یخچال و فریزر ال جی J247

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل 247

  • قابلیت دور این دور
  • مجهز به سیستم ضد برفک
  • مجهز به یخساز و آبسردکن
  • مجهز به کمپرسور اینورتر خطی
  • دارای گنجایش 591 لیتر خالص
  • مجهز به فیلتر +Hygiene Fresh 
4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

موجود

قیمت کالا:​

82,900,000 تومان

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل 247

یخچال ساید بای ساید ال جی 247 یکی از یخچال‌های دور این دور و با کیفیت بازار می‌باشد که با امکانات به روزی راهی بازار شده است. این مدل از طراحی منحصر به فرد و چشم نوازی برخوردار است. اولین شاخصه‌ای که موجب جلب مشتری به سمت این دستگاه می‌شود همان سبک طراحی زیبا و شگفت انگیز آن است. این مدل با طراحی دور این دور ساخته شده است و به همین سبب است که فضای زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین این یخچال از کشوهای خیلی خاصی برای نگهداری مواد غذایی در قسمت یخچال و حتی فریزر بهره‌مند است.

به علاوه این یخچال پیشرفته با گنجایش ناخالصی در حدود 663 لیتر به کاربران عرضه می‌شود و این یعنی اینکه این مدل انتخاب بسیار درستی برای یک خانواده پرجمعیت است. حتی قسمت فریزر این یخچال با گنجایش خالص 197 لیتری که دارد فضای بسیار زیادی را برای انجماد مواد خوراکی در اختیار شما قرار می‌دهد. فیلتر بهداشتی نوینی که در این مدل به کار رفته است هوای مطبوع و دلنشینی را داخل یخچال به ارمغان می‌آورد و هرگونه باکتری و میکروب را به کلی از بین خواهد برد. ال جی با هدف افزایش بازدهی در یخچال 247 از کمپرسور اینورتر خطی استفاده کرده است و همین امر زمینه‌ی مصرف انرژی کم دستگاه را فراهم کرده است. در ادامه با مشخصات و قسمت‌های این یخچال بیشتر آشنا خواهیم شد، بنابراین تا پایان همراه ما باشید.

ایده‌ای نو در طراحی، نمایی شکوهمند و مدرن

اگر به دنبال انتخاب یک یخچال متفاوت برای آشپزخانه خود هستید بهتر است از یخچال‌های جدید ال جی با نمایی کاملا منحصر به فرد در فروشگاه اینترنتی ما دیدن فرمایید. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل 247 یکی از یخچال‌های فوق‌العاده زیبا با طراحی شگفت انگیز است. یکی از علت‌های خوش فروش بودن این مدل هم نمای ظاهری مدرن آن است که با هر آشپزخانه لوکسی هماهنگ خواهد شد. یقینا شما هم نمی‌خواهید محصولی را انتخاب کنید که بعد از مدتی از تماشای آن دلزده شده و احساس کسل کننده‌ای را به شما القا کند.

طراحی این یخچال به صورتی است که هر بار با تماشای آن بیشتر درباره زیبایی آن مطمئن خواهید شد. این یخچال حالت دو درب دارد و همچنین یک درب اضافی دیگر را بر روی بدنه خود دارد و به همین دلیل یخچال دور این دور به شمار می‌آید. بدنه فلزی این یخچال نمای خیلی شیکی را به آن بخشیده است و رنگ استیل آن جلوه‌ی خیلی خاصی را به هر محیطی می‌بخشد. یخساز و آبسردکن هم بر روی بدنه دیده می‌شود. روی درب سمت چپ و در بالای آب سرد کن صفحه نمایش LED به چشم می‌خورد. صفحه نمایش پیشرفته تمامی تنظیمات دما و دیگر تنظیمات را به شما نشان می‌دهد تا کنترل دستگاه خود را به صورت هدفمند در دست بگیرید. نمای این یخچال ساید بای ساید خیلی یکدست و پیوسته به نظر می‌آید یعنی اینطور که خبری از دستگیره‌های اضافی و یا سایر قسمت‌های اضافی نخواهد بود.

فناوری دور این دور در یخچال ال جی 247

شرکت ال جی هر ساله با به کارگیری تکنولوژی‌های نوین در یخچال‌های بالا رده خود کاربران را شگفت زده می‌کند، تمامی این فناوری‌های نوین موجب ارمغان یک زندگی ساده‌تر برای انسان امروزی شده‌اند. تکنولوژی نوین Door-in-Door در یخچال‌های جدید ال جی نه تنها در کارایی آن‌ها تاثیر گذاشته است بلکه ارزش خرید آن‌ها را نیز بالاتر برده است. دور این دور که در واقع به معنای درب روی درب است، یک درب اضافی است که روی درب اصلی یخچال قرار گرفته است و در اصل یک در فرعی تلقی می‌شود که مزیت‌های خاص خود را دارد. یخچال ساید بای ساید ال جی 247 نیز از این قابلیت بهره‌مند است و همین مسئله از آن یک یخچال بالا رده ساخته است.

به صورت کلی یک قسمت اضافی یا یک فضای مجزا در اختیار شما قرار می‌گیرد که بتوانید برخی از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌هایی را که مدام آن‌ها را مصرف می‌کنید در این قسمت قرار دهید، به این ترتیب ضرورتی نخواهد یافت که هر بار درب اصلی یخچال را باز کنید و اینگونه است که از اتلاف سرما تا حد خیلی زیادی جلوگیری خواهد شد و به این ترتیب مصرف انرژی کاهش خواهد یافت. بنابراین شما در یک زمان هم فضای بیشتری در یخچال خود برای ذخیره سازی مواد در اختیار خواهید داشت و هم اینگونه تا حدود زیادی در هزینه‌های مصرفی خودتان صرفه جویی کرده‌اید..شما همچنین می‌توانید شاهد تکامل نسل دور این دور یعنی اینستاویو در یخچال‌های ال جی باشید، برای مثال می‌توانید از یخچال x961 ال جی در بانه سرویس بازدید نمایید.

هر آنچه را که دلتان می‌خواهد ذخیره نمایید!!

با ادامه‌ی روند مدرنیته شدن زندگی بشر نیاز به یک یخچال با گنجایش بزرگ بیشتر از قبل خود را نشان داد. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند مواد غذایی را برای چند روز بیشتر خریداری کنند و آن را در یخچال خود ذخیرهنمایند تا اینکه هر روز برای خرید بیرون بروند و تا حد خیلی زیادی حق با آن‌هاست چرا که زندگی پر مشغله امروز این شانس را از بشر گرفته است. ال جی یخچال‌های خود را با گنجایش‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل 247، دستگاهی است که برای اکثر خانواده‌های ایرانی مناسب است. این مدل از گنجایش ناخالص کلی 663 لیتر و گنجایش خالص 591 لیتر برخوردار است.

  • قسمت یخچال از گنجایش ناخالص 416 لیتر و گنجایش خالص 394 لیتر برخوردار است. بنابراین می‌توانید مقدار مواد خورکی زیادی را در این قسمت ذخیره نمایید. 4 طبقه‌ی شیشه‌ای مقاوم برای قرارگیری مواد مختلف در یان قسمت وجود دارد. همچنین دو کشوی مخصوص حفظ رطوبت و FRESH ZONE هم در این قسمت دیده می‌شود. بر روی قسمت درب یخچال شاهدقفسه‌های متعددی برای قرار گیری مواد مختلف خواهیم بود.

  •  فریزر دستگاه از گنجایش ناخالص 247 لیتر و گنجایش خالص 197 لیتر برخوردار است بنابراین قادر خواهید بود مواد خوراکی زیادی را در این قسمت منجمد کنید. در قسمت فریزر بر روی درب دو عدد قفسه شفاف وجود دار. دو کشوی مخصوص با نام Freezing Zone با دمای مخصوص برای فریزر کردن موادی مانند گوشت و غیره طراحی شده است. 4 طبقه شیشه نشکن نیز وجود دارد.


کمپرسور قدرتمند؛ بازدهی چشمگیر

بخشی از تفاوت عظیم یخچال‌های قدیمی و مدرن امروزی در نوع کمپرسور به کار رفته در آن‌هاست. شیوه‌ی عملکرد یخچال‌های جدید در مقایسه با یخچال‌های قدیمی‌تر بسیار بهبود یافته است. ال جی نسل جدید تلویزیون‌های خود در چند سال اخیر را به کمپرسور اینورتر خطی مجهز کرده است و از این راه قدرت خنک کنندگی و عملکرد کلی یخچال‌ها را خیلی ارتقاء داده است. خوشبختانه یخچال ساید بای ساید ال جی 247 نیز از این نقطه قوت بی نصیب نیست. قدرت خنک کنندگی این یخچال با توجه به برخورداری از کمپرسر خطی اینورتر خیلی فوق‌العاده است، این تقاوت را در مقایسه با یک یخچال قدیمی به خوبی درک خواهید کرد. نوع گاز مبرد خنک کننده دستگاه R600a است که ضمن قدرت سرمایش زیاد برای محیط زیست هم ضرری ندارد.

به کارگیری کمپرسور اینورتر در این مدل همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی تا حدود چشمگیری شده است و البته این در حالی اتفاق می‌افتد که با توجه به کاهش نقاط اصطکاک در این کمپرسور، میزان سر وصدا نیز خیلی کم خواهد شد و حین کار کردن یخچال سکوت در خانه‌ی شما رقم خواهد خورد. این تنها یک ادعا نیست و باید گفت میزان نویز تولیدی در این مدل تنها حدود 41 دسی بل خواهد بود. جالب است بدانید که دور سرعت موتور این یخچال با توجه به سنسورهایی که در یخچال تعبیه شده است تغییر خواهد کرد و یک مقدار ثابت نخواهد بود. ناگفته نماند کمپرسور اینورتر خطی از گارانتی ده ساله بهره‌مند است.

فیلتر +Hygiene Fresh؛ ضمانت سلامتی شما

+Hygiene Fresh، نسل جدید فیلترهای بهداشتی در یخچال‌های بالا رده الجی است. این فیلترها کارکردی به مراتب بهتر از فیلترهای نسل قبل دارند و طراوت و تازگی مواد غذایی را در فضای داخلی یخچال شما تضمین می‌کنند و در ضمن هوایی مطبوع را داخل یخچال به ارمغان می‌آورند. فیلتر بهداشتی (+Hygiene Fresh) در اصل یک سیستم تصفیه هوا در یخچال دور این دور ال جی 247 به حساب میآید. از آنجایی که این فیلتر، ساختمان 5 لایه دارد در حذف انواع باکتری‌ها، قارچ‌ها و عوامل ایجاد بوی نامطبوع موثر عمل می‌کند. ساختار این فیلتر به این شکل است که شامل دو لایه‌ی فوتوکاتالیست، دو لایه کربنی و لامپ فرابنفش می‌شود.

لایه‌ی فوتوکاتالیست و فرابنفش به صورت موثر هر گونه قارچ و میکروب و عوامل ایجاد بوی نامطبوع را از بین خواهند برد و لایه‌ی کربنی هم برای حذف انواعی از بوهای اسیدی و قلیایی ناخوشایند در فضای داخلی یخچال به کار می‌رود. این فیلتر بهداشتی 99.9 درصد باکتری‌ها و بوهای بد داخل یخچال را به صورت قطعی حذف خواهد نمود. با این حساب با عملکرد آنتی باکتریال فیلتر بهداشتی یک جریان هوای سالم در فضای داخلی یخچال برقرار خواهد شد و در نتیجه طراوت و تازگی میوه و سبزیجات حفظ شده و هر بار با باز شدن درب یخچال از تهاجم بوهای ناخوشایند گله‌مند نخواهید بود.

مواد غذایی تازه و سالم با چند قابلیت مهم در یخچال ساید 247 الجی

  1. در داخل یخچال ساید بای ساید ال جی 247 یک کشوی مخصوص به نام Moist Balance Crisper وجود دارد. این کشو اختصاصی برای حفظ طراوت و تازگی موادی مانند میوه و سبزیجات طراحی شده است. خب احتمالا می‌پرسید چگونه، جالب است بدانید که سقف این کشو حالت مشبک دارد و این قسمت رطوبت تبخیر شده از سطح میوه و سبزیجات را به خود جذب کرده و تعادل رطوبت را داخل کشو نگه می‌دارد. به این ترتیب موادی را که در این قسمت قرار می‌دهید برای مدت زمان طولانی‌تری سالم باقی می‌مانند.

  2. سیستم هوای چندگانه (multi-Air Flow) موجب می‌شود که جریان هوا در سراسر طبقات برقرار شود و به این ترتیب سرمایش در تمام طبقات یخچال برقرار خواهد بود، حتی زمانی که غذایی گرم را داخل یخچال قرار می‌دهید این سیستم با ایجاد سرمایش سریع از جریان هوای گرم داخل یخچال جلوگیری می‌کند و در نتیجه با فاسد شدن مواد غذایی روبرو نخواهید شد.

  3. یک کشوی دیگر به نام Fresh Zone نیز وجود دارد که برای نگهداری وسالم ماندن میوه‌ها و سبزیجات است. همچنین در قسمت فریزر دو کشوی Freezing Zone وجود دارد که به صورت اختصاصی برای نگهداری موادی مانند گوشت و ماهی طراحی شده است. بنابراین می‌توان گفت طراحی فضای داخلی این یخچال کاملا هدفمند و هوشمندانه صورت گرفته است.

سیستم ضد برفک در یخچال دور این دور 247

احتمالا برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که نگران تشکیل برفک داخل یخچال و صرف وقت زیاد برای حذف و پاکسازی آن بوده‌ایم. این مشکل در یخچال‌های معمولی قدیمی‌تر خیلی بیشتر بود و البته تا همین زمان هم افراد زیادی هستند که با این مشکل یخچال خود دست و پنجه نرم می‌کنند. ال جی جدیدترین یخچال‌های ساخته شده‌ی خود را به سیستم ضد برفک (Total no frost) مجهز کرده است.

یخچال ال جی j247 نیز با برخورداری از این سیستم از هر گونه ایجاد برفک داخل یخچال ممانعت به عمل خواهد آورد. به این ترتیب از شر مشکلاتی مانند آب شدن یخ و نفوذ آن به داخل مواد غذایی و دردسر پاکسازی و خاموش کردن یخچال رهایی خواهید یافت. احتیاجی نیست وقت خود را تلف کنید تا فضای داخلی یخچال را از برفک پاک کنید، به سیستم ضد برفک یخچال ال جی خودتان اعتماد کنید.

یخچال ساید 247 و قابلیت‌های گسترده

تا اینجا بیشتر قسمت‌های یخچال ساید بای ساید ال جی 247 را با جزئیات کامل بررسی نمودیم. در این قسمت برخی دیگر از امکانات آن بر خواهیم شمرد. یکی از امکانات دیگر این دستگاه قفل کودک است، با اعمال این برنامه می‌توانید سایر برنامه‌های صفحه نمایش را از دسترس خارج کنید، به این ترتیب نیازی نیست که برای تمیزکاری دستگاه خود آن را به کلی خاموش کنید و یا مواظب صفحه نمایش باشید. به علاوه این مدل پیشرفته یخساز اتوماتیک و آبسردکن را به صورت هوشمندانه بر روی درب فریزر طراحی کرده است. طراحی این قسمت به صورتی است که فضای بیشتری در داخل فریزر در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت، با استفاده از اهرم این قسمت می‌توانید در زمانی خیلی سریع به قطعات یخ و آب دسترسی پیدا کنید.

درب یخچال به زنگ هشدار مجهز شده است، برای جلوگیری از خروج گاز و اتلاف سرما در صورت باز شدن درب دستگاه به مدت طولانی به ما هشدار داده خواهد شد. میزان قدرت فریزر دستگاه 12 کیلوگرم مواد در روز برای انجماد است. یک قفسه مخصوص در داخل یخچال برای قرارگیری میان وعده‌ها تعبیه شده است، همچنین قفسه تخم مرغ وجود دارد. همچنین یک قفسه خیلی خاص برای قرارگیری بطری‌های نوشیدنی به صورت افقی طراحی شده است. همه امکانات یخچال برای راحتی شما خواهد بود.

نتیجه گیری کوتاه

یخچال ساید بای ساید ال جی 247 یکی از یخچال‌های برتر در سطح بازار است و یک مدل خیلی پر فروش می‌باشد. طراحی یکدست، مدرن و رنگ استیل این مدل آن را با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌کند. کمپرسور اینورتر خطی این مدل بازدهی آن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. یک فیلتر بهدشاتی نوین تمامی بوهای بد داخل یخچال را از بین می‌بر. ظرفیت داخلی این یخچال 591 لیتر است و از نوع دو درب دور این دور است. قابلیت دور این دور از اتلاف انرژی تا حد زیادی جلوگیری می‌نماید. این یخچال ال جی از یخساز اتوماتیک و آبسردکن نیز بهره‌مند است.

به علاوه این مدل از صفحه نمایش برای تنظیمات مختلف برخوردار است. برای حفظ و نگهداری مواد مختلف مانند میوه و سبزیجات و حتی گوشت و ماهی و تخم مزغ قفسه‌های مخصوصی در قسمت فریزر و یخچال وجود دار. سر و صدای یخچال خیلی کم و در حدود 41 دسی‌بل است. از سیستم‌های عالی دستگاه می‌توان به سیستم هوای چندگانه و سیستم ضد برفک اشاره داشت که کارکرد خود را به صورت خیلی موثر به نمایش می‌گذارند. این یخچال دور این دور قیمت کمی بالایی دارد که البته این قیمت نسبت به امکانات آن مناسب به نظر می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم از دیگر یخچال‌های دور این دور ال جی جدید در فروشگاه اینترنتی بانه سرویس دیدن فرمایید، با این امید که یک خرید ایده‌آل و مطمئن داشته باشید. از اعتماد شما به فروشگاه اینترنتی بانه سرویس سپاس گذاریم.

نمودار مصرف انرژی

A

نوع یخچال

ساید بای ساید

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست

لامپ یخچال

دارد

تعداد درب

2

صفحۀ کنترل دیجیتالی

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

به سمت چپ

قابلیت تنظیم دما

دارد

آب سردکن

دارد

اخطار باز ماندن درب

دارد

قفل کودک یخچال

دارد

یخساز

دارد

انجماد سریع

دارد

سیستم بدون برفک

دارد

گاز مبرد

R600a

عایق سیکلوپنتان

دارد

ظرفیت یخچال

– 417 لیتر ناخالص- 394 لیتر خالص

ظرفیت فریزر

– 247 لیتر ناخالص- 174 لیتر خالص

ظرفیت کل به لیتر

– 663 لیتر ناخالص- 591 لیتر خالص

ارتفاع یخچال

1790 میلی‌متر

عمق یخچال

717 میلی‌متر

پهنا یخچال

912 میلی‌متر

تعداد طبقات یخچال

4 عدد

تعداد طبقات درب یخچال

8 عدد

تعداد کشو

2 عدد

تعداد طبقات فریزر
تعداد طبقات درب فریزر
تعداد کشوی فریزر

2 عدد

وزن یخچال

123 کیلوگرم

میزان صدا یخچال

41 دسی‌بل

سایر مشخصات

– قفسه تخم مرغ- قابلیت دور این دور- سیستم هوای چند گانه- فیلتر +Hygiene Fresh

نوع موتور یخچال

کمپرسور اینورتر خطی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال و فریزر ال جی J247”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی