ظرفشویی 13 بوش SMV46MX01E

ظرفشویی بوش SMV46MX01E

* محهز به قابلیت ExtraDry

* موتور قدرتمند و با دوام EcoSilence Drive

* دارای فناوری شگفت انگیز Dosage Assistant

* جلوگیری از خطرات احتمالی آب توسط فناوری Aqua Stop

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

ظرفشویی 13 نفره‌ی تو کار بوش مدل SMV46MX01E

ظرفشویی بوش SMV46MX01E با ظرفیت 13 نفره جز مدل‌های توکار این کمپانی می‌باشد که با کیفیت و زیبا طراحی شده است و با هر محیط و دکوراسیونی به سرعت هماهنگ می‌شود. قرار گیری این ظرفشویی در آشپزخانه بسیار راحت می‌باشد چون به گونه‌ای طراحی شده تا در محفظه‌های استاندارد در کنار کابینت‌ها جا شود و کاربر را با دردسر رو به‌ رو نسازد. این ظرفشویی 13 نفره‌ی بوش از موتور قدرتمند Eco Silence TM بهره‌مند می‌باشد که علاوه بر کارایی بالا و قدرت بی‌نظیری که دارد بسیار بدون صدا و کم مصرف است و با صداهای اضافی آرامش خانه را بر هم نخواهد زد. همچنین این محصول کمپانی آلمانی بوش با دارا بودن فناوری Active Water در مصرف آب و انرژی صرف جویی می‌کند و برنامه‌های شستشویی را که از نظر اقتصادی به صرفه هستند، به کاربر هدیه می‌دهد.

در هر بار شستشوی ظرف‌ها، می‌توانید هر ظرفی با هر شکل و اندازه‌ای را در قفسه‌های ماشین ظرفشویی bosch SMV46MX01E بچینید. این ظرفشویی توکار با گنجایش 13 نفره دارای قفسه‌های بزرگ با تقسیم بندی‌های استاندارد و تنوع است که به کاربران اجازه می‌دهد ظروف متنوع خود را به آسانی در آن قرار دهند و از شستشویی هوشمندانه و دقیق لذت ببرند. در ادامه‌ی این مطلب از وب‌سایت فروشگاهی بانه سرویس اطلاعات جامع تر و مفیدی را در مورد برنامه‌های شستشو، قابلیت‌های گوناگون، پیکربندی و طراحی، فناوری‌های جذاب این ماشین ظرفشویی توکار بوش را در اختیار شما قرار می‌دهیم، پس با ما تا انتها همراه بمانید.

راحتی و آسایش را به خانه‌ی خود ببرید

با خرید ظرفشویی بوش مدل SMV46MX01E راحتی و آسایش بی نظیری را تجربه خواهید کرد. این محصول که از سری 4 ماشین‌های ظرفشویی کمپانی آلمانی بوش می‌باشد که با بهره بردن از قابلیت Vario Drawer نه تنها تنوع را به کاربران هدیه می‌دهد بلکه کاربری آسان و بی دغدغه‌‌ای را فراهم کرده است. این قابلیت انعطاف پذیری بیشتری را هنگام پر کردن واشر برای کابران به ارمغان می‌آورد و فضای بیشتری را در محفظه واشر ایجاد می‌کند تا کاربران بتوانند کارد و چنگال یا هر ظرف کوچکی را در اولین سبد ماشین ظرفشویی بوش قرار دهد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد 13 مجموعه از ظرف‌هایی مانند چنگال، چاقو، توری‌ها و ظروف کوچک را در در تقسیم بندی‌های 60 سانتی‌متر یا 10 مجموعه از این ظروف را در واشرهای 45 سانتی‌متری قرار دهید که این نشان می‌دهد، کاربر می‌تواند سطح قفسه را مطابق خواسته‌ی خود تنظیم نماید.

یکی دیگر از قابلیت‌های ماشین ظرفشویی 13 نفره‌ی Bosch SMV46MX01E که به کاربر کمک قابل توجهی می‌کند قابلیت InfoLight است که یک قابلیت اطلاع رسانی می‌باشد و با به نمایش گذاشتن نور قرمزی بر روی کف آشپزخانه که زمان باقی مانده‌ی شستشو، اطلاعتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. InfoLight با نور قرمزی که ساطع می‌کند به شما می‌فهماند که ظرفشویی شما هنوز در حال کار است یا عمل شستشوی ظرف‌ها به پایان رسیده است. این اعلان هوشمندانه اجازه می‌دهد کاربر بدون صرف زمانی برای فهمیدن اینکه آیا زمان خاموش شدن دستگاه فرا رسیده یا نه، ماشین را سر وقت خاموش نماید.

کارایی ماشین ظرفشویی SMV46MX01E بوش

با شسشتوی روزانه و طولانی مدت ظروف شیشه‌ای، آن‌ها را در معرض آسیب دیدن قرار می‌دهید چون سطح صیقلی و صاف آن‌ها به مرور زمان در تماس با آب دچار خوردگی می‌شود و نه تنها زیبایی خود را از دست می‌دهند بلکه برای سلامت کاربران نیز مضر هستند. در ماشین‌های ظرفشویی به دلیل اینکه زمان شستشو زیاد می‌باشد و ظروف به صورت مداوم در معرض آب و گرما هستند باید فناوریی تعبیه شود تا از آن‌ها محافظت نماید، که خوشبختانه آلمانی‌های سخت کوش و با ذکاوت در این محصول خود از قابلیت Protection of the glass استفاده کرده‌اند. این قابلیت که به محافظت از شیشه معروف است از ظرف‌های شیشه‌ای در برابر آسیب‌های احتمالی جلوگیری می‌کند. از آنجا که آب نرم باعث خوردگی شیشه و ظرف‌هایی با این جنس می‌شود، ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV46MX01E با فناوری محافظت از شیشه میزان سختی آب را تنظیم می‌کند.

همانور که مشاهده کردید در پاراگراف قبل به قابلیت Protection of the glass اشاره کردیم که این موضوع محافظت بهینه از ظروف شیشه‌ای گرانبها و ظروف چینی ظریف را که نیاز به مراقبت ویژه دارند، تضمین می‌نماید. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب ماشین ظرفشویی بوش SMV46MX01E برنامه‌ی شستشوی شیشه‌ها با دمای 40 درجه‌ی سانتی گراد است که با تنظیم دما ظرف‌های کریستالی و شیشه‌ای را به آرامی خشک می‌نماید تا از باقی ماندن لکه‌های آب بر روی آن‌ها جلوگیری کند و این باعث می‌شود ظرف‌ها پس از شستشو مانند برلیان‌هایی گران قیمت بدرخشند و کاربران را شگفت زده کنند.

شستشویی هوشمندانه

برای شستن ظرف‌ها نیاز به امکاناتی است تا کاربر بتواند در انتخاب زمان شستشو و نحوه‌ی آن دخالت داشته باشد و از ایمنی ظرف‌ها اطمینان حاصل کند. گاهی ظرف‌ها در هنگام شستشو با ماشین‌های ظرفشویی صدمه می‌بینند و همانطور که در بخش‌های قبل اشاره کردیم قابلیتی مانند Protection of the glass در ماشین ظرفشویی SMV46MX01E بوش از آسیب آب به بدنه‌ی ظروف شیشه‌ای جلوگیری می‌کند. اما باید ذکر کنیم که خوشبختانه تنها این قابلیت نیست که از ظرف‌های شما محافظت می‌کند بلکه کمپانی قدر قدرت بوش از قابلیت دیگری برای حفاظت از ظروف دلخواهتان استفاده کرده است. این قابلیت که Heat exchanger نام دارد در تنظیم دمای آب دخالت دارد و آن را به صورت هوشمدانه‌ای تنظیم می‌کند تا از آسیب به ظرف‌ها ممانعت کند و کاربران را از امنیت ظرف‌هایشان مطمئن می‌سازد.

 Heat exchanger به مبدل‌های حرارتی شیشه‌ای فوق‌العاده و واشرهای پرسلین در ماشین ظرفشویی 13 نفره‌ی SMV46MX01E اشاره دارد که به روشی کاملاً ملایم و بدون خطر آب را در مخزن شستشو از قبل گرم می‌کند تا از تغییرات ناگهانی دما جلوگیری شود. این موضوع سبب می‌شود ظرف‌ها در معرض تغییر دمای ناگهانی قرار نگیرند و دچار ترک خوردگی یا شکستن نشوند. پس با خیال راحت ظرف‌های زیبا و مورد علاقه‌ی خود را به دست این ماشین ظرفشویی توکار بوش بسپارید و از آسایش خیال خود لذت ببرید.

ماشین ظرفشویی Bosch SMV46MX01E

با ظرفشویی Bosch SMV46MX01E زمان را در دستان خود بگیرید و از عملکرد انتخابی که برای شما به ارمغان آورده است، لذت ببرید. این ماشین ظرفشویی بسیار سازگار و هوشمندانه طراحی شده است تا دست کاربران را برای شستشو باز بگذارد و محدودیت‌ها را از بین ببرد. این ماشین ظرفشویی 13 نفره‌ی توکار با بهره بردن از قابلیت Turbo Speed تنها در 20 دقیقه، تجربه‌ای عالی را برای شما رقم می‌زند. این قابلیت برای زمان‌هایی که ظروف شما چندان کثیف نیستند و فقط نیاز به یک آبکشی ساده دارند بسیار کار آمد و مفید عمل می‌کند. برنامه‌ی 20 دقیقه‌ای Turbo Speed ایده آل برای ظروف و لیوان‌هایی می‌باشد که به زودی مجبور به استفاده مجدد خواهید از آن‌ها شد. زمان کوتاه 20 دقیقه‌ای در این برنامه، با فرآیند از پیش گرم کرن آب در مخزن آب میسر شده است که به این صورت زمان شستشو به حداقل ممکن خواهد رسید.

قابلیت دیگری که در بهینه کردن زمان کاربران تاثیر بسزایی دارد قابلیت desired start time است که در ظرفشویی 13 نفره‌ی بوش مدل SMV46MX01E وجود دارد و کاربران را از امکان جذابی برخوردار می‌سازد. desired start time به کاربران اجازه می‌دهد تا در زمان دلخواهشان، ظرف‌های تمیز را در اختیار داشته باشند. این قابلیت با عملکرد تاخیری که به شما هدیه می‌دهد، می‌تواند برنامه‌ی از پیش تعیین شده‌ی شستشو در ماشین ظرفشویی را در زمانی مطلوب تنظیم کند تا شما بتوانید دستگاه خود را در هر ساعت از شبانه روز، در ساعات کاری یا شب‌ها هنگام خواب روشن کنید.

کاملا سازگار با طبیعت

در دنیای امروزی با افزایش جمعیت و روند رو به رشد آن‌ها منابع طبیعی رو به کاهش هستند و طبیعت پیرامونمان در حال تخریب می‌باشد به همین دلیل صرفه جویی در انرژی‌ها، یکی از موارد مهمی در کمک به حفظ محیط زسیت و زنده نگه داشتن منابع می‌باشد. در حال حاضر تمام ساکنین این کره‌ی خاکی با مشکل کم آبی دسته و پنجه نرم می‌کنند و حتی در برخی از کشورها نبود آب کافی برای آشامیدن و انجام کارهای روزانه یک معضل بزرگ است. کمپانی آلمانی بوش با بهره بردن از فناوری شگفت انگیز Active Water مصرف آب را که یکی از مهمترین منابع طبیعی به شمار می‌رود، به حداقل ممکن رسانده است. با فناوری Active Water مصرف آب کمتر و عملکرد بهتری را نظاره‌گر خواهیم بود. این فناوری شستشوی نوآورانه با بالاترین راندمان و سازگار با محیط زیست را تضمین می‌نماید.

ماشین ظرفشویی Bosch SMV46MX01E بهترین نتیجه‌ی شستشو را برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد چون با تکنولوژی جذاب Active Water آب و انرژی به صورت هدفمند تری توزیع می‌شوند و با استفاده از فناوری بهینه‌ی فیلتر و گرم شدن سریع آب، راندمان پمپ برای افزایش گردش آب افزایش پیدا میکند. همچنین این ماشین ظرفشویی بوش با بهره بردن از فناوری Aqua Sensor ظرف‌هایی تمیز، براق و استریلی را به کاربران هدیه می‌دهد. به لطف Aqua Sensor میزان مصرف آب با توجه به نوع و سطح کثیفی ظروف تنظیم می‌شود. با وجود این فناوری افزایش دمای آب از طریق پرتوهای نور صورت می‌گیرد.

موتور با دوام و بدون صدای Bosch SMV46MX01E

کار کردن لوازم خانگی مخصوصا ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی همیشه با سر و صداهایی همراه است و آرامش خانه را بر هم می‌زنند و برای کاربرانی که نوزاد یا بچه‌های کوچک دارند می‌تواند یک دردسر بزرگ محسوب شود. این سر و صدا اکثرا به خاطر عملکرد موتور است که صداهایی گوش خراش و آزار دهنده‌ای را تولید می‌کند و طول عمر مفید دستگاه را نیز کاهش می‌دهند. اما با خرید ماشین ظرفشویی 13 نفره‌ی Bosch SMV46MX01E دیگر نگران این مسائل نباشید و از آرامشی که بر خانه حکم فرما می‌شود، نهایت لذت را ببرید. این ماشین ظرفشویی توکار از موتور Eco Silence Drive بهره می‌برد که کمپانی بوش با توسعه و استفاده از آن در تولیدات خود، محصولاتی کارآمدتر و قدرتمند تری را به کاربران ارائه می‌دهد.

موتور Eco Silence Drive که بدون برس ساخته شده است بسیار آرام و بدون سر و صدا کار می‌کند و از تولید صداهای اضافی جلوگیری می‌کند ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV46MX01E با استفاده از این موتور، شسشتویی کارآمد تر و اقتصادی تری را به ارمغان آورده است. این موتور که بسیار ساکت کار می‌کند در مصرف انرژی نیز بهینه عمل می‌نماید و محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه‌ای را به شما هدیه می‌دهد تا بهترین خرید را داشته باشید و از مزایایی زیادی برخوردار شوید.

دیگر قابلیت‌های ماشین ظرفشویی بوش مدل SMV46MX01E

در ماشین ظرفشویی بوش SMV46MX01E از فناوری Aqua Stop استفاده کرده‌اند تا از آسیب رسیدن به ماشین ظرفشویی جلوگیری شود. Aqua Stop یک محفظه‌ی دوجداره‌ی دارای دریچه‌ی خروج آب می‌باشد که در صورت نیاز آب نشتی از شلنگ را جمع کرده و با متورم شدن اسفنجی که در آن تعبیه شده است از ورود آب بیشتر به درون محفظه‌ی اصلی ممانعت می‌کند. این فناوری در زمان‌هایی که فشار آب بالا می‌باشد، نمی‌گذارد به ماشین ضربه وارد شود و جریان آب را به گونه‌ای تنظیم می‌کند که با فشار استانداردی وارد مخزن شود.

 یکی دیگر از قابلیت‌های جذابی که در ماشین ظرفشویی SMV46MX01E وجود دارد قابلیت Dosage Assist است که باعث حل شدن درست و اصولی شوینده می‌شود تا ظرف‌هایی پاکیزه تر و بهداشتی تری داشته باشیم. به لطف فناوری Dosage Assist مواد شوینده از محفظه مواد شوینده به یک سینی مخصوص در سبد فوقانی می‌ریزد و در آنجا با آب کاملاً حل می شوند تا با تمام قسمت‌های ظروف تماس داشته باشند و آلودگی‌ها چربی و میکروب‌ها را از بین ببرند و به همین دلیل این فناوری نتایج بهتر و شستشویی دقیق تر را تضمین می‌کند.

ظرفشویی بوش SMV46MX01E در یک نگاه

عملکرد تمیز کردن ظروف به صورت دقیق، مصرف میزان کم آب و انرژی، ضدعفونی کردن ظروف با دمای بالای آب و پاشش درست مواد شویند و تنظیم دلخواه زمان شستشو با استفاده از برنامه‌هایی که در ماشین ظرفشویی بوش SMV46MX01E وجود دارد، دسترسی کاربران به امکانات بروز و کارآمد را تسهیل کرده است. این ماشین ظرفشویی بوش 6 درجه حرارت مختلف را به کاربران هدیه می‌دهد تا بر روی نمایشگر الکترونیکی آن‌ها را به کار گیرند و برنامه‌های مختلف شسشتو را امتحان نمایند. همچنین قابلیت Extra Dry در این ماشین ظرفشویی، ظرف‌هایی را که به سختی خشک می‌شوند را، به طرز شگفت انگیزی خشک می‌نماید. از دیگر ماشین‌های ظرفشویی بوش می‌توانید به ظرفشویی 13 بوش SMS46KI03E نگاهی بیاندازید.

قفل کودک

دارد

رتبه انرژی

A+++

نوع ماشین ظرفشویی

مبله

کنترل پنل

دارد

کنترل پنل لمسی

دارد

ظرفیت

13 نفر

پهنا

815 میلی‌متر

عمق

598 میلی‌متر

ارتفاع

550 میلی‌متر

وزن خالص

36.8 کیلوگرم

مصرف آب در هر چرخه شست‌وشو

6.5 لیتر

حداکثر صدا

46 دسیبل

برنامه‌های شست‌وشو

– Pre-wash – 1h 65 ° C – Glass 40 ° C – Eco 50 ° C – Auto 45-65 ° C – Intense 70 ° C

سایر ویژگی‌ها

– Aqua Stop – Extra Drying – فناوریAqua Sensor – Vario Speed ​​Plus – فناوری محافظت از شیشه – قابلیت Dosage Assistant – Alternating flushing technique

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ظرفشویی 13 بوش SMV46MX01E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی