تلویزیون ال جی 75QNED756

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 75 اینچ
  • نوع نمایشگر: QNED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
  • تاریخ عرضه: 2023
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

موجود

قیمت کالا:​

71,000,000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

قیمت و خرید تلویزیون ال جی مدل 75QNED756

تلویزیون 75QNED756 با مدل نامبر کامل 75QNED756RB مونتاژ کشور اندونزی از سری ساخت سال 2023 در بازار ایران عرضه می‌شود. سری QNED75 اقتصادی‌ترین مدل کیوند این سال است که صرفاً برای استفاده معمولی مانند دیدن فیلم و سریال ساخته شده است و عموماً به کاربران کنسول‌های نسل نهم بازی توصیه نمی‌شود. سایز 75 اینچ در نمایشگر QNED بزرگ خود نقاط کوانتومی و نانو ذرات رنگ را ترکیب می‌کند تا سطح روشنایی و وسعت رنگ به مراتب بیشتر از یک تلویزیون LED معمول باشد.

تلویزیون پیش رو به عنوان یک مدل کیوند ارزان فاقد تکنولوژی نور پس زمینه مینی LED بوده و تامین روشنایی پنل آن از طریق نور لبه محور Edge صورت می‌گیرد. خوشبختانه فناوری جدیدتر Dimming Pro به عنوان نسخه‌ای از فناوری لوکال دایمینگ نور دیودها را کنترل کرده و کنتراست را تا حدوی افزایش می‌دهد. ال جی 75QNED756 با نسل ششم پردازنده α5 توانایی بالایی در ارتقاء منابع با کیفیت پایین‌تر به کمک هوش مصنوعی دارد. نسل نوین تلویزیون‌های الجی با یک رابط کاربری اختصاصی برای تنظیمات ساندبار ارائه می‌شوند تا کاربران بیشتر احساس راحتی کنند.

⭕ مدل‌های مشابه تلویزیون QNED756 ⭕

تلویزیون ال جی 55QNED756

تلویزیون ال جی 65QNED756

تلویزیون ال جی 75QNED816

با دسترسی به نسخه بروز یافته سیستم عامل webOS در این تلویزیون هوشمند می‌توانید دسترسی به سرگرمی به صورت آنلاین را مدیریت کنید؛ تلویزیون‌های جدید دارای گزینه کارت‌های سریع برای دسترسی سریع‌تر به موارد مرتبط در یک فولدر جداگانه هستند. در ادامه این مطلب از بانه سرویس با بررسی دقیق‌تر این تلویزیون 2023 همراه شوید.

ترکیب بی‌نظیر کوانتوم دات و نانوسل!

تلویزیون 75QNED756 یک مدل ارتقاء یافته و جدیدتر از LED به حساب می‌آید که فناوری‌های رنگ Quantum Dot و Nano Color Pro را ادغام می‌کند. به طور کلی QNED مخفف شده عبارت Quantum Nano-Emitting Diode نوع منحصربه‌فردی از نمایشگر به معنی دیود ساطع کننده نور نانو کوانتومی است. از مهم‌ترین دستاوردهای این فناوری نوین ابداع شده توسط ال جی باید به ایجاد رنگ‌ها با دقت بیشتر و محدوده وسیع‌تر از آن‌ها اشاره داشت که بالاخره کیفیت تصویر را در حد قابل توجهی افزایش می‌دهند.

رنگ‌های ناخالصی که دارای افت کیفیت هستند توسط نانو ذرات پیشرفته از طول موج‌های RGB حذف می‌شوند و در نتیجه رنگ‌هایی با خلوص بیشتر ایجاد می‌گردد، اکنون دیگر از محوشدگی رنگ‌ها خبری نخواهد بود بنابراین وضوح تصویر بهتر است. نقاط کوانتومی نیز به عنوان مواد نیمه هادی فوق العاده ریز در ابعاد نانو با هدایت نور بسته به اندازه خود محدوده‌ای وسیع‌ از رنگ‌های سرد و گرم را تولید می‌کنند. تلویزیون ال جی 75QNED756 از تکنولوژی QNED Color بهره می‌گیرد و یک تجربه نزدیک‌تر به دنیای واقعی را رقم می‌زند. در حدود 8 میلیون پیکسل با پشتیبانی رزولوشن 4K جزئیات بی‌نظیری را به تصویر می‌کشد.

Dimming Pro در تلویزیون 75QNED756

تلویزیون‌های QNED در ابتدای رونمایی بیشتر بخاطر برخورداری از فناوری بکلایت mini LED به شهرت رسیدند، اینگونه تلویزیون‌ها با کاهش حداکثری هاله نور و افزایش کنتراست دارای کیفیت تصویر عالی هستند و قیمت گرانتری دارند. با وجود این‌ها دیری نپایید که ال جی مدل‌های ارزانتر خود از این سری مانند 75QNED756 را با فناوری نوردهی لبه محور Edge برای طرفداران همین تکنولوژی عرضه کرد.

بکلایت Edge با کاهش سطح انرژی خیلی مقرون به صرفه است اما میزان روشنایی و کنتراست تلویزیون مجهز با آن با مدل‌های مینی LED قابل قیاس نیست. با وجود این‌ها الجی با بکارگیری فناوری Local Dimming نوع Dimming Pro در تلویزیون QNED75 در تلاش بوده است تا حدود زیادی کنتراست را بهبود ببخشد. دایمینگ پرو نور منتشر شده به وسیله دیودهای ساطع کننده نور را مدیریت می‌کند تا رنگ‌های تیره و روشن با کیفیت بهتر قابل نمایش باشند و به تبع آن بیننده تصاویری با وضوح عالی و درز نور کمتر باشید.

توجه داشته باشید که 75QNED756 به عنوان مدل 75 اینچی به پنل IPS با نقطه قوت زاویه دید گسترده برای تماشا در موقعیت‌های مختلف، تجربه تماشای گروهی و نصب در محیط‌هایی با چیدمان مبل گسترده مجهز است. با اینکه این مدل حتی از لوکال دایمینگ استفاده می‌کند تا حدودی ضعف عمق رنگ مشکی را نشان می‌دهد بنابراین اگر به تماشای فیلم در فضای تاریک علاقه‌مند هستید خرید مدل‌های مجهز به پنل VA با کنتراست ذاتی بهتر را در اولویت قرار دهید.

پردازنده α5 Gen6

سری 8 کیوند به پردازنده قدرتمندتر α6 مجهز است این در حالیست که سری 7 دارای پردازنده α5 است و این یکی از تفاوت‌های اصلی آن‌هاست. تلویزیون 4K ال جی 75QNED756 با برخورداری پردازنده حرفه‌ای α5 AI 4K Gen6 خیلی سریع و با قدرت بالا داده‌های ورودی را تحلیل و پردازش می‌کند. این پردازشگر نسل ششم نسبت به نسل پنجم تا حدودی ارتقاء یافته است. به گفته الجی پردازنده آلفا 5 متناسب با ترجیحات بیننده برای تجربه مشاهده پویا بر پایه هوش مصنوعی توسعه یافته است. تاثیرات هوش مصنوعی پردازنده در بخش صدا و تصویر در ادامه توضیح داده شده است؛

4K Upscaling

اگر ویدئوهای قدیمی‌تر با کیفیت پایین دارید شاید تعجب کنید که بگوییم آن‌ها را می‌توانید با رزولوشن 4K در تلویزیون 75QNED756 مشاهده کنید؛ این تلویزیون چنین منابعی را بدون وقفه تشخیص می‌دهد و با فناوری 4K Upscaling بر اساس داده‌های 4K مقایسه می‌کند. بازتولید جزئیات از دست رفته و حذف نویز ویدئوها بخشی از فرآیند ارتقاء این منابع با وضوح 4K است.

AI Brightness Control

ال جی برای چندین سال است که در تلویزیون‌های خود از فناوری AI Brightness Control بهره می‌گیرد. تولیدات این شرکت عمدتاً به سنسور نور مجهز شده‌اند و به صورت حرفه‌ای می‌توانند میزان نور اتاق را محاسبه کنند. پردازنده هوشمند α5 بر اساس همین حسگر به طور خودکار سطح روشنایی نمایشگر را تنظیم می‌کند تا تجربه مشاهده بهینه‌ای رقم بخورد و هرگز چشمان بیننده اذیت نشود. با امکان کنترل روشنایی به وسیله هوش مصنوعی نیازی نخواهد بود که تنظیمات را به صورت دستی تغییر دهید.

AI Sound Pro

با پیشبرد فرآیند یادگیری عمیق از نقاط داده‌های صوت در تلویزیون 75QNED756 ال جی، پردازنده برای شناسایی صداها، افکت‌ها و فرکانس‌ها اقدام می‌کند و این امکان را ایجاد می‌کند صدا بر اساس نوع محتوا برای حالت فراگیر تنظیم شود. فناوری منحصربه‌فرد AI Sound Pro یک سیستم مجازی 5.1.2 کاناله را برای انتشار صدا در تمام فضا شبیه سازی می‌کند.

تلویزیون QNED75؛ سینمای خانه شما!

با خرید تلویزیون کیوند ال جی می‌توانید در منزل خود یک سینمای خانگی داشته باشید! سطح مناسب از روشنایی، طیف رنگی گسترده و کنتراست قابل قبولی که در این سری وجود دارد این امکان را ایجاد می‌کند که بروزترین فیلم‌های داخل بازار جهانی با کیفیت HDR قابل نمایش باشند. یکی از فناوری‌های جالب تلویزیون 75QNED756 ال جی، Dynamic Tone Mapping نام دارد که در اصل نوعی فرآیند محاسباتی برای تقسیم‌بندی، تجزیه و تحلیل منبع در زمان واقعی، نقشه‌برداری مجدد رنگ و تغییر سطوح سایه در مناطق خاصی از تصویر بر اساس نسبت کنتراست صحنه به صورت خودکار است.

این تلویزیون 75 اینچ کیوند با فناوری منحصربه‌فرد HDR10 Pro با استفاده از دستور کلی تنظیمات روشنایی را در سکانس به سکانس یک فیلم تغییر می‌دهد تا بیننده جزئیات بیشتری باشید. همچنین این تلویزیون در بین انواع حالت‌های تصویر خود FILMMAKER Mode را دارد که جلوه‌های مصنوعی پردازش تصویر را در محتوا غیرفعال می‌کند. برای زمان‌هایی که محتوایی مانند فیلم درام را تماشا می‌کنید حالت فیلمساز را فعال کنید تا هرگونه جلوه‌های پردازش تصویر خاموش شده و پارامترهایی مانند نسبت تصویر، رنگ و نرخ فریم بدون تغییر بماند. این حالت کیفیت واقعی محتوا را متناسب با آنچه کارگردان در نظر داشته است حفظ می‌کند!

ارتقاء صوتی با ساندبار جدید ال جی

در تلویزیون کیوند 756 سایز 75 اینچ یک سیستم صوتی متشکل از 2 کانال صوتی 10 واتی تعبیه شده است که خروجی صدا منتشر شده توسط آن در حد 20 وات است. بلندگوها که در سمت زیرین بدنه تعبیه شده‌اند صدا را به سمت جلو پرتاب می‌کنند. در بخش‌های قبل توضیح دادیم که تاثیر هوش مصنوعی در تنظیم کیفیت صوتی و جلوه فراگیر آن به چه صورت است اما اگر یک صدای فراگیر واقعی لازم دارید بهتر است یک سیستم صوتی را به صورت مستقل خریداری کنید.

تلویزیون‌های جدید ال جی در سازگاری حداکثری با نسل جدید از ساندبارهای همین برند طراحی شده‌اند؛ 75QNED756 دارای یک رابط کاربری اختصاصی برای تنظیمات ساندبار بدون نیاز به ریموت کنترل است. هر زمان که ساندبار ال جی را به این دستگاه وصل کنید سریعاً به حالت ساندبار برای اعمال تنظیمات لازم خواهد رفت. برای اتصال ساندبار هر کدام از راهکارهای بلوتوث، درگاه HDMI eARC و پورت اپتیکال در دسترس است. با قابلیت WOW Orchestra صدای بلندگوهای تلویزیون ال جی با صدای ساندبار ادغام شده و در کل با امکان همگام سازی حالتی فراگیر و قدرتمندتر از صدا ایجاد می‌شود. حالا دیگر حتی نیازی نیست از ریموت کنترل ساندبار برای تغییر تنظیمات آن استفاده کنید!

در صورت در اختیار داشتن ریموت جادویی تلویزیون می‌تواند موقعیت شما را شناسایی کرده و با استفاده از فناوری AI Acoustic Tuning تن صدا را تنظیم کند. این تلویزیون با فناوری Clear Voice Pro دیالوگ‌های صوتی را صرف نظر از پس زمینه مزاحم تقویت می‌کند. همچنین این سری اگرچه از دالبی اتموس پشتیبانی نمی‌کند توانایی رمزگشایی فرمت دالبی دیجیتال را برای پخش صدایی چند جانبه دارد.

تجربه بهبود یافته بازی با تلویزیون 75QNED756

اگر کاربر کنسول نسل نهم مانند پی اس 5 هستید بهتر است به سراغ مدل‌های بالاتر بروید چرا که تلویزیون 75QNED756 به صرف اقتصادی بودن پتانسیل کامل برای بازی با دستگاه‌های جدید را ندارد. این مدل به نمایشگر با نرخ رفرش 60 هرتز مجهز بوده و از طرفی نیز فاقد درگاه HDMI 2.1 است بنابراین نمی‌تواند بازی 4K با نرخ 120 فریم در ثانیه را انتقال دهد و صرفاً زمانی که کنسول‌ بازی نسل هشتم مانند پلی استیشن 4 را متصل کنید می‌توانید از پتانسیل کامل آن استفاده کنید.

داخل تلویزیون ال جی Game Optimizer برای دسترسی به کلیه‌ی تنظیمات لازم برای راه‌اندازی ایده‌آل بازی وجود دارد، همچنین به Gaming Dashboard برای دسترسی سریع حین بازی مجهز است. با همه‌ی این‌ها در دسترس بودن برخی ویژگی‌ها به آپدیت‌های نرم افزاری بستگی دارد و برای هر منطقه فرق می‌کند.

مدل 75QNED756 با Auto Low Latency Mode (حالت تاخیر کم خودکار) بدون وقفه حالت بازی را برای کاهش میزان تاخیر ورودی فعال می‌کند بنابراین می‌توانید با بیشترین تسلط بر صحنه‌ها بازی کنید. با اتصال کنسول از طریق درگاه eARC کیفیت صدای مطلوب و فراگیری دریافت می‌کنید. این تلویزیون 2023 دارای حالت HGiG است که ال جی آن را در همکاری با بزرگترین برندهای صنعت بازی ارائه می‌کند. این حالت با در دسترس قرار دادن یکسری دستورالعمل‌های عمومی بازی HDR را تقویت می‌کند.

سیستم عامل webOS 23

با خرید تلویزیون ال جی 75QNED756 که نسخه 2023 سیستم عامل WebOS را اجرا می‌کند قادر خواهید بود سرگرمی را به سلیقه خود شخصی سازی کنید. هوم داشبورد ال جی در این نسل همچنان حالت فول اسکرین دارد منتها اکنون متشکل از 2 صفحه با یکسری گزینه‌های جدید است.

پلتفرم‌های پخش جریانی مطرح در سطح جهانی مانند Netflix (نتفلیکس)، Prime Video (پرایم ویدئو) و Apple TV (اپل تی‌وی) در هوم جدید به طور پیشفرض نصب شده‌اند. برای دسترسی به سرگرمی آنلاین از این سرویس‌ها ثبت اکانت، اتصال اینترنت و خرید اشتراک ضروری خواهد بود. برای دانلود برنامه‌های بیشتر می‌توانید به فروشگاه ال جی مراجعه کنید و یا حتی نسخه تحت وب برنامه‌ها را اجرا کنید. ال جی برای سفارش سازی بیشتر تجربه کاربران داخل تلویزیون‌های هوشمند در مقیاس گسترده از فناوری ThinQ AI بهره گرفته است.

اگر اخبار دنیای تلویزیون را دنبال می‌کنید حتماً مطلع شده‌اید که سال گذشته قابلیت My Profile به تلویزیون‌های ال جی اضافه شد؛ هر کدام از اعضای خانواده می‌توانند در تلویزیون اسمارت 75QNED756 برای خود پروفایل شخصی بسازند و توصیه‌های محتوای متناسب با سلیقه خود را دریافت کرده و نیز به سرویس‌های مورد نظر خود سریعاً دسترسی پیدا کنند. برای ایجاد تعداد زیادی نمایه محدودیتی وجود ندارد بجز اینکه در صفحه اصلی صرفاً 10 تا از آن‌ها قابل نمایش هستند. تلویزیون‌های 2023 ال جی بجز نمایه شخصی دارای کارت‌های سریع و گزینه‌های جدیدتر است که در ادامه تعدادی از آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

Quick Card

در تلویزیون 2023 ال جی کارت‌های سریع (Quick Cards) وجود دارد که شامل اسلاید بندی‌های مستقل برای بخش‌های مرتبط است طوریکه مثلاً در فولدر موزیک تمامی برنامه‌ها و قابلیت‌های مرتبط وجود دارد و یا در بخش ورزش مواردی مانند آلارم ورزشی در دسترس است.

AI Concierge

قابلیت جدید AI Concierge کلمات کلیدی مرتبط و پرطرفدار را بر اساس تاریخچه جستجوی صوتی پیشین ارائه می‌کند تا به آنچه متمایل هستید زودتر دسترسی پیدا کنید.

Matter

تلویزیون اسمارت 75QNED756 مانند تلویزیون‌های سال‌های قبل از سرویس‌های Apple Airplay و HomeKit برای اتصال دستگاه‌های iOS پشتیبانی می‌کند و با قابلیت اشتراک گذاری نمایشگر برای اتصال به گوشی‌های اندرویدی کاملاً آماده است. در اقدامی جدید ال جی اکنون حتی پروتکل Matter را به تلویزیون‌های خود افزوده است تا کاربران همه‌ی دستگاه‌های سازگار داخل خانه را مدیریت کنند. تلویزیون پیش رو همچنین از قابلیت Room to Room Share برای دریافت کانال‌های تلویزیون سازگار از طریق شبکه وایفای پشتیبانی می‌کند.

LG Smart Cam

به تلویزیون 75QNED756 می‌توانید دوربین هوشمند ال جی را برای برقراری تماس تصویری و شرکت در جلسات از راه دور از طریق اپلیکیشن اختصاصی متصل کنید. دوربین الجی مدل VC23GA طراحی باریکی داشته و براحتی روی پنل تلویزیون قابل نصب است.

از تمام معیارهای زیبایی شناختی تا ظاهری مینیمال در تلویزیون 75QNED756

در طراحی تلویزیون‌ ال جی 75QNED756 از معیارهای زیبایی شناختی در دنیای امروز بهره گرفته شده است. طراحان شرکت ال جی در تلاش بوده‌اند با به حداقل رساندن اِلمان‌های پیچیده در ظاهر تلویزیون زیبایی قابل توجهی به آن ببخشند. این سبک کاملاً متناسب با مینیمالیسم را می‌توان با کاهش ضخامت فریم دور نمایشگر تلویزیون به خوبی دید. ضخامت کم حاشیه دور نمایشگر به بیننده محتوا حتی اجازه می‌دهد با در اختیار داشتن ظرفیتی بزرگتر از صفحه تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای کسب کند.

از دیگر پارامترهایی که موجب شده است دیزاین تلویزیون 75QNED756 بسیار زیباتر جلوه کند باید به کاهش عمق پنل نمایشگر آن اشاره داشت؛ با توجه به همین اصل نصب تلویزیون از طریق یک پایه دیواری مجزا آسان و بدون دردسر خواهد بود. این تلویزیون QNED ال جی البته با پایه‌های دوشاخه باریک و زیبایی عرضه می‌شود که به کمک آن‌ها روی میز قرار می‌گیرد. پایه‌های دوطرفه قدرت لازم برای حفظ تعادل بدنه را دارد. در پشت آن‌ها نیز می‌توان کابل‌ها را هدایت کرد تا از بهم ریختگی در اطراف تلویزیون اثری نباشد.

شرکت سازنده

ال جی

مدل

75QNED756RB

سری

7

سال ساخت (میلادی)

2023

رنگ

مشکی

سایز (برحسب اینچ)

75 اینچ

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

2160×3840

نوع صفحه نمایش

QNED

نور پس زمینه

Edge

نوع پنل

IPS

زاویه دید (درجه)

حداکثر روشنایی (نیت)

عمق رنگ

10 بیت

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

فرمت‌های HDR

HDR10

,

HLG

موتور پردازشگر تصویر

α5 Gen6 AI Processor 4K

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

60 هرتز

قابلیت کاهش نویز

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

حالت‌های تصویر

(ISF) Expert (Bright Room)-ویژه اتاق روشن

,

(ISF) Expert (Dark Room)-ویژه اتاق تاریک

,

Game Optimiser

,

استاندارد (Standard)

,

سینما (Cinema)

,

صرفه‌جویی (Eco)

,

فیلمساز (Filmmaker)

,

واضح (Vivid)

,

ورزشی(Sports)

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

توان هر بلندگو (وات)

10

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

ساب‌ووفر

ندارد

ووفر

ندارد

نوع بلندگوها

Down Firing

قابلیت تقویت صدا

دارد

صدای فراگیر و سه‌بعدی

ندارد

حالت‌های صدا

AI Sound Pro

,

Clear Voice Pro

,

Game Optimiser

,

استاندارد (Standard)

,

سینما (Cinema)

,

موزیک (Music)

,

ورزشی (Sports)

فناوری‌های صوتی

Dolby AC4

,

Dolby Digital (AC3)

,

Dolby Digital Plus (EAC3)

,

HE-AAC

,

Ultra Surround

پردازنده

4 هسته‌ای

سیستم عامل

webOS

مرورگر وب

دارد

حافظه داخلی (گیگابایت)

قابلیت نصب برنامه

دارد

منوی فارسی

دارد

کیبورد فارسی

دارد

جستجوی صوتی

دارد

دستیار صوتی

دارد

قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث

دارد

قابلیت اتصال به موبایل

دارد

انتقال صدای تلویزیون به موبایل

دارد

Chromecast داخلی

ندارد

تله‌تکست

دارد

پشتیبانی از DLNA

دارد

پشتیبانی از اپل Airplay

دارد

پشتیبانی از اپل HomeKit

دارد

قابلیت ضبط برنامه (PVR)

پشتیبانی از اینترنت اشیاء (IoT)

دارد

راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG)

دارد

HDMI نسخه 2.1

ندارد

تکنولوژی VRR

ندارد

تکنولوژی ALLM

دارد

Nvidia G-Sync

ندارد

AMD FreeSync

ندارد

حالت Game Mode

دارد

پشتیبانی از HGiG

دارد

پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت

1080p@60Hz

,

4K@60Hz

,

720p@60Hz

زمان پاسخگویی تصویر (میلی ثانیه)

تاخیر ورودی یا Input Lag (میلی ثانیه)

تعداد ورودی HDMI

4

نسخه ورودی HDMI

HDMI 2.0

کانال برگشتی صدای HDMI

دارد

نوع کانال برگشتی صدای HDMI

ARC

,

eARC

قابلیت HDMI-CEC

دارد

ورودی USB

دارد

تعداد ورودی USB

2

نسخه ورودی USB

USB 2.0

ورودی ویدئو کامپوزیت (composite)

ندارد

خروجی صدای دیجیتال (Optical)

دارد

خروجی هدفون

ندارد

ورودی RS-232C

ندارد

ورودی آنتن (RF)

دارد

تعداد ورودی آنتن

2

بلوتوث (Bluetooth)

دارد

نسخه بلوتوث

5.0

پشتیبانی از پروفایل بلوتوث

A2DP (صدای استریو)

,

AVRCP (ریموت کنترل AV)

,

HID (اتصال کیبورد و موس)

,

HOGP (اتصال دستگاه با نیروی کم)

وای فای (Wi-Fi)

دارد

نسخه Wi-Fi

وایفای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

قابلیت Wi-Fi Direct

ندارد

پورت شبکه (LAN)

دارد

قابلیت IR Blaster

ندارد

سایر ورودی/خروجی‌ها

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال کابلی DVB-C

ضخامت (میلی‌متر)

44.5

رنگ فریم اطراف نمایشگر

مشکی

رنگ پایه

مشکی

,

نقره‌ای

حالت‌های قابل تنظیم پایه

1

شکل پایه

دو طرف و دو شاخه

قابلیت نصب روی دیوار

دارد

اندازه محل نصب براکت VESA (میلی‌متر)

400×400

ابعاد بدون پایه

1675x964x44 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1675x1029x359 میلی‌متر

ابعاد پایه

1350×359 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1820x1115x200 میلی‌متر

وزن بدون پایه

35.5 کیلوگرم

وزن با پایه

36.5 کیلوگرم

وزن پایه

1 کیلوگرم

وزن بسته بندی

45.7 کیلوگرم

رده مصرف انرژی

A+

حسگر اکو (Eco)

دارد

خاموش شدن خودکار

دارد

منبع تغذیه

AC 100-240V, 50/60Hz

مصرف انرژی (وات)

143

حداکثر توان مصرف (وات)

209

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

143

مصرف انرژی در حالت استندبای (وات)

0.5

فرمت و کدک تصویری

AVIF

,

BMP

,

HEIC

,

HEIF

,

JPE

,

JPEG

,

JPG

,

PNG

فرمت و کدک ویدیویی

3G2

,

3GP

,

ASF

,

AV1

,

AVI

,

DAT

,

H.264/AVC

,

HEVC

,

M4V

,

MKV

,

Motion Jpeg

,

MOV

,

MP4

,

MPEG

,

MPEG-1

,

MPEG-2

,

MPEG-4

,

MPG

,

MTS

,

TP

,

TRP

,

TS

,

VC-1 Advanced Profile (except for WMVA)

,

VC-1 Simple and Main Profiles

,

VOB

,

VP8

,

VP9

,

WMV

,

Xvid (GMC is not supported)

فرمت و کدک صوتی

AAC

,

ADPCM

,

AMR-NB

,

AMR-WB

,

Dolby AC-4

,

Dolby Digital

,

Dolby Digital Plus

,

DVD-LPCM

,

FLAC

,

LPCM

,

mp3

,

MPEG-1

,

MPEG-1 Layer I

,

MPEG-1 Layer II

,

MPEG-1 Layer III (MP3)

,

MPEG-2

,

OGG

,

PCM

,

Vorbis

,

WAV

,

WMA

,

WMA Standard (except for WMA v1/WMA Speech)

فرمت و کدک زیرنویس

Advanced Sub Station Alpha (ASS)

,

ASS

,

DCS (DLP Cinema)

,

PSB (PowerDivX)

,

SMI

,

SRT

,

SSA

,

SUB (MicroDVD, SubViewer 1.0/2.0)

,

Sub Station Alpha (SSA)

,

Timed Text

,

txt (TMPlayer)

ریموت کنترل

هوشمند

مدل ریموت کنترل

MR23GA

باتری ریموت کنترل

دارد

پایه رومیزی

دارد

پایه دیواری (براکت)

ندارد

دفترچه راهنما

دارد

راهنمای نصب

دارد

کابل برق

دارد

پیچ اتصال پایه

دارد

سایر ویژگی‌های تلویزیون

ALLM یا Auto Low Latency Mode برای انتخاب حالت بازی به صورت خودکار برای برخورداری از کمترین تأخیر در ورودی

,

Analog TV Reception (توانایی نمایش شبکه‌های تلویزیونی آنالوگ)

,

Billion Rich Colors (نمایش یک میلیارد رنگی غنی)

,

digital audio Output(Optical) خروجی صدای دیجیتال اپتیکال برای انتقال صدا در وضوحی بالا

,

Energy saving Mode (حالت صرفه جویی در انرژی)

,

Hotel Mode (حالت هتل) برای استفاده از تلویزیون در هتل‌‎ها

,

Intelligent Edit برای مرتب سازی هوشمند برنامه‌ها با توجه به اولویت استفاده کاربر

,

LG Channels (سرویس پخش محتوای رایگان و انحصاری ال‌جی که طیف گسترده‌ای از برنامه‌های زنده را بر اساس تقاضای کاربر ارائه می‌کند)

,

LG Voice Search (جستجوی صوتی ال‌جی)

,

Live Plus (سرویس دو جانبه مبتنی بر ACR، در دسترس بودن آن بسته به منطقه‌ی جغرافیایی متفاوت خواهد بود)

,

Magic Explorer برای نمایش اطلاعات مربوط به محتوا، منوها، برنامه Art Gallery و Sports Alert

,

Related Content Search (نمایش محتوای مرتبط توسط هوش مصنوعی حین تماشای فیلم)

,

Sports Alert (آلارم ورزشی) برای ارائه نتایج مسابقات بزرگ و زنده ورزشی در ابتدا، حین و پایان

,

استاندارد HLG مخفف Hybrid Log Gamma برای نمایش رنگ‌های زنده در نمایشگر

,

استاندارد Simplink (HDMI-CEC) برای کنترل دستگاه‌های متصل به پورت HDMI تلویزیون از طریق ریموت تلویزیون

,

امکان ایجاد چندین پروفایل کاربری (My Profile) برای دسترسی به پیشنهادات محتوای متناسب با سلیقه‌ی هر کاربر

,

امکان نمایش شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال (Digital TV Reception)

,

برنامه از پیش نصب شده YouTube

,

پروتکل HDMI AUDIO RETURN CHANNEL (ARC) (کانال بازگشت صدا) برای کنترل دستگاه‌های متصل به تلویزیون و ارسال صدا از تلویزیون به سیستم صوتی

,

پشتیبانی از 9 حالت مختلف تصویر

,

پشتیبانی از اپلیکیشن ThinQ برای مدیریت و کنترل تلویزیون از فاصله‌ی دور توسط گوشی هوشمند

,

پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی 5.0

,

پشتیبانی از دستیار صوتی Alexa برای امکان اتصال به دستگاه دستیار صوتی و کنترل تلویزیون از طریق صدا

,

پشتیبانی از دستیار صوتی Google برای امکان اتصال به دستگاه دستیار صوتی و کنترل تلویزیون از طریق صدا

,

پشتیبانی از فرمت Dolby Digital برای ایجاد صدای فراگیر و همه جانبه

,

پشتیبانی از فناوری HDR10 از فرمت‌های HDR برای افزایش رنگ و روشنایی در تصویر توسط فراداده‌ی ایستا

,

پشتیبانی از قابلیت IP control برای امکان کنترل تلویزیون از طریق دستگاه‌هایی با IP مشخص

,

تکنولوژی 4K Upscaling برای افزایش رزولوشن تصاویر و از بین بردن نویز آنها و نمایش همه چیز در حد کیفیت تصویر 4K

,

تکنولوژی AI Brightness Control برای تنظیم هوشمند نور صفحه نمایش با توجه به شرایط روشنایی اتاق

,

تکنولوژی AI Sound Pro برای تنظیم خودکار صدا برحسب یک ژانر خاص و تولید صدای فراگیر به کمک فرآیند هوش مصنوعی

,

تکنولوژی Image Enhancing برای بهینه سازی کیفیت تصویر

,

تکنولوژی Intelligent Voice Recognition برای تشخیص هوشمند صدا

,

تکنولوژی LG Sound Sync برای همگام سازی صدا در اتصال تلویزیون و سیستم‌های صوتی سازگار ال‌جی

,

تکنولوژی Precision Dimming Pro برای کنترل نور پس زمینه LED در بخش‌های مجزای نمایشگر برای ایجاد کنتراست بالاتر

,

تکنولوژی Simultaneous Audio Output برای پخش همزمان و هماهنگ تلویزیون و سیستم صوتی خارجی متصل

,

تکنولوژی Ultra Contrast برای دستیابی به تلویزیون به کنتراست عالی

,

تکنولوژی نوردهی موضعی (Local Dimming) برای کنترل نور پس زمینه صفحه نمایش و ایجاد کنتراست بهتر

,

تنظیمات خانواده (Family settings) برای کنترل و محدود سازی محتوا در تلویزیون توسط والدین

,

چینش بلندگوهای Down Firing برای انتشار صدا از قسمت پایین تلویزیون به جلو

,

حالت HGIG مخفف شده‌ی عبارت HDR Gaming Interest Group برای نمایش جزئیات بیشتر در صحنه‌های تاریک و روشن بازی‌های HDR

,

دارای داشبورد گیمینگ (Game Dashboard) برای تنظیم تعدادی از ویژگی‌های بازی

,

دارای داشبورد هوشمند (Home Dashboard) جهت مدیریت دستگاه‌ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند

,

دارای طراحی Eco-packaging با بسته‌بندی قابل بازیافت

,

دارای مرورگر اینترنت (Web Browser) جهت وب گردی

,

دارای هوم هوشمند (AI Home)

,

دسترسی به سرویس‌های گیمینگ ابری (Cloud Gaming) برای تجربه بازی آنلاین

,

دسترسی به فروشگاه محتوای ال‌جی (LG Content Store) برای دانلود و نصب برنامه

,

سرویس Apple TV (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس استریم +Disney برای تماشای انیمیشن (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس استریم Hulu برای تماشای آنلاین فیلم و سریال (نیاز به خرید اشتراک و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس پخش جریانی Netflix برای دسترسی به محتوای فیلم و سریال به صورت آنلاین (نیاز به خرید اشتراک و اتصال اینترنت است و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

سرویس ویدئویی Prime Video برای ارائه فیلم‌ها برای فروش (نیاز به خرید اشتراک و در دسترس بودن آن به منطقه جغرافیایی بستگی دارد)

,

فرآیند Noise Reduction برای کاهش نویز منابع بصری

,

فناوری 4K Upscaler (مقایسه منابع کم کیفیت به لحاظ آماری با داده‌های 4K و ارتقاء رزولوشن آن‌ها نزدیک به وضوح 4K)

,

فناوری Active HDR برای افزودن متادیتای پویا به فرمت معمولی HDR10

,

فناوری AI Acoustic Tuning برای تنظیم صدا برحسب فاصله‌ی شنونده از تلویزیون به کمک ریموت جادویی ال‌جی

,

فناوری Clear Voice Pro برای حذف نویز و تقویت صدای دیالوگ برای بهتر شنیده شدن صدای اشخاص

,

فناوری Dolby Digital Plus با قابلیت رمزگشایی برای پخش صدای فراگیر

,

فناوری Dynamic Tone Mapping برای بهینه سازی کیفیت محتوای HDR

,

فناوری HDR10 Pro برای بالا بردن محدوده روشنایی و برجسته کردن رنگ‌ها و جزئیات در صحنه‌ها

,

فناوری LG ThinQ (هوش مصنوعی ال‌‎جی)

,

فناوری ThinQ AI جهت مدیریت دستگاه‌ها، لوازم خانگی و خانه هوشمند از طریق تلویزیون

,

قابلیت Airplay2 برای پخش مستقیم فیلم‌ها، موسیقی و سایر محتواها از دستگاه اپل روی تلویزیون

,

قابلیت Apple Homekit (راه‌حل اینترنت اشیاء اپل برای اتصال گجت‌های iOS به تلویزیون و کنترل آن از طریق همین دستگاه‌ها)

,

قابلیت Block access to harmful site (امکان مسدود سازی سایت‌های مخرب)

,

قابلیت Bluetooth Surround Ready برای اتصال بلندگوهای بلوتوثی به صورت بیسیم به تلویزیون و ایجاد صدای فراگیر

,

قابلیت DIAL برای پخش ویدئو یوتیوب و نتفلیکس از گوشی روی تلویزیون بدون نیاز به کروم‌کست

,

قابلیت Digital recording (ضبط دیجیتال)

,

قابلیت Dolby Atmos pass-through برای انتقال سیگنال صوتی Dolby Atmos روی درگاه HDMI eARC

,

قابلیت Filmmaker Mode (FMM) برای حفظ کیفیت واقعی تصاویر بدون ایجاد تحریف

,

قابلیت HDR مخفف High Dynamic Range به معنای محدوده دینامیکی بالا برای بهبود تنظیمات تصویر

,

قابلیت Music Discovery برای دسترسی به جدیدترین موسیقی‌ها به صورت آنلاین

,

قابلیت Network File Browser برای دسترسی به فایل‌های به اشتراک گذاشته شده داخل شبکه

,

قابلیت Next Picks برای پیشنهاد محتوای بعدی بر اساس سلیقه و سابقه‌ی تماشای کاربر

,

قابلیت Quick Access برای تنظیم دسترسی سریع به برنامه‌ها از طریق فشار دادن دکمه‌‌های عددی ریموت کنترل

,

قابلیت Room to Room Share (Receiver) تنها برای دریافت و پخش شبکه‌های تلویزیون سازگار ال‌جی از طریق شبکه وای فای)

,

قابلیت Screen Share برای اشتراک صفحه نمایش گوشی‌های اندرویدی در تلویزیون به صورت بی‌سیم

,

قابلیت Sound Share برای پخش موسیقی از گوشی هوشمند یا دستگاه‌های دیگر در تلویزیون و پخش صدای تلویزیون در گوشی هوشمند به صورت وایرلس از طریق بلوتوث

,

قابلیت Soundbar Mode Control برای کنترل حالت‌های صدای ساندبار سازگار ال‌جی متصل به تلویزیون

,

قابلیت Speech to Text جهت تبدیل صدا به متن

,

قابلیت Time Machine (DVR) برای ضبط موقت برنامه پخش زنده و مشاهده مجدد آن

,

قابلیت Time Shift برای امکان توقف برنامه و بازپخش مجدد آن که از قابلیت Extended PVR در راستای ضبط و نگه داشتن محتوا استفاده می‌کند

,

قابلیت TV On With Mobile برای روشن کردن تلویزیون از طریق گوشی

,

قابلیت TV Sound Mode Share برای اعمال تنظیمات صوتی تلویزیون روی سیستم‌های صوتی سازگار ال‌جی متصل از طریق درگاه HDMI ARC

,

قابلیت Universal Control برای کنترل دستگاه‌های متصل از طریق ریموت کنترل تلویزیون

,

قابلیت USB Camera Linkage برای اتصال دوربین سازگار به تلویزیون از طریق ورودی USB

,

قابلیت Voice Command (اجرای دستورات صوتی کاربر)

,

قابلیت Wi-Fi TV On جهت روشن نمودن تلویزیون از طریق وای-فای

,

قابلیت نقاط کوانتومی Quantum Dot با توانایی نمایش حجم رنگ 100 درصدی

,

کانال بازگشت صوتی eARC برای انتقال صدا در سرعت بالا و سازگاری کامل با فرمت‌های Dolby Atmos و DTS

,

مجهز به 2 پورت USB 2.0

,

مجهز به 2 کانال پخش صدای 10 واتی

,

مجهز به 4 پورت HDMI 2.0 با امکان پخش محتوای 4K با نرخ تازه سازی 60 هرتز

,

مجهز به ورودی رادیویی RF برای اتصال آنتن به تلویزیون و دریافت کانال‌های تلویزیون رادیویی

,

نانو ذرات رنگ (Nano Color) برای تصفیه‌ی ناخالصی از طول موج RGB و ایجاد رنگ‌های دقیق و خالص

,

ویژگی DLNA برای به اشتراک‌گذاری محتوای گوشی به صفحه نمایش در شبکه داخلی بدون نیاز به کابل

,

ویژگی Game Optimizer برای بهینه سازی تنظیمات در جریان بازی

,

ویژگی Gray Scale (با فعالسازی این ویژگی، رنگ منوی صفحه نمایش به رنگ سفید و مشکی با هدف نمایش جزئیات مبهم تغییر پیدا می‌کند)

,

ویژگی High Contrast (این ویژگی منحصربه‌فرد با فعالسازی قابلیت تنظیم رنگ پس زمینه و فونت تعدادی از منوها، کنتراست را در نقاط روشن و تیره افزایش می‌دهد)

,

ویژگی Invert Colors (با فعال شدن این ویژگی تلویزیون قادر است برخی از رنگ‌ها را در برخی منوها معکوس و کالیبره کند تا دید بیننده به دسترسی‌های مختلف را افزایش دهد)

,

Automatic Volume Adjustment برای جلوگیری از افزایش یا کاهش ناگهانی صدا

,

Black Stabiliser به منظور دسترسی بهتر به جزئیات در صحنه‌های تاریک و کم نور

,

WOW Orchestra برای ایجاد بهینه سازی صدا بین تلویزیون و ساندبار سازگار متصل به آن

,

امکان ایجاد کارت‌های سریع Quick Cards

,

پشتیبانی از پروتکل Matter برای کنترل سایر دستگا‌های متصل داخل خانه

,

فناوری AI Concierge برای ارائه توصیه‌های محتوا بر اساس سابقه جستجوی صوتی پیشین در تلویزیون

,

قابلیت Chrome Remote Desktop

,

مجهز به منوی Home Office

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 75QNED756”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی