افزودن کانال‌های بالایی و ایجاد صدای سه بعدی، فراگیر و سینمایی

,

قابلیت 360 Camera Support با پشتیبانی از دوربین 360 درجه

,

قابلیت Auto detect Philips devices برای تشخیص خودکار سایر دستگاه‌های فیلیپس

,

قابلیت BT HID برای اتصال ماوس و کیبورد از طریق بلوتوث به تلویزیون

,

قابلیت Eco Mode برای کنترل نور صفحه نمایش هماهنگ با میزان نور محیط

,

قابلیت HbbTV مخفف عبارت Hybrid broadcast broadband TV برای نمایش محتوای اضافی و تعاملی از طریق اینترنت

,

قابلیت Micro Dimming Pro نسخه‌ی پیشرفته‌تر از Micro Dimming برای بهبود هوشمند میزان روشنایی و کنتراست در مناطق مختلف نمایشگر

,

قابلیت SimplyShare برای اشتراک گذاری دیتای صوتی و تصویری دستگاه‌های مختلف در تلویزیون

,

قابلیت USB HID برای اتصال ماوس و کیبورد از طریق ورودی USB به تلویزیون

,

قابلیت USB recording برای ضبط محتوای کانال‌های دیجیتال روی حافظه‌ی یو اس بی

,

قابلیت Wall color adaptive برای نمایش هرچه بهتر رنگهای فناوری Ambilight با توجه به رنگ دیوار

,

مجهز به 1 پورت USB 2.0

,

مجهز به 1 پورت USB 3.0

,

مچهز به برنامه Amazon Prime Video

,

منوی EPG راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها برای نمایش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی موجود

,

هماهنگی با بلندگو های بی سیم فیلیپس و ایجاد رقص نور به وسیله تکنولوژی Ambilight

,

ویژگی AmbiSleep برای شبیه سازی غروب آفتاب مواقع خواب

,

ویژگی AmbiWakeup برای شبیه سازی طلوع آفتاب مواقع بیدار شدن از خواب

,

ویژگی Audio Description مناسب برای افراد نابینا و کم بینا (تلویزیون به صورت صوتی توضیحات لازم برای استفاده از بخش‌های مختلف را ارائه می‌دهد)

,

ویژگی DLNA برای به اشتراک‌گذاری محتوای گوشی به صفحه نمایش در شبکه داخلی بدون نیاز به کابل

,

ویژگی Philips Wireless Home Speakers برای اتصال بلندگوهای سازگار فیلیپس

,

ویژگی Room Calibration برای کالیبره کردن صدا در محیط

,

HDR Upscaling

,

ISF Color Management

,

Picture mute (for radio)

,

Restricted Profile

,

Switch Off Timer

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون فیلیپس مدل 58PUS8507”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی