سیستم صوتی 2400 وات سونی V90DW

سیستم صوتی سونی مدل V90

* توان صدای 2400 وات

* فناوری بلوتوث و NFC

* دارای قابلیت جذاب کارائوکه

* مجهز به پورت HDMI و پورت USB

* مجهز به فناوری Mega Bass و فناوری DSEE

5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

سیستم صوتی سونی V90

سیستم صوتی سونی V90D یکی از مدل‌هایی است که با امکانات و قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند شبی خاص و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. این سیستم صوتی دارای فناوری Mega Bass می‌باشد که به واسطه آن قادر خواهد بود تا صداها را بم بیشتر پخش کند که از این طریق کاربران در دل صدا قرار خواهند گرفت و لذت تمام را از شنیدن صداها بدست خواهند آورد. این محصول با تعبیه کردن درگاه‌های ارتباطی بر روی خود این زمینه را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند فلاش مموری‌ها را به سیستم وصل کنند و از این طریق می‌توانند محتویات داخل آن را با قدرت بالا گوش کنند. لازم به گفتن است سیستم V90DW از فناوری NFC بهره می‌برد و این باعث به وجود آمدن ارتباط بی سیم به صورت لمسی می‌شود.

البته باید این را بیان کرد که این سیستم سونی دارای افکت‌های صوتی می‌باشد که توسط آن‌ها شما می‌توانید ‌صدای خروجی از بلندگوها را بر طبق خواست خود تنظیم کنید. باید گفت که V90 با دستگیره‌ای که دارد باعث می‌شود تا به راحتی بتوان آن را جا به جا کرد. سونی امکانات دیگری نظیر فناوری Clear Audio+، فناوری DESS، فناوری بلوتوث، فناوری LADAC، مجهز به Wi-Fi، قابلیت نورپردازی، قابلیت کارائوکه را در سیستم صوتی V90DW قرار داده است. در ادامه جزئیات بیشتری در مورد این محصول پیشرفته بیان خواهد شد.

طراحی زیبا و متفاوت !

سیستم صوتی سونی مدل V90 یکی از مدل‌های جذاب و منحصر به فردی می‌باشد که از طراحی شیک و خاص بهره می‌برد. این مدل دارای ارتفاع 170 سانتی متری می‌باشد که اسپیکرهای آن در قسمت بالا و پایین سیستم قرار گرفته‌اند. این اسپیکرها علاوه بر پخش کردن صدا نورهایی را از خود ساطع می‌کند که باعث زیباتر شدن نمای این محصول می‌شود. پنل لمسی در بین بلندگوهای پایین و بالا قرار گرفته است که از طریق آن می‌توانید تنظیماتی را بر روی سیستم انجام دهید به علاوه جایگاه پورت‌ها نیز در همین قسمت مشاهده می‌شود. بلندگوهای این سیستم قادرند تا صدایی فوق‌العاده و طنین انداز را پخش کنند که این موجب غوطه‌ور شدن کاربران در صداهای غنی و واضح می‌شود. طراحی این سیستم به گونه‌ای است که به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید.

شما با استفاده از دستگیره‌ای که در پشت سیستم قرار دارد قادر خواهید بود تا این سیستم غول پیکر را به هر کجا که مایل بودید ببرید. در قسمت پشت V90DW چراغ‌هایی تعبیه شده است که نورپردازی عالی را به نمایش می‌گذارد و باعث درخشان شدن و جذاب‌تر شدن محیطی می‌شود که در آن قرار گرفته است. همچنین باید این را گفت که سونی در راستا تکمیل طراحی خود اسپیکرهایی را در پشت این سیستم تعبیه کرده است تا کاربران محصول پیشرفته‌ای را در اختیار داشته باشند که با صدای عمیقی که ایجاد می‌کند همه جا را به لرزه در خواهد آورد. توسط نورپردازی عالی و قدرت صدای بالا حس حضور در کلاب را خواهید داشت.

صدایی دقیق و شگفت انگیز !

هدف از خریداری سیستم صوتی رسیدن به تن صدای مورد نظر می‌باشد تا از این طریق لحظات شنیداری عالی و هیجان انگیزی را تجربه کنید. سیستم صوتی حرفه‌ای V90D محصولی است که با امکانات که در اختیار دارد صدایی بم و خارق‌العاده را پخش می‌کند به نحوی که حس حضور در استادیوم را داشته باشید. سونی فناوری دالبی دیجیتال را بر روی این سیستم قرار داده است که این باعث می‌شود تا فرکانس صداها به نحوی دقیق و کلی و جامع انتشار پیدا کند بدین وسیله کاربران می‌توانند صدایی غنی و طبیعی را دریافت کنند. همچنین حضور فناوری Mega Bass این زمینه را فراهم می‌کند تا صداها با عمق بیشتر و بم و تاثیر گذاری عالی پخش شوند از این منظر کاربران خود را در میان صداها احساس خواهند کرد.

لازم به گفتن است که سیستم V90D فناوری DSEE را در خود گنجانده است باید گفت این فناوری همانند یک موتور پردازشگر صدا عمل می‌کند. این فناوری صداها را تقویت می‌کند از این طریق صداهایی با فرکانس پایین بهبود حاصل پیدا خواهند کرد و به نحوی غنی و تقویت شده و طبیعی و واضح ارائه داده می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود تا صداهایی غنی و گوش نواز از سیستم MHC-V90DWانتشار پیدا کند. البته باید به فناوری Clear Audio+ اشاره کرد که باعث می‌شود صدایی جامع و متناسب و زلال و شفاف به گوش کاربران منتقل شود. ناگفته نماند از طریق فناوری FIESTA MODE می‌توانید صدای مهمانی‌ها را در خارج از محیط نیز واضح و دقیق دریافت کنید.

افکت‌های صوتی

سیستم صوتی‌ها با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند می‌توانند کاربران را به دل صداها ببرند و تجربه شنیداری عالی را داشته باشند. اما کمتر سیستمی پیدا می‌شود که این زمینه را فراهم کند تا کاربر صدای انتشار داده شده از بلندگوها را بر طبق سلیقه خود تنظیم کند. سیستم صوتی V90D از آن دسته محصولاتی است که این اجازه را به دوستداران خود می‌دهد. سونی بر روی این سیستم اثرات DJ را قرار داده است که توسط این قابلیت حالت‌های در اختیار کاربران گذاشته می‌شود تا هر کدام را خواستند استفاده کنند در ادامه شما را با این افکت‌ها آشنا خواهیم کرد. اولین حالت FLANGER می‌باشد که با فعال کردن آن می‌توانید صدایی شگفت انگیز و غرش آسا را بشنوید و لحظات شنیداری دلچسپ و دلپذیری را دریافت کنید.

دیگر افکت WAH است که این زمینه را فراهم می‌کند تا بتوانید فرکانس صداها را تغییر و تنظیم کنید. لازم به ذکر است که PAN نیز از اثرات DJ می‌باشد که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند میزان صدای خروجی از بلندگوها را کم یا زیاد کنند تا به حجم صدای دلخواه خود برسند. برای مشخص کرده محدوده‌‌‌‌‌‌‌‌ای خاص برای فرکانس‌ها شما می‌توانید از حالت ISALATOR استفاده کنید. ناگفته نماند توسط SAMPLER موجود در سیستم صوتی سونی V90 شما این امکان را خواهید داشت تا صدای خروجی از آن را بر طبق میل خود تنظیم کنید.

اتصالات بی سیم سیستم صوتی V90

سیستم صوتی V90 جزو محصولاتی است که علاوه بر داشتن پورت‌ها قابلیت‌هایی دیگری در خود گنجانده است که باعث می‌شود تا زمینه ارتباطات بی سیم برای کاربران به وجود بیاید. با ما همراه باشید تا شرح کوتاهی از این فناوری‌ها به معرف حضورتان برسانیم. سونی فناوری NFC را بر روی این سیستم تعبیه کرده است که زمینه اتصال لمسی را به وجود می آورد. گوشی هوشمند یا تبلت خود را که مجهز به این قابلیت می‌باشند را به این سیستم صوتی سونی نزدیک کنید و موجب ارتباط لمسی بین آن‌ها شوید. از این طریق می‌توانید شاهد ارتباطی سریع بین آن‌ها شوید و موسیقی‌های خود را با قدرت بالا گوش کنید.

گوشی شما مجهز به فناوری NFC نیست؟ نگران نباشید سونی برای رفع این مشکل بلوتوث را بر روی سیستم صوتی V90 تعبیه کرده است شما با فعال کردن بلوتوث گوشی خود می‌توانید آن را به بلوتوث سیستم صوتی متصل کنید و موجب شکل گیری ارتباط بین آن‌ها شوید. بدین وسیله می‌توانید شروع به پخش مجموعه موسیقی خود کنید. یکی از فناوری‌های انحصاری برند سونی تکنولوژی LADAC می‌باشد که از طریق بلوتوث به شما اجازه می‌دهد تا صدا را با کیفیت و قدرت بالا به صورت بی سیم دریافت کنید. در یک کلام توسط این فناوری‌ها امکان پخش صدایی گوش نواز و طنین انداز به وجود خواهد آمد.

شور و هیجان را با قابلیت کارائوکه تجربه کنید !

سونی برای اینکه محصول مدرن و همه فن حریفی را در اختیار کاربران بگذارد امکاناتی فوق‌العاده را بر روی سیستم صوتی سونی V90DW تعبیه کرده است تا به واسطه آن‌ها شبی خاص و ماندگار را برای دوستداران خود رقم بزند. یکی از این قابلیت‌های به کار رفته در این محصول کارائوکه می‌باشد که با فعال کردن آن می‌توانید شادی و نشاط را به مهمانی‌های خود تزریق کنید. ویژگی کارائوکه محدودیت آهنگ ندارد و شما می‌توانید هر آهنگی را که دوست داشتید انتخاب کنید و شاهد پخش متن آن بر روی نمایشگر تلویزیون باشید. در این قابلیت صدای خواننده اصلی حذف خواهد شد و شما می‌توانید به جای آن شروع به خواندن آهنگ کنید و حس خوانندگی را تجربه کنید و برای چند ساعتی هم که شده مشکلات خود را فراموش خواهید کرد.

V90DW میکروفونی را برای اجرای این کار در اختیارتان قرار خواهد داد. شما این امکان را خواهید داشت تا این حس خواننده بودن را با دوستان خود نیز تجربه کنید و به صورت دسته جمعی متن آهنگ را بخوانید. این سیستم صوتی سونی با در خود گنجاندن قابلیت کارائوکه باعث می‌شود تا کاربران لذت و هیجان خاصی را تجربه کنند. با استفاده کردن از ویژگی جذاب کارائوکه می‌توانید مهمانی‌های خود را خاص و منحصر به فرد کنید و شور و شوق و سر زندگی را به عزیزان خود هدیه دهید. لازم است گفته شود که توسط کارائوکه می‌توانید جزو بهترین برگزار کنندگان پارتی‌های شبانه باشید.

درگاه‌های ارتباطی سیستم صوتی V90DW

وجود درگاه‌های ارتباطی لازمه هر سیستم صوتی است برای همین هم سازندگان این محصولات بر روی تولیدات خود پورت‌هایی را تعبیه کرده‌اند تا کاربران بتوانند دستگاه‌های جانبی دیگر را به سیستم وصل کنند. سیستم صوتی سونی V90DW از سری محصولاتی است که توسط برند سونی با پورت‌هایی نظیر پورت HDMI، ورودی میکروفون، پورت USB، پورت LAN و خروجی ویدیویی کامپوزیت مجهز کرده است. پورت HDMI وظیفه انتقال صدا و تصویر را به صورت همزمان دارد بنابراین شما می‌توانید تلویزیون و سیستم را به هم وصل کنید تا از این طریق تصویر و صدای برنامه‌ها و فیلم‌ها را به نحوی دقیق و غنی دریافت کنید. وجود پورت USB این موقعیت را فراهم می‌کند تا بتوانید حافظه‌های جانبی را به سیستم وصل کنید و محتویات داخل آن‌ها را با قدرت بشنوید.

این سیستم پیشرفته دارای پورت LAN است که این باعث می‌شود تا کاربران به اینترنت دسترسی داشته باشند. همچنین باید به حضور ورودی ویدیویی کامپوزیت نیز اشاره کرد که باعث می‌شود تا بتوان دستگاه‌های قدیمی را به سیستم وصل کرد به علاوه این پورت تصاویر رایانه‌ای را با کیفیت بالا در اختیار بینندگان می‌گذارد. لازم است گفته شود توسط ورودی میکروفون و گیتار می‌توانید آوازهای مورد علاقه خود را بخوانید و از این طریق جمعیت را سرگرم خواهید و می‌توانید ستاره مهمانی‌های شبانه خود باشید. وجود این پورت‌ها لحظات شاد و خاطره سازی را تقدیم کاربران می‌کند.

امکانات سیستم صوتی V90D

سیستم صوتی سونی مدل V90D با دنیایی از امکانات عجین شده است که هر کدام قادر هستند تا عملکرد بی‌نظیری را از خود ارائه دهند. این محصول از وجود Wi-Fi بهره می‌برد که این باعث می‌شود تا کاربران به خدمات بخش اینترنتی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند. همچنین باید این را گفت که این محصول دارای یک دستگاه دی وی دی داخلی است که به شما امکان میدهد تا از فیلمهای مورد علاقه خود با صدایی قدرتمند لذت ببرید. وجود برنامه Music Center این زمینه را به وجود می آورد تا تنظیمات موسیقی و صدا را مستقیما از طریق گوشی خود کنترل کنید. همچنین باید این را بیان کرد که حضور فناوری MUTEKY باعث میشود تا کاربران صدایی نهایی قدرتمند وگسترده ای را دریافت کنند.

علاوه بر این ژنراتور بخش صدا این زمینه را فراهم میکند تا بتوانید صدا همه جانبه و وسیعی را در محوده بزرگی بشنوید. لازم به ذکر است که با نورپردازی داخلی شما میتوانید مهمانیهای خود را روشن کنید و حس حضور در کلاب‌ها را داشته باشید. ناگفته نماند توسط Party Chain می‌توانید اتحاد زنجیره‌ای صوتی را به وجود آورید با این قابلیت چند تا سیستم صوتی را می‌توانید به هم وصل کنید و از این طریق صدایی انفجاری را تولید کنید.

جمع‌بندی مطالب بیان شده …

در هنگام بررسی امکانات موجود در سیستم صوتی سونی مدل V90D با قابلیت‌ها و توانایی‌های آن آشنا شدیم و باید اعتراف کرد که این محصول یکی از غول‌های دنیای سیستم صوتی می‌باشد و با امکاناتی که در خود گنجانده است قادر خواهد بود تا مهمانی‌های شما را خاص‌تر و جذاب‌تر کند. این سیستم صوتی حرفه‌ای با بهره بردن از فناوری‌هایی نظیر بلوتوث و NFC زمینه ارتباط بی سیم را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین این محصول از دستگاه دی وی دی پلیر داخلی نیز برخوردار است که به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید دیسک‌های نوری خود را از طریق آن پخش کنید.

حضور فناوری DESS در این مدل باعث می‌شود تا صداهایی با فرکانس پایین نیز با کیفیت و قدرت و به نحوی غنی در اختیار کاربران قرار گرفته شود. با خرید سیستم صوتی حرفه‌ای V90D می‌توانید خود را از یک دستگاه پیشرفته و همه فن حریف بهره‌مند کنید. اگر مایلید تا سیستمی را در اختیار داشته باشید که اندازه جمع و جورتری را داشته باشد و نیز ساخته برند سونی باشد بهتر است نگاهی به سیستم صوتی V77DW بیاندازید. این محصول توان صوتی کمتری به نسبت V90DW را به خود اختصاص داده است. ولی باید این نکته را ذکر کرد که V77DW مجهز به کنترل پنل ضد آب می‌باشد.

ابعاد اسپیکر جلو

532x1706x494 میلی‌متر

فرمت‌های ویدیویی

– VCD- DVD- DVD+R- DVD-R- DVD+R DL- DVD+RW- DVD-RW (VIDEO)

فرمت‌های صوتی

– LPCM – FLAC – MPEG 1/2 L2 – Dolby Digital – Dolby TrueHD – MP3 – ID3 Tag – Dolby Pro Logic II – DTS2.0+Digital Out – DTS-HD Master Audio – DTS-HD High Resolution Audio

خروجي کامپوزيت تصوير

دارد

خروجي HDMI

دارد

پورت USB

دارد

پورت LAN

دارد

ورودی صدای اپتیکال

ندارد

ورودی صدای کواکسیال

ندارد

ورودی AUX

ندارد

بلوتوث

دارد

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیستم صوتی 2400 وات سونی V90DW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی