تلویزیون ال جی 75SM8610

  • سیستم عامل: webOS
  • سایز نمایشگر: 75 اینچ
  • نوع نمایشگر: Direct LED
  • کیفیت تصویر: 4K
  • توان صدا: 40 وات
  • تاریخ عرضه: 2019
2 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون نانوسل ال جی مدل 75SM8610 با کیفیت تصویر 4K و سیستم عامل webOS

تلویزیون ال جی 75SM8610 از تولیدات برتر ال جی در سال 2019 است. این تلویزیون که مجهز به فناوری نانوسل است از کارکرد نمایشی فوق‌العاده قدرتمندی برخوردار است، به همین علت است که یکی از تلویزیون‌های محبوب نزد کاربران است. این مدل از یک صفحه نمایش بزرگ با سایز 75 اینچ برای نمایش محتوای بصری استفاده می‌کند؛ اکثریت مردم این اندازه را برای فضاهای با متراژ بزرگ نیاز دارند. آنچه که بیش از پیش بر اهمیت نمایش تصاویر در این تلویزیون افزوده است، تکنولوژی‌های پیشرفته نانو است. برای مثال با فناوری Nano Cell Colour شاهد نانو ذرات رنگی بر روی نمایشگر خواهیم بود که به معنای خاص اعجاب و شگفتی به بار آورده‌اند؛ تماشاگران در هنگام تماشای هر گونه محتوایی تصور خواهند کرد که همه چیز به صورت زنده در مقابل چشمانشان اتفاق می‌افتد. فناوری‌های مختلف برای تقویت کنتراست در ایجاد تصاویری شگفت انگیز نقش داشته‌اند؛ ما در زیر به شرح کامل این تکنولوژی‌‎های نوین پرداخته‌ایم.

از ویژگی‌های برتر صفحه نمایش که بگذریم به سیستم صوتی قدرتمند و صدای همه جانبه تلویزیون میرسیم، نقطه عطفی که باید بر آن تمرکز کرد چرا که به صورت پیشرفته صدایی جادویی و خوشایند را با توان 40 وات انتشار می‌دهد، این موضوع نیز بخشی از برتری این تلویزیون سری 8 محسوب می‌شود چرا که برای مثال در تلویزیون 65SM8200 از همین سری و با اندازه کمی کوچکتر صدایی با توان 20 وات خواهیم داشت. همچنین این تلویزیون به لطف سیستم عامل webOS خود، امکانات اسمارت بسیاری را در اختیار کاربر می‌گذارد.

ال جی 75SM8610؛ بی مانند و شگفت انگیز برای هر فضا

شاید بتوان گفت بخش عمده‌ای از جذابیت تلویزیون‌های نانوسل ال جی به طراحی و ساختار بدنه‌ی بدون رقیب آنها بر میگردد، موضوعی که به طور خاص نگاه منتقدین را به خود معطوف ساخته است. طبیعتاً ما برای کمپانی کارکشته و محبوبی همچون الجی انتظار ارائه‌ی محصولی زیبا خواهیم داشت و این تا حد زیادی در تمام محصولات این شرکت به چشم می‌خورد اما خب باید گفت ال جی در تلویزیون‌های نانوسل خود حتی از این هدف مهم خود بیشتر پیش رفته است. تلویزیون ال‌جی 75SM8610 یکی از این تلویزیون‌های معروف ال جی است که شاهد فروش بالای آن بوده‌ایم، شاید میپرسید چرا، که البته پاسخ روشن و گویاست؛ این تلویزیون نه تنها در نمایش تصویر و ارائه‌ی صدا و حتی امکانات اسمارت یکی از برترین‌هاست بلکه با طراحی مدرن و زیبای خود مورد پسند هر کاربری خواهد بود.

ال جی بیش از هر چیز بر طراحی ساده و هماهنگ تلویزیون 75SM8610 تاکید داشته است. سبک طراحی Nano Bezel این تلویزیون آن را با هر اتاق پذیرایی هماهنگ می‌کند. در نگاهی گذرا به این تلویزیون متوجه خواهیم شد که حاشیه‌های اطراف تا چقدر باریک شده‌اند، این سبک هم تجربه بصری مخاطب را ارتقاء می‌دهد هم در زیبایی و جلوه خاص بخشیدن به فضای اتاق موثر است. پایه دستگاه به حالت هلالی شکل است، این پایه به صورت کارآمد سنگینی دستگاه را روی خود تحمل می‌کند. در پنل پشتی تلویزیون نیز شاهد درگاه‌های ارتباطی متعدد خواهیم بود که به صورت کاملا منظم چیده شده‌اند.

صفحه نمایش و ویژگی‌های پیشرفته

همانطور که در مقدمه‌ی معرفی تلویزیون 75SM8610 گفته شد بخش مهم و جذاب این تلویزیون به صفحه نمایش و تکنولوژی‌های آن برمیگردد. صفحه نمایش ال ای دی 75 اینچ این تلویزیون تصاویر را با وضوح باورنکردنی و شگفت انگیز 4K به نمایش خواهد گذاشت، این وضوح رزولوشنی در حدود 2160×3840 پیکسل را در برخواهد گرفت. این صفحه نمایش با برخورداری از فناوری Nano Cell کیفیت تصویری به معنای واقعی برتر را ایجاد می‌کند. پنل IPS این تلویزیون با پوشش دهی طیف گسترده رنگ، یک زاویه دید گسترده ایجاد خواهد کرد؛ با این خاصیت بالقوه دیگر نیازی نخواهد بود حتما از روبرو به تلویزیون نگاه کنید چرا که از هر طرف همه چیز را بر روی نمایشگر با کیفیت و زیبا خواهید دید. میلیاردها رنگ غنی در هر تصویر جلوه بی نهایت زیبایی به تصویر خواهد بخشید.

نور پس زمینه تلویزیون 75SM8610 از نوع Edge است، یکی از فناوری‌های پیشرفته صفحه نمایش در این تلویزیون Ultra Luminance است. این تکنولوژی به صورت پیشرفته موجب می‌شود نور در قسمت‌های مختلف، متغیر باشد، برای مثال روشنایی در قسمت‌های تاریک تصویر به حداقل ممکن میرسد تا یک سیاهی عمیق ایجاد گردد و بالعکس در بخش‌های روشن‌تر تصویر، نور بیشتر می‌شود، در این حالت تفاوت بین تاریک‌ترین و روشن‌ترین رنگ به خوبی احساس خواهد شد و کنتراست به اوج خود خواهد رسید. همچنین باید از فناوری Local Dimming یاد کرد که روشنایی و تاریکی را به صورت موضعی تنظیم می‌کند و در زیبایی دو چندان تصویر موثر خواهد بود.

جهش انقلابی در کیفیت تصویر با پردازنده‌ی هوشمند

ال جی در سال 2019 میلادی از پردازنده هوشمند خود به نام α7 Gen 2 در تلویزیون‌های نانوسل خود بهره برد. این پردازنده نقش مغز هوشمند خود را به خوبی هر چه تمام‌تر ایفا می‌کند. تلویزیون ال جی 75SM8610 نیز از پردازنده هوشمند α7 Gen 2 برخوردار است. ال جی راجب به این موضوع گفته است که تلویزیون نانوسل خود را با آلفا7 ترکیب کرده است تا کاربران را با سطح جدیدی از کیفیت تصویر روبرو کند. α7 Gen 2 Intelligent Processor با استفاده از الگوریتم یادگیری عمیق هوش مصنوعی عمل خواهد کرد. این پردازنده نسل دوم نوع محتوا یعنی صدا و تصویر و سطح کیفیت آنها را آنالیز کرده و در نهایت بهترین حالت ممکن از آن‌ها را ارائه می‌دهد، بنابراین به معنای واقعی تجربه‌ای نفس گیر را به ارمغان می‌آورد.

این پردازنده هوشمند از فناوری‌های پیچیده‌ای برای ارائه تصویر و صدا کمک خواهد گرفت، جالب است بدانید به کارگیری شاخصه‌های مهم در کیفیت تصویر بر روی نمایشگر این تلویزیون در نهایت شاخص کیفیت تصویر شگفت انگیز 3300 PMI را به ارمغان می‌آورد. در ادامه‌ی مطلب زیر فناوری‌های تصویر در این تلویزیون 4K را بیشتر به چالش خواهیم کشید.

جهانی مملو از نور و رنگ با قابلیت‌های پیشرفته تصویر در ال جی 75SM8610

  • Nano Cell Colour

در تلویزیون ال جی 75SM8610 تجربه دیداری خیره کننده‌ای را با استفاده از فناوری Nano Cell Colour خواهید داشت. در واقع خواهید دید که چطور تصاویر با ایجاد ذرات یک نانومتر رنگ زیبا به نظر میرسند، با این ویژگی خلوص رنگ به میزان قابل توجه افزایش می‌یابد. کیفیت زیبا و واقعی تصاویر بر روی نمایشگر با استفاده از رنگ‌های خالص RGB ارائه خواهد شد. کار اصلی فناوری نانوسل این است که رنگ‌های ضعیف و کسل کننده را فیلتر می‌کند و برعکس طیف RGB یعنی رنگ‌های قرمز، سبز و آبی را تقویت می‌کند و نانو ذراتی تصفیه شده را ایجاد می‌کند.

  • True Colour Accuracy

از کارکرد این فناوری در تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل SM8610 هرگز نمی‌توان غافل گشت. تکنولوژی True Colour Accuracy موجب می‌شود رنگ‌های دقیق در زاویه دید گسترده تعریف شود، در واقع باید گفت با ارائه دقت رنگ واقعی بر روی صفحه نمایش این تلویزیون، این موضوع که از کدام زاویه به تلویزیون نگاه کنید بی اهمیت خواهد شد چرا که دیدن مناظر و چهره اشخاص بر روی تلویزیون از هر زاویه‌ای همان کیفیت اصلی را خواهد داشت. یعنی در حقیقت با ایجاد زاویه دید گسترده می‌توانید تعداد افراد زیادی در یک فضا به تماشای تلویزیون بنشینید؛ تماشای مسابقه‌های ورزشی برایتان هیجان خاص خود را خواهد داشت، این در حالی رخ می‌دهد که در تلویزیون‌های قدیمی‌تر از این قابلیت خبری نخواهد بود و ممکن است در زاویه‌ای نامناسب تصاویری تار ببینید.

  • 4K Cinema HDR

یکی از فناوری‌های فوق‌العاده جذاب در تلویزیون 75SM8610، فناوری 4K Cinema HDR است. این قابلیت به طور ویژه نمایش مد نظر فیلمساز را ارائه می‌دهد، بهتر است کمی این قابلیت را برایتان باز کنیم؛ در واقع باید گفت که این تلویزیون از فرمت‌های تصویری مختلف HDR شامل HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می‌کند. با پشتیبانی تلویزیون از HDR10 Pro، عمیق‌ترین رنگ‌های تیره و روشن بر روی نمایشگر قابل مشاهده خواهند بود و جزئیات تصویر به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته خواهد شد، علاوه بر این همه چیز زنده و پویا خواهد بود. این یعنی اینکه محدوده دینامیکی بالا به بینش فیلمساز واقعیت میبخشد. بر روی این تلویزیون هوشمند، تصاویری کاملا سینمایی را با قالب‌های HDR شامل Advanced HDR by Technicolor و HDR10 Pro ببینید.

  • Motion Pro

بارها برایتان پیش آمده است که در هنگام تماشای مسابقه‌های ورزشی یا فیلم‌های اکشن، در نمایش تصاویر اختلال پیش آمده است و یا در صحنه‌های مختلف شاهد کمی افت کیفیت و هاله تصویر بوده‌اید. با تکنولوژی Motion Pro در تلویزیون جدید نانوسل دیگر نگران این مشکل نخواهید بود چرا که خواهید دید که چطور تصاویر پشت سر هم بدون هیچ گونه مشکل و تاری دید به نمایش گذاشته می‌شوند. به راحتی و با خیال آسوده فیلم دلخواهتان را بر روی صفحه نمایش 75 اینچ نانوسل تلویزیون مشاهده کنید.

  • Dolby Vision

Dolby Vision یکی از برترین قابلیت‌های دنیای تصویر بر روی تلویزیون‌های پیشرفته است. برخی از کارشناسان این فرمت تصویری را از HDR جدا میدانند چرا که معتقد هستند که این تکنولوژی فراتر از HDR است. این تکنولوژی پیشرفته رنگ و میزان روشنایی را در صحنه‌های مختلف تنظیم می‌کند. بنابراین اهمیتی نخواهد ندارد که کدام ژانر محتوا را تماشا می‌کنید، همه چیز را با کنتراست بالا در مقابل چشمان خویش خواهید داشت. تجربه سینمایی که Dolby Vision برای کاربران به ارمغان می‌آورد در کنار Dolby Atmos معنا خواهد یافت، یعنی صدا نیز همه جانبه و چند بعدی خواهد بود.

  •  4K Upscaler

این فناوری در بسیاری از تلویزیون‌های برتر امروزی در بازار وجود دارد، کارکرد فناوری 4K Upscaler در زمانی به طور ویژه خود را نشان می‌دهد که قصد داشته باشیم محتوایی با کیفیت پایین را بر روی صفحه نمایش 75 اینچ SM8610 مشاهده کنیم. در این حالت رزولوشن به طور ویژه افزایش یافته و تا حد 4K خواهد رسید.

دنیای شیرین بازی و سرگرمی با 3 قابلیت برتر

  1. با فناوری پیشرفته و هیجان انگیز 4K HDR تجربه بازی کاملا متفاوتی خواهید داشت، این تکنولوژی موجب می‌شود که حتی از یک زاویه دید گسترده، رنگ‌های پر جنب و جوش و غنی را ببینید. در واقع صحنه‌های بازی چنان زنده و واقعی به نظر میرسند که گویی خود در دل صحنه‌های مختلف حضور دارید.
  2. HDMI با ALLM در تلویزیون بهترین گرافیک ممکن را در سریعترین زمان ممکن ارائه می‌دهد. در واقع شما در هنگام اجرای هر نوع بازی با گرافیک سنگین با کاهش تاخیر ورودی می‌توانید سریع واکنش نشان دهید و حریف را شکست دهید.
  3. سیستم صوتی 2.2 کاناله تلویزیون 75SM8610، صدایی غنی و دراماتیک را در بطن بازی به اشتراک میگذارد تا یک تجربه بازی کامل در اختیار افراد علاقه‌مند به گیم قرار گیرد.


صداهای جدید هر صحنه را با سیستم صوتی LG 75SM8610 کشف کنید !

در قسمت بالا به بررسی مشخصات و قابلیت‌های پیشرفته تصویر در تلویزیون ال جی 75SM8610 پرداختیم؛ به گمانم تا اینجای کار پی برده باشید که این تلویزیون 2019 ال جی تا چه حد پیشرفته و جذاب است، اما خب باید گفت این تنها بخشی از جذابیت تلویزیون بود، سیستم صوتی دستگاه نیز از توانایی‌های بالقوه تلویزیون محسوب می‌شود. سیستم صوتی این تلویزیون 2.2 کاناله است، یعنی در واقع دو بلندگو صوتی و یک ساب‌ووفر را شامل می‌شود. هر کدام ار بلندگوها صدایی با توان 10 وات را از زیر تلویزیون به جلو انتشار میدهند و ساب‌ووفر صدایی با توان 20 وات، در نهایت صدایی با قدرت کلی 40 وات خواهیم شنید.

این صدا به نسبت بسیاری از تلویزیون‌های مشابه این مدل عالی است. قسمت جذاب ماجرا این است که صدا به صورت کاملا هوشمند تنظیم خواهد شد. فناوری Dolby Atmos صدا را در فضای سه بعدی به دور شما انتشار میدهد، لذا احساس خواهید کرد که کاملا در هر صحنه حضور دارید، این ویژگی حتی تجربه سرگرمی شما را به بعد جدیدی میبرد. این تلویزیون همچنین از دو حالت مختلف صدای فراگیر شامل Dolby Surround و ULTRA Surround پشتیبانی می‌کند. همچنین از تکنولوژی پیشرفته Clear Voice III که به صورت کارآمد، صدا را بدون نویز و شفاف میسازد نباید غافل بود. هر زمان که اراده کنید می‌توانید از بلوتوث بهره ببرید تا صدا را ارتقاء دهید. خیالتان تخت که یک تلویزیون بدون نقص از نظر صدا در اختیار خواهید داشت.

با امکانات هوشمند تلویزیون زندگی آسانی را برای خود به ارمغان خواهید آورد …

سیستم عامل اختصاصی webOS بر روی این تلویزیون دریچه‌ای رو به دنیای نوین تکنولوژی را به روی شما باز می‌کند. ال جی تلویزیون‌های برتر خود را مبتنی بر هوش مصنوعی به بازار ارائه می‌کند تا کاربران را به سطح جدیدی وارد کند. ریموت کنترل جادویی امکان کنترل از راه دور تلویزیون را ممکن میسازد. به آسانی قادر خواهید بود بازی 360 درجه‌ای را اجرا کنید. می‌توانید از قابلیت جدید گالری مود بهره‌مند شوید، با این قابلیت تلویزیون را همچون یک قاب هنری در اختیار خواهید داشت و می‌توانید عکس‌های دلخواه خود را به نمایش بگذارید. با اتصال به Wi-Fi به راحتی می‌توانید در صفحات متعدد وب جستجو کنید و مطالب دلخواه خود را به دست بیاورید، در ضمن ال جی برای دانلود محتوای دلخواهتان فروشگاه ال جی را در اختیار شما میگذارد.

به لطف قابلیت بلوتوث کم انرژی امکان اشتراک گذاری اطلاعات بر روی دستگاه ساده شده است. هر زمان که اراده کنید می‌توانید از ساده‌ترین راه ممکن و به صورت بی‌سیم گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کنید تا فیلم دلخواه خود را بر روی صفحه نمایش 75 اینچ آن نگاه کنید. با قابلیت بی نظیر و جذاب Multi-view قادر خواهید بود محتوای گوشی هوشمند خود و محتوای تلویزیون را در یک زمان بر روی صفحه نمایش 75 اینچ دستگاه ببینید، به این ترتیب هیچ کدام از برنامه‌ها را از دست نخواهید داد. با پشتیبانی تلویزیون از Apple AirPlay 2 حتی اتصال گوشی‌های اپل راحت خواهد بود.

سایر قابلیت‌های برتر

LG ThinQ AI زندگی کاملا هوشمندی را برای شما به ارمغان می‌آورد، شاید زمانی این ویژگی که شما بتوانید تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل کنید به نظر غیر ممکن می‌آمد اما حالا به لطف هوش مصنوعی این ویژگی قابل دسترسی خواهد بود. به لطف این قابلیت صدای شما به صورت هوشمند تشخیص داده شده و فرمان صوتی شما در زمانی کم پاسخ داده می‌شود. همچنین این تلویزیون برنامه‌هایی نظیر LG TV Plus و Smart ThinQ را در اختیار شما قرار میدهد. ناگفته نماند تمامی اتصالات مختلف این تلویزیون هوشمند بر روی منو Home Dashboard در دسترس شما قرار می‌گیرد تا سردرگم نشوید.

این تلویزیون به لطف برخورداری از گیرنده‌های دیجیتال، تمامی کانال‌های خارجی و داخلی را دریافت خواهد کرد. همچنین این تلویزیون از 36 زبان زنده دنیا پشتیبانی به عمل می‌آورد. درگاه‌های ارتباطی متعدد نظیر HDMI ،USB، خروجی صدای دیجیتال، ورودی RF، کانال بازگشت صدا (ARC) و غیره اتصالات و ارتباطات مختلف دستگاه را پوشش می‌دهند.

در پایان

تلویزیون ال جی 75SM8610 از تولیدات برتر ال جی در سال 2019 با کیفیت تصویر 4K، مجهز به نمایشگر 75 اینچ نانوسل، سیستم صوتی 40 وات و سیستم عامل webOS است. پیشنهاد می‌کنیم از سایر تلویزیون‌های ال جی در بانه سرویس دیدن فرمایید.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

75 اینچ

محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

سیستم بلندگو

2.2 کاناله

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

40

توان هر بلندگو (وات)

10

ووفر

20 وات

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

4

تعداد ورودی USB

3

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

سال ساخت (میلادی)

2019

مدل

75SM8610

موتور پردازشگر تصویر

α7 Gen 2 Intelligent

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

3300 PMI

مصرف انرژی (وات)

149

ابعاد بدون پایه

1683x974x65 میلی‌متر

ابعاد با پایه

1683x1043x370 میلی‌متر

ابعاد بسته بندی

1839x1166x231 میلی‌متر

وزن بدون پایه

38.8 کیلوگرم

وزن با پایه

41.6 کیلوگرم

وزن بسته بندی

52.2 کیلوگرم

مدل ریموت کنترل

MR19

شرکت سازنده

ال جی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 75SM8610”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی