تلویزیون ال جی 43UJ630V

* تلویزیون 43 اینچ ال جی مدل 43UJ630V
* کیفیت تصویر 4K
* مجهز به پنل IPS 4K
* سیستم عامل webOS 3.5
* قدرت خروجی صدای 20 وات

* قابلیت اتصال به اینترنت توسط وای فای

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون ال جی مدل 43UJ630V با نمایشگر 43 اینچ و کیفیت تصویر 4K

یکی از تلویزیون‌های ال جی که با امکانات متنوعش برای کاربران حرفه ای تولید شده، مدل 43UJ630V می‌باشد. این تلویزیون که سایزش 43 اینچی است، برای سالن های کوچک می‌تواند پاسخگو باشد. کیفیت تصویر این تلویزیون روی 4K تنظیم شده و همچنین دارای قابلیت ارتقای کیفیت تصویر با فناوری Resolution Upscaler می‌باشد. به کمک این فناوری امکان تماشا کردن فیلم‌های قدیمی با کیفیت و وضوح خوب فراهم می‌شود. همچنین ال جی سری UJ630V از تلویزیون‌های 2017 اش را با پشتیبانی از محتوای HDR طراحی کرده، این قابلیت می‌تواند طیف رنگ‌‌ها را افزایش دهد و همچنین با تفکیک پذیری بیشتر رنگ‌‌ها جزئیات را در تصاویر افزایش دهد. مورد دیگر اینکه ال جی موتور پردازشگر Colour Master را برای تلویزیون 43UJ630V در نظر گرفته است؛ این موتور با پردازش دقیق رنگ ها می‌تواند محتوا را نزدیک به واقعیت نمایش دهد. در کنار تصاویر جالب و نزدیک به واقعیت، شاهد سیستم صوتی مناسبی هم هستیم. اسپیکرها دوکاناله هستند که هر کدام با تولید 10 وات روی هم رفته می‌توانند تا 20 وات تولید صدا داشته باشند. همچنین این اسپیکر با داشتن فناوری های صوتی نظیر Clear Voice III و ULTRA Surround می‌توانند صدای فیلم‌ها را با وضوح و شفافیت خاصی پخش کنند. تلویزیون ال جی 43UJ630V با داشتن سیستم عامل جذاب WebOS 3.5 در لیست تلویزیون‌های هوشمند این برند قرار دارد. این سیستم عامل دارای منوی گسترده ای است که اتفاقاً کارایی آسانی هم دارد. تلویزیون 43UJ630 دارای سه عدد درگاه HDMI و دو پورت USB است تا بتوان دیوایس های دیجیتالی یا حافظه های خارجی را به تلویزیون وصل کرد. 


طراحی تلویزیون 43UJ630V به سبک ال جی

مانند اکثر تلویزیون‌های ال جی، برای ساخت تلویزیون 43UJ630V هم دقت ویژه ای به کار رفته که باعث شده طراحی زیبا و ظریف حاصل شود. تلویزیون‌های سری 6 برند کره‌ای ال جی دارای قاب باریک تری به نسبت هم‌رده‌هایشان هستند به همین خاطر ظاهر مدرن تری هم به خود گرفته اند، پس این تلویزیون ال جی 4K حتی در حالت خاموش بودن نمایشگر هم زیباست و می‌توان از آن به عنوان یک وسیله ی دکوراتیو استفاده کرد، همچنین قاب باریک تر باعث شده تا این تلویزیون 4K اندازه‌ی جمع و جورتری به خود بگیرد. بدنه و پایه‌ها دارای رنگ هماهنگ با هم هستند که مشکی مات برای هر دو استفاده شده. پایه‌ها از نوع دو شاخه ای هستند و دو طرف نمایشگر را به دوش گرفته اند که باید بگوییم حسی از استحکام را به کاربر منتقل می‌کنند. همچنین باید بگوییم پایه‌ها را می‌توان از بدنه جدا کرد تا محدودیتی برای اتصال تلویزیون به دیوار وجود نداشته باشد. این تلویزیون 43 اینچ 4k در سایزهای 65 اینچ، 60 اینچ، 55 اینچ، 49 اینچ و 43 اینچ ساخته شده که داشتن وزن های به ترتیب 22.3، 17.4، 14.2، 11.3 و 8.3 کیلوگرم نشانه ی طراحی دقیق ال جی است که ظرافتی خاص به تلویزیون 43UJ630V بخشیده و تغییر وزن به صورت نامحسوسی دیده می‌شود. بر روی قاب پشتی مجموعی از درگاه‌های ارتباطی وجود دارد که از این درگاه‌ها می‌توانیم به 2 درگاه USB، سه پورت HDMI، درگاه‌های رنگی کامپوزیت و کامپوننت، درگاه اپتیکال صدا، LAN و هدفون اشاره کنیم.

کیفیت تصویر و نمایشگر تلویزیون ال جی 43UJ630V؛ جان دادن به رنگ‌‌ها

حتما می دانید کیفیت تصویر نمایشگر یکی از مواردی است که برای رسیدن به کیفیت تصویر بالاتر هر روز شاهد فناوری های جدیدتری هستیم و در این مورد کمپانی ها باهم به رقابت می پردازند. با از راه رسیدن کیفیت 4K، انقلابی نوین در صنعت تلویزیون‌ها ایجاد شده‌ و هم اکنون با بیشتر شدن این تلویزیون ها دسترسی به محتوای 4K هم آسان تر از قبل می‌باشد. اگر شما هم مانند اکثر کاربران سعی دارید تا تلویزیون‌های نسل جدید را جایگزین تلویزیون‌های Full HD کنید، می‌توانید روی تلویزیون‌های سری UJ630 ال جی حساب کنید. تلویزیون هوشمند ال جی 43UJ630V دارای قابلیت ارتقای کیفیت تصویر با کمک فناوری Resolution Upscaler می‌باشد؛ پس برای دیدن محتوای با کیفیت نیازی نیست دنبال فایل های 4K باشید، همچنین حتی فیلم های قدیمی را با این تلویزیون ال جی 43 اینچ 4K با شفافیت و وضوح راضی کننده ای خواهید داد. مورد دیگر که در این قسمت جای بحث دارد، قابلیت پشتیبانی از تصاویر HDR می‌باشد. این قابلیت می‌تواند با ایجاد طیف وسیع رنگ‌‌ها و تفکیک پذیری آنها، تصاویر را هیجان‌انگیزتر کند. ال جی برای تلویزیون 43UJ630V از موتور پردازشگر Colour Master استفاده کرده تا رنگ‌‌ها بهتر پردازش شوند و نزدیک به واقعیت باشند.

امکانات هوشمند با رابط کاربری جذاب webOS 3.5

درست مانند تلویزیون‌های پارسال این کمپانی کره ای، تلویزیون‌های سری 2017 ال جی هم دارای سیستم عامل WebOS هستند اما نسخه ی آن از 3 به 3.5 رسیده است. در این نسخه‌ی جدید شاهد امکانات و قابلیت‌های بیشتری هستیم. محیط این رابط کاربری مانند نسخه‌های قبلی دارای رنگ‌‌های جذاب و زیبایی است که به خوبی در ذهن ها نقش می بندد. یک پردازنده‌ی  چهار هسته ای هم برای این تلویزیون ال جی 43 اینچ در نظر گرفته شده تا کار با آن بسیار روان و سریع تر صورت گیرد. تلویزیون به کمک درگاه LAN یا اتصال بدون سیم Wi-Fi به اینترنت وصل می‌شود و می‌توانید به وبگردی بپردازید. شبکه هایی مانند نتفلیکس هم در لیست برنامه های تلویزیون 43UJ630V وجود دارند که امکان دیدن فیلم‌های جدید و آنلاین را فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید محتوای موجود در گوشی موبایلتان را بدون نیاز به کابل و سیم روی نمایشگر 43 اینچی این تلویزیون ببینید می‌توانید قابلیت Miracast را به کار ببرید.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 43UJ630V

ضیافت نور و صدای تلویزیون ال جی مدل UJ630V با سیستم بلندگوهای دو کاناله که می‌توانند 20 وات توان صدا داشته باشند، کامل تر می‌شود. هر کدام از این اسپیکرها 10 وات توان صدای خروجی دارند که برای محیط های متوسط کافی به نظر می رسد. ال جی از فناوری های اختصاصی اش برای کیفیت صدا هم بهره برده که یکی از آنها قابلیت Clear Voice نسخه ی سوم است که روی شفاف سازی صدا تمرکز دارد، همچنین ULTRA Surround هم می‌تواند صدا را فراگیر و همه جانبه پخش کند. این اسپیکرها همچنین با پشتیبان از فناوری های Dolby و dts می‌توانند لذت تماشای فیلم یا مسابقات فوتبال را دوچندان کنند. اگر توان صدای 20 واتی تلویزیون 43UJ630V قانعتان نمی‌کند می‌توانید سری به سیستم صوتی و ساندبارهای بانه سرویس بزنید تا کیفیت صدای فوق العاده عایدتان شود.

جمع بندی

تلویزیون 43UJ630V یک تلویزیون کامل با امکانات حرفه ای، کیفیت تصویر خوب و البته قیمت مناسب است. این تلویزیون با داشتن قابلیت Wi-Fi در کنار سیستم عامل جذاب WebOSاش می‌تواند امکان ارتباط راحت و روان تلویزیون با دیوایس هایی مانند گوشی موبایل، تبلت یا لپ‌تاپ را فراهم کند. در کنار امکانات هوشمند، ال جی روی  کیفیت تصویر و صدا هم توجه خاصی دارد به همین خاطر با در نظر گرفتن کیفیت تصویر 4K و بلندگوهای دوکاناله با فناوری های Clear Voice 3 و صدای فراگیر، ارزش خرید این تلویزیون خوش ساخت را بالابرده است.

کیفیت تصویر

4K

وضوح تصویر

3840 × 2160

سایز (برحسب اینچ)

43 اینچ

نوع صفحه نمایش
محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

20

توان هر بلندگو (وات)

10

پردازنده

4 هسته ای

سیستم عامل

webOS

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

دارد

سال ساخت (میلادی)

2017

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

3

تعداد ورودی USB

2

رده مصرف انرژی

A

ریموت کنترل

هوشمند

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

ال جی

مدل

43UJ630V

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

50 هرتز

موتور پردازشگر تصویر

Colour Master Engine

مصرف انرژی (وات)

63

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

87

ابعاد بدون پایه

81×575×977 میلی متر

ابعاد با پایه

187×615×977 میلی متر

ابعاد بسته بندی

152×660×1060 میلی متر

وزن بدون پایه

8.3 کیلوگرم

وزن با پایه

8.4 کیلوگرم

وزن بسته بندی

10.5 کیلوگرم

رنگ

مشکی

مدل ریموت کنترل

MR15RA

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون ال جی 43UJ630V”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی