تلویزیون ال جی 55UM7660

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 55 اینچ
  • نوع نمایشگر: LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 20 وات
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون ال جی 55UM7660 با کیفیت تصویر 4K

تلویزیون ال جی 55UM7660 به عنوان یک محصول سری 7 به بازار عرضه شده است. این تلویزیون با داشتن کیفیت 4K کاربران را از تصاویر شفاف و واضح و طبیعی بهره‌مند می‌کند. ال جی با پیشرفت دنیای تکنولوژی‌ها سطح قابلیت تلویزیون‌های خود را به واسطه وجود آن‌ها بالا برده است تا از این طریق خود را با شرایط موجود وفق داده و محصول پیشرفته‌ای را در دسترس کاربران خود قرار دهد. این تلویزیون اسمارت با بهره بردن از فناوری HDR10 باعث می‌شود تا مخاطبین تصاویر درخشان‌تر و نورانی‌تری را دریافت کنند به علاوه با ایجاد رنگ و کنتراست بالا صحنه‌هایی واقعی و طبیعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین وجود فناوری DTS Virtual:X این نوید را به کاربران القا می‌کند که از صدای غنی و فراگیر و بی عیب بهره‌مند می‌شوند.

تلویزیون 55 اینچ و 4K ال جی مدل UM7660 با تعبیه کردن فناوری Clear Voice lll این امکان را به وجود می آورد که صدایی زلال و فصیح و روان به گوش کاربران برسد. وجود درگاه‌های ارتباطی در این تلویزیون 4K این زمینه را فراهم می‌کند که بینندگان شاهد فایل‌های صوتی و تصویر خود بر روی نمایشگر تلویزیون باشند. تلویزیون 55UM7660 امکانات قرار داده شده در آن فقط به این تعداد خلاصه نمی‌شود بلکه قابلیت‌هایی نظیری همچون فناوری رنگ پیشرفته، فناوری True Color Enhancer، فناوری DTS، قابلیت پخش صدا از طریق بلوتوث، فناوری Music Player، هوش مصنوعی، قابلیت پشتیبانی از زیرنویس فارسی، ریموت جادویی را نیز در خود گنجانده است.

رویکرد نوآورانه‌ای از کیفیت تصویر به واسطه فناوری‌های پیشرفته !!

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55UM7660 توسط این برند با کیفیت 4K تجهیز شده است که این باعث می‌شود کاربران صحنه‌هایی با 8 میلیون پیسکل که چهار برابر تلویزیون‌های فول اچ‌دی می‌باشد دریافت کنند. این سطح از تعداد پیکسل‌ها تصاویر شفاف و دقیق و طبیعی را برای مخاطبین نمایش می‌دهند. فناوری HDR10 در این تلویزیون با افزایش محدوده نورانی تلویزیون باعث به نمایش در آمدن جزئیات ریز و دقیق تاریک‌ترین و درخشان‌ترین صحنه‌ها می‌شود به علاوه تصاویر طبیعی و واقعی را به واسطه ایجاد رنگ و کنتراست بالا به معرض دید بینندگان خواهد گذاشت.

همچنین وجود فناوری Active HDR هر صحنه را برای ارائه جزئیات باورنکردنی بهینه سازی می‌کند به علاوه باید گفت که این فناوری تصاویری ظریف و غنی و پویا و شگفت انگیز و واقع‌گرایانه را برای بینندگان نمایش خواهد داد. ناگفته نماند با مجهز بودن تلویزیون 55 اینچ 55UM7660 به پنل IPS این زمینه به وجود می آید که تصاویر رنگی‌تر و شفاف‌تر و با وضوح بهتر ارائه داده شود به علاوه عمر طولانی تلویزیون را نیز ممکن می‌کند و زاویه دید وسیع‌تری را نیز به وجود خواهد آورد. در آخر باید گفت ال جی برای اینکه امکان فشرده سازی ویدیوها با کیفیت بالا وجود داشته باشد فناوری HEV را در تلویزیون اسمارت 55UM7660 قرار داده است.

غوطه ور شدن در تصاویر واقعی و غنی !

ال جی با این تعداد فناوری کار گذاشته در تلویزیون 55UM7660 بسنده نکرده است بلکه فناوری‌های دیگری را برای بهره‌مند شدن کاربران از تصاویر با وضوح رنگ عالی و پر طراوت به این تلویزیون 4K اختصاص داده است. فناوری Advanced Color Enhancer در تلویزیون 55 اینچ و 4K ال جی مدل UM7660 امکان تقویت رنگ‌ها را به وجود می آورد بدین ترتیب منظره‌هایی با وضوح رنگ غنی و شفاف‌تر و جذاب‌تر و با تنوع رنگی بالا در اختیار بینندگان گذاشته خواهد شد. علاوه بر این لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند به واسطه وجود فناوری True Color Accuracy در این تلویزیون 55 اینچ کوچک‌ترین تفاوت رنگی تصاویر را به صورت دقیق مشاهده کنند.

همچنین این فناوری صحنه‌هایی با رنگ‌های واضح و غنی و طبیعی برای مخاطبین نمایش می‌دهد. ناگفته نماند فناوری 4K Upscaler در تلویزیون 55UM7660 بهبود تصاویر کم وضوح را ممکن می‌کند و آن‌ها را به سطح کیفیت 4K نزدیک می‌گرداند. لازم به ذکر است که این تلویزیون ال جی توانایی پشتیبانی از فرمت‌های مختلف تصویر را دارد و از این طریق کاربران را از تجربه دیداری متنوعی بهره‌مند می‌کند. در آخر باید به این اشاره کرد که با Wide Viewing Angle زاویه دید گسترده به وجود می آید و بینندگان می‌توانند از هر زاویه‌ای نظاره‌گر صحنه‌هایی شفاف و واضح باشند.

موتور پردازشگر قدرتمند Quad Core

در دو بخش قبلی به معرف حضورتان رساندیم که تلویزیون ال جی 55UM7660 با اختصاص دادن فناوری‌های جدید و پیشرفته در خود تجربه دیداری عالی را برای کاربران به وجود خواهد آورد. اما ال جی در گوشه‌ای از این تلویزیون اسمارت تراشه‌ای حیاتی و فوق‌العاده را جاسازی کرده است تا به واسطه آن همه چیز برای ارائه نمای بی‌نظیر از تصاویر فراهم شود. این تراشه را می‌توان همچون قلب انسان در نظر گرفت که نقش به سزا و عمده‌ای در کارکرد این تلویزیون 55 اینچ ال جی دارد. این تراشه کار گذاشته شده موتور پردازشگر Quad Core می‌باشد که باعث به ارمغان آوردن دنیایی جدید و شگفت انگیز تصاویر برای بینندگان می‌شود.

ال جی با اختصاص دادن این موتور قدرتمند دفتر امکانات بخش تصاویر را خواهد بخشید زیرا با وجود Quad Core در تلویزیون 4K 55UM7660 تصاویر تمام و کمالی و با وضوح حیرت آور در اختیار کاربران گذاشته خواهد شد. این قلب تپنده به کاربران اطمینان می‌دهد که از صحنه‌هایی غنی و طبیعی و مهیج‌تر بهره‌مند می‌شوند و بدین وسیله لحظات دیداری عالی برایشان به وجود خواهد آمد. همچنین باید این را هم بیان کرد که این موتور چهار هسته‌ای بر روی تصاویر کم وضوح اثر می‌گذارد از این طریق باعث بهبودی آنها خواهد شد و سطح کیفتیشان را به کیفیت 4K نزدیک خواهد کرد. در آخر باید گفت که تلویزیون ال جی 55UM7660 با در خود گنجاندن موتور پردازشگر قدرتمند 4 هسته‌ای باعث به نمایش در آمدن تصاویری رنگارنگ و شاداب و دلچسپ‌تر برای کاربران می‌شود.

طراحی به سبک جدید !!

امروزه حضور تلویزیون‌هایی با ظاهر شیک و با کلاس در منزل به همانند یک وسیله تزیینی عمل می‌کند و زیبایی خاصی را به آن محیط خواهد بخشید. پس به این دلیل کاربران در هنگام خرید تلویزیون دقت کامل را خرج خواهند داد و محصولی را انتخاب می‌کنند که حس و حال دکوراسیون داخلیشان را متحول کند و نمای جدید را به وجود آورد. محصولات ال جی باز مثل همیشه با طراحی‌های جدید و مدرنی که به خود اختصاص می‌دهند در هر جا و مکانی حرف اول را می‌زنند و باعث معطوف شدن نگاه‌ها به سمت خود می‌شوند. تلویزیون LG 55UM7660 با طراحی ساده اما نفیسی که دارد باعث شیک شدن محیطی می‌شود که در آن قرار خواهد گرفت.

خطوط مدرن و خیره کننده اطراف نمایشگر باعث زیباتر شدن طراحی تلویزیون 55UM7660 می‌شود به علاوه افزایش تجربه مشاهده را نیز به همراه دارد. این تلویزیون 55 اینچ از بدنه‌ای یکدست نقره‌ای رنگ بهره می‌برد که بر روی پایه هلالی واقع شده است. باید گفت تلویزیون ال جی 55UM7660 با این فریم شیک و خوش سیما و ظریفی که دارد با نصبش بر روی دیوار خود را همانند یک تابلوی نقاشی متحرک جلوه می‌دهد بدین وسیله نگاه همه مهمان‌های شما را به سمت خود متمایل می‌کند. خلاصه کلام ال جی با قاب نازک و جذاب و دلربایی که برای تلویزیون 55 اینچ و 4K مدل UM7660 در نظر گرفته است باعث می‌شود تا حضور پرشکوه و شیک و آراسته و تمیزی را در محیط داشته باشد.

تجربه شنیداری عالی !

وجود فناوری‌های جدید و پیشرفته در تلویزیون باعث می‌شود تا سطح کیفیت تلویزیون بالا رود و به علاوه لحظات شنیداری عالی را برای کاربران رقم خواهد زد. شما می‌توانید تعدادی از این امکانات تازه ابداع شده را در تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55UM7660 مشاهده کنید. این تلویزیون 4K از سیستم صوتی دو کاناله بهره می‌برد و با انتشار صدای 20 وات از اسپیکرهای این تلویزیون بینندگان می‌توانند شاهد پخش صدای واضح و دقیق باشند و لذت تمام را از شنیدن آن بدست آورند. همچنین باید گفت وجود فناوری DTS Virtual:X این نوید را به کاربران می‌دهد که از صدایی فراگیر بهره‌مند می‌شوند به علاوه ابعاد دیگری از صداها را به داخل بلندگوهای تلویزیون اضافه خواهد شد که از این طریق مخاطبین می‌توانند از هر زاویه صدایی غنی و طبیعی و بی عیب و نقص را بشنوند.

علاوه بر این باید این را بیان کرد وجود فناوری Clear Voice lll در تلویزیون 55UM7660 صداها را پاک سازی می‌کند بدین وسیله صدایی شفاف و روان و صاف و تیز را به گوش کاربران منتقل خواهد کرد. ال جی برای اینکه امکان رمزگشایی صداهای دیجیتال در تلویزیون 55 اینچ و اسمارت مدل UM7660 وجود داشته باشد فناوری DTS را در آن گنجانده است. این قابلیت فرکانس این صداها را به نحوی تجزیه و تفکیک می‌کند که افت کیفیتی را نمی‌توان در آن مشاهده کرد. ناگفته نماند این تلویزیون اسمارت امکان پخش صدا را از طریق بلوتوث برای کاربران فراهم می‌کند.

امکانات اسمارت تلویزیون 55UM7660

تلویزیون 55UM7660 علاوه بر اینکه از ظاهری شیک و توانایی پخش عالی صدا و تصویر برخوردار است امکانات اسمارت را نیز به خود اختصاص داده است تا بتواند کارایی قابل توجهی را از خود به نمایش بگذارد. وجود هوش مصنوعی در این تلویزیون این امکان را به وجود می آورد تا با یک درخواست صوتی که انجام می‌دهید اطلاعات مفید و قابل توجه با برگرفته از ایده‌های جدید در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین به واسطه وجود فناوری Home Dashboard کاربران می‌توانند مدیریت تمام دستگاه‌های هوشمند منزل خود را در دست بگیرند آن هم از طریق منویی که بر روی نمایشگر تلویزیون ظاهر می‌شود این کار را انجام دهند. با حالت گالری می‌توانید به مجموعه‌ای بزرگ از عکس‌های مربوط به هر فصل دسترسی داشته باشید.

همچنین با LG Content Store این زمینه به وجود می آید تا مخاطبین به فروشگاه بزرگ محتوای ال جی دسترسی داشته باشند. علاوه بر این تلویزیون 55UM7660 با داشتن ریموت کنترل جادویی از محصولات هم رده خود یک قدم جلوتر می‌باشد و باعث استفاده راحتر از تلویزیون می‌شود. ناگفته نماند از طریق Wi-Fi امکان دسترسی به اینترنت را برای بینندگان فراهم می‌کند. لازم به ذکر است با فناوری Smart ThinQ 3.0 در این تلویزیون ال جی شرایطی را به وجود می آورد که بتوانید هر بخشی از تلویزیون را که می‌خواهید از روی گوشی تغییر دهید بدون آنکه محتوای در حال پخش دچار مشکل شود. البته باید گفت که سیستم عامل این تلویزیون اسمارت webOS می‌باشد.

سایر امکانات اسمارت تلویزیون 55UM7660

هنوز قصه امکانات اسمارت تلویزیون ال جی 55UM7660 به پایان نرسیده است بلکه تعدادی قابلیت‌هایی دیگر در این تلویزیون 4K موجود می‌باشد که حیف از قلم انداخته شود. وجود قابلیت Screen Share این اجازه را به کاربر می‌دهد تا هر آنچه که در داخل گوشیتان است را به صورت بی سیم به تلویزیون ال جی خود بفرستید و محتواها را در ابعاد بزرگتر مشاهده کنید. همچنین باید گفت که تلویزیون اسمارت 55UM7660 با مجهز بودن به گیرنده‌های دیجیتال DVB-T2/C/S2 کاربران را از پخش شبکه‌های آنالوگ داخل و خارجی را بهره‌مند می‌کند و از صرف هزینه‌های اضافی برای خرید دستگاه‌های دیجیتال جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که این تلویزیون 55 اینچ با بهره بردن از بلوتوث کم مصرف محدوده انتخابی وسیع‌تری را در اختیار بینندگان گذاشته خواهد شد به علاوه موجب مصرف کم انرژی نیز می‌شود.

لازم به ذکر است که با Magic link کاربران این امکان را خواهند داشت تا اطلاعات بیشتری در محتواهای خود بدست آورند. علاوه بر این تلویزیون ال جی 55UM7660 قابلیت پشتیبانی از زیرنویس فارسی فیلم‌ها و EPG (راهنمای برنامه الکترونیکی) را دارد. البته نباید کارایی فناوری‌های تشخیص صدای هوشمند و جستجوی صوتی را نادیده گرفت این دو قابلیت باعث می‌شوند تا کاربران جستجوی راحتر و سریع‌تری را در مدت زمان کوتاهی داشته باشند. علاوه بر این فناوری تبدیل متن به گفتار از قابلیت‌های جذاب این تلویزیون اسمارت می‌باشد. از دیگر قابلیت‌های موجود در این تلویزیون می‌توان فناوری Music Player، صفحات تله تکست، قابلیت Time Shifte و فناوری Mobile TV on را نام برد.

پایان مطالب روایت شده……..

شرح کوتاهی که در مورد امکانات تلویزیون اسمارت ال جی مدل 55UM7660 گفته شد حکایت از این دارد که این تلویزیون اسمارت از محصولات میان رده و 4K موجود در بازار می‌باشد که با امکانات پیشرفته و تازه ابداع شده مجهز گردیده است. وجود فناوری‌هایی نظیر True Color Accuracy باعث می‌شود تا تصاویر با دقت رنگی بالا و به صورت غنی و طبیعی برای بینندگان نمایش داده شود. همچنین فناوری DTS Virtual :X این زمینه را فراهم می‌کند تا مخاطبین از تمام زوایا صدایی غنی و بی عیب و نقصی را دریافت کنند. لازم به ذکر کرد که این تلویزیون ال جی با داشتن سیستم عامل webOS باعث می‌شود تا کاربران تجربه استفاده راحتر و روان‌تری را از یک تلویزیون هوشمند داشته باشند.

با خرید تلویزیون 55UM7660 می‌توانید از امکانات متنوع و گسترده‌ای بهره‌مند شوید و لحظات شنیداری و دیداری عالی را تجربه کنید. سطح طراحی‌های ال جی فقط به تولید تلویزیون‌های 4K خلاصه نمی‌شود بلکه نسل جدیدی از معماری تلویزیون‌های خود به بازار عرضه کرده‌اند که از ظاهر فوق‌العاده جذاب و تصاویری با وضوح حیرت آور بهره می‌برند. این نسل جدید طراحی‌های ال جی، تلویزیون‌های اولد می‌باشند که امکانات عالی و منحصر به فردی را به خود اختصاص داده‌اند. تلویزیون اسمارت 55C9 با پنل OLED از محصولات تولیدی ال جی می‌باشد که با خرید آن می‌توانید تجربه ماورایی را داشته باشید. البته لازم به ذکر است که قیمت تلویزیون‌های OLED خیلی بیشتر از تلویزیون‌های معمولی می‌باشد.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

55 اینچ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

2

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

استاندارد

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

مدل

55UM7660

موتور پردازشگر تصویر

Quad Core

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

TM100

مصرف انرژی (وات)

101

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

147

ابعاد بدون پایه

1234x717x84 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1234x784x260 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1360x880x207 میلی‌متر

وزن بدون پایه

16.1 کیلوگرم

وزن با پایه

17.1 کیلوگرم

وزن بسته بندی

22.6 کیلوگرم

مدل ریموت کنترل

MR19

شرکت سازنده

ال جی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 55UM7660”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی