لباسشویی بوش WAT2848XGC

لباسشویی 9 کیلویی بوش WAT2848XGC

  • مجهز به موتور موتور EcoSilence Drive برای شستشوی بهینه
  • جلوگیری از مصرف بی رویه‌ آب با فناوری Active water
  • قابلیت WaveDrum برای شستشوی لباس‌های حساس
  • دارای شستشوی اضافی برای لباس‌های کثیف
  • سرعت موتور 1400 دور در دقیقه
  • صفحه نمایش LED

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

ماشین لباسشویی بوش WAT2848XGC با ظرفیت 9 کیلوگرم

شاید کمتر کسی بداند که کمپانی مطرح بوش اولین بار در یک کارگاه کوچک و توسط دو جوان 24 ساله تاسیس شد. بنیان گذار این کمپانی رابرت بوش در یک کارگاه کوچک به کار تعمیر ماشین آلات و لوازم ساده‌ای مانند: تلفن و ماشین تحریر می‌پرداخت. خیلی زود این جوان مستعد، کار خود را گسترش داد و در چند سال، کارگاه کوچک او به یک کمپانی تولید کننده بین المللی تبدیل شد. تکیه اصلی کمپانی بوش همواره بر نوآوری استوار بود و این شرکت اولین تولید کننده‌ای بود که احتراق مغناطیسی را در موتورهای خود ایجاد کرد.

از ویژگی‌های شرکت بوش تاکید آن بر حفظ اعتماد مشتریان است و به همین دلیل هم این کمپانی در سراسر جهان خدمات پس از فروش کاملی را ارائه می‌کند. وجدان کاری و تعهد اجتماعی کارکنان شرکت در کنار محصولات با کیفیت و خدمات کامل پس از فروش خیلی زود جایگاه این شرکت را در میان مصرف کنندگان تثبیت کرد و شعار معروف آن «بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد مشتریان را» همواره سرلوحه کار مدیران کمپانی بوده است. شعاری که در طی سال‌ها به خوبی به مرحله عمل رسیده و به مصرف کنندگان همیشگی محصولات این کمپانی اثبات شده است که رضایت آنها همواره به سودآوری سیستم ارجحیت دارد.

از جمله محصولات برتر بوش در حال حاضر انواع لوازم خانگی و وسایل منزل مانند: خردکن بوش، آسیاب یخچال و فریزر، ماشین ظرفشویی، همزن برقی، جارو برقی، تستر و ماشین لباسشویی بوش را می‌توان نام برد. ما در این مقاله شما را با یکی از این محصولات یعنی ماشین لباسشویی 9 کیلویی WAT2848XGC آشنا خواهیم کرد.

ویژگی‌های ماشین لباسشویی بوش

بزرگترین مشکل یک خانم خانه دار انتخاب محصولی باکیفیت مناسب است. اینکه لوازم منزل از برندی معتبر و شناخته شده باشند، دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش در کشور باشند تا مصرف کننده بتواند مشکلات خود را با کالا به سادگی رفع کند و همچنین به حد کافی معتبر باشد که از نمونه‌های تقلبی بازار قابل تفکیک باشد.

ماشین‌های لباسشویی قدیمی مشکلات بسیاری را برای مصرف کنندگان ایجاد می‌کردند. سروصدای بالا، مصرف زیاد آب و برق، لرزش فراوان و امکانات محدود از جمله این مشکلات می‌باشند. به عنوان مثال: مدل‌های سطلی قدیمی کار شستشو را انجام می‌دادند اما آبکشی به صورت دستی انجام می‌شد که خود مصرف آب را دو برابر می‌کرد و علاوه بر این، نبود خشک کن دردسرهای زیادی در زمان شستشو برای مصرف کننده ایجاد می‌کرد. تکان‌های مکرر ماشین لباسشویی و عدم امنیت دستگاه در حضور کودکان یک مشکل بود و مشکل دیگر عدم تنوع در شیوه شستشو بود.

ماشین‌های لباسشویی قدیمی لباس را فارغ از جنس و حساسیت پارچه شستشو می‌دادند که این مسئله در پرده‌ها و لباس‌های حساس بسیار دردسر ساز می‌شد. اما پیشرفت تکنولوژی به تدریج این مشکلات را کاهش داد و در نمونه‌های امروزی انواع تنظیمات و تکنولوژی برای راحتی مصرف کنندگان تعبیه شده است. کمپانی بوش آلمان نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در عرصه تکنولوژی نمونه‌های مختلف ماشین لباسشویی بوش را طی سال‌ها تولید کرده است که ما در اینجا بخشی از ویژگی‌های این محصول جذاب را با شما در میان می‌گذاریم.

حل مشکل سر و صدا در ماشین لباسشویی بوش

داشتن یک ماشین لباسشویی پر سر و صدا و پرمصرف همواره یکی از مشکلاتی است که برای خانم‌های خانه دار آزار دهنده است. در نمونه‌های قدیمی و تقلبی ماشین لباسشویی دستگاهی پر سر و صدا است که به محض روشن شدن آسایش و آرامش خانواده را بر هم می‌زند. این نوع محصولات به سبب عدم کارشناسی درست، پر سر و صدا و پرلرزش می‌باشند.

ماشین لباسشویی بوش دارای موتورهای تسمه‌ای و بدون تسمه می‌باشد. این محصول فاقد لرزش‌های بی جا و سر و صدا است و آرامش خانواده را بر هم نمی‌ریزد. موتور EcoSilence Drive این لباسشویی بسیار آرام اما پر قدرت و پر بازده می‌باشد و با حداقل مصرف انرژی و کمترین صدا آسایش شما را فراهم می‌آورد. صدای این ماشین لباسشویی در حالت شستشو حدود 49 دسی بل است که در زمان کار خشک کن به 70 دسی بل افزایش پیدا می‎کند. این میزان صدا به سختی قابل شنیدن است. همچنین در این محصول از لرز‌ش‌های آزار دهنده نمونه‌های مشابه خبری نیست.

حداقل مصرف انرژی در ماشین لباسشویی

از دیگر ویژگی‌های لباسشویی WAT2848XGC میزان مصرف انرژی آن است. ماشین لباسشویی بوش دارای استانداردهای جهانی A+++ در مصرف انرژی می‌باشد. این به این معناست که سیستم این محصول به گونه‌ای طراحی شده که حداقل مصرف آب و برق را دارد. این محصول با حداقل مصرف آب و برق ، لباس‌های شما را تمیز و پاکیزه می‌نماید. ویژگی VarioPerfect TM این ماشین لباسشویی بوش نسبت به سایر نمونه‌ها موجب می‌شود که شما در وقت و زمان و انرژی تا 60 درصد صرفه جویی کنید. فناوری Active water در این مدل از ماشین لباسشویی بوش با داشتن سنسورهای مصرف، میزان مصرف آب را کنترل می‌کند، دمای آن را تنظیم می‌کند و کمترین میزان هدر رفت آب را در زمان شستشو و آبکشی لباس دارد.

ظرفیت این محصول

ماشین‌های لباسشویی بوش به طور استاندارد دارای ظرفیت‌های 4، 6 و 8 کیلوگرم می‌باشند و نمونه‌های بزرگتری نیز برای شستشوی صنعتی وجود دارد. از موارد مهم در انتخاب ماشین لباسشویی بوش، تنوع در اندازه و کیفیت آن است. شما می‌توانید بسته به تعداد اعضای خانواده از میان انواع ماشین لباسشویی بوش، بهترین گزینه را انتخاب کنید. لباسشویی WAT2848XGC با ظرفیت 9 کیلوگرم مناسب برای خانواده‌های پرجمعیت تر است.

ویژگی WaveDrum چیست و چه کاربردی دارد ؟

از ویژگی‌های جذاب ماشین لباسشویی بوش خصوصیت WaveDrum آن است. این ماشین لباسشویی لباس‌های حساس شما را با ملایمت و به دقت تمیز می‌کند و حساس ترین پارچه‌ها را نظافت می‌نماید.

امنیت ماشین لباسشویی بوش

صفحه نمایش ماشین لباسشویی بوش موجب می‌شود که شما به خوبی از مراحل شستشوی لباس‌های مطلع شوید. همچنین نگرانی همیشگی مادران را از نزدیک شدن کودکان نوپا به ماشین لباسشویی رفع کرده که با داشتن یک قفل کودک امنیت کودک شما را تضمین می‌کند.

قدرت موتور

از مهمترین ویژگی‌های این محصول موتور قدرتمند iQdrive می‌باشد. مهمترین ویژگی این موتور ویژه بسیار کم مصرف اما کارآمد بودن آن می‌باشد و سلامت و کیفیت این موتور تا 10 سال توسط کارخانه سازنده تضمین شده است. همچنین بی صدا و کم صدا بودن از دیگر ویژگی‌های این موتور به شمار می‌آید.

بدنۀ ضد لرزش

جالب است بدانید طراحی زیبای ماشین لباسشویی WAT2848XGC به گونه‌ای صورت گرفته که میزان لرزش و ارتعاش در ماشین لباسشویی بوش را تا حد امکان کاهش می‌دهد. به دلیل به کار بردن مواد عایق ضد صدا در ساخت این محصول، شما می‌توانید با اطمینان بر صدای کم به خرید لباسشویی 1400 دور در دقیقه اقدام نمایید.

ویژگی Varioperfect یا شستشوی سریع

از دیگر ویژگی‌هایی که در ماشین لباسشویی WAT284XGC می‌توانید پیدا کنید، ویژگی شستشوی سریع یا Vario perfect می‌باشد. این ویژگی در ماشین لباسشویی بوش در دو حالت Eco perfect و Speed perfect موجود است. اگر حالت Eco perfect را در تنظیمات این برنامه فعال کنید مصرف انرژی در ماشین لباسشویی شما تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. حتی در صورتی که از تمام ظرفیت ماشین لباسشویی خود استفاده کنید باز هم نسبت به نمونه های مشابه حداقل 30 درصد کاهش مصرف آب و برق را خواهید داشت. البته در زمانی که از منوی شستشوی لباس های پشمی استفاده می‌کنید این ویژگی غیر فعال خواهد شد. برای کاهش زمان شستشو می‌توانید قابلیت Speed perfect را فعال کنید. این ویژگی زمان شستشوی لباس‌ها را تا 60 درصد کاهش می‌دهد.

موتور Eco Silence Drive

از ویژگی‌های جذاب موتور ماشین لباسشویی بوش خاصیت آهنربای به کار رفته در موتور است. این خاصیت در موتور اصطکاک را از بین می‌برد و میزان مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. همچنین عمر دستگاه را بالا می‌برد و سر و صدای تولید شده را نیز کاهش می‌دهد. شما می‌توانید با خیال راحت در خانه بنشینید و بدون هیچ گونه آزردگی از صدای اضافه، از ماشین لباسشویی بوش استفاده کنید. طراحی سیستم مخصوص ماشین لباسشویی بوش به شما این امکان را می‌دهد که یک لباس خاص را در برنامه شستشو قرار دهید یا مانع شستشوی آن شوید. کاری که در مدل‌های دیگر ماشین لباسشویی امکان پذیر نیست. این تنظیمات به سادگی به شما اجازه می‌دهد که لباسی را که از شستشو جا مانده به دستگاه اضافه کنید یا لباسی را که اشتباه وارد دستگاه شده بردارید.

سایر اطلاعاتی که باید درباره ماشین لباسشویی بوش بدانید…

ماشین لباسشویی WAT2848XGC سری 6 یک محصول ویژه و دارای ویژگی‌های بسیار خاصی است. این ماشین از نوع مخزنی است که در آن از جلو با زاویه 170 درجه و از سمت چپ باز می‌شود. سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی بوش در این مدل 1400 دور در دقیقه است و می تواند در هر بار چرخش تا 9 کیلوگرم لباس را شستشو دهد که معادل 60 لیتر آب ظرفیت دارد. صفحه نمایش ماشین لباسشویی بوش از نوع LED می باشد. قطر دهانه ماشین لباسشویی بوش در این مدل 32 سانتی متر است و در رنگ نقره‌ای و سفید تولید شده است. 

به طور کلی وزن این ماشین لباسشویی بوش حدود 70 کیلوگرم است و با داشتن 4 ستاره مصرف انرژی و مصرف 152 کیلو وات برق در سال شایستگی دریافت برچسب انرژی A را در شستشو و خشک کن داشته است.

صدای این مدل از ماشین لباسشویی بوش در زمان شستشو تنها 49 دسی بل است و در حالت خشک کن این صدا به 75 دسی بل افزایش می‌یابد که به سختی برای شنوایی انسان قابل درک است. با داشتن موتور Eco silence Drive این محصول کاملا بی صدا است. طول سیم برق این دستگاه 160 سانتی متر است و ویژگی شستشوی سریع در 15 دقیقه را نیز دارا می‌باشد.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی بوش به شما حالت‌های مختلف استفاده از ویژگی‌های خاص این محصول مانند شستشوی ملایم یا VarioDrum و حالت یادآوری یا DrumcleanT، شستشوی خودکار، عملکرد استاپ و استارت، تنظیم دما و سرعت و صفحه کلید تاچ را می‌دهد. شما می‌توانید هشدار پایان شستشو را فعال کنید و از قفل مغناطیسی کودک نیز استفاده کنید.

تکنولوژی به کار برده شده در این ماشین لباسشویی موجب تشخیص بار نامتعادل و فوم می‌شود. همچنین قابلیت تنظیم زمان خاص برای شروع شستشو و پایان آن را دارد. به این ترتیب که می‌توانید ساعتی خاص را برای دستگاه مشخص کنید تا دستگاه در زمان مقرر شده شما حتی در صورت عدم حضور صاحبخانه در منزل، کار شستشوی لباس را انجام دهد. همچنین مانیتور روی دستگاه زمان باقی مانده تا پایان شستشو را نیز به شما نمایش می‌دهد.

مهمترین ویژگی خدمات پس از فروش

داشتن یک تولید قوی و با کیفیت تنها بخشی از خدمت رسانی کارخانجات بوش می‌باشد. اما مهمترین مسئله در این شرکت خدمات پس از فروش قدرتمند شرکت بوش است. شرکت بوش با داشتن دهها نمایندگی در سراسر ایران خدمات نصب، آموزش و تعمیر محصولات کمپانی را در سراسر کشور پوشش می‌دهد. به محض رسیدن محصول از فروشگاه به منزل شما، متخصص ویژه از طرف شرکت برای نصب ماشین لباسشویی بوش به منزل شما مراجعه می‌کند تا ضمن نصب صحیح ماشین لباسشویی در منزل، نکات و ویژگی‌های خاص کاربردی محصول را به مصرف کننده آموزش دهد. شما می‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و در صورت بروز هر مشکل و اختلال کارکنان پشتیبانی شرکت، رسیدگی به مشکلات را حضورا انجام خواهند داد. پس نیازی به نگرانی نخواهید داشت.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد اطلاعات جامعی درباره ماشین لباسشویی بوش در اختیار شما قرار دهد. چنانچه هرگونه سوالی در ارتباط با محصولات این کمپانی داشتید، دفترچه راهنمای جامع موجود در کنار محصول می‌تواند به سوالات شما به خوبی پاسخ دهد. همچنین سیستم پشتیبانی پس از فروش این شرکت در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی نیازهای مشتریان خود می‌باشد. از ماشین لباسشویی قدرتمند و بی صدای خود لذت ببرید.

قفل کودک

دارد

اضافه کردن لباس حین شستشو

دارد

صفحه نمایش

LED

جهت باز شدن درب

به سمت چپ

ظرفیت دیگ

9 کیلو

نوع مخزن

درب از جلو

سرعت چرخش موتور

1400 دور در دقیقه

پهنا

598 میلی‌متر

عمق

590 میلی‌متر

ارتفاع

848 میلی‌متر

رتبه انرژی

A

وزن خالص

70 کیلوگرم

میزان مصرف برق (سالیانه)

199 کیلووات

میزان مصرف آب (سالیانه)

14720 لیتر

نوع موتور لباسشویی

EcoSilence Drive

میزان صدا هنگام شستشو

49 دسی‌بل

سایر ویژگی‌ها

– WaveDrum- ActiveWater- طراحی ضد لرزش- Delicates – Easy-care

برنامه‌های شستشو

– Extra Rinse- dark laundry- Drum clean- shirts- sports/fitness- quick wash/mixture- Spin- Duvet- Hygiene- Super 15 min- delicates- wool

میزان صدا هنگام چرخش

75 دسی‌بل

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لباسشویی بوش WAT2848XGC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی