یخچال و فریزر ال جی مدل J960

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل J960

  • دارای طراحی Door in Door
  • سیستم ضد برفک Total No Frost
  • مجهز فیلتر بهداشتی  Pure N Fresh
  • سیستم سرمایشی MULTI AIR FLOW
  • دارای کشوی Moist Balance Crisper 
  • کارایی و بازدهی بالا با کمپرسور اینورتر خطی
5 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

یخچال ساید بای ساید ال جی J960

یخچال و فریزر ال جی J960 توسط برند ال جی به بازار وارد شده است. این برند در این چند سال همراه خوب لحظات کاربران بوده است. محصولات ال جی نقاط قوت ممتاز و کارآمدی دارند که باعث تفاوتش با دیگر تولیدات می‌شود. این محصول ال جی در دسته محصولات ساید بای ساید آن قرار گرفته است که با داشتن گنجایش بالا فضای وسیعی را برای ذخیره سازی مواد غذایی در اختیار شما قرار خواهد داد.

به لطف حضور کمپرسور اینورتر خطی این دستگاه کارایی و بازدهی بالایی را از خود نشان می‌دهد این موتور عمر دستگاه‌ها را بالا می‌برد به علاوه میزان سر و صدای آن را نیز کم می‌کند. حضور فناوری TOTAL NO FROST باعث می‌شود تا دیگر شاهد به وجود آمدن برفک نباشید بدین وسیله یخچال مصرف انرژی کم‌تری خواهد داشت به علاوه بانوان گرامی را از دست روش‌های سخت پاک کردن برفک‌ها خلاص می‌کند.

باید گفت که یخچال ساید بای ساید J960 دور این دور می‌باشد که این باعث می‌شود تا شما بتوانید مواد خوراکی پر مصرف و نوشیدنی‌های ضروری را که همیشه باید در دسترس باشند را در این بخش قرار دهید. با وجود این محفظه کاربران فضای بیشتری را برای ذخیره مواد غذایی در اختیار خواهید داشت. سیستم سرمایشی Multi AIR Flow باعث می‌شود تا هوایی خنک و یکنواخت در تمام محفظه جریان پیدا کند. جزئیات بیشتر را درباره‌ی این محصول را در ادامه مطالعه نمایید.

کیفیت و کارایی بالا با کمپرسور اینورتر خطی 

هر کدام از بخش‌های یخچال به طور جداگانه تاثیر چشم‌گیری بر نحوه کار آن دارند اما یکی از عوامل اصلی و قلب تپنده دستگاه‌‍‌ها کمپرسور آن می‌باشد هر چقدر این بخش قوی باشد دستگاه کارایی بهتری را از خود نشان می‌دهد و دوام بیشتری را خواهد داشت. ال جی در نسل جدید تولیدات خود به جای موتورهای پیستونی از موتورهای اینورتر خطی استفاده نموده است.

در این سری از موتورها بر خلاف موتورهای پیستونی دیگر شاهد حضور قطعات اضافی نخواهیم بود بنابراین موتور کارایی بهتری خواهد داشت و مزیت‌های عالی را برای آن به همراه دارد. یخچال و فریزر ال جی مدل J960 با این موتور مجهز شده است که این باعث می‌شود تا بازدهی بالا و مصرف انرژی کم‌تری را داشته باشد در ادامه مزیت‌های این موتور را به معرف حضورتان خواهیم رساند.

  • این موتور فاقد قطعات اضافی می‌باشد بنابراین میزان اصطکاک به حد چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند بدین وسیله اتلاف انرژی نیز کم خواهد شد و دستگاه عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد.
  • کاهش میزان سر و صدا یکی دیگر از مزیت‌های حضور این کمپرسور می‌باشد. توسط این موتور یخچال سر و صدای کمی خواهد داشت.
  •  دوام و ماندگاری دستگاه نیز افزایش پیدا می‌کند و باعث می‌شود تا بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده نمایید. ال جی برای این نسل جدید کمپرسورهای خود گواهی اعتبار 10 ساله را صادر نموده است.

لوکس بودن را با یخچال J960 تجربه کنید

ال جی برند موفق و همیشه حاضر در صحنه یکی از سری کمپانی‌هایی است که در زمینه طراحی یخچال و دیگر لوازم خانگی حرف اول را می‌زند. سبک طراحی محصولات ال جی به گونه‌‌ای است که براحتی خود را با هر دکوراسیونی هماهنگ می‌کنند و جلوه‌ای شیک و مدرن را به آن خواهند بخشید و این باعث شده است تا در کانون توجهات قرار بگیرند و خریداران بیشتری تمایل به خرید آن داشته باشند.

یخچال و فریزر J960 LG محصول خوش ساخت این برند می‌باشد که با عنوان سری ساید بای ساید وارد بازار شده است. این محصول در اصل دارای دو درب اصلی می‌‌باشد که درب سمت راستی متعلق یه یخچال و درب سمت چپی متعلق به بخش فریزر می‌باشد. اما این یخچال دارای درب سومی بر روی درب یخچال است که به آن قابلیت دور این دور گفته می‌شود در دیگر بخش‌های توضیحات بیشتری در مورد این قابلیت بیان خواهد شد.

در این سری از تولیدات شاهد دستگیره‌های درب نخواهید بود زیرا ال جی آن را به صورت مخفی قرار داده است این قضیه در زیباتر دیده شدن یخچال نقش بسزایی دارد در پایین درب یخچال اهرم دیده می‌شود که توسط آن می‌توانید درب سومی یعنی قابلیت دور این دور را باز کنید. بر روی درب فریزر می‌توانید محفظه آب سرد کن را نیز ملاحظه نمایید که توسط آن می‌توانید به آب سرد دسترسی سریعی را داشته باشید. این محصول دارای بدنه‌ای مستحکم می‌باشد که آن را در برابر ضربات و خوردگی مقاوم خواهد کرد.

طراحی Door in Door یخچال J960

ال جی همراه خوب لحظات زندگی شماست ! این برند در این چند سال اخیر انواع و اقسام لوزام خانگی را تولید نموده است که هر کدام دارای طراحی خاص و منحصر به فردی هستند و با حضور در هر مکانی خود را در کانون توجهات قرار می‌دهد. ال جی در این چند سال اخیر نسل جدیدی از معماری یخچال‌ها را به همه نشان داد و موجب همهمه و غوغایی در بین دیگر تولید کنندگان شد.

این برند قابلیتی به نام دور این دور را به نسل جدید ساید بای سایدهای خود اضافه نمود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا دسترسی سریعی به مواد غذایی پر مصرف خود داشته باشند. J960 یکی از تولیدات ساید بای ساید ال جی می‌باشد که از دو درب اصلی و درب سومی متعلق به قابلت Door in Door است بهره می‌برد. این ویژگی باعث خاص شدن تولیدات ال جی به نسبت دیگر محصولات شده است. باید گفت که حضور این ویژگی به زیبایی یخچال افزوده است به علاوه فضای بیشتری برای نگه داری و ذخیره مواد غذایی در اختیار شما قرار می‌دهد.

شما می‌توانید تنقلات و نوشیدنی‌های و سایر خوراکی‌های ضروری و پر مصرف را در این بخش قرار دهید تا دسترسی سریعی به آن‌ها داشته باشید. این ویژگی مانع باز شدن درب اصلی می‌شود بدین وسیله از آمدن هوای سرد داخل یخچال به بیرون جلوگیری می‌شود و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی آن تا 46.5 درصد خواهد شد.

طراحی داخلی یخچال ساید بای ساید J960

یکی از بخش‌هایی که کاربران در هنگام خرید به آن توجه می‌کنند بخش داخلی یخچال می‌باشد و همه تمایل دارند محصولی با ظرفیت بالا را در اختیار داشته باشند. ال جی به تازگی محصولی به نام سای باید ساید J960 را به بازار معرفی نموده است که از گنجایش بالایی برخودار است و این باعث می‌شود تا فضای وسیع و گسترده برای ذخیره اقلام غذایی در اختیار شما قرار بگیرد.

این محصول از دو بخش یخچال و فریزر تشکیل شده است که درب سمت راست را به بخش یخچال اختصاص داده شده است و درب سمت چپ نیز برای فریزر در نظر گرفته شده است. هر کدام از این بخش‌ها وجود قفسه‌های شیشه‌ای محکم و مقاومی بهره می‌برند که براحتی می‌توانید اقلام غذایی را بر روی آن‌ها قرار دهید. همچنین می‌توانید شاهد حضور کشوهای شیشه‌ای شفاف در پایین قفسه‌ها باشید که هوای خنک به خوبی در آن‌ها نیز جریان دارد که این باعث حفظ سلامت و کیفیت مواد غذایی خواهد شد.

خوبی این کشوها در این می‌باشند که به دلیل شفاف بودن دیگر لازم نیست که برای مشاهده محتویات داخلشان، آن‌ها را باز کنیم. بر روی درب‌ها نیزها سبدهای شیشه‌ای حضور دارند که می‌توانید بطری و نوشیدنی‌ها را به صورت عمودی در داخل آن‌ها قرار دهید. فضای داخلی یخچال و فریزر J960 وسیع و گسترده می‌باشد بنابراین شما می‌توانید حجم انبوهی از مواد غذایی هفتگی خود را در داخل آن قرار دهید.

فیلتر بهداشتی Pure N Fresh

بعضی از اقلام غذایی دارای بوهای ناخوشایندی هستند که باعث می‌شود هنگام باز کردن درب یخچال بوی بد و نامطبوعی از آن خارج شود. وجود این بوها بر روی کیفیت و ظاهر و شادابی مواد غذایی تاثیر می‎گذارد و گاها موجب فاسد شدن آن‌ها می‌شود. این قضیه بیشتر در یخچال‌های با فضای داخلی وسیع مشاهده می‌شود برای همین کاربران از بابت این موضوع نگران می‌باشند. اما باید گفت که ال جی برای رفع این نگرانی و برای رفاه حال بیشتر آن‌ها از وجود فیلتر بهداشتی در ساخت این محصول استفاده نموده است.

ال جی یخچال Door in Door J960 را با فیلتر بهداشتی Pure N Fresh مجهز نموده است. این فیلتر هوای داخل یخچال را از خود عبور می‌دهد و در طی مراحلی اقدام به تصفیه و پاک کردن آن می‌کند و به نحوی کاملا تمیز و خنک در محفظه جریان می‌دهد بدین وسیله کیفیت مواد غذایی پایین نمی‌‌آید و همچنان ظاهر شاداب و خوش رنگ و تازگی آن‌ها حفظ می‌‌شود.

همچنین این قابلیت میکروب‌ها و باکتری‌ها را نیز از بین می‌برد از این طریق سلامت و بهداشت مواد غذایی حفظ خواهد شد بدین وسیله ماندگاری طولانی مدتی را خواهند داشت و کاربران می‌توانند برای مدت زمان طولانی آن‌ها را سالم در اختیار داشته باشند. یخچال J960 با در خود گنجاندن این ویژگی باعث می‌شود تا ناخالصی‌ها و بوهای بد داخل یخچال از بین برود و هوایی سالم و خالص و تازه و بهداشتی در فضای داخلی جریان پیدا کند.

سیستم ضد برفک TOTAL NO FROST

نسل جدید یخچال‌ها قابلیت‌های زیادی را به خود اختصاص داده‌اند که باعث می‌شود تا کاربران محصولی پیشرفته و مدرن را در اختیار داشته باشند بدین وسیله رفاه و آسایش بیشتری را نیز خواهند داشت. یکی از بخش‌هایی که به این سری از محصولات اضافه شده است قابلیت TOTAL NO FROST سیستم ضد برفک می‌باشد که با حضورش موجب خوشحالی کدبانوها می‌شود زیرا از دردسرهای پاک کردن برفک خلاص خواهند شد.

این در حالی است که یخچال‌های قدیمی برفک زیادی را تشکیل می‌‎دادند و کاربران مجبور بودن زمان زیادی را برای پاک کردن آن اختصاص دهند به علاوه فضای داخلی یخچال را نیز کم می‌کرد و گنجایش آن را پایین می‌آورد از طرفی دیگر سطح کارایی آن را نیز افت می‌کرد و باعث مصرف بیشتر انرژی نیز می‌شد. اما خوشبختانه در این محصولات جدید شاهد رخ دادن اینچنین اتفاقاتی نخواهیم بود و کاربران رفاه بیشتری را خواهند داشت.

یخچال و فریزر ال جی مدل J960 نیز از وجود فناوری TOTAL NO FROST بهره می‌برد. بنابراین از انباشته شدن یخ‌ها و ایجاد برفک‌های زیاد جلوگیری خواهد شد از این طریق کاربران دیگر لازم نیست ساعت‌ها مشغول پاک کردن کردن برفک باشند. همچنین فضای بیشتری را برای قرار دادن مواد غذایی در اختیار خواهید داشت. همچنین دستگاه مصرف انرژی کم‌تری نیز خواهد داشت بدین وسیله عملکرد قدرتمندی را از خود نشان می‌دهد. در یک کلام با این فناوری دیگر با برفک خداحافظی نمایید.

سیستم سرمایشی MULTI AIR FLOW

ال جی از هیچ قابلیتی در هنگام ساخت یخچال J960 دریغ نکرده است تا محصولی تمام و کمال و همه فن حریف را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این محصول از گنجایش بالایی برخوردار است و گاها این سوال به ذهن کاربر خطور می‌کند آیا این دستگاه می‌تواند هوایی خنک را به تمام بخش‌های یخچال برساند تا آسیبی به کیفیت مواد غذایی وارد نشود یا نه؟ برای پی بردن به جواب این مسئله ادامه بحث را از دست ندهید.

ال جی فناوری MULTI AIR FLOW را بر روی این محصول قرار داده است. باید گفت که این تکنولوژی سیستم سرمایشی چندگانه می‌باشد که با حضورش باعث می‌شود تا هوایی خنک و یکدست در تمام محفظه جریان پیدا کند از این طریق کیفیت مواد غذایی حفظ می‌شود. این سیستم جریان هوای چندگانه در پشت هر کدام از قفسه‌ها هوایی سرد و خنک و تمیز را خارج می‌کند بنابراین در تمام فضای داخلی دستگاه هوای خنک جریان پیدا می‌کند بنابراین به مواد غذایی آسیبی وارد نمی‌شود و کیفیت و شادابی و طراوت آن‌ها حفظ خواهد شد و کاربران می‌توانند برای مدت زمان طولانی آن‌ها را به صورت سالم و تازه در اختیار داشته باشند.

یخچال دور این دور ال جی مدل J960 با بهره بردن از این سیستم سرمایشی به کاربران اطمینان خواهد داد که هوای خنک به تمام مواد غذایی خواهد رسید بنابراین کیفیت آن‌ها پایین نخواهد آمد و ماندگاری طولانی مدت خواهند داشت.

سایر امکانات یخچال Door in Door J960

در این بخش با معرفی تعدادی دیگر از قابلیت‌های به کار رفته در یخچال و فریزر J960 دفتر امکانات آن را خواهیم بست پس همچنان با ما همراه باشید.

  1. اول از همه باید به حضور کشوی حفظ رطوبت یعنی Moist Balance Crisper اشاره کرد که در بخش یخچال قرار دارد. در این محفظه هوای خنک و سرد به خوبی جریان دارد بنابراین کیفیت و شادابی اقلام غذایی موجود در آن نیز حفظ خواهد شد و ماندگاری طولانی مدتی خواهد داشت.
  2. ALARM OPEN DOOR یعنی هشدار باز بودن درب را نیز برای این محصول قرار داده است که در هنگام باز بودن طولانی مدت درب به صدا در خواهد آمد تا از مصرف بیهوده انرژی دستگاه جلوگیری شود.
  3. Utility Box جزو بخش‌های این یخچال می‌باشد. این محفظه کوچک و بهینه می‌باشد و برای قرار دادن مواد غذایی کوچک نظیر کره، پنیر و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود این بخش باعث می‌شود تا دسترسی سریعی به این اقلام کوچک داشته باشید و زمان زیادی برای پیدا کردن آن‌ها تلف نکنید بنابراین از باز ماندن طولانی مدت درب جلوگیری خواهد شد. در پایین یخچال نیز یک طبقه کوچک افقی برای قرار دادن نوشیدنی‌ها وجود دارد.
  4. گاز مبرد یخچال و فریزر J960 از نوع R600a می‌باشد به علاوه از عایق سیکلوپنتان که محافظ محیط زیست می‌باشد در ساخت آن استفاده شده است.
  5. چراغ موجود در یخچال و فریزر از نوع LED می‌باشد که باعث می‌شود تا دید کافی بر تمام محفظه داشته باشید. باید گفت که این لامپ مصرف انرژی کمی دارد.

کلام پایانی …

ال جی برندی است که آوازه‌اش در تمام این کره خاکی پیچیده است و شهرتش زبانزد خاص و عام می‌باشد. سابقه کاری این برند طولانی و درخشان می‌باشد و در تمام این سال‌ها با تولید لوازم خانگی‌های عالی و با کیفیت توانسته است رضایت مشتریان را بدست آورد و نمره قابل قبولی را از آن‌ها دریافت نماید. در این چند سال ال جی سهم بزرگی از فروش بازار را به خود اختصاص داده است و خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی معرفی نموده است. J960 جزو تولیدات ساید بای ساید ال جی می‌باشد که از وجود فاکتورهای ارزشمندی بهره می‌برد و از طریق آن بهترین کارایی را از خود نشان می‌دهد در قسمت‌های قبلی توضیحات بیشتری در مورد این محصول بیان شده است که با خواندن آن‌ها می‌توانید با قابلیت‌های به کار رفته در آن بیشتر آشنا شوید.

از دیگر تولیدات ساید بای ساید ال جی می‌توان به یخچال X267 اشاره کرد. این محصول از قابلیت جذاب اینستا ویو بهره می‌برد که با دو بار ضربه زدن بر روی پنل شیشه‌ای می‌توانید از محتویات داخل یخچال آگاهی داشته باشید.

نمودار مصرف انرژی

A

نوع یخچال

ساید بای ساید

جهت باز شدن درب یخچال

به سمت راست

لامپ یخچال

دارد

تعداد درب

3

صفحۀ کنترل دیجیتالی

دارد

جهت باز شدن درب فریزر

به سمت چپ

قابلیت تنظیم دما

دارد

آب سردکن

دارد

اخطار باز ماندن درب

دارد

قفل کودک یخچال

دارد

یخساز

دارد

انجماد سریع

دارد

سیستم بدون برفک

دارد

گاز مبرد

R600a

عایق سیکلوپنتان

دارد

ظرفیت کل به لیتر

– 668 لیتر ناخالص – 601 لیتر خالص

ظرفیت یخچال

– 422 لیتر ناخالص – 405 لیتر خالص

ظرفیت فریزر

– 246 ناخالص – 196 خالص

ارتفاع یخچال

1790 میلی‌متر

عمق یخچال

738 میلی‌متر

پهنا یخچال

912 میلی‌متر

وزن یخچال

130 کیلوگرم

تعداد طبقات یخچال

4 عدد

تعداد طبقات درب یخچال
تعداد کشو

2 عدد

تعداد طبقات فریزر
تعداد طبقات درب فریزر
تعداد کشوی فریزر

2 عدد

میزان صدا یخچال

39 دسی‌بل

سایر مشخصات

– درب Door-in-Door – فیلتر بهداشتی Pure N Fresh – سیستم سرمایش Multi Air Flow – کشوی Moist Balance Crisper – مصرف سالیانه انرژی 419 کیلووات

نوع موتور یخچال

کمپرسور اینورتر خطی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یخچال و فریزر ال جی مدل J960”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی