تلویزیون ال جی 75UM7580

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 75 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
3 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون ال جی 75UM7580 با کیفیت تصویر 4K

جنجالی بین تمام کمپانی‌ها برای تولید بهترین تلویزیون 4K در جریان است که منجر به عرصه بهترین تلویزیون‌ها در بازار می‌شود. یکی از این کمپانی‌ها ال جی می‌باشد که نهایت تلاشش را به کار برده است تا بتواند بهترین محصول 2019 با کیفیت فورکی را در اختیار مشتریان قرار دهد. تلویزیون 75UM7580 از تولیدات این برند خوش سابقه می‌باشد که در دنیایی از تکنولوژی‌های پیشرفته غوطه‌ور شده است. تلویزیون ال جی 75UM7580 با فناوری Quad Step NR نویز موجود در تصاویر را از بین می‌برد بدین وسیله کاربران می‌توانند نظاره‌گر تصاویر شفاف و روان و بدون ناخالصی باشند. همچین باید گفت این تلویزیون اسمارت مجهز به پنل IPS می‌باشد که علاوه بر اینکه زاویه دید وسیعی را به وجود می آورد باعث افزایش طول عمر تلویزیون نیز می‌شود.

علاوه بر این باید این بیان کرد که وجود فناوری‌های Dolby Atmos و Dolby Vision تصاویر و صدا را بهینه می‌کنند و آن‌ها را به نحوی غنی و طبیعی در اختیار بینندگان می‌گذارد به علاوه تجربه سینمای خانگی را به آن‌ها اعطا می‌کند. تلویزیون 75UM7580 دارای سیستم صوتی دو کاناله با توان خروجی 20 وات می‌باشد. همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق Wi-Fi و پورت LAN برای کاربران فراهم می‌شود. تلویزیون 75 اینچ و 4K ال جی مدل UM7580 به غیر از آنچه گفته شد قابلیت‌های دیگری همچون فناوری تقویت عمق هر شی، موتور پردازشگر a7 Gen2، فناوری True Color Accuracy، مرورگر وب، فناوری Home Dashboard، فناوری Music Player، جستجوی صوتی و Simplink را در خود گنجانده است.

تجربه تصاویر رنگارنگ و غنی با فناوری‌های نوین !

با وجود فناوری‌های فراوانی که ال جی در تلویزیون اسمارت 75UM7580 قرار داده است زندگی دوباره‌ای به تصاویر نمایش داده شده بخشیده خواهد شد. که این باعث بهره‌مند شدن کاربران از صحنه‌هایی غنی و شفاف و شگفت انگیز می‌شود. اول از همه بپردازیم به فناوری +HDR10 که محدوده نورانی تلویزیون را افزایش می‌دهد بدین وسیله تصاویر درخشان‌تر و تابناک‌تر برای مخاطبین ارائه می‌شود به علاوه این فناوری با ایجاد رنگ و کتتراست بالا تصاویر واقعی و طبیعی را در اختیار بینندگان قرار می‌دهد. ال جی برای اینکه تصاویر با عمق بیشتری نشان داده شوند و مخاطبین از صحنه‌های با وضوح عالی‌تر و طبیعی‌تر و واقعی‌تر بهره‌مند شوند فناوری object Depth Enhancer را در تلویزیون اسمارت 75UM7580 تعبیه کرده است.

لازم به ذکر است که فناوری دالبی ویژن برای این خلق شده و در این تلویزیون مورد استفاده قرار گرفته شده است تا تصاویر بهینه و طبیعی و غنی را برای کاربران خود ارائه دهد. به واسطه وجود فناوری Dolby Vision تصاویر برای یک ارائه عالی بهینه می‌شوند و بدین وسیله کاربران می‌توانند نظاره‌گر پخش صحنه‌هایی با کیفیت غنی و طبیعی باشند. ال جی با اختصاص دادن فناوری 4K Cinema HDR این زمینه را فراهم می‌کند تا کاربران شاهد چشم‌انداز تازه‌ای از وضوح و کیفیت تصاویر سینمایی باشند به علاوه می‌توانید تصاویر را به صورت واقع گرایانه‌ای دریافت کنید. همچنین تجربه دیداری مختلف به واسطه پشتیبانی این تلویزیون اسمارت از حالت‌های مختلف تصویر برای کاربران فراهم خواهد شد.

نمایش تصاویر با عمق بیشتر و غنی‌تر !

در بخش قبلی چند فناوری مهم و عالی در زمینه پخش تصاویر را به معرف حضورتان رساندیم. اما باید گفت که ال جی در تلویزیون 75UM7580 امکانات بیشماری دیگری را قرار داده است که جا دارد تا شرخ مختصری از وظایف آن‌ها را برایتان بیان کنیم. فناوری True Color Accuracy باعث می‌شود تا کوچک‌ترین تفاوت جزئیات رنگ‌ها به نحوی دقیق منعکس شود که این منجر به نمایش صحنه‌هایی با کیفیت رنگ واضح‌تر، غنی‌تر، واقعی‌تر برای مخاطبین می‌شود. همچنین وجود فناوری Advanced Color Enhancer باعث تقویت رنگ‌ها می‌شود بدین وسیله صحنه‌‌هایی با کیفیت رنگ غنی و زلال و طبیعی به معرض دید همگان گذاشته خواهد شد.

فناوری Quad Step NR نویز موجود در تصاویر را کاهش می‌دهد که این منجر به ارائه تصاویر شفاف و روان و بدون نویز و ناخالصی برای کاربران می‌شود. همچنین نباید فناوری Upscaler را از قلم انداخت، این فناوری امکان ارتقای تصاویر کم وضوح را ممکن می‌کند بدین وسیله بینندگان می‌توانند شاهد پخش تصاویر با وضوح بالا و عالی و طبیعی باشند. در آخر کلام باید گفت که تلویزیون اسمارت ال جی مدل 75UM7580 دارای پنل IPS می‌باشد که وجود این پنل سبب عمر طولانی بیشتر تلویزیون می‌شود به علاوه زاویه دید گسترده‌ای را نیز به وجود می آورد. نهایت کلام اینکه ال جی با کار گذاشتن این قابلیت‌ها در بخش تصاویر تلویزیون 75UM7580 لحظات دیداری شاد و هیجان انگیز و خاطره سازی را به کاربران خود خواهد بخشید.

موتور پردازشگر a7 Gen2

باید گفت ال جی فقط با تعبیه کردن تلویزیون اسمارت 75UM7580 به قابلیت‌های گفته شده در بخش قبلی بسنده نکرده است بلکه این تلویزیون اسمارت را به موتور پردازشگر هوشمند a7 Gen2 مجهز کرده است. این موتور قدرتمند با یک الگوریتم پیشرفته باعث ارائه تصاویر طبیعی‌تر می‌شود به علاوه امکان انتشار صدایی دلپذیر را فراهم می‌کند. موتور پردازشگر a7 Gen2 با یک الگوریتم پیشرفته وضوح و روشنایی و جزئیات محتوا را به نحوی بهینه تجزیه و تحلیل می‌کند که این منجر به نمایش تصاویر تیزتر و روان‌تر می‌شود. این موتور پردازشگر با تاثیر که بر روی تصاویر می‌گذارد باعث نمایش صحنه‌هایی غنی و طبیعی برای کاربران می‌شود. همچنین باید این را ذکر کرد که موتور a7 Gen2 علاوه بر تاثیر گذاشتن بر تصاویر این توانایی را دارد تا بخش صدا را هم تحت سلطه خود در آورد.

به واسطه این موتور هوشمند فرکانس صداها دوباره شناسایی می‌شود که این باعث پخش صدایی دلپذیر و عالی‌تر و غنی‌تر خواهد شد. همچنین باید این را ذکر کرد موتور پردازشگر a7 Gen2 کاربران را با دنیای جدیدی از وضوح تصاویر آشنا می‌کند. به واسطه این پردازشگر نسل دوم هوشمند امکان پخش صحنه‌هایی غنی و دلچسپ و پر طراوت ممکن خواهد شد. در آخر باید گفت وجود موتور پردازشگر هوشمند a7 Gen2 در تلویزیون اسمارت 75UM7580 لحظات دیداری و شنیداری عالی را برای کاربران به وجود می آورد و آن‌ها را در واقعیت باور نکردنی غوطه‌ ور خواهد سازد.

طراحی ساده و بی‌نظیر !!

سبک و سیاق طراحی تلویزیون‌ها بسته به شرایط موجود امروزه تغییر کرده است. معماری تلویزیون‌ها عصر جدید به گونه‌ای است که به عنوان وسیله تزیینی نیز می‌توانید در خانه از آن استفاده کنید. ال جی با ارائه تلویزیون‌هایی با طراحی شیک و مدرن نظر کاربران مشکل پسند را به سمت خود جلب می‌کند. تلویزیون اسمارت 75UM7580 از سری محصولات تولید شده برند ال جی می‌باشد که برای آن طراحی شیک و بی‌نظیری در نظر گرفته است. همچنین باید گفت که این بدنه شیک بر روی پای‌های دوشاخه‌ای که در اطراف نمایشگر جاسازی شده، قرار گرفته است. این تلویزیون اسمارت با بدنه‌ای شیک و خطوط باریک خیره کننده نمایشگر، طراحی زیبایی به اتاق نشیمن شما خواهد بخشید.

این تلویزیون 75 اینچ با ضخامت 93 میلی‌متری شما را از داشتن محصول باریک و جذاب بهره‌مند می‌کند. به علاوه باید گفت که این تلویزیون با عرض 194 میلی‌متری گواه این است که شما محصولی با صفحه نمایشگر بزرگ در اختیار دارید. ناگفته نماند خطوط باریک فریم تلویزیون جزئیات اضافی را از بین می‌برد و باعث تمرکز بیشتر بر محتواهای نشان داده شده می‌شود به علاوه تجربه مشاهده کاربران را افزایش می‌دهد. این نمایشگر بزرگ 75 اینچ برای سالن‌های بزرگ شما انتخاب مناسبی می‌باشد. لازم به ذکر است که به واسطه براکت می‌توانید این تلویزن خوش ساخت و شیک را بر روی دیوار نصب کنید و باعث متفاوت و لوکس شدن دکوراسیون داخلی منزل خود شوید.

صدایی بهینه و شفاف و زلال !

ال جی به همانند بخش تصویر توجه ویژه‌ای نیز به بخش صدای تلویزیون اسمارت 75UM7580 کرده است و آن را با دنیایی از تکنولوژی‌های جدید تعبیه کرده است تا از این طریق بتواند لحظات شنیداری عالی را برای کاربران خود به وجود آورد. سیستم صوتی این تلویزیون اسمارت دو کاناله با توان خروجی 20 وات می‌باشد. که باید گفت این حجم صدای انتشار یافته برای این تلویزیون 75 اینچ کم می‌باشد و حتما لازم است تا از سیستم‌های صوتی دیگر برای افزایش حجم صدا استفاده کنید. فناوری دالبی اتموس باعث بهینه شدن صدا می‌شود به علاوه صدا را با عمق بیشتر و به نحوی دلپذیر برای کاربران پخش خواهد کرد. همچنین باید گفت قابلیت پخش صدا از طریق بلوتوث برای کاربران فراهم خواهد شد.

ال جی برای اینکه صداها پاک سازی شوند و صدایی شفاف و زلال و روان به گوش کاربران برسد فناوری Clear Voice را در خود گنجانده است. از طریق فناوری DTS امکان رمزگشایی صداهای دیجیتال به وجود می‌آید. این فناوری فرکانس صداها را به نحوی تجزیه و تحلیل می‌کند که افت کیفیتی را نمی‌توان در آن ملاحظه کرد. وجود فناوری Dolby Surround در تلویزیون ال جی مدل 75UM7580 کاربران را از وضوح صدایی باور نکردنی بهره‌مند می‌کند. این فناوری باعث منتقل شدن صدایی طبیعی و واقعی به گوش مخاطبین می‌شود. خروجی صوتی همزمان و همگام سازی صدا و فناوری One Touch Sound Tuning از دیگر امکانات بخش صدا می‌باشد که در تلویزیون 75 اینچ و 4K ال جی مدل UM7580 تعبیه شده است.

امکانات اسمارت تلویزیون 75UM7580

امکانات تلویزیون ال جی مدل 75UM7580 فقط محدود به مطالب بیان شده در قسمت‌های قبلی نمی‌باشد بلکه تعدادی امکانات اسمارت را نیز شامل می‌شود تا بتواند محصول پیشرفته‌ای را در دسترس کاربران خود قرار دهد. این تلویزیون اسمارت دارای سیستم عامل webOS می‌باشد که امکانات متنوع و گسترده‌ای را برای کاربران خود ارائه می‌دهد. به واسطه Smart ThinQ 3.0 امکان تعامل بین گوشی و تلویزیون ممکن می‌شود. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا تنظیمات تلویزیون خود را بر روی تلفن همراه انجام دهید بدون آنکه تغییری در محتوای در حال پخش تلویزیون وجود داشته باشد. وجود فناوری Home Dashboard در تلویزیون اسمارت 75UM7580 باعث می‌شود تا تمام خانه تحت فرمان شما باشد.

این فناوری منویی را بر روی نمایشگر تلویزیون در اختیار کاربران قرار می‌دهد که به واسطه آن می‌توانند به دستگاه‌های هوشمند منزل متصل شوند و از طریق یک کنترل از راه دور آن‌ها را مدیریت کنند. همچنین باید گفت ال جی با قرار دادن LG Content Store در تلویزیون 75UM7580 زمینه دسترسی کاربران را به فروشگاه بزرگ نرم افزارهای ال جی را به وجود می آورد به علاوه می‌توانید اپلیکیشن‌های دیگر را نیز نصب کنید. همچنین با استفاده از جستجوی صوتی می‌توانید دسترسی سریع‌تری به محتواهای مورد نظر خود داشته باشید به علاوه این فناوری لیستی از پیشنهادات مشابه با جستجوهای شما را در اختیارتان می‌گذارد. مجهز بودن این تلویزیون اسمارت به هوش مصنوعی باعث می‌شود تا کاربران خانه هوشمندی را در اختیار داشته باشند.

سایر امکانات تلویزیون 75UM7580

تلویزیون اسمارت 75UM7580 قابلیت پشتیبانی از EPG را دارد که این منجر به اطلاع داشتن کاربران از زمان دقیق برنامه‌های مورد علاقه خود می‌شود. همچنین به واسطه وجود گیرنده دیجیتال DVB-T2/C/S2 در تلویزیون ال جی مدل 75UM7580 پخش شبکه‌های آنالوگ داخلی و خارجی با تنوع بالا در اختیار کاربران قرار گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که این تلویزیون ال جی قابلیت پشتیبانی از زیرنویس فارسی فیلم‌ها را نیز دارد. این تلویزیون 4K مجهز به بلوتوث کم مصرف می‌باشد که محدوده ارتباطی وسیع‌تری را برای مخاطبین خود ایجاد می‌کند. از طریق Wi-Fi قابلیت اتصال به اینترنت برای کاربران به وجود می آید. صفحات تله تکست نیز از امکانات موجود در تلویزیون 75UM7580 می‌باشد. علاوه بر آنچه بیان شد باید گفت هنوز جای مبحث دیگری خالی است تا درباره آن شرح کوتاهی گفته شود که مربوط به عملکرد پورت‌ها در این تلویزیون فورکی می‌باشد.

ال جی به همانند شرکت‌های دیگر تلویزیون 75 اینچ و اسمارت مدل UM7580 را به درگاه‌های ارتباطی نظیر پورت HDMI، پورت USB، خروجی هدفون و….. تجهیز کرده است. به واسطه وجود پورت LAN امکان دسترسی به اینترنت به وجود می آید. همچنین Simplink زمینه اتصال چند رسانه‌ای را برای کاربران به وجود می آورد. پورت USB امکان رد و بدل شدن اطلاعات بین تلویزیون و حافظه‌های جانبی ممکن می‌شود بدین وسیله کاربران می‌توانند شاهد پخش فایل‌های صوتی و تصویری خود بر روی نمایشگر بزرگ تلویزیون باشند. این پورت باعث به وجود آمدن ساعت‌ها لذت و سرگرمی برای کاربران می‌شود.

مطلب کلام اینکه…….

نقد و بررسی صورت گرفته بر روی امکانات تلویزیون ال جی مدل 75UM7580 ما را با وجه‌های مختلف این تلویزیون اسمارت آشنا کرد. مشخص شد که این تلویزیون 4K است و از تولیدات سری 7 برند ال جی می‌باشد که امکانات نوینی را در آن ساخته و پرداخته کرده است تا بتواند هوادارهای این برند را راضی نگه دارد. کاربران از خرید تلویزیون 75UM7580 با قیمت مناسب و امکانات فوق‌العاده احساس رضایت و خشنودی خواهند کرد. فناوری‌های به کار رفته در بخش تصاویر از طرف کمپانی ال جی جان دوباره‌ای به وضوح تصاویر داده خواهد شد که از این طریق کاربران می‌توانند شاهد پخش صحنه‌هایی با رنگ و لعاب بیشتر باشند.

که باید گفت بخش صدا هم به مانند بخش تصاویر، صداها و فرکانس‌های آن را دوباره بازسازی و تقویت می‌شوند بدین جهت صدایی طبیعی و خالص و شفاف به گوش کاربران می‌رسد. در آخر باید گفت تلویزیون 75UM7580 دارای سیستم عامل webOS می‌باشد به علاوه مجهز به هوش مصنوعی نیز است. از دیگر محصولات سری 7 موجود در بازار می‌توان تلویزیون اسمارت سامسونگ مدل 75RU7100 را نام برد که توسط این برند با امکاناتی تجهیز شده است. بسته به سلیقه شما دارد که مایل باشید کدام را انتخاب کنید.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

75 اینچ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

پایه رومیزی

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

3

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

مدل

75UM7580

موتور پردازشگر تصویر

α7 Gen 2 Intelligent Processor

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

TM 200

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

270

ابعاد بدون پایه

1693x978x89 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1693x1048x345 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1839x1116x231 میلی‌متر

وزن بدون پایه

34.6 کیلوگرم

وزن با پایه

35.4 کیلوگرم

وزن بسته بندی

45.7 کیلوگرم

مدل ریموت کنترل

MR19

شرکت سازنده

ال جی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 75UM7580”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی