ماشین لباسشویی ال جی WDV9142WRP

  • نوع: درب از جلو
  • ظرفیت: 10.5 کیلوگرم
  • فناوری: AI DD
  • سرعت: 1400 دور
  • خشک کن: 7 کیلوگرم
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید ماشین لباسشویی ال جی مدل WDV9142WRP

لباسشویی WDV9142WRP که با عنوان‌های V9 و 9142 نیز در بازار شناخته می‌شود جزو تولیدات حرفه‌ای شرکت ال جی است که از نوین‌ترین متدهای طراحی استفاده می‌کند. این لباسشویی که همچنین با عنوان‌های WDV9142 و یا حتی WDV9 در بازار معرفی می‎‌شود دارای ظرفیت بالای 10.5 کیلوگرم بوده و نیز به خشک کن 7 کیلوگرم مجهز است. این مدل لباسشویی درب از جلو دیزاین فوق العاده مدرنی با صفحه نمایش LED و کنترل پنل لمسی در بالای بدنه خود برخوردار است و درب درام آن از جنس شیشه حرارت دیده است.

از مواردی که لباسشویی 10.5 کیلویی ال جی را بسیار منحصربه‌فرد می‌سازد باید به تکنولوژی AI DD اشاره داشت. این دستگاه در واقع به موتور دایرکت درایو طراحی شده بر پایه هوش مصنوعی مجهز است که بر اساس داده‌های کلان پیشین بهینه‌ترین حرکت شستشو را برای 18 درصد مراقبت بیشتر از پارچه‌ها ارائه می‌کند. 14 برنامه شستشو در کنترل پنل لباسشویی از طریق ولوم چرخشی قابل تنظیم هستند.

⭕ مدل‌های مشابه لباسشویی WDV9142WRP ⭕

لباسشویی ال جی WDV9142BRP

فناوری Steam+ ال جی داخل ماشین لباسشویی WDV9142WRP می‌تواند تا 99.9 درصد از آلرژن‌هایی که را موجب بروز حساسیت در افراد می‌شوند از بین ببرد. این لباسشویی همچنین با قابلیت TurboWash می‌تواند شستشوی کامل البسه را تنها در مدت زمان 39 دقیقه امکان پذیر کند. نسل جدید و حرفه‌ای لباسشویی ال جی با فناوری ThinQ و با امکان اتصال به وای-فای به کاربران اجازه می‌دهد از فاصله دورتر بر همه چیز نظارت کنند و به آخرین نوآوری‌ها دسترسی داشته باشند.

ال‌جی V9 با ظاهری کاملاً حرفه‌ای و مدرن

متدهای پیاده سازی در ظاهر لباسشویی WDV9142WRP به آن نمایی مدرن و کاربرپسند بخشیده است. این لباسشویی در دسته‌بندی انواع مدل‌های درب از جلو (Front Loading) با ظرفیت بالا قرار می‌گیرد. تم سفید بدنه لباسشویی با ادغام پس زمینه مشکی رنگ نمایشگر و البته درام، نمای زیباتری برای ارتقاء دکوراسیون دارد. این لباسشویی با پهنای 600 میلی‌متر و عمق و ارتفاع به ترتیب 560 و 850 میلی‌متر ابعادی کاملاً استاندارد برای نصب در فضای آشپزخانه دارد.

بخشی از طراحی حرفه‌ای این مدل را صفحه نمایش بصری‌تر آن تشکیل می‌دهد که داخل آن کلیه‌ی اطلاعات مربوط به زمان برنامه، سرعت چرخش موتور و دمای آب با نور سفید واضح قابل نمایش است. در پایین نمایشگر LED دستگاه، کلیدهای عملکرد لمسی تابع برنامه و قابلیت‌های اضافی در دسترس هستند. در مرکز بدنه لباسشویی 9142 ولوم چرخشی انتخاب برنامه تعبیه شده است. در سمت چپ بدنه محفظه مواد شوینده که روی خود با آیکون‌های مشخص اطلاعات کلیدی لباسشویی را نشان می‌دهد، وجود دارد.

ال جی WDV9142WRP یک درب بزرگ با حاشیه‌ی کرومی مشکی رنگ را در نمای جلوی خود دارد. متریال استفاده در درب شیشه بادوام کاملاً حرارت دیده و مقاوم است. شایان ذکر است که این لباسشویی نسل نوین در سازگاری با سیستم TWINWash Mini متناسب با ترجیحات کاربران و نیازهای شستشوی آن‌ها برای به حداقل رساندن زمان و هزینه‌ها می‌‌تواند به مینی واش 2 کیلویی کشویی که به صورت مجزا قابل خریداری است متصل شده و ظرفیت بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

خشک کن و لباسشویی در یک دستگاه!

لباسشویی ال جی V9 با ظرفیت بالای 10.5 کیلوگرم به نسبت اکثر ماشین‌های لباسشویی داخل بازار از ظرفیت بیشتری برای شستشوی تعداد بیشتری از لباس‌های کثیف برخوردار است و کاملاً ایده‌آل خانواده‌های با جمعیت بیشتر است. همه‌ی این‌ها در حالیست که ابعاد استاندارد بدنه کاملاً حفظ شده است و در اصل این ظرفیت درام است که افزایش پیدا کرده است.

جدای از ظرفیت بالا برای شستشو، مدل WDV9142WRP در اصل یک دستگاه دو کاره است که لباسشویی و خشک‌کن را ادغام می‌کند. این مدل در واقع به خشک کن 100 درصد مجهز است که ظرفیتی معادل 7 کیلوگرم دارد این در حالیست که در مدل‌های معمولی لباسشویی که دارای دور خشک کن هستند صرفاً عملیات آبگیری انجام می‌شود و بیشتر مواقع نیاز به آویزان کردن لباس در هوای آزاد خواهد بود. حداکثر سرعت چرخش درام لباسشویی به 1400 دور در دقیقه افزایش پیدا می‌کند تا لباس‌ها کاملاً خشک شوند. لباسشویی و خشک‌کن همه‌کاره ال‌جی از فناوری‌های پیشرو لوازم خانگی است که برای صرفه‌جویی در زمان و فضا طراحی شده است.

درام بادوام و بهداشتی لباسشویی WDV9142WRP

درام ماشین لباسشویی WDV9142WRP ال جی با دوام فوق العاده بالا به لطف متریال استیل ضدزنگ طراحی شده است. طرح برجسته Embossing داخل درام به شستشوی بهتر لباس‌ها با امکان مراقبت کافی از آن‌ها کمک می‌کند. از دیگر مواردی که در مورد دیگ این لباسشویی تحسین برانگیز است باید به بهداشتی بودن آن برای شستشوی البسه اشاره داشت به این دلیل که اثر ضد باکتری آن در جولای 2013 به تایید شرکت بین المللی Intertek رسیده است.

بهینه‌ترین فرآیند شستشو با AI DD

برخلاف ماشین‌های لباسشویی معمولی که صرفاً وزن پارچه را تشخیص می‌دهند، لباسشویی WDV9142WRP به فناوری Artificial Intelligent Direct Drive به اختصار AI DD مجهز شده است. موتور دایرکت درایو معمولی طراحی شده توسط ال جی در سال‌های اخیر شهرت جهانی یافته است به این دلیل که با طراحی حرفه‌ای فاقد تسمه بوده و اصولاً میزان لرزش و سروصدای تولیدی به وسیله آن به حداقل می‌رسد. خرید لباسشویی ال جی برای افراد که خواهان برقراری سکوت و آرامش در خانه خود هستند، ایده‌آل است.

موتور دایرکت اینورتر مستقیماً درام را به چرخش می‌آورد بنابراین اصطکاک کمتری ایجاد شده و میزان مصرف انرژی نیز بهینه خواهد شد. قطعات باکیفیتی که در موتور Direct Drive وجود دارد میزان استهلاک آن را به حداقل رسانده و طول عمر را افزایش می‌دهد. نسل جدید از این موتور با فناوری هوش مصنوعی در لباسشویی ال جی WDV9142WRP نه تنها وزن البسه را تشخیص می‌دهد بلکه جنس پارچه را نیز شناسایی کرده و حرکات بهینه شستشو را در درام برنامه ریزی می‌کند.

فناوری AI DD بر پایه داده‌های کلان تجربه شستشو، بهینه‌ترین حرکات شستشو را ارائه می‌دهد طوریکه تا 18 درصد مراقبت بیشتر از پارچه‌ها به ارمغان خواهد آمد. بهینه سازی حرکت توسط هوش مصنوعی بر اساس وزن و جنس پارچه با چرخه‌های کتان، ترکیبی و مراقبت آسان اعمال می‌شود.

شستشوی بهداشتی‌تر و چین و چروک کمتر البسه

در ال جی WDV9142WRP فناوری‌های بیشتری وجود دارد که آن را به ایده‌آلترین لباسشویی داخل بازار از دیدگاه کاربران تبدیل می‌کند. این مدل با تکنولوژی پیشرفته Steam+ به عنوان لباسشویی بخارشودار نیز توسط فروشندگان معرفی می‌شود. فناوری Steam که توسط ال جی طراحی شده است به عنوان یک تابع جداگانه در تنظیمات لباسشویی در دسترس است.

در حالیکه اکثر کاربران نگران شستشوی بهداشتی لباس‌های خود با ماشین‌های لباسشویی هستند، فناوری بخار تا 99.9 درصد از آلرژن‌ها مانند گرد و غبار را که موجب بروز حساسیت یا مشکلات تنفسی در برخی افراد می‌شوند از بین میبرد. این کارکرد همچنین می‌تواند تا 30 درصد چین و چروک لباس‌ها را طی شستشو کاهش دهد. در واقع چین و چروک‌هایی که در جریان کم آبی ممکن است ایجاد گردند به وسیله بخار در طی حرکت غلتاندن داخل درام ماشین لباسشویی WDV9142WRP ناپدید می‌شوند. عملکرد Steam با تعداد زیادی از چرخه‌ها قابل فعالسازی است.

لباسشویی 9142 البته بجز عملکرد بخار دارای چرخه آلرژی است که در آن توسط بخار شستشوی کاملاً بهداشتی لباس‌ها تضمین شده است. این چرخه که توسط بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) به تایید رسیده است تا 99.9 درصد از آلرژن‌ گرد و غبار خانگی را کاهش می‌دهد!

ال جی WDV9142WRP با فناوری TurboWash 360˚

از دیگر فناوری‌های که لباسشویی 9142 ال جی را بسیار منحصربه‌فرد می‌سازد باید به TurboWash 360˚ اشاره داشت. این لباسشویی 10.5 کیلوگرم با استفاده از این فناوری می‌تواند لباس‌های شما را به طور کامل تنها در مدت زمان 39 دقیقه شستشو دهد این در حالیست که در طی فرآیند شستشو از لباس مراقبت کافی به عمل می‌آید. این لباسشویی با سیستم پیشرفته 3D Multi Spray که توسط پمپ کنترل اینورتر تغییر سرعت چرخش می‌دهد قادر است آب را از 4 جهت مختلف اسپری کند.

چرخش آهسته نازل سه‌بعدی موجب پاشش آب با زاویه کم شده و بالعکس چرخش سریع اسپری قدرتمند آب با زاویه بالا را ممکن می‌سازد. با انتخاب تابع TurboWash در لیست عملکردهای صفحه کنترل زمان رسیدن آب و مواد شوینده به سطح لباس کاهش پیدا می‌کند و عملاً شستشوی 360 درجه در زمان سریع‌تر میسر می‌شود. نازل‌های چند بعدی طراحی شده توسط ال جی در لباسشویی WDV9142WRP بسیار حرفه‌ای عمل می‌کنند.

با چرخه Turbo Wash زمان شستشو کاهش یافته و انرژی کمتری نیز مصرف خواهد شد. یک چرخه شستشوی 39 دقیقه تا 39 درصد از مصرف انرژی می‌کاهد و این می‌توان تا حدود هزینه‌های مصرفی کاربران را کاهش دهد.

راحتی بیشتر با نسل لوازم خانگی هوشمند

لباسشویی WDV9142WRP با فناوری ThinQ جزو لوازم خانگی هوشمند توسعه یافته ال جی به حساب می‌آید که به کل سهولت بیشتری را برای کاربران ایجاد می‌کند. این دستگاه از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می‌کند طوریکه با نگهداشتن کلید Delay End به مدت چند ثانیه آن را فعال کرده و با راه‌اندازی شبکه گوشی هوشمند یا تبلت را متصل ساخت. این لباسشویی هوشمند با برنامه ThinQ ال جی سازگار بوده و کاربران با نصب آن در اسمارت فون خود می‌توانند بر تنظیمات از فاصله دورتر بدون استفاده از کنترل پنل نظارت کنند.

از طریق اپلیکیشن ThinQ می‌توان چرخه‌های اضافی را در لباسشویی V9 جدید بارگیری کرد و به طور کلی به نوآوری‌های بیشتر دسترسی داشت. جالب‌تر اینکه این لباسشویی حتی با دستگاه‌های خانه هوشمند که با الکسا و دستیار گوگل سازگار هستند کار می‌کند بنابراین با اتصال آن‌ها می‌توان یک اکوسیستم کاملاً هوشمند را برای راحتی بیشتر داخل خانه راه‌اندازی کرد. ال جی WDV9142WRP همچنین با پشتیبانی سیستم عیب یاب هوشمند این امکان را برای کاربران ایجاد می‌کند که بدون صرف هزینه‌های اضافی با مرکز خدمات ال جی تماس برقرار کرده و عیب‌های دستگاه خود را در کمترین زمان شناسایی و برطرف کنند.

14 برنامه شستشوی کاربردی

  1. Cotton (شستشوی لباس‌های کتان و نخی)
  2. +Cotton (شستشوی لباس‌های کتان حساس‌تر)
  3. Turbowash 39 (چرخه شستشوی سریع 39 دقیقه‌ای)
  4. Mixed Fabric (شستشوی بارهای مخلوط)
  5. Easy Care (ویژه لباس‌های با الیاف مصنوعی)
  6. Silent Wash (شستشو در کمترین حالت صدا)
  7. Allergy Care (چرخه ضد آلرژی لباس)
  8. Delicates (مخصوص لباس‌های ظریف و خیلی حساس)
  9. Hand/Wool (شبیه ساز شستشوی دستی)
  10. Speed 14 (شستشو در 14 دقیقه)
  11. Dry Only (فقط خشک کردن)
  12. Wash+Dry (شستن و خشک کردن)
  13. Tub Clean (تمیزکنندگی درام)
  14. Download Cycle (دانلود چرخه‌های بیشتر)

انعطاف بیشتر با قابلیت Add Item

احتمالاً برای شما هم اتفاق افتاده است که بعد اینکه لباسشویی شروع به شستشوی لباس‌ها کرده است به یاد آورده‌اید که یک یا چند تکه لباس خود را بجا گذاشته‌اید، این گاها می‌تواند یک دردسر جدی تلقی شود به این دلیل که شستشوی دستی البسه می‌تواند زمان و انرژی شما را هدر دهد و از سوی دیگر بارگیری لباسشویی برای تعداد کمتری لباس به هیچ وجه بصرفه نیست. لباسشویی ال جی مدل WDV9142WRP این مشکل شما را حل می‌کند.

Add Item یکی از تابع‌های بسیار کاربردی طراحی شده توسط ال جی برای چنین مواقعی است. هر زمان که لباس جامانده داشتید می‌توانید این قابلیت را از کنترل پنل فعال کنید چرا که برای مدت زمانی کوتاه چرخه شستشو را متوقف می‌کند تا شما بتوانید لباس جامانده را به درام اضافه کنید!

سایر قابلیت‌ها و عملکردهای لباسشویی V9

  • با چرخه‌های دلخواه خود در لباسشویی 10.5 کیلویی و 1400 دور ال جی WDV9142WRP می‌توانید عملکرد Dry را فعال کنید تا لباس‌ها کاملاً خشک در اختیارتان قرار گیرند.
  • کلید ترکیبی Dry با Turbo wash عملکرد Prewash را فعال می‌کند. این کارکرد قبل از اینکه قرار باشد لباس‌ها وارد چرخه شستشوی اصلی گردند آن‌ها را خیس می‌کند طوریکه لکه‌های آلودگی شل شده و نتایج تمیزکنندگی بهتری در چرخه اصلی بدست می‌آید.
  • با گزینه‌های ترکیبی Delay End و Add Item می‌توانید قفل کودک (Child Lock) را فعال کنید. این عملکرد کلیه‌ی تنظیمات برنامه را از کار می‌اندازد و با از دسترس خارج کردن تنظیمات کنترل پنل از باز شدن درب جلوگیری کرده و ایمنی کودک شما را حفظ می‌کند.

جمع‌بندی

مدل WDV9142WRP نسل جدید لباسشویی هوشمند ال جی با فناوری ThinQ و امکان مدیریت از راه دور است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت بالای 10.5 کیلوگرم و برخورداری از خشک کن 7 کیلوگرم تمام نیازهای شستشوی کاربران خود را برآورده می‌کند. تکنولوژی‌های دایرکت درایو هوش مصنوعی، بخار بهداشتی و توربو این لباسشویی را بسیار منحصربه‌فرد ساخته‌اند. لیست قیمت لباسشویی ال جی را می‌توانید در بانه سرویس ببینید.

شرکت سازنده

ال جی

مدل

WDV9142WRP

سری

سال ساخت (میلادی)

2019

رنگ

سفید

سرعت چرخش موتور

1400 دور در دقیقه

نوع موتور لباسشویی

Inverter Direct Drive

ظرفیت دیگ

10.5 کیلو

نوع مخزن

درب از جلو

جهت باز شدن درب

به سمت چپ

صفحه نمایش

لمسی

پهنا

600 میلی‌متر

عمق

560 میلی‌متر

ارتفاع

850 میلی‌متر

اندازه دهانه درب

وزن خالص

رتبه انرژی

میزان مصرف برق (سالیانه)

میزان مصرف آب (سالیانه)

میزان صدا هنگام شستشو

میزان صدا هنگام چرخش

خشک کن

دارد

ظرفیت خشک‌کن

7 کیلوگرم

اضافه کردن لباس حین شستشو

دارد

قفل کودک

دارد

بخارشوی

دارد

برنامه‌های شستشو

Allergy Care

,

Cotton+

,

Cottons

,

Delicates

,

Download Cycle

,

Dry Only

,

Easy care

,

Hand/Wool

,

Mixed Fabric

,

Silent Wash

,

Speed 14

,

Tub Clean

,

TurboWash 39

,

Wash+Dry

سایر ویژگی‌ها

پشتیبانی از برنامه LG ThinQ

,

پیش شستشو (prewash)

,

تأخیر در شستشو تا 24 ساعت با Delay End

,

تابع اضافی Add Item برای اضافه کردن لباس جامانده

,

تکنولوژی AI DD برای شستشوی هوشمند و 18 درصد محافظت بیشتر از پارچه

,

سازگاری کامل با TWINWash Mini

,

سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis

,

شستشوی بهداشتی با Steam+

,

طراحی برجسته دیگ (Embossing)

,

قابلیت TurboWash 360˚ با امکان شستشوی لباس‌ها در 39 دقیقه

,

مجهز به قفل کودک

,

محافظت از الیاف پارچه با Wrinkle-free laundry برای کاهش چین و چروک

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماشین لباسشویی ال جی WDV9142WRP”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی