تلویزیون سونی 40W660E

تلویزیون 40 اینچ سونی مدل 40W660E 
* کیفیت تصویر Full HD
* سیستم عامل لینوکس
* قدرت خروجی صدای 10 وات
* قابلیت اتصال به اینترنت با وای فای 
* فناوری شفاف سازی صدا + ClearAudio

4 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

قیمت کالا:​

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت وجود کوچکترین مشکل

تضمین کیفیت و اصالت

18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات

ارسال سریع سفارشات

تحویل 48 ساعته

تلویزیون 40 اینچ سونی 40W660E با کیفیت تصویر فول اچ دی

تلویزیون 40 اینچ سونی 40W660E از طراحی باریک و بی نظیری برخوردار بوده و پیچیدگی مدرنی را به همراه دارد. این تلویزیون سونی با پایه ی محکمی که دارد به راحتی بر روی انواع میز و سطوح قرار می‌گیرد. کیفیت تصویر Full HD این تلویزیون با رزولوشن 1920×1080 پیکسل تصاویر را به صورت واضح و دقیق بر روی نمایشگر می‌آورد. سونی برای بهبود کیفیت صفحه نمایش، تکنولوژی های پیشرفته ای را در تلویزیون 40W660E اعمال کرده است. یکی از این قابلیت ها محدوده ی دینامیکی گسترده یا همان HDR است که با پردازش دقیق، جزئیات موجود در تصویر از قبیل رنگ، روشنایی و کنتراست را به خوبی نمایش می‌دهد تا تصویری که جلو چشمتان می‌آید سرشار از رنگ های تازه و زنده باشد. قابلیت ارتقای کیفیت تصویر X-Reality PRO نیز با کنترل سیگنال های ورودی از کاهش نویز جلوگیری می‌کند و تصویر طبیعی تر نزدیک به واقعیت را نمایش می دهد. سونی در عین توجه به کیفیت تصویر، با گنجاندن تکنولوژی های صوتی قابل توجهی، سیستم صوتی 10 وات این تلویزیون هوشمند را مورد لطف و عنایت خود قرار داده است. پخش صدای چند کاناله و ارائه صدایی واقعی از ویژگی های فناوری S-Force Front Surround می‌باشد. همچنین فناوری + ClearAudio وضوح و کیفیت صوتی بالایی را برای درک عمیق تر آهنگ ها فراهم می‌کند. با سیستم عامل لینوکس، مرورگر اپرا و قابلیت اتصال بی سیم به اینترنت، وب گردی، تماشای فیلم های YouTube، گوشی دادن به موسیقی به صورت آنلاین و خواندن اخبار از تلویزیون بسیار جذاب و سرگرم کننده و بدون نیاز به هیچ گونه تجهیزات اضافی صورت می‌گیرد. قابلیت Screen Mirroring همان طور که از نامش پیداست در چند مرحله ی ساده، توانایی آینه کردن تصاویر از گوشی به تلویزیون را دارد. وجود 2 پورت USB در تلویزیون به شما این امکان را می‌دهد که توسط کابل USB دیدن و شنیدن فیلم، عکس و موسیقی را در تلویزیون 40 اینچ تجربه کنید. همچنین برای انتقال محتویات از لپ تاپ، گوشی و دوربین به صفحه ی تلویزیون 40W660E، حضور 2 پورت HDMI در این تلویزیون بسیار کابردی و مفید است.

کیفیت تصویری تلویزیون سونی 40W660E

سونی از الگوریتم ها و فناوری های اختصاصی برای تلویزیون هایش استفاده می کند به همین خاطر اکثرا شاهد وجود تصاویر واضح با حداکثر جزئیات هستیم. تلویزیون 40W660E کیفیت فول اچ دی دارد که می تواند تصاویر را با وضوحی برابر با 1920×1080 پیکسل به نمایش بگذارد. با توجه به این که هم اکنون محتوای تصویری با این کیفیت ارائه می شوند و بیشتر شبکه هایی تلویزیونی، بازی های ویدئویی، فایل های دانلود شده از اینترنت یا فلیم های سینمایی را هم با تصویر فول اچ دی دریافت می کنیم، باید بگوییم با خرید این تلویزیون 40 اینچ سونی خیالتان بابت کیفیت تصویر آسوده می شود. خبر خوشحال کننده این است که سونی همچنین با تدارک دیدن قابلیت پشتیبانی از تصاویر HDR  توانسته به خوبی پاسخگوی نیازتان باشد. این قابلیت (High Dynamic Range) که سال قبل اکثرا در تلویزیون های بالارده شاهد وجودش بودیم، امسال به بسیاری از تلویزیون های رده میانی با کیفیت فول اچ دی راه پیدا کرده است. به وسیله ی این قابلیت رنگ ها تفکیک شده و با جزئیات بیشتر نمایان می شوند به همین دلیل با این تلویزیون فول اچ دی می توانید سایه ها و غروب افتاب را بهتر ببینید. فناوری دیگری که در این سری جدید از تلویزیون های سونی جای پایش محکم شده، قابلیت ارتقای کیفیت تصویر X-Reality™ PRO می باشد. با این قابلیت حتی محتوایی را که کیفیت تصویر چنان بالایی ندارد، ارتقا داده می شوند و با کیفیت بهتر به تصویر کشیده می شوند. در اخر باید اشاره ای به فناوری Live Colour هم داشته باشیم، این فناوری باعث می شود که رنگ ها سر زنده و واقعی به نظر برسند. همه ی این موارد در کنار هم باعث می شوند تصاویر واضح و زیبا باشند و می توانند کاربر را در مقابل خود میخکوب کنند. اگر به تلویزیونی با چنین مشخصات ولی صفحه نمایش کوچکتر نیاز دارید، می توانید از مدل 40 اینچ تلویزیون 40W660E سونی دیدن کنید.

کیفیت صوتی تلویزیون سونی 40W660E

سیستم صوتی این تلویزیون 40 اینچ سونی به خوبی با قسمت تصویری آن هماهنگ است. این سیستم از نوع Open Baffle است و دو کاناله می باشد. از هر کدام از کانال ها 5 وات قدرت صدا خارج می شود که به صورت تفکیک شده است و صدا به حالت استریو پخش خواهد شد؛ پس روی هم رفته می توانیم بگوییم قدرت خروجی صدا 10 وات است. با توجه به رده ی مناسبی که تلویزیون در ان قرار گرفته می توانیم بگوییم توان خروجی راضی کننده است و برطرف کنده ی نیاز یک محیط متوسط می باشد. البته اگر دوست دارید صدا پر قدرت تر باشد می توانید از بلندگو های پر توان خارجی استفاده کنید که با درگاه خروجی صدای کواکسیال بلندگوها به تلویزیون وصل می شوند. این تلویزیون 2017 سونی از فرمت های صوتی متنوع و سیستم های دیجیتال پلاس، دیجیتال پالس و دالبی دیجیتال پشتیبانی می کند به همین دلیل می توان برای پخش محتوای مختلف روی آن حساب کرد. فناوری های دیگری هم در تلویزیون 40W660E وجود دارند که می توانند وظیفه ی شفاف و همه جانبه بودن صدای خروجی را بر عهده گیرند. یکی از این فناوری ها ClearAudio+ است و دیگری هم با عنوان S-Force Front Surround از آن یاد می شود.

امکانات هوشمند تلویزیون سونی 40W660E

تلویزیون سونی 40W660E از نوع هوشمند است و استفاده از آن بسیار جذاب و ساده می باشد. سیستم عاملی که سونی برای این مدل در نظر گرفته، لینوکس می باشد. لینوکس با امکانات متنوع و مفیدی که دارد می تواند دسترسی به برنامه ها و محتوای تلویزیون را راحت تر کند. از دیگر مواردی که این سیستم عامل می تواند در اختیارتان قرار دهد، دسترسی سریع تر به منوی تنظیمات، اتصال به اینترنت و وب گردی، دانلود و نصب اپلیکیشن و استفاده از انها را فراهم می کند. مورد دیگر اینکه حتی می توانید با وارد شدن به سایت های مختلف به صورت انلاین بازی کنید و یا اینکه به تماشای فیلم های مورد علاقه تان بپردازید. از امکانات اشتراک گذاری بی سیم بین موبایل و تلویزیون می توان به قابلیت های Screen mirroring و  Photo Sharing Plus اشاره کنیم. با این برنامه ها خیلی راحت می توانید محتوای موجود از دیوایس های دیجیتالی مختلف مانند گوشی موبایل، تبلت یا لپ تاپ را روی نمایشگر 40 اینچی تلویزیون سونی 40W660E اجرا کنید.

درگاه های ارتباطی

تعداد ورودی و خروجی های موجود روی قاب پشتی تلویزیون سونی W660E قابل پذیرش هستند. امکانات ارتباطی سونی 40W660E در دو پورت USB، خروجی صدای اپتیکال، دو درگاه HDMI، درگاه LAN، اتصال Wi-Fi، قابلیت Miracast، اتصال بلوتوث، درگاه های رنگی کامپوزیت و کامپوننت و درگاه RF خلاصه می شوند که به نظر می رسد نیاز هر کاربری را به راحتی فراهم می کنند. پورت‌های USB برای کاربرانی که می خواهند فلش مموری، هارد اکسترنال یا هر حافظه ی خارجی دیگری را به تلویزیون وصل کنند و محتوای ذخیره شده در آن را با تلویزیون اجرا کنند، کاربرد دارد. همچنین با پورت‌های HDMI می توانید به صورت همزمان دستگاه های صوتی و تصویری مانند کنسول بازی، دی وی دی پلیر یا سینما خانگی را به تلویزیون وصل نمایید. با اینکه امروزه دستگاه های چند رسانه ای دارای درگاه HDMI هستند اما سونی برای افرادی که می خواهند دستگاه های قدیمی تر را به تلویزیون وصل کند درگاه های رنگی کامپوزیت و کامپوننت را هم تعبیه کرده است.

و در پایان…

اگر خواهان تلویزیونی با امکانات کاربردی و قیمت مناسب می گردید تلویزیون 40W660E سونی می تواند گزینه‌ی خوبی برایتان باشد. سونی برای اینکه پای این تلویزیون را به خانه هایتان باز کند سری W660E را در اندازه‌های 40 اینچ و 49 اینچ تولید کرده است. سایز 40 اینچ برای فضاهای نسبتا کوچک و 49 اینچ برای محیط هایی با متراژ متوسط کافی خواهد بود. با توجه به کیفیت ساخت بالا، هوشمندی تلویزیون و همچنین صدای واضح و تصویر شفاف، قیمت این تلویزیون سونی بسیار مناسب بوده که سلیقه های مختلف خریداران تلویزیون را پوشش می‌دهد.

کیفیت تصویر

فول اچ‌دی

وضوح تصویر

1080 × 1920

سایز (برحسب اینچ)

40 اینچ

نوع صفحه نمایش
محدوده دینامیکی بالا ( HDR )

دارد

قابليت ارتقاء کيفيت تصوير

دارد

تعداد بلندگوها

2 عدد

مجموع قدرت خروجی صدا (وات)

10

توان هر بلندگو (وات)

5

پردازنده

2 هسته ای

سیستم عامل

لینوکس

وای فای (Wi-Fi)

دارد

مرورگر وب

دارد

گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T2

دارد

گیرنده دیجیتال خارجی DVB-S2

ندارد

سال ساخت (میلادی)

2017

پایه رومیزی

دارد

باتری ریموت کنترل

دارد

کابل برق

دارد

دفترچه راهنما

دارد

تعداد ورودی HDMI

2

تعداد ورودی USB

2

ریموت کنترل

استاندارد

ووفر

ندارد

سیستم بلندگو

2.0 کاناله

شرکت سازنده

سونی

مدل

40W660E

نرخ نوسازی (ایندکس) تصویر

Motionflow™ XR 200

مصرف انرژی (وات)

60

مصرف سالیانه انرژی (کیلووات)

82

ابعاد بدون پایه

910x543x70 میلی متر

ابعاد با پایه

910x591x208 میلی متر

ابعاد بسته بندی

1002x628x152 میلی متر

وزن بدون پایه

8.1 کیلوگرم

وزن با پایه

8.7 کیلوگرم

وزن بسته بندی

12 کیلوگرم

رنگ

مشکی

0 نقد و بررسی
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاکسازی فیلتر

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تلویزیون سونی 40W660E”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات پیشنهادی